Nem, hanem az hogy rohadtul jó az AI még itt is, mediumon meg végem van kb, nem csúszok túl, meg semmi hasonló nincs.
De miket kapcsoltál ki?
Paranormal Cocktivity
Nem, hanem az hogy rohadtul jó az AI még itt is, mediumon meg végem van kb, nem csúszok túl, meg semmi hasonló nincs.
De miket kapcsoltál ki?
Paranormal Cocktivity
És a tuningot mennyire nyomod?
Pályán nagyobb végsebesség, stabilitás, városban jobb kanyarodás, nagyobb gyorsulás?
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Nem szoktam piszkálni a tuningot, max fékerőt állítok.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Ok, köszi.
Kicsit még ismerkedek az offline-al pár napig, aztán szerintem irány a multi.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Én meg végig is játszom előbb a karriert, aztán nem online kell ismerkednem az autókkal.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
remélem, mert én csak most kezdtem el, very hard fokozaton, és aggódok szponzori célok miatt, az irányítással van a legnagyobb bajom (kormány), az AI nem érdekelne, nem megy annyira gyorsan, de ez hogy nem minden váltás sikerül ez kiöli az idegeimet.
gázfröccs vagy anélkül tök mindegy, a visszaváltások esetlegesek, és a felváltások is elég ritkán jönnek össze..
valamint a gázreakciókkal is van gondom, néha mintha felakadna a gázbowden...az autó mozgása arcade azt elfogadom, de remélem az upgrade cuccokkal javul majd némileg az autóm
[ Szerkesztve ]
Srácok.
EZT a Golfikát ti hogy állítanátok be, hogy legjobb legyen? Most online csak őt csinálom nagyon tutira , gyűjtögetek vele aztán terjeszkedem! :3
Bankkártyával? Hát persze!
ABS on állandóan, és a segghajtású verdákhoz tolom még be a TC-t.. ennyi.
nekem ez a fékezgetés annyira megy, hogy simán elmennek mellettem... így ink marad a satu. az még nem okozott csalódást.. Grid 1 ben sem, itt sem
kipróbáltam veryhardon és a hajam letettem... very easy-n piszok könnyű. easy elmegy. médium ami valóban a "kényelmes"... kivéve endurance... azt very easy-n is csak épphogy kiköhögöm
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Pedig jó az endurance. Szép finom féktávokat kell venni, meg csak egyenesben gyorsítani és 20% alá is ritkán esik le a gumi állapota a végére. Persze nem árt előtte időmérőn odapörkölni nekik.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
időmérő alap...
de sajna ez a óvatos fékezgetés nem jött még át
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Nekem az időmérő nem megy, azon valahogy mindig közép-hátul végzek
No Sana No Life
jo biza nekem tetszik...
ott vagyoka rawen motorsportosok nyakába pedig ők r8cal mennek nem?
csak amikor elkezd kopni a gumma akkor xar 40% alatt....
én mediumon nyomom.
hardon középmezőnyös voltam.elsőre jo ez.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Egyébként mikor megyünk fel online? Mindenkit akit kérdeztem csak singlezik. Csapathatnánk mostmár egyet.
Bankkártyával? Hát persze!
Részemről ha végeztem a karrierrel. Megvár a multi, és jobb nem ott megtanulni a különböző kocsik féktávjait.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
bár ahol az onlány pléjer nem fékez, az AI igen
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
2-3 órával a hátam mögött mediumon már esélytelen a gép, akár kvalifikáció nélkül is.
Hihetetlen hosszú féktávokat vesz az AI...
Ha a karriert nem is nyomom végig, én megvárom míg innen többen elkezdik online.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Hihetetlen hosszú féktávokat vesz az AI...
very hard-on meg utolérhetetlenek
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Törölni biztosan nem fogom még egyelőre.
Online csak az első résszel toltam régebben egy ismerősömmel, aki volt itt prohardveres csapattag is.
Grafikán látom, hogy például az út textúrái élesebbek lettek, viszont az éjszakai versenypálya mintha homályosabbnak tűnne, vagy csak inkább valamelyik effekt hatása ez. Nem tudom, esetleg mennyit számít az, hogy sima high beállításra tettem advanced lightning nélkül, mert így pont lazán fut a GeForce GT 640en.
Na ezt lehet látni
Realisztikus ez kell
Sajna ez is jobb mint a gyári.
Paranormal Cocktivity
Állítólag van már "felhomályosító" mod.
EZ AZ IGAZI AUTÓVERSENY!!! Aki játszott vele tudja mi volt átmenni a hegyi szerpentineken! A főcím zene meg ismételhetetlen, ez kellett volna grid alá is.
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
Nekem ez : [link]
Klubbot raceneten nem akarunk csinálni?
