Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) Foose


Foose
addikt

Sziasztok! Nemrég regiztem a játékra,gondolom mint másnál is,elsőre nem tűnik egyszerűnek a játék. (mint ahogy a valós életben sem az) A mostani futamon elég vacak lett az eredményem,de azért,mert 23 kiállásom volt. Mit rontottam el a taktika beállításnál? :U
Ez lennék én

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#702) Foose


Foose
addikt

akárhogy nyálazom át a Kezdőknek cikket,nem találok olyanra utaló dolgot,ami segítene,hogy tudok állítani azon,hányszor menjen boxba a futamon. A tankolást azt látom,de azt sem értem,mert a beállításokban 5 tankolás van,nekem persze elég lenne 2. Én vagyok a zizi? :DD

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#703) Foose


Foose
addikt

Asszem a tankolás beállítása volt az,ami segíteni fog nekem a box kiállásokban. GPRO organiser telepítve,de milyen jó lenne ha magyar lenne :D

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#704) alratar válasza Foose (#702) üzenetére


alratar
addikt

Nem.
Úgy kell bellitani a benzim mennyiségét, hogy akkor tankoljon amikor elkopik a gumi.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#705) Foose válasza alratar (#704) üzenetére


Foose
addikt

Értem. De nálam az is gond volt,hogy rosszul állítottam be a tankolást,és állandóan ment tankolni. Böngésztem,és rájöttem mennyit írjak be hogy ne tankoljon...
Na várjál már,hát én így ilyen beállítást nem találok. :( Én a "verseny beállítás & stratégia" ablakot mondom.

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#706) alratar válasza Foose (#705) üzenetére


alratar
addikt

Milyen beállitástnem találsz?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#707) Foose válasza alratar (#706) üzenetére


Foose
addikt

Na alényeg az,hogy a verseny stratégiát akarom beállítani. Eddig úgy állítottam a tankolást,hogy ugye a tankolásnál 5 kiállás van. 45 literrel indultam,majd az első kiálláshoz beírtam 10 litert,a többit meg 0-án hagytam. De ez ugye így nem jó. Most (sajna) 45 literrel indulok,aztán az 1,2,3,4 kiállásnál 90re van állítva. Az 5-ik meg 70re. Ezt a tankolást nem értem,mert az előző futamon emiatt a rossz beállítás miatt 23-szor ment boxba :(
Itt ugye az a baj,hogy fogalmam sincs,mennyi benzint fog enni 1 kör alatt,ezért azt sem tudom,mennyi liter benzinnel érdemes indulni pl 55 körös futamon :( azt nem találom,hogy hol állítok olyat,hogy "akkor tankol ha kopik a gumi"

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#708) alratar válasza Foose (#707) üzenetére


alratar
addikt

Nos a gumii folyamatosan kopik. :)

Na jó, poén nélkül..
Te kell kimatekozd, hogy a motor mennyi benzint fogyaszt.
Ha ez megvan, úgy kell beállítanod a tankolásokat, hogy ugyanannyi idő alatt kopjon el a gumi, mint a benzin elfogy.
Pl: a motor 1l eszik 1km-en (ez sosincs így), és a gumi 85km-ig bírja.
Ekkor 85+-al indulsz.. a következőben megint 85l+l tanklsz, és így tovább
Persze itt lehet taktikázni, hogy kevesebbet tanolsz több kiállással,. vagy többet kevesebb kiállással.
Ez rajtad múlik.

De küld l PM-ben autód adatait, és mondok egy stratégiát a mostani versenyre.

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#709) Foose válasza alratar (#708) üzenetére


Foose
addikt

Hát ez az,hogy így nehéz matekozni,hogy fogalmam sincs,mikor mennyit eszik. Habár,nézzem meg a teszt ill. kvalifikációmat? Azt még mindig nem tudom,hogy tudom szabályozni,hányszr menjen ki,hisz a táblázatban 5 kiállás mező van. Autóm adatait?? Azt meg hol nézzem? Milyen adatokra gondolsz?

