Hirdetés

2019. december 6., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32588) kovacsroli válasza Dryman (#32587) üzenetére


kovacsroli
(senior tag)

Biztosan van ilyen, de azért a lakótelepeken egész kultúrált és jó szolgáltatást nyújtanak olcsón, legalábbis ez az én régi tapasztalatom. Mellé sem lehet tenni a vidanetet dupla áron, kritikán aluli ügyfélszolgálattal és szervizzel.
Nálam a bekötéstől számítva 9 (kilenc) nap után tudták megoldani, hogy működjön a szolgáltatásuk. Ehhez összesen 3 szerelő kellett, de csak azért ennyi, mert a végén elmondtam nekik, hogy szarok a hűségidőre, amennyiben másnap 9 órakor nem lesz itt egy ember aki érti a dolgát, a szerződést felmondom, mivel nem tudják szolgáltatni a benne vállaltakat.
Ezek után reggel 8 órakor csörgött a telefonom, kérdezte a szerelő hogy jöhet-e. Jöhet.
Kijött egy 20-22 éves srác, köszönt, levette a cipőjét (!) majd bement a nappaliba és lesápadt, hogy a "kollégák" mit csináltak. Kb. 40 perc volt neki rendbehozni amit mások 10 perc alatt elbasz.ak.
Ő elmondta, hogy alvállalkozókkal dolgozik a vidanet (is), akik olyan munkát végeznek, hogy külön annak korrigálására foglalkoztat egy saját csapatot a szolgáltató. Ők azok, akik tudják mit csinálnak.
Megadta a saját telefonszámát, azt mondta ha bármi gond van hívjam direktbe őt, jön és csinálja.

Azóta számtalan kiesés a szolgáltatásban, mégtöbb telefon, hogy főzőedényeket / porszívót ( :D ) adnak ha meghosszabbítom a hűségem...
Sajnos nem tudok megszabadulni tőlük, mert ahol én lakom, monopol helyzetben vannak ami a kábeles szolgáltatást illeti.

Viszont ami jó hír, pár hete felhítak, hogy egy törvényváltozás miatt meg kell kérdezniük, hogy felhívhatnak-e telefonon. A válaszom rövid volt és egyértelmű :N

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.