Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

SEGÍTSÉG KEZDŐKNEK! OLVASD EL!

Összefoglaló kinyitása ▼

(#651) BomiBoogie válasza NyxNyxNyx (#650) üzenetére

BomiBoogie
MODERÁTOR

Scoia'tael-t hagyd szerintem a francba, kell bele vagy 3-4 legendary hogy egyáltalán labdába tudjon rúgni, és a monster akkor is nagyrészr elpicsázza.

Gondolom, akkor te ilyennel találkoztál, amiben volt 3-4 legendary. :D

(#649) Heavyrain
Ez teljesen legit? Hogyan?

[ Szerkesztve ]

(#652) TazLeacher válasza BomiBoogie (#651) üzenetére

TazLeacher
nagyúr

Tegnap én is sokkal találkoztam. Lerakod, lelövi, visszaveszi, lelő mást, lényegében leírtja az asztalt, és lapelőnnyel zár. Nagyon jót kell ellene húzni.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#653) NyxNyxNyx válasza BomiBoogie (#651) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

volt azokban több is :D

"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."

(#654) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#650) üzenetére

DrDobos
őstag

Tudom, hogy titokban a CD Projektnel dolgozol es addolod magadnak a kartyakat.. :D

Samsung Galaxy A55 5G

(#655) Ðávid

Ðávid
aktív tag

Ilyen végeredményem még nem volt. :)

(#656) pilóta

pilóta
nagyúr

Sziasztok!

Délután óta azt írja, hogy túlterheltek a szerverek, próbáljam meg pár perc múlva. Mi lehet ez?

Aki él és nem boldog, az téved!

(#657) Heavyrain

Heavyrain
őstag

1) Túlterheltek a szerverek. (Ami furcsa, mert nekem működik)
2) Bannoltak, amiért egymás után nagyon sokszor elkezdtél egy játékot, majd kiléptél a GG-s 5 ore/scrap reményében.
3) Valami baj van a játékod fájljaival. GOG->Gwent->More-> Manage Installation-> Verify/Repair

[ Szerkesztve ]

(#658) Heavyrain

Heavyrain
őstag

Előre is elnézést a hosszú hozzászólásért.

Pár gyakran feltett kérdés, amit a fejlesztők már megválaszoltak:

-When are you planning on releasing new cards?
I don't want to say every now and then but more or less constantly. Probably the first batch of cards will go in before the end of the year.

-Will more cards get animations like Geralt?
Yes, actually all of them. We will be updating premium cards and try to keep it constant.

-When will Nilfgaard be released?
Soon, early next year.

-Will the card play history be added this year?
I'm not sure if we can do it this year but we are planning on adding it.

-Will there be a reward for participating in the closed beta?
You already got one, it's Geralt.

-Is there a decision on if the collections are getting wiped or not?
There's no decision yet basically if we need to wipe we will, if not we won't.

-When will the kegs be available to purchase on Xbox?
We're still working on it but we plan to make it available as soon as possible.

-Will you are new cards like characters from books?
Yes, will be adding cards from the books, we'll be adding cards from the games, so you can expect that.

-Are there going to be more mechanics? (Are there going be options to draw more cards )
Umm, We'll see. In the previous Witcher the decks relied on who had the most spies and it was boring. It was pure luck, if you had more spies in your deck than your opponent you won. We will try to add more mechanics to the game.

-Will card trading with friends be a thing?
We need to explore that actually.

-Are you gonna have more awards?
For sure we will have ranking rewards when we implement ranked play. We plan to have a really special amazing rewards for that.

-How can players obtain premium cards?
You can get them from kegs.

-What about friend matches on Xbox?
We want to achieve the same quality on Xbox as PC. We're working on adding it.

-What about other factions other than Nilfgaard?
Well see, of course there's always that option. We want to add new factions and cards but right now we're focusing on working at releasing the game and getting out of the beta.

-Have you thought about adding a strength counter to certain cards? For example if you're going to play a card on a row it will tell you how the row will change so you don't have to count. So you can see how much the cards will get buffed (etc).
Yes we are thinking about it we just need time. We will try to constantly improve the game but it is something we thought about.

-Will there be any events connected to holidays such as Christmas, Halloween?
Of course.

-What is the reason behind some of the cards that have different art?
The reason is because when you play them it's one long piece of art and they look nice together.

