2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA V

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:24:19

LOGOUT.hu

Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!

Összefoglaló kinyitása ▼

(#61021) Penguin95 válasza Depiboy (#61013) üzenetére

Penguin95
senior tag

Ha ez segít, akkor itt van tőlem két levél. Nem biztos, de szerintem embertől kaptam választ. Nem szerepel bennük semmilyen utalás arra, hogy kidobtak, csalónak hittek, stb. Cserébe bele van írva, hogy egy drágán vett dologról van szó, amire jellemzően hamar ugranak.

Ez volt az első:
Dear Rockstar support!

I have an issue with a purchased, expensive item, but it's not listed in the Issue Type option. Can I request your assistance about it please? I already asked several communities about my issue, but they said my best bet is to ask the official Rockstar support.

Sincerely,
*Játékosneved*

Erre válaszolt egy Arturo nevű, Tier 1-es kb. annyit, hogy persze, segítenek, csak mondjam el, pontosan mi is az a drága dolog.

Ez volt a második levél:
Dear Arturo!

Thank you for your reply. The mentioned item is called Grand Theft Auto V, to be more specific, the multiplayer part of the game. You probably heard about that issue which hit so many players in the last 1-2 days. I have the exact same issue, as you can see on my profile (or you can't see, because there's nothing left). Of course I understand it's not your fault, and I understand you can't do anything about it until Rockstar gants the permission for you to do that. My question is: Will Rockstar start an investigation about what just really happened, and if they do, is there any chance for me and for the other players to get back those stuff we just lost because of this issue?

P.S.: I'm sorry about the tricky, twisted composition of my answer, but until further notice, the only Rockstar game I can play is called: "Dodge the bots, to get a proper answer from a human. Maybe."

Sincerely,
*Játékosneved*

Annyi, hogy én nem azt kértem tőlük, állítsák vissza a fiókomat, csak hogy ugyan mondják már meg, lesz-e valami vizsgálat, és ha igen, akkor van-e esélyünk visszakapni a cuccainkat. A fogalmazás nem tökéletes, de ennyire futja az angol tudásomból.

Szerk.: Természetesen ezt csak other-be küldd el, mert a ban kategóriában semmire nem mész vele.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA V
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.