Ez olyasmi mint a Grid 1, szerintem még picit jobb is, lehet érezni hogy milyen autó, milyen meghajtású, mennyire erős, nem olyan hogy alig kanyarodik, majd hirtelen nagyot kanyarodik, és minek ennyi smile?
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Ez olyasmi mint a Grid 1, szerintem még picit jobb is, lehet érezni hogy milyen autó, milyen meghajtású, mennyire erős, nem olyan hogy alig kanyarodik, majd hirtelen nagyot kanyarodik, és minek ennyi smile?
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
igen, engem ezek is zavarnak. de tudod hogy fogalmaznék inkább?! a full testreszabhatóság hiánya a kontrollernek/bill stb.... ha én megszoktam G1 ben, hogy padlófék, majd gázadás, akkor ne vegyék el tőlem ezt... ne akarjanak "megtanítani" a pici "fékfröccsökre"... ez olyan, mint mikor a nyakamba kaptam a G2 driftes vezetését, irányítását... oké, hogy... de ne... maradjunk a G1 vonalon, bitte
( nah, ennyit a siránkozásról, semmi nem változik )
am tényleg oda meg vissza vagyok érte, graf hibátlan (számomra nem mellékes), irányíthatóság remek, játék testreszabhatósága... hááát, na
persze vannak bugok, mint pl hogy ha törmelékre megyek, nem történik semmi pedig anno de sokat coptam ez miatt. főleg onlányban...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
5870 -en pedig jónak kéne lennie .
#802) - = Zk = -: G1-be törmelék volt amikor szépen kivezette gyepre ,paráztam mindig
[ Szerkesztve ]
De miért maradjunk a G1 vonalon? Ezt már a G2 topikban sem értettem. A G1 elég messze ment a Toca Race Driver 3-tól, nekem meg az volt az etalon. Mégsem keseregtem a változáson, hanem alkalmazkodtam az új fizikához, mert egy másik játékról van szó. Értem én, hogy megszokás, meg minden, de ilyen alapon akkor még mindig lovasszekérrel járnánk iskolába/dolgozni. A satufék meg az NFS-ekhez illik.
Ja, a törmelékek szerintem bugosak, én is átmentem egy lökhárítón és semmi nem történt, pedig a 2-ben még alá is szorultak a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Igen, a kedves párommal játszottál tegnap. Panaszkodott is, hogy online jobban szokott neki menni, kicsit csalódott volt hogy mindig második lett
*egész jól nyomja amúgy, csak ha itthon vagyok ritkán engedem ide, úgyhogy inkább megpróbál elcsábítani a gép elől
[ Szerkesztve ]
sajnos van, amiben maradi vagyok...
nem szeretem a változást. a kényszeres változást főleg. ami rám van eröltetve...
de (nagyon) nem kesergek, csak HIÁNYOLOM ezt az opciót a játékból. (ilyen is és olyan is legyen benne) ennyi. elvagyok vele, élvezem, jobban mint a G2-t... lehet meg is veszem. majd érdeklődöm az onlány taplók felől, ha sok van, akkor marad a szingli mód
törmelék.
hááányszor káromkodtam mikor online mentünk G1-ben és a sok tudatlan ugye csattant mivel a fék luxus volt abban az időben, és ottmaradt a fél lököse én meg első helyen magam alá kaptam, majd Jarama (kedvenc map <3 ) a hosszú célegyenes végén csatt a falba.... nah akkor billzet repedt itthon
derby-t sose szerettem ez miatt és az irányíthatatlan fardobáló verda miatt...
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Ja persze 5870
Azt se tudom már mi van a gépemben.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
Jó kari az , nekem is kb hasonló van GTX285 Matrix.
Azt szoktam, hogy pumpálom a gázt, értelem szerűen sok választás nincs is, ez válik be csak, csak ezen kell még finomítani, csak ugye Endurance-ban még hozzájön az is, hogy kopnak a gumik és a végére már már szürreálisan csúszik a kocsi 40kmph sebességnél is, pedig csak annyinak kéne történjen, hogy kevésbé kanyarodik és nagy sebességnél csúszik, de itt kis sebességnél is.