Bankkártyával? Hát persze!
Szerintem is csinálhatnánk!
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Ebben csak az a szánalom, hogy ugyan ezt a csalási módszert az 1 óta tudják csinálni....erre az lenne a válasz, hogy gőzerővel dolgoznak a probléma megoldásán. Szívesen dolgoznék náluk...3 játék óta dolgoznak rajta, nem lehet túl erőltetett a munkatempó
Scampolo: Én most készülök csicsikálni menni...sajna még nem tudom megvenni a játékot, így ETS 2-ben gyakorlok rá... bár lehet 20t cukor szállítása nyergessel más vezetést kér, de itt is szépeket tudok kifékezni kanyarban
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
Nagyon helyes, rá kell gyúrni, aztán ha gyűlik a nép talán lesz egy jó kis PH-s közösség, amiben végre jómagam is benne lehetek. Sajnos nekem a második rész multit tekintve csalódás volt, de ha meg tudom győzni az asszonyt én is bevásárolok ebből az epizódból!
Én is aludnék már, de majd reggel hétkor telik le a műszak... addig meg marad a fórumozás.
Ennek a Street Rod-nak keményen beleégett a zenéje az agyamba!
Brian_GT: 2 rész óta nem tudják megoldani a belső nézetet, grafikát és fizikát normálisan. Szerinted pont a cheaterek fogják érdekelni őket?
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
A belső nézetet aláírom, de mi a gond a fizikával az Autosporttal, illetve a grafikával az utóbbi két résznél?
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Ez mindig ilyen marad, hogy tuningnál nem lehet csak végletekben állítani a csúszkát?
Finomabban nem lehet hangolni?
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
Sokan az a bajom vele, hogy ez arcade játék lenne, de billentyűvel kifinomultan nem lehet irányítani, csak kormánnyal. Ha bekapcsolom a menetstabilizátort, kipörgésgátlót, akkor a verdák érezhetően lassabban gyorsulnak, robbannak ki a kanyarból, szemtelenül nagy előnyt adva ezzel az ellenfeleknek. Ha kikapcsolom, akkor máris 10-20%-al gyorsabban tudom csapatni a sebességet, de ekkor meg a 0-1 (azaz nem nyomom a gázt vagy jobb lábam a gázon, bal lábam a jobbon) végállások miatt rettenetesen csúszik kanyarokban némelyik, pl. izomautók a hátsókerék meghajtás miatt. Az első részben szerintem pont eltalálták a menettulajdonságokat, itt arcadenál reálisabb, szimulátornál sokkal fapadosabb.
A grafikát sem teljesen értem, mert bár ne legyünk grafika huszárok, de sokszor azt kell mondjam kifejezetten ocsmány. Törjétek össze a kocsitok elejét és nézzétek meg alatta a motort. Most mondjam azt, hogy a CMR2.0-ban lehetséges, hogy szebb volt? Természetesen örülök neki, hogy FULLHDban, mindent maxra állítva elfut rezzenéstelenül (néha a célegyenesben picikét belassul), de így az ULTRA beállításnak semmi értelme, ha azt jelenti, mint máshol a medium.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Ki dobnia szerverről oszt csá!
Very hardon max 1-2 helyet tudok hozni rajtuk.. :-(De jó lett az AI szerintem, sokkal jobb mint a 2-ben, ahol borogattak ész nélkül.
ragklaatPS
+1 egyetértek,de legalább ez már sokkal közelebb van a régihez érzetre mint a 2 amilyen hulladék volt... Grafika nekem ma is megtenné ami az egybe van (lehet már túl öreg vagyok )
Majd gépen linkekelek egy videót, billentyűzettel Very Hardon játszik, annyi hogy abs be van kapcsolva, és úgy első szokott lenni
No Sana No Life
X360 kontrollerrel lehet úgy fékezni, hogy nem blokkol a kerék (én is azzal játszom), csak ugye nem kell rángatni a ravaszt. :-) Még adok neki némi esélyt, hátha belejövök, max visszakapcsolom.
ragklaatPS
Nézd, én megértem ezeket a dolgokat, de az irányítás/fizika szerintem eléggé szubjektív. Nekem az 1-ben túl árkád volt a fizika, kicsit lebegő sínautókra emlékeztetett, viszont alacsony sebességnél meg irreálisan könnyen fordultak a kocsik. A 2 túl driftelős volt, az Autosport viszont nekem a tökéletes mixe ezeknek. A segítségek egyébként a való életben is lassítanak, nem? Pl a kipörgésgátló elveszi a gázt. Az amcsi kocsiknál meg egyszerű a képlet: csak egyenes vonalban fékezünk, és csak egyenes vonalban gyorsítunk ki, kanyarban max a befordításhoz adagoljuk a gázt. A grafika szerintem kimondottan pofás, főleg az épületek döbbenetesen élesek, de a motoros dologban igazad van, meg pl. amikor megláttam a Honda Integrát, csak pislogtam kettőt - marha rondák a lámpái.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Az a baj, hogy a Ps2 kontrollernek nincsenek ravaszai, analóggal meg nem tudok olyan gyorsan fékezni
No Sana No Life
Na látod! Még jó, hogy lemerült az elemem és nem tudtam vele menni erre a játszmára!
