Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28155) Dryman válasza Balinov (#28154) üzenetére


Dryman
aktív tag

A hátsó zárszerkezet nem az ajtón lévő része tartalmaz egy kis műanyag fedelet hogy ne menjen bele a csomagtartó esetleges mocska...ez a fedélszerű magába a zárszerkezetbe behajló műanyag fedél alatt van a kapcsoló....(kia-nál így van)
egyszerű módon a kapcsoló két vezetékének állapotváltozását figyeli a fedélzeti vezérlő elektronika...
vannak autók melyek a kapcsolók benyomásával nyitják az áramkört, vannak amelyek a kapcsoló benyomásával zárják az áramkört.....ez ugye függ a gyártótól meg a kapcsoló kialakításától....
kiszereled és megméred mit csinál nyitott vagy zárt állapotban....
ha xar a kapcsoló akkor ugyanazt az állapotot adja mind nyitott mind zárt állapotban...
ennek függvényében a kapcsolóra menő vezetékek összekötésével , vagy éppen az egyik saru lehúzásával máris kiiktatható a hibás kapcsoló....csak ugye....ez az állapot adja a fedélzeti vezérlőnek azt a jelet hogy világítson-e a csomagtér lámpája....szóval ha fixen összekötöd a vezetékeket, kihagyva a kapcsolót... hogy azt érezze az autód lelke mintha állandóan zárva lenne a hátsóajtó....akkor lemondasz a csomagtér világítás automatikus felkapcsolásáról is....
gondolom azért egy pici egyszerű műszer csak akad nálad...

akkor viszont bonyolultabb a dolog ha ez az érzékelő magában az ajtón lévő zárszerkezetben van....
az elektromos zárszerkezet működtetése és ez a visszajelzés teljesen külön áramkörön valósul meg, nagy gebaszt akkor sem tudsz csinálni ha mellé"nyúl"sz valaminek... ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.