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#710) alratar válasza Foose (#709) üzenetére


alratar
addikt

Nos, rámész autó javítása opcióra, és ott van, hogy az autón mi hányadik szintű.

Teszt futását hanyagold a rookieban, csak pénz kidobás. Úgyis minden pályán más a fogyasztás, és minden szezonban csak egy tesztpálya van.
Inkább azzal a pénzel vegyél jó pilótát, de azt inkább csak a kövi szezontól.
Ebben a szezonban inkább csak az adatokat gyűjtögesd.(fogyasztás, gumikopás szb .)

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#711) predator00


predator00
tag

Milyen gumival érdemes menni Malajziában? valami jó taktika esetleg? :)

(#712) alratar válasza predator00 (#711) üzenetére


alratar
addikt

Én hőmérséklet szerint szoktam választani.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#713) predator00 válasza alratar (#712) üzenetére


predator00
tag

Ezt le tudnád írni ha megkérhetlek? :R pl szuperlágyat milyen hőmérséklethez, lágyat stb.
tegnap volt az első versenyem még elég noob vagyok :)

(#714) Foose válasza alratar (#710) üzenetére


Foose
addikt

Hm. Hát de akkor hogy gyűjtsem az adatot,ha nem tesztelek???? Jó pilótát úgy sem tudok venni,mert rookie szinten csak a max 85-öst engedi. Akkor ebben a szezonban mit csináljak? Egyszerűen ezt most nem értem. Mivel már beállítgattam,és ma reggel asszem, 2 dolgot fejlesztettem az autón,(kopások miatt,amiről nem tudtam,hogy 20%-os kopásnál még nem kell piszkálni)így most nem enged már változtatni semmin. Most minden alkatrészt egyes szintűnek ír. De asszem a váltót meg még nem tudom mit fejlesztettem ma,viszont nem értem,akkor most miért egyes szintet ír rá...

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#715) alratar válasza predator00 (#713) üzenetére


alratar
addikt

Nos, ez érzésre megy nálam.
Minél melegebb van, annál melegebb az aszfalt, így annál keményebb keveréket rakok fel.
De lehet rosszul csinálom.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#716) alratar válasza Foose (#714) üzenetére


alratar
addikt

Minden lefutott versenyről lehet adatokat szerezni.

Rookieban az jónak számít, ugyanis nem az átlag, hanem az egye tul. számítanak.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#717) Foose válasza alratar (#716) üzenetére


Foose
addikt

Erős a gyanúm,hogy a most következő futam után törlöm magam :( Játszottam már pár online játékkal,de ha valami ennyire összetett,és még segítséget se nagyon kapok,akkor nem küszködök vele. Vagy csak egyszerűen nem való nekem Forma1-es online játék,attól függetlenül hogy az egyetlen sport,amit szeretek... :DD

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#718) joergie válasza Foose (#717) üzenetére


joergie
őstag

Arra még nem gondoltál, hogy vannak a játékban magyar csapatok, akik kenik vágják az egészet oda vissza? Magyarok benne vannak az első tízben a legtöbb emberkét tekintve, és akkor a külföldi magyarok nincsenek benne. Van prohardveres csapat, én csináltam anno, 2csapttal nymják bár nemtudom aktívak e még.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#719) Foose válasza joergie (#718) üzenetére


Foose
addikt

De gondoltam,meg olvasgattam itt,és láttam a csapatot,de nem kaptam túl egyértelmű (számomra megfelelő) segítséget. És mivel ritkán tudok gép elé ülni főleg délután,nem nagyon tudnék ezzel foglalkozni :(

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#720) alratar válasza joergie (#718) üzenetére


alratar
addikt

Aktívak még. :)

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#721) pinkel válasza joergie (#718) üzenetére


pinkel
csendes tag

udv joe igen meg mindig vagyunk. :) volt nehany kissebb nagyobb valtozas de a lenyeg a PH csapat él es virul . te mikor tersz vissza kozenk ? meg mindig nem hianyzik ?