-Do you think that promote is in a healthy spot? It creates a situation where you can't really pass.
We want to change promote a bit and address all the problems. We want to make it something that can be countered because right now only Northern Realms can counter it and it doesn't make sense that only Northern Realms can counter NR. So we want to change that, yes.

-Are you thinking of adding any cosmetics for the backs of cards?
We are thinking a lot about cosmetics.

-How can I know the order of abilities in Gwent? Is there some rule book anywhere?
We don't have a real book but, but we're working on it to make it more clear for the player because it may be confusing sometimes. Right now there's no way of telling that unless you just learn it. If you ever encounter something that is not playing out in the order you expect it to work, let us know.

-Will we be able to read the description of the last played card?
Yes, actually you can already see it on the left side. (note from me: You can't see the description, only the card picture and name...)

-Are there any plans for Gwent merchandise in the future?
If you want any merchandise just let us know.

-Where can I find all the pictures of the cards and brew a deck?
gwentdb.com

-What does the fire icon mean on some of the cards?
This means that the card has a passive ability . So whenever it's on the board should read the description. It can be immune to frost, spawn a unit whenever a gold unit appears (etc)

-Will we be able to use different voice languages in the UI for example have an English UI and then mixed with Polish card voices?
Probably, yes.

-Beta invites?
Everyone that signed up in June will get there invite by the end of the week. (note: video uploaded Nov.18th)

-Will you be adding more leader cards?
Of course.

[ Szerkesztve ]

(#659) NyxNyxNyx válasza Heavyrain (#658) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Köszi, ezt be is rakom az összefoglalóba úgy ahogy van. :R

(#660) pilóta válasza Heavyrain (#657) üzenetére

pilóta
nagyúr

A harmadik variáció volt, köszi!

Aki él és nem boldog, az téved!

(#661) Heavyrain válasza NyxNyxNyx (#659) üzenetére

Heavyrain
őstag

Szerintem majd a hivatalos béta FAQ-t is add hozzá:
Majd megjelenéskor törölni kell ezeket, de addig hasznosak lehetnek.

-Is GWENT a free game?
GWENT is a free to play game offering optional in-game purchases.

-What are the platforms you will release the game on?
The game is expected to release on Xbox One, PC and PlayStation 4. The Closed Beta is available on Xbox One and PC.

-What’s the release date?
We plan to go out of beta when the game is feature-rich, polished and tested sufficiently. Consequently, we’ll launch when we feel we’re ready to give you a game that rocks!

-What are the rules of GWENT? Where can I get to know the basics?
The game will release with an interactive tutorial built right in, but if you just want to read about the basics, please click here.

-Do I need to know The Witcher universe to have fun?
Despite GWENT is based on The Witcher games and books, you need not know anything about the universe to have fun. The game is a completely standalone experience.

-Do I need to know anything about card games to enjoy GWENT?
Not at all! You’ll learn the basics of GWENT in just a few minutes, but as you continue to play and experiment with different deck setups, you’ll see card synergies and combinations unavailable to novice players. This is what makes GWENT both friendly for beginners and attractive to pros.

-Who are the people creating GWENT?
GWENT is designed and developed entirely by CD PROJEKT RED. The story and single player segment of the game is designed and developed by the people who created The Witcher 3: Wild Hunt.

-Can I play GWENT in single player mode?
In a nutshell: yes, but not during the upcoming Beta. We plan to release a fully featured single player adventure for GWENT, and a skirmish, player vs. AI mode.

-Do you plan to introduce new content as the game matures?
You bet we do! As time passes, we plan to introduce new cards, mechanics, single-player adventures, language versions and game modes.

-Do you support cross-play and cross-buy, i.e. purchasing items on platform A and using them on platform B?
We can confirm cross-play between Xbox One and PC -- all other options are being discussed. When GWENT launches on Windows 10 as an UWP application, the account between UWP and Xbox One will be shared. That means progress and cards are shared between both platforms.

-How old do I have to be to play GWENT?
To play GWENT, you have to be 12 years old or older. However, please remember that if you are under 18, you should have your parent or guardian agree to the User Agreement in your name.

-Will you offer a box edition of GWENT?
There are no such plans at the moment.

-Can I sign up for the Closed Beta despite it already being live?
Yes, of course! Please click here to access the registration form.

-I signed up for the Closed Beta. When will I get access?
The simplest answer is: soon. We’re inviting users in waves and it’s hard to predict when and how big each wave is going to be. We want to share GWENT with as many people as we can and we’re working hard to make that happen.