Érdekesség, hogy van olyan pálya amelyiken simán tudok első lenni, ha van qualifikáció, akkor főleg, de bizonyos pályákon elvérzek. Ide gondolom erősebbre vannak írva a scriptek.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Nekem ez nem tűnt fel, pedig billel nyomom, open wheel hardon.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Kopott gumival kis sebessegnel is realis a csuszkalas, hiszen a mechanikai tapadas csokken.
Amugy az igaz, hogy valahol erosebbek, nekem pl Okutama nem megy.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Na, már 14-en vagyunk a klubban!
Ennek örömére reggel mentem is egy kört Mustanggal, annyira nem is volt gázos, az utolsó körben sikerült sajnos megcsúszni és a 3.-ról a 7.-re csúsztam a végére (10-ből). Igazából ezekkel az izomautókkal még nem mentem túl sokat, de azért számomra jóval nehézkesebb ezekkel finomkodni..
ragklaatPS
Az a baj, hogy az eventek már az elején is nagyon hosszúak. Később meg csak méghosszabbak lesznek.
Hali!
A kormány beállításai hol találom? (Deadzone, linearitás stb.. )
Na jah én pont ugyan ezt gondoltam. Talán ez egy kis hiba...
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Azert annyira nem veszesek. Egyedul az Endurance idejet sokallom, foleg az idomerovel egyutt. Mondjuk utobbinal tegnap vettem eszre, hogy 1 kor utan is elnyomhato.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Azt én is észrevettem, így könnyű elsőnek indulni
No Sana No Life
Viszont az open wheelben miert kell ketszer ugyanazt a versenyt lejatszani. Na ez tenyleg idegesit.
Touringban is ez van.
No Sana No Life
En azt nem ertem, hogy neha megforditjak a rajtracsot, neha meg nem.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Valami jó kis klub festés hiányzik már csak, ha nem csak a tulajdonos csinálhatja adhatsz ilyen "jogot" szívesen elbabrálgatnék vele!
Engem is ez húzott fel, 3-4 verseny után totál ráuntam.
Alister from Hell
Az a baj, hogy en is kezdem unni. Es az lesz, hogy a vegen megbanom a vetelt.
Gyakorlatilag 3x megyek végig, mert előtte nem árt megcsinálni az időmérőt sem, hogy ne a végéről rajtoljak, mert 3 kör alatt elég nehéz átfúrni magam a mezőnyön, és így nagyon monotonná vállik.
Alister from Hell
Online attol meg lehet izgalmas.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Persze, ez igaz. De hat a single is szamit nagyon. Legalabbis nekem. Es ez igy nem jo sajna.
En amugy elvezem a versenyeket, csak tenyleg tul hosszu egy-egy versenyag szezonja. 20 ora folott jarok es meg egyikbol sincs meg a lvl 9... Jaramaval se talalkoztam meg. Tudom, maskor meg pont az a baj, hogy tul rovid a karrier, de ez meg a lo tulso fele picit.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Nem fogok hosszú jellemzés írni a játékról, megtették azt már páran. Nekem ez a játék veszett jó. Pont annyira hasonlít az első részre, amennyire kell és annyira különbözik, amennyire kell. Ez után áldom az eszem, hogy nem vettem meg a GRID 2-t.
Persze azt megértem, hogy akik nem kormánnyal vannak, azoknak rossz, hogy nem tudják úgy belőni az irányítást, hogy jó legyen. A force ex-em 180 fokja se épp ideális, de hát ez van, ebből kell kihozni valamit.
Amúgy fura, hogy épp most említette pár kolléga, hogy nem tetszik nekik, hogy kétszer kell menni, mert én pont hogy örültem neki. Tekintve, hogy van időmérő, így tök unalmas lenne folyamatosan elölről indulni. Jó persze Nathan rögtön lerajtolt és nem is tudtam megelőzni, hiába voltam közvetlen mögötte, de szerintem meg ez lenne uncsi egy idő után. Az, hogy utána a beérkezés sorrendjének ellentétesen kell indulni remek szerintem, mert lehet küzdeni, előzgetni. ^^
Az első eventemben mindig 2. lettem, kivéve az utolsó fordított meccsen. Szóval nekem ez így tetszik. Amúgy Hardon megyek, ABS van csak bekapcsolva, mert nem igen érzem az ABS hiányának gyorsító hatását.