Bankkártyával? Hát persze!
Rondának nem mondanám a játékot, összességében elmegy, de elég sok olyan dolog van, amiben még az első rész is túltesz rajta. Autók pofásak, de egy két karosszéria elem felületes, nem látni rajta, hogy kidomborodik aminek ki kell, meg most is ha törik a verda, akkor a csomagtartó egyben hajlik a hátsó lökhárítóval (vagy a motorháztető az elsővel) nem pedig felnyílik (kivéve az ellenfelek ajtajai, na azok nyílnak). A motor az viszont hányás minőségű.
Az irányítás valóban kinek hogy, de azért legyen meg az arany középút. Ha nem szimulátor, azért lehessen azt mondani, hogy nagyjából így reagálhat egy kocsi a megfelelő helyzetekre, kanyarodásra stb. De még inkább pontosítanék. Fizikára jó a játék, menet tulajdonságokra is, csak a billentyűt nem tökéletesen hozták össze az arcade irányítással. Ha például bill.-el játszom és kanyarodok, akkor megoldhatták volna, hogy a kerék nem b@szódik ki rögtön valamelyik irányba, hanem azért lenne picike átmenet, mert driftnél rettenetesen ki lehet csúszni emiatt(gázadás dettó). Ez utóbbi az első részben szerintem a tökéletes volt eddig, amit játékba tettek, most meg túlságosan éreztetik, hogy csak a végletekkel tudod irányítani.
Ezen esetlegesen egy patch-el tudnak még segíteni, akkor egy szavam nem lesz.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Hát nem tudom, én világéletemben bill-el játszottam az összes árkád játékot (szimet persze meg csak kormánnyal), kb. 100 db után már könnyebben rááll a kezem az újabbakra is. Nekem tökéletesen irányítható még az open wheel is, pedig az dobálja a seggét rendesen kigyorsításkor. De ez valószínűleg tényleg ízlés kérdése. Anno a Dirt 1-nél mindenhol azt írták, hogy bill-el esélytelen - én simán tudtam vele menni, online is jó győzelmi aránnyal. Kontrollerrel meg lehet, hogy fos lennék, de ha hazamegyek, kipróbálom azzal is.
Lényeg a lényeg, én megértem ha valakinek nem jön be, ezzel nincs is semmi gond, csak kategorikusan nem mondanám rá, hogy szar vagy kellemetlen. Egyes grafikai részletek viszont azok - mások meg fantasztikusak, nyilván dolgozni kellett volna rajta még egy kicsit.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
A racenet kihívásokban az Indy az elég vicces
nem tudom milyen AI beállal mennek, de az irányítást érdemes megnézni, szakadtam verseny közben
arghh
Azért erősen káromkodtam ezeknél a Washington-Bugatti-Pagani-König' kihívásoknál...ez a része nagyon játéktermi..
kugli üzemmód, tökön-babon-füvön gyorsuló kicsit idegesítő versenymód ...amiben a legdűhítőbb, hogy elcseszi a váltásaimat...visszaváltás is gáz, és a felváltás is, mindenki zümmög ezerrel, én meg tíltáson recsegek, mert harmadikra váltja el, meg 4.-ben akar visszafordulni...majd letöröm a szekvenciális váltókart.
...kicsit megyek pihenni AC-val
[ Szerkesztve ]
Open wheelnél sisak feletti nézetben megyek, driftelek mint állat, AI esélytelen.
Nekem olyan az open wheel, mint a GRID 2-ben volt minden autó...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Kis gyakorlás és lám X360 kontrollerrel nagyon királyul tudom irányítani a verdákat. :-) Óvatosan kell húzni a ravaszokat és akkor nem blokkol be a kerék, meg nem állnak keresztbe a hátsókerekes autók sem. Az AI difficulty-t viszont visszább vettem, mert a very hard gép ellen nem sok esélyem van, a careerben meg szeretek első helyet elhozni..
ragklaatPS
A drift az valószínűleg azért van, mert korán tenyerelsz rá a gázra, vagy nem egyenesen állva adod neki.
#696: Ja, az Indyt néztem én is, nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.