-When will the Closed Beta end? / When will you launch the Open Beta?
The Closed Beta is expected to end sometime in the spring of 2017. But that’s only a rough estimate -- we have only one goal with the entire Beta and that’s to make GWENT as fun an experience as possible. We’ll come out of Beta when we have a game we think is honest, fun and well balanced.

-Why do you need to beta-test GWENT... after all, it was already present in The Witcher 3: Wild Hunt?
While the core of the game remains the same, GWENT: The Witcher Card Game is much more than the game you used to play in The Witcher 3: Wild Hunt. This includes in-game assets like card art, card voice-overs and even skills, and what’s even more important, it features a competitive PVP mode we built from scratch. That’s why we do need to beta-test it and we would really appreciate your help in this regard.

-Do you plan on wiping progress during Beta in the future?
It’s possible. However, should this happen, you‘ll be informed in advance.

-What items can I purchase during Closed Beta?
During Closed Beta, you can purchase Card Kegs which contain extra cards for your decks.

-What will happen with the items I purchased during the Beta? Will I get to keep them after the game goes out of Beta?
Should any progress resets happen, we will return you the number of Card Kegs you purchased using real-world currency.

-Is the GWENT Closed Beta available for users from all countries?
Yes, the Closed Beta is available worldwide.

-What languages will the GWENT Closed Beta support?
The initial Closed Beta build of GWENT is available in English, Polish, French, Russian, German, and Brazilian Portuguese.

-Do I have to register on GOG.com to participate in the Closed Beta of GWENT?
In the Closed Beta, having an account on GOG.com is necessary only if you’re playing on PC. You can sign up for free here.

-What is GOG Galaxy?
GOG Galaxy is a game client powering the multiplayer and matchmaking aspects of GWENT. Thanks to GOG Galaxy, you will always run the latest version of the game as it handles all the updates for you. If you want to, you can find out more about GOG Galaxy on www.gog.com/galaxy.

-My GWENT Closed Beta redeem code is invalid. What should I do?
Please check your code. If you’re entering it correctly and it has not been previously redeemed on another account, please contact GWENT support.

-Do I need Xbox Live Gold to play GWENT during Closed Beta on Xbox One?
Yes, you need to have an active Xbox Live Gold membership to play.

-What are the system requirements for GWENT?
MINIMUM:
Processor: Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 710 or GeForce GT 7900 | AMD Radeon R5 330 or Radeon HD 4650
Resolution: 1280 x 720 minimum display resolution
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4.5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

RECOMMENDED:
Processor: Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon R7 265
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4.5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

Xbox One HDD free space required: approximately 4.5 GB.
Internet connection is required to play.

-Is an Internet connection required to play?
Internet connection is required to play.

-Can I publish videos and screenshots from the upcoming Closed Beta when I get access?
If you want to stream the game, post screenshots and videos, we’ll be honored if you do so. However, we’d like to ask you to state that you’re playing a closed beta version of the game.

-The game crashes on my setup / I think I’ve encountered a bug, where can I get help?
First off, we’re sorry that you encountered technical difficulties. We’re continuously working on the game and eliminating issues with each build. Please visit our forums to seek help and check for possible workarounds for your problem, or contact our support teams directly.

-I can’t seem to purchase Card Kegs on Xbox One...
Xbox One players will not have the option to purchase Card Kegs (a selection of five cards) at the start of the closed beta. However, you can earn Ore currency by winning matches, and with this currency you can acquire Card Kegs. Xbox One players will be notified when the option to purchase Card Kegs from the in-game store is available.

-Can I share content like purchased cards between platforms?
Content sharing will be available between Xbox One and the Universal Windows Platform version of GWENT for Windows 10 (the UWP version is the one downloaded from the Windows Store). We will inform about the availability of the UWP version of GWENT soon.

-I’m accessing GWENT from Xbox One, can I play on PC using Play Anywhere?
If you registered for the beta on Xbox One, as it becomes available, you will be able to play on a Windows 10 UWP version of GWENT using Play Anywhere.

-What versions of the GWENT Closed Beta will be available first?
The Xbox One and GOG.com versions of the GWENT Closed Beta will be available starting October 25th. The Windows 10 PC (UWP) version of the Closed Beta will be available shortly thereafter.