Egyébként öreg napjaimra megörökítettem az első győzelmemhez szükséges előzést az utolsó kanyarban. Épp, hogy befértem a bmw előtt, nagyon gyorsak az egyenesben... VIDEÓ
Kimi - The King of Spa
jo video milyen grafikai beállitasod van ?
1280*1024, medium. 8800GT szegénykém 7 éves, de azért jól tartja magát.
Kimi - The King of Spa
Ízlések és pofonok, de egy single élményt ne hasonlíts a multihoz. Ideje volna már feljönni online! Ott tanulsz meg igazán, hidd el és nem fogod unni, mert csinálni akarod mégjobbra a kocsid, leszeretnél győzni embereket stb.
Én pl most azon dolgozom, hogy egy-két magyar kollégát majd time attackba legyőzzek.
Bankkártyával? Hát persze!
Ha hazaértem, adok jogot rá.
ragklaatPS
Mit javít a patch,amit most szed lefele?
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
Ahogy elnézem a híreket, főleg a corrupt save fájlok problémáját, de nem hiszem, hogy csak ettől 281 megás lenne.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
ha eventben megcsinálok 3 versenyt, majd kilépek, akkor kezdhetem elölről?
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Nem, sőt az időmérő után kilépve az sem veszik el.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Nah hazaérkezett ma velem az én kis Gridem...már települ is
Amúgy mivel aktuális még eléggé az összehasonlítás... megérkezett a 2 új gameplay a Project cars-ból... nah ott biztos nem lesz panasz a belső nézetre...én sem belsőből megyek versenyhelyzetben...de imádtam az 1ben mikor csak úgy mendegélt az ember...hatalmas élmény volt bentről autózni...nah itt megkapjuk majd.
Azért az az éjszakai pár képkocka brutálisan jól néz ki a videón... + mikor elsuhan az R18 E-Tron...áááá... Gridezünk azt év utolsó felében, meg megyünk PC-ni
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
Csináltam pár festést a PH!-s Racenet klubhoz, íme:
Ha egyéb színvilágbeli/más elképzelésetek van, semmi akadálya, ha ezek közül tetszik valamelyik, az is jó. Részemről az első dizájnt részesítem előnyben, de én inkább a letisztult, minimalista stílusra hajlok.
A grafikáért bocs, FPSbuzi vagyok és laptopról csak így megy 60+ smooth..
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Nyomtam egy applyt én is a PH klubba WinterChris néven. Nem játszom túl sűrűn, játékosnak is elég átlagos vagyok, szóval többnyire valószínűleg a mezőny vége felé fogtok látni, de szeretnék néha normális emberek között is gurulni, nem csak a playlist-es sehall-selát germánok mellett.
Köszi előre is ha csatlakozhatom!
Szia! Erre most csak azért írok, mert megmondom őszintén nem értem!
Ezt írod:
"Ha rFactoros, az azt jelenti, hogy reálisabb a fizika, mint az eddigi részeké (ez így is van), ugyanis az rF egy szimulátor."
Szimulátor, vagy szimuláció: (Szerintem) azt jelenti, h valamit megpróbálok a lehető legjobban, vagy legalább ahhoz közelítve leutánozni, tulajdonságaiban és minden téren!
Megjegyzés: rFactor-ral játszottam 1 darabig, de annak ellenére, h "autós játék" állítólag (!) nem sikerült rájönnöm, mit próbál meg "szimulálni", mert h nem az autók viselkedését az tuti! Köze nincs az rFactor-nak az autók viselkedéséhez!
Következő mondatodban viszont ezt írod:
"Akkor miért kéne közelítenie a valósághoz?"
Ez egyszerű! Azért, mert szimulátor! Esetleg akkor azt döntsük már el, h azért "reálisabb a fizika, mert szimulátor", vagy azért nem közelít a valósághoz, mert "szimulátor"!!! Melyik a kettő közül?
ABS OFF, az biztos király lehet, de melyik mai (!) autóban nincs ABS???
Szerintem nem autónak megfelelően viselkednek az autók! Erre írtam, h "remélem azért segítenek majd rajta, ill. javítanak"
Beállítanom nincs mit rajtuk, tekintettel arra, h tegnap sikerült először játszani ~2, 7 órát!
Na jó ennyi! jó mulatást és jó ást mindenkinek!
Na jó, ennyi!
