Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#901) kalmancsehi


kalmancsehi
csendes tag

Sziasztok!

Előrebocsátom csak egy érdeklődő amatőr vagyok, ezért nézzétek el ha hülyeséget kérdezek.
Lényegében egy ilyen mini pc-t szeretnék otthonra ami az alábbi feladatokat látja el:
htpc (full hd természetesen),
home server (nem beépített hdd-vel!, mobil eszközeimről, illetve bármely gépről böngészőből teljes/részleges hozzáférés bárhonnan),
wifi router (mobil eszközökhöz, és vezetékes net kapcsolat asztali gép(ek)hez),
gyors elérésű böngészés, skype, a tv képernyőjét használva, (felokosítani a szép, de buta tv-met :D ),
ébresztőóra funkció :))

Mindezt napi 24 órában alacsony fogyasztással jelentősebb zaj nélkül, sok usb porttal, billentyűzetnek, headsetnek.
A cél az, hogy csak munkához és játékhoz kelljen bekapcsolni az asztali gépet.
Van ilyen gizmó ami mindezt tudja, mert eddig csak részfeladatokra valókat láttam?

(#902) Rez_Grof válasza kalmancsehi (#901) üzenetére


Rez_Grof
őstag

Htpc: ok pipa

home server: hogy érted hogy nem beépitett hdd-vel? Mellé teszel külső tokban egy lemezt és majd arról bootol, meg azon vannak az adatok?

wifi router: dns, dhcp, router servert is szeretnél rajta üzemeltetni, vezetéskes net osztáshoz mellé teszel még egy switchet is?

ébresztő óra: izgalmas lehet az alarm clok Rambora felhergelt és úgy felejtett házimozin, az egész ház fel fog ébredni :D

Szerintem:
HTPC: bármi amibe belefér egy-két disk és HD video képes /hdmi, displayport/

Wifi router: valami jobb fajta /TP, linksys, netgear/ router az kb 5 wireless és 4 wired eszközt kiszolgál biztonságogan 300Mbps ill 1Gbps sességgel.

Alarm clock: 1000 HUF a müszakiboltban elmes csipogós, nagy előnye. hogy dobható, hordozható.

A bus station is where a bus stops. A train station where a train stops. On my desk, I have a work station....

(#903) kalmancsehi válasza Rez_Grof (#902) üzenetére


kalmancsehi
csendes tag