-Where can I redeem my Xbox One token/code for the GWENT Closed Beta and how do I download the game?
You can redeem it directly on your Xbox One console or on Xbox.com. You will also be able to redeem your token/code on the Windows Store once the Windows 10 PC version of the Closed Beta is released.

-Redeeming in the Xbox Store on Xbox One
1. Say “Hey Cortana, use a code” or go to the Games section of the Xbox Store on Xbox One and select “Use a code.”
2. Enter your unique code (each code can only be redeemed once).
3. This will inform you that you now own the GWENT Closed Beta. From that screen, you may need to click “Manage” to start downloading the game.

-If I own the GWENT Closed Beta, will I automatically have access to it on both Xbox One and Windows 10?
As an Xbox Play Anywhere title, if you own the GWENT Closed Beta on Xbox One you will automatically have access on both platforms when the Windows 10 PC version becomes available.

-What is Xbox Play Anywhere and how will it work with the GWENT Closed Beta?
When you download the GWENT Closed Beta through the Xbox Store or, in the future, the Windows Store, it’s yours to play on both Xbox One and Windows 10 PC.
To take advantage of Xbox Play Anywhere, you will need to have installed the Windows 10 Anniversary Edition update on your PC, as well as the latest update on your Xbox One console. Then, simply log into your Xbox Live/Microsoft account and your Xbox Play Anywhere games will be available to download.

-What are the benefits of Xbox Play Anywhere for GWENT Closed Beta players?
Xbox Play Anywhere let’s GWENT Closed Beta players save their progress (including add-ons, cards, and in-game unlocks), Gamerscore and Achievements to Xbox Live, so you can pick up where you left off on another Xbox One or Windows 10 PC.

-Does Xbox Play Anywhere apply to other PC versions of the GWENT Closed Beta?
Xbox Play Anywhere only applies to the GWENT Closed Beta on Xbox One or Windows 10 PC when this version becomes available.

(#662) Heavyrain válasza Heavyrain (#661) üzenetére

Heavyrain
őstag

Ne a hozzászólásomat, hanem inkább ezt: FAQ :)

(#663) BomiBoogie válasza Heavyrain (#658) üzenetére

BomiBoogie
MODERÁTOR

A Promote azért olyan nagy gond, mert csak a Kaedvani Sergeant az ellenszere, és mindkettő NR, ugye?

(#664) Ðávid válasza BomiBoogie (#663) üzenetére

Ðávid
aktív tag

Igen, csak az képes egy aranykártyát ezüstté változtatni.

(#665) TazLeacher válasza Heavyrain (#658) üzenetére

TazLeacher
nagyúr

A PS4-es verziót dobták? Mert arról még egy kukk sem volt...

(#666) Heavyrain válasza TazLeacher (#665) üzenetére

Heavyrain
őstag

Lesz PS4-es verzió, csak a béta nem fog megjelenni rá.

(#667) NyxNyxNyx válasza Heavyrain (#662) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Köszi, esetleg az előző kérdésesnek is megvan a forrása?

Más: Ti is egyre kevesebb GG-t kaptok? Már mindenki salty, az elején mindig kaptam :N

(#668) Lenry

Lenry
félisten

az összefoglalóban Foltest leírását annyival kibővíteném, hogy a bronz kártya pontos másolatát hozza létre, mert ugyebár ebben rejlik a kártya ereje

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#669) Lenry

Lenry
félisten

azért a rommábuffolt majd kiaranyozott Olgierdet hangyányit imbának érzem

egyébként kíváncsi lennék a deckjére, mert vagy lerakott vagy 4 arany lapot az első körben, meg Olgierdbe csak úgy öntötte a Swallow-t

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#670) NyxNyxNyx válasza Lenry (#669) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

nem félt a frost-tól? vagy már alapból frost után buffolta?

(#671) Lenry válasza NyxNyxNyx (#670) üzenetére

Lenry
félisten

nem volt frost.

(#672) BomiBoogie válasza NyxNyxNyx (#670) üzenetére

BomiBoogie
MODERÁTOR

Nem tudom, mikor én buffolok nem arany lapokat, mindig bejön egy scorch és fújhatom.

(#673) NyxNyxNyx válasza BomiBoogie (#672) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Szerintem totálisan missplay ekkorára felbuffolni egy lapot (feltéve, hogy a másik nem passolt*). Csak szerencséje volt a tagnak, hogy éppen egy monsternél valamilyen csodával határos módon nem volt frost, vagy scorch vagy igni. Én nem is jártszok buff lapokat NR-ben már egy ideje. Ha lenne roachom, akkor persze ez megváltozna.

*Jelezték már a CD project-nél, hogy valamit akarnak kezdeni a promote-tal.

(#674) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#673) üzenetére

DrDobos
őstag

Megmutatod nekunk a deckedet? :) ja es Foltesttel jatszol? El sem tudom kepzelno hogy mit jatszop hogyha nem buffot :D

Samsung Galaxy A55 5G

(#675) NyxNyxNyx válasza DrDobos (#674) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Mondjuk ebben pont van 3 blue stripes scout, de csak mert valamiből akartam még 3-at a reinforcement mellé és a Redanian Knight-ok nagyon igni/scorch sérülékenyek, a blue stripes commando-nál meg csak simán jobbnak tűnnek.

Egyébként buffos NR-rel nem is találkoztam a patch óta, csak olyannal ami feltolja a roach-ot tizenvalamennyire és nem megy tovább.

Scoia'tael ellen nem lehet nyerni, ha kijön nekik a lépés, de a többi ellen jó.

(#676) BomiBoogie válasza NyxNyxNyx (#673) üzenetére

BomiBoogie
MODERÁTOR

Igen, azért is csodálkoztam.

Köszi a dekket. Amúgy Prince Stennis miért olyan jó? Nekem is van, de mostanában inkább kivettem, mert elég random és a 7 pont az ellenfélnek nem kevés.

(#678) Lenry válasza NyxNyxNyx (#673) üzenetére

Lenry
félisten

mindegy, ha lett is volna nálam frost. Olgierd a következő körben mindenképp visszatér (-2 ponttal), és a patchek óta a debuffok lekerülnek a kör végén. tehát ha rá is teszek egy frostot, akkor is fel tudta volna tuningolni és aztán promótálni, hogy a következő körben 2 ponttal gyengébben, de ugyanúgy 50-60 pontosként, aranyozottan visszajöjjön.

az első kör végén már láttam, hogy teljesen értelmetlen bármit is csinálnom, ez bukott játszma, csak azért nem léptem ki azonnal, hogy tudjak csinálni egy screenshotot.

* ha annyit megtennének CDPR-ék, hogy a Promote csak az adott körben aranyozna, aztán a kör végén lekerülne, szerintem az elég lenne

(#679) NyxNyxNyx válasza BomiBoogie (#676) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Brutálisan jó lap, ha van amit mindenféleképpen fel szeretnél húzni, de ha csak egy átlagos lapot húzol már akkor is jó. Nekem is időbe tellett rájönni, hogy mennyire jó, de most már ki nem hagynám a deckemből. Lapelőny nagyon fontos ebben a játékban, hogy ki tudja kirakni az utolsó lapot (például nála van egy horn, vagy weather, nálad meg egy bomb). Utolsó körben rossz lap az esetek nagy részében, mert ott már tényleg sokat számít az a 7 pont ha kevés lapotok maradt. De ott is megmenthet. Általában ha felhúzom az elején, igyekszem megnyerni az első kört, mert akkor a másodikban az ellenfél nem passzolhat és akkor lényegében te húzod őt a fülénél fogva és kénytelen kirakni a jó lapjait miközben te csak kidobtad a Prince-t. Ezért kapok ki legtöbbször a Scoia'tael ellen, mert ő ki tud játszani akár 4 decoy-t is és még van egy Yaevinn-je is. Az utolsó lap szinte mindig az övé.

Kicsit fáradt vagyok, lehet nem teljesen összefüggő amit írtam, remélem érthető mire gondolok.

Lenry: Értem én, ezért írtam, hogy "feltéve, hogy a másik nem passolt".

[ Szerkesztve ]

(#680) BomiBoogie válasza Lenry (#678) üzenetére

BomiBoogie
MODERÁTOR

* ha annyit megtennének CDPR-ék, hogy a Promote csak az adott körben aranyozna, aztán a kör végén lekerülne, szerintem az elég lenne

Ömm... nem így van jelenleg is? Nem marad fenn a következő körben a Promote-olt lap.

(#681) Lenry válasza BomiBoogie (#680) üzenetére

Lenry
félisten

kivéve, pl Olgierd, aki visszatér. vagy ha Adrenaline Rush-sal odaragasztod és akkor el se tűnik.