Steam név: Syrius XIX. NVIDIA forever! A cél nem az, hogy kilökjél, hanem az, hogy megelőzzél! Nyerhetsz úgy is, ha kilöksz, attól nem vagy jobb (és nem is leszel legfeljebb "csak" előrébb végeztél)! :) Code: Grid1971
Az utolsó kettő különösen szép.
Syrius XIX: Az rFactor egy kőkemény szimulátor, nem véletlen, hogy komoly pilóták is játszottak, gyakoroltak vele. Attól, hogy neked nem feküdt/ nem ment (remélem kormánnyal próbáltad, annak, meg más szimulátornak sincs értelme billentyűzettel, de még kontrollerrel se nagyon), még elég jól szimulálta az autók viselkedését. A Grid Autosport viszont nem szimulátor, bár közelebb áll hozzá, mint az eddigi részek. Biztosan nem fognak alakítani a fizikáján a patchekben.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Bocs Syrius...de 1 dolgot ki kell emelnem és ez nagy baki!!
,,ABS OFF, az biztos király lehet, de melyik mai (!) autóban nincs ABS??? "
Nem utcai autókkal megyünk benne, hanem versenyautókkal...versenyautóban pedig nincs vezetést segítő eletkronika...és igen megelőlegezem még abs sincs.... egyedül szervó van, de az nem tekintendő vezetést segítő elektronikának az inkább már biztonság technikai szerintem.
Többiek: Az Egyik Kopó, Másik Eb című régi jó kis klasszikus ugrott be a vezetés alatt...mikor mondja üldözés után Tom Hanks, hogy : ,, Hát milyen anyád van neked, még egy rendes kocsit sem képes venni" ... nah ez nálam a mi a rákos csapatom van nekem, még egy normális sofőrt sem képes adni mellém!!
Komolyan 14. hely amit összetud mazsolázni???
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
Utánanéztem a korábbi problémámnak, pontosítok a kérdésen, hátha tud rá valaki valami okosat.
A nem támogatott kormányok finombeállítására, tud valaki megoldást? Ezt találtam, igaz, hogy GRID2-ről van a videó, de legalább a deadzone-t ki lehet venni. A saturációt hogy kell értelmezni?
[ Szerkesztve ]
Egy gyors és friss példa a korrekt fizikára: egy kanyarban ugyanott kezdtem el fékezni, ahol az előző körben is, de mivel két kerék a kerékvetőn volt, így esélyem sem volt időben megállni. Le a kalappal.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Saturációval tudod finomhangolni még a kormányreakciót...ugye van a deadzone ami gyakorlatilag meg sem mozdul a kocsi kereke amíg deadzone-ban van a kormány...de ezt nem lehet sokat rakni, kormányra nem is szoktak holtjátékot állítani, azt hagyják 0-án és a szaturációval játszanak inkább.
Ez azt befolyásolja, hogy x kormánymozdulatra y értékben induljon meg a kocsi kereke...szóval ha te úgy érzed a te kezed túl nehéz ergó nagyokat rántasz a kormányon akkor rakjál kisebb szaturációt és akkor nem fordul egyből 90fokot neked a kocsi....viszont ha meg azt érzed tekered mint a hülye és neked ez már sok, akkor rakjál rá és akkor kisebb kormánymozdulatokra is már reagál a kocsi kereke...ergó fordul.
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
Megneztem ezt a versenyismetlodest. Touringban is van, de ott a befuto forditott sorrendjeben indul a masodik futam. Ez igy jo, azt mondom.
De open wheelben viszont teljesen ertelmetlen. 5. lettem idomeron es a masodik futamon is 5. helyrol indultam. Ez igy teljesen ertelmetlen szerintem. Csinaltak volna akkor hosszabbra a futamot.
[ Szerkesztve ]
Értve. Illetve mégse.
A szaturáció és a linearitás ugyanaz?
srácok, rájött már valaki mit takar az update?
Bankkártyával? Hát persze!
Igen, ez nekem is feltűnt. Az első részben gyakran fordultam kerékvetőről, mert úgy még szélesebben tudok fordulni. Hát itt ez nem megy.
polonic: Az open wheel-nél én sem értem minek az ismétlés, ha ugyanonnan indul mindenki. Az tényleg fura.
Kimi - The King of Spa