Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) icsigo123


icsigo123
csendes tag

Bocsi vegen kicsit szarul fogalmaztam csak telorol vagyok es elfelejtettem vissza nezni *****

(#102) #34576640


#34576640
törölt tag

Sziasztok

Kontakt hibás fülesemet szeretném megforrasztani.
Full kezdő vagyok ezért csináltam egy képet, hogy könnyebb legyen elmagyarázni és megérteni, hogy mit hova rakjak és mi célt szolgálnak a megjelölt dolgok. :)

Köszönöm előre is!

Üdv,
Norbi
Ui.: A kis gumis bevonót már ráhúztam a kábelre.

(#103) #34576640


#34576640
törölt tag

Mit hova kell forrasztanom?
Külön csináltam a színeknek megfelelő nyíllal segítséget, hogy én hova tenném őket de nem vagyok biztos bennük.
Sőt a 4. kábelt fogalmam sincs, hogy hova kell forrasztani.

(#104) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

Sziasztok!

Pár napja "tönkrement" a majd két évet használt Sennheiser Momentum in-ear típusú fülhallgatóm.
A gondja az hogy a jack után a kábelnél megtört a vezeték, így csak az egyik oldalán van.

A kérdésem az lenne hogy a kapott 2 év garancia kábelszakadásnál igánybe vehető? Illetve ha nem akkor hol/hogyan kéne megjavíttatnom? (nem szívesen csinálnám én, nem akaorm tönkretenni, valami viszonylag olcsó hely kellene ahol megjavítják). Ilyenkor elveszik a garancia is, vagy az inkább csak az elektronikájára (hangszórókra, stb...) vonatkozik?

Üdv: László

(#105) pomk válasza PitkyePadvan (#104) üzenetére


pomk
őstag

Sziasztok!

Kedves kiskutyám elrágta a fejhallgatóm vezetékét:

Szerintetek lehet javítani, vagy kuka az egész?

(#106) RefeeZ


RefeeZ
tag

Sziasztok!

Van egy Superlux HD662B fejhallgatóm. Pesten szeretném szervizeltetni, mert eltört/szakadt (gondolnátok, hogy a kettő egyszerre nem megy, mi?! ) a kábele. Szeretném egy működő, rövidebb kábelre cseréltetni.