úgy gondoltam, hogy az aranyozás szűnjön meg a kör végén, függetlenül attól, hogy hogy a kártya játékban marad-e

[ Szerkesztve ]

(#682) TazLeacher válasza BomiBoogie (#680) üzenetére

TazLeacher
nagyúr

A temetőbe már aranyként kerül (tehát ha innen valahogy visszajön akkor arany lesz), illetve ha rádobnak egy Adrenalin Rush-t, akkor következő kőrben is arany marad.

(#683) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#675) üzenetére

DrDobos
őstag

Köszi:) Valaki letudja nekem írni pontosan a Reinforcement hogy mukodik? A deckből rakja le a lapokat az asztalra? Vagy + kártyákat is lelehet vele rakni egy unitból? Tehát ha lentvan 3 X lapom akkor mellérak még 3at?

Samsung Galaxy A55 5G

(#684) NyxNyxNyx válasza DrDobos (#683) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Deckből dobja ki, tehát ha 2 van kint, és 3 van a deckben, az csak azt az 1-et rakja ki még ami a deckben van. Nem mindig jó lap, de amikor jó, akkor megnyeri a kört. Redanian elite + Reinforcement az 30, mert bugos. Ha nem kettőt rak le egy körben, akkor csak 24. Field medic-kel is beteg.

[ Szerkesztve ]

(#685) NyxNyxNyx

NyxNyxNyx
addikt

Mai első két meccsen ellenfelem Mante és HG3. Kettő kedvenc gwent streamerem. :))
Mindkettőt elvertem, de eléggé counterelte a deckem az övéket.

(#686) BomiBoogie

BomiBoogie
MODERÁTOR

Ha van 200 scrapem, melyik NR lapot érdemes kirakni?
Radovidot, mint vezért? Esetleg Shani?

(#687) DrDobos válasza BomiBoogie (#686) üzenetére

DrDobos
őstag

Nekem meg va Shani, erdekes, de ha lesz scrapem valtom masik goldra.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A55 5G

(#688) bivalyolo válasza TazLeacher (#682) üzenetére

bivalyolo
őstag

Engem ezzel szivatott egy gyerek tegnap. Feltolta 76 körülire Olgierdet aztán köv körben visszajött 74-el. :D
persze volt még mellé neki kb 5 lapja..

"Let's agree to disagree!"

(#689) TazLeacher válasza bivalyolo (#688) üzenetére

TazLeacher
nagyúr

Erre lehet építeni egy komplett decket. Jó móka, már én is gondolkodtam rajta. Ellenem eddig két alkalommal jött, de az időjárás lapok csúnyán megszívtják. Kirakta, rádobtam egy fagyot, majd lelőttem. Következő kőrben ugye egyből visszajött, Scorch, majd kuka.

(#690) NyxNyxNyx válasza BomiBoogie (#686) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Megmutatod a decked? Én imádom Shanit, de Radovid is nagyon bejött. Viszont Radovid nem minden deckben jobb. Én talán a Foltestet ajánlanám olcsóbb deckekhez.

(#691) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#690) üzenetére

DrDobos
őstag

én meg szerintem henseltet kraftolom le..:D

Samsung Galaxy A55 5G

(#692) NyxNyxNyx válasza DrDobos (#691) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Hát figyelj, Margaritával és társaival lehet rá jó deck-et összerakni. De csak úgy egy általános NR deckbe szerintem nem éri meg.

(#693) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#692) üzenetére

DrDobos
őstag

Ez a roach mit tud?:D

Samsung Galaxy A55 5G

(#694) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#692) üzenetére

DrDobos
őstag

Nos, nagyon furdalt a kivancsisag, igy megcsinaltam a henselt decket, 400 scrapembe fajt, de persze ugy hogy kozel sincsenek kimaxolva a lehetosegek benne. Ugye Henselt mint leader azzal a kepesseggel bir hogy egy sorban arannya valtoztatja az osszes unitot es igy emiatt +2 az osszes ilyen unitnak. Remelem latszik a kepen amit csatolok a deck. Valoszinu a dimeritium bombot kiszedem belole, ahelyett majd mas silver kell, szerintem priscilla lesz, de akarmilyen kritikat es tippet elfogadok:) Szerintem vernon helyett majd megy be egy igni geralt, jon be priscilla, aztan lehet meg dijkstraval is megprobalkozok, de lehet nagyobb lesz vele a nyug mint a belole szarmazo elony. Azt akarom vele jatszani hogy a redanian knightok(3 db egyutt arany lapok) meg a felpromotolt lapok miatt ha szerencsem van mar elotte kint van Ves es Margarita amibol mar sok + kartyam van amik az arany lapok miatt jonnek le azokat dijkstraval vissza majd egy sort Henselttel arannya ami megint sok +2es lap lesz Margarita miatt.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A55 5G

