Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Half-Life: Alyx (VR)

Hozzászólások

(#12) DarkByte válasza DarkByte (#11) üzenetére


DarkByte
addikt

Imént fejeztem be. Nekem azért kellett 25 óra mire végig vittem (nagyon el is húzódott, augusztus végén kezdtem játszani, csak közben sok minden történt.. és fáradtan nem erőltettem a VR-t sose), de rengeteget bámészkodtam, mert egyszerűen megérdemelte a játék. Fantasztikus az atmoszférája.
(Oculus Quest 1-el játszottam Virtual Desktop-on keresztül)

Nem értek egyet a gyenge textúrákkal, szerintem rohadt jól nézett ki minden. Összevetve bármilyen más VR játékkal egyszerűen ég és föld. A fényekért külön dicséret, rengetegszer ezek adták egy-egy jelenet hangulatát.. a horror légkörön sokat dobott. :Y

Teljesen más a HL világa úgy, hogy mindennek realisztikus mérete van hozzád képest. Mellesleg az is egészen más élmény, hogy neked kell dolgok mögé bujdosva harcolni, visszahajigálni dolgokat. Meg hogy mondjuk az újra töltés nem egy R betű, hanem megvan a saját kis szeánsza, amit ha nem fejlesztesz tökélyre, a játék második felében azért le tudnak rohanni gyorsan.

Az kicsit nekem csalódás volt, hogy a mozdítható elemek igen csak ismétlődnek a játékban (piás üveg van kegyetlen sok). Konkrétan emiatt a legvégén kellett egy kicsit a walkthrough-hoz nyúlnom, mert nem gondoltam hogy egy lehajló lemezt el tudok tolni és átbújni alatta. Kb. azon az egy ponton akadtam el.
Ugyanakkor a "russels" (gravity gloves) piszok jó. A játék vége felé is még mindig nagyon szórakoztatott a tárgyak távolról magadhoz húzása.

A vége "bónusz játék" (nevezzük így) nekem iszonyat tetszett. Kár hogy kicsit rövid az egész, még szórakoztam volna. ;] Persze az utolsó két chapter várható volt hogy maxra pörgeti a fan service-t. A záró jelenettől azért annyira nem estem hanyatt. Sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz. Jó, azért nem mondom, epic volt, de kicsit pongyolának érzem, jobban meg lehetett volna ágyazni neki a teljes játékidő alatt.

A Jeff chapter amúgy talán a játék csúcspontja. Azt annyira eltalálták, hogy folyton olyan dolgokat kell csinálni amit nem akarsz megtenni, mindezt szűk helyeken, egy szakaszon fények nélkül, rettegni a legapróbb cselekedetektől, és még az egyik kezed sem használhatod mindig. Konkrétan muszáj volt elvinnem addig a pontig ahol egy platformon álltam és hozzáférhetetlen voltam, mert sejtettem hogy rémálmaim lesznek tőle ha nem itt hagyom félbe másnapig. :DDD

Zseniális tényleg, maradandó élmény. Kitett a Valve magáért hogy ezt VR-ben legyen értelme megvalósítani és végig játszani. Mérföldkő a maga nevében, és remélhetőleg elhozza a további AAA-s VR játékokat.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Half-Life: Alyx (VR)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.