'potkívánok!
Srácok, iszonyatosan ki vagyok akadva...
Rendeltem egy 3 GB-os adatjegyet 24.-én. Kiegészítő adatjegyként a meglevő mellé, mert szükség volt több, mint 150 MB-ra ebben a hónapban.
Gondoltam majd szép lassan elhasználom egy hónap alatt, hiszen 3 GB az nem kevés egy mobiltelefonhoz.
Ehhez képest a telenor 2 nappal később egyszerűen LENULLÁZOTT az egyenlegemről 2.8 GB-ot, mondván hogy 26.-án van a fordulónap, oszt jónapot.
Ezt alá is írnám, ha számlás csomagról beszélnénk. De egy KIEGÉSZÍTŐ adatjegy nehogy már 2 nap alatt lejárjon!!!
Azt mondta nekem az ügyintéző, hogy fel van tüntetve a honlapon ez, meg hogy vegyek kisebb csomagot legközelebb... Legközelebb??? Hát nem gondoljátok komolyan, hogy ezek után nem a számhordozás lesz a második dolog, amit tenni fogok az ügy kapcsán...? Mert az első a fogyasztóvédelem lesz. 3000 forintom ment a kukába azért, mert lopják az ügyfelek pénzét.
Nem az első eset amúgy, hogy megkárosít a telenor. Az elsőnél képesek voltak aktiválni kérés nélkül egy havi díjas szolgáltatást a kártyás feltöltős előfizetésemre, amit csak akkor vettem észre, mikor szintén lefogyott az egyenlegemről a pénz úgy, hogy nem is használtam. (másodlagos telefonszám csak, szóval elég ritkán van üzemben.)
Úgyhogy van egy fontos tanácsom: soha, semmi esetre se légy telenoros, vagy ha az vagy, akkor válts mihamarabb...
A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.