(#695) DrDobos válasza DrDobos (#694) üzenetére

DrDobos
őstag

Kimaradt a lenyeg. 8 jatek 6 gyozelem:) az egyik vereseg scoatel ellen.. A masik meg kijatszott a vegen a ragh mar roggal mert keson aranyoztattam henselttel. Viszont weather monstert sikerult mar kijatszani ezzel a deckkel:)

Samsung Galaxy A55 5G

(#696) NyxNyxNyx válasza DrDobos (#694) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

Korrekt.

Roach elég jó NR-ben most, de én nem merném legyártani, amíg nem tudom mit nerfelnek a promote-on.

(#697) NyxNyxNyx

NyxNyxNyx
addikt

Discardos Skellige paklival játszok és az előbb majdnem kikaptam, mert nem vettem észre, hogy elfogyott a paklim és így nem tudtam húzni az utolsó körben. Eléggé bejön ez a deck és jól is megy, de még nagyon erős ellenféllel nem rakott össze. Egy vereségem van eddig, az weather monster ellen. Fura érzés kikapni ellenük, eddig az összes többi paklim szétalázta őket, és nem is láttam egyet sem jó ideje.
Gondolkozok King Bran-en, de nem akarom magamat laphátrányba rakni. Azért lenne jó, mert felszabadulna egy silver hely, mivel nem lenne szükség Svanrigére. Jó lenne nyitni egyet, nem merem legyártani. Papíron talán a leggyengébb leader-nek tűnik.

más: Ha egyszerre a fut a gwent és a twitch stream, akkor az utóbbi elkezd akadozni. Sőt, simán a böngészés sem marad folyamatos. Ez mitől lehet, ekkora gépigénye lenne a játéknak? 8 giga ramnak elégnek kell lennie, a procim nem túl erős, laptopos i5 3230.

Szeretek közben valamit csinálni, legfőképp streamet nézni, de ez így elég frusztráló.

(#698) DrDobos válasza NyxNyxNyx (#697) üzenetére

DrDobos
őstag

Esetleg a deckembe van valami ötleted fejlesztes teren? :)

Erdekes, de nekem van ugy ritkan hogy megnezem a graveyardomat, es onnantol akad a game.. De ritkan fordul elo

Samsung Galaxy A55 5G

(#699) Heavyrain válasza NyxNyxNyx (#697) üzenetére

Heavyrain
őstag

Megmutatnád, milyen discard decket használsz? :)

(#700) NyxNyxNyx válasza DrDobos (#698) üzenetére

NyxNyxNyx
addikt

A decked alapja jó. Innentől kezdve egyéni preferencia, hogy mit találsz hasznosnak.

-Én sosem raktam Poor infantryt a paklimba (Henselt szinergia miatt még az is lehet, hogy jó, de valahogy kétlem)
-Minden NR paklimban 3 medic van.
-Nincs Ves-em, így nem tudom mennyire jó a blue stripes commando-kkal.
-Nincs Roche-om, de igen, egy Igni jobbnak tűnik.
-Yennefer is érdekes, de ha működik, akkor miért ne?
-Ami viszont feltűnt, hogy a paklid több lapból áll, mint 25. Nem érdemes több lapot belerakni a minimumnál (kivéve monsters), mert így kevesebb eséllyel húzod fel a nyerő lapjaidat.
-Cirit én minden paklimban használom, nagyon erős lap.

Az utolsó előtti pont és Igni kivételével a többi nem egyértelmű erősítés.

HeavyRain:

Nagyon hasonlít erre, csak nincs clear skies-om (kivettem, mert nem találkoztam monsterrel) és van egy 3-as hajóm, illetve még talán 1 kiegészítőlap más. Az a baj, hogy nagyon sokat nem lehet változtatni ezeken a paklikon, mert a gerince fix és sok lapból áll. Amikor én raktam össze a paklit, nem néztem ezt amit linkeltem és mégis tök ugyanolyan lett.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.