elnezest de egy ideje itt nem jartam atolvasok mindent es ha tudok valaszolok a kerdesekre , egy kis turelmet kerek a hetvegeig . koszi

[ Szerkesztve ]

(#722) pinkel válasza Foose (#702) üzenetére


pinkel
csendes tag

nos a kialast ahogy elotem is irtak a benzin menyisegevel tudod bealitani egy versenyen max 280l benzin kell , itt erdemes megnezni a palya informaciojat ahol meg van adva milyen a fogyasztas (pl.nagyon alacsony , alacsony , kozepes, magas,nagyon magas) termeszetesen ebbol kifolyolag a nagyon alacsony fogyasztasu palyan nem fog kelleni 280l de ez mennyivel jelent kevesebbet ezt csak par verseny utan tudod meg mert ahogy az eletben itt is minden pilota mas van aki agreszivebben vezet van aki nem igy a fogyasztas se egyforma.
bealitas: 5 hely van az uzemanyag bealitasra ha pl. ugy tervezel 240l benzint akarsz ( a kocsiba max 180l benzin fer) es 4szakaszra akarod osztani akkor bealitod 60-60-60-60 es az 5ik helyre pedig tehetsz rezerva menyiseget ha megse lenne eleg akkor tegyen bele pl.20l ha 0 hagyod akkor az utolso mennyiseget teszi bele ujra . ha tobszor alsz ki mint 5 akkor az utolso mezobbe beirt adatot tankolja mindig a kocsiba .
persze figyelni kell a gumit is mert ha hamarabb elfogy a gumi mint az uzemanyag akkor is beleteszik a kov. menyiseget igy megtortenhet hogy pl. tankolsz 60 litert de gumi elkopik hamarab es marad a tankban 20l igy minden kialasnal elveszik ennyi tehat 3 kialasnal az mar 60l ami meg + kialasokat eredmenyez .
gumivalasztas - ezt ki kell ujra tapasztalni fugg a homerseklettol , palyainformacioknal a gumikopastol es meg 1-2 aprobb dologtol de kezdetben az elso kettot figyeld . nincs olyan hogy pl.xy palyan ezt a gumit kell mindig hasznalni es ez a nyero . adatgyujtes minden ezen mulik en mar jopar szezonja vagyok itt es meg mindig tanulok , igy aki azt hiszi hogy regisztral es egybol megnyer mindent , elkeserittem nem igy van , de ha van egy kis kitartas akkor egy erdekes es elmenyteli jatekot talal benne.

[ Szerkesztve ]

(#723) pinkel válasza Foose (#714) üzenetére


pinkel
csendes tag

adatot lehet tesztelesel is gyujteni , de a legtobb adat a versenyekbol van a versenyanalizisben megtalod mikor mennyi tankolasbol mennyi maradt kialaskor meg a tankban es ki tudod szamolni mennyi uzemanyag kell 1km .
auto kopas kezdetben eleg annyi min70% elmehetsz az alkatresz kopassal (eleinte en is igy csinaltam tehat ne vasarolj minden verseny utan uj autot :) kulonleges esetekben tobbet is kophatnak eggyes alkatreszek de ez ritkabb ( pl.tul nagy riziko hasznalatanal rokiban a 40 mar extremnek szamithato)

[ Szerkesztve ]

(#724) pinkel válasza alratar (#716) üzenetére


pinkel
csendes tag

ezzel egyett ertek egy 85 atlagu pilota nembiztos hogy rosszabb mint egy 98-as az egyeni tulajdonsagok a mervadoak .
Foose - kuld at pm-ben a pilotad adatjait lehet segithetek ebben egy kicsit

[ Szerkesztve ]

(#725) Foose


Foose
addikt

Köszönöm a velős szájba rágós leírást,de ez nekem picit sok,(bár mondjuk a benzines dologra már rájöttem)és mostanában nem nagyon tudok gépezni :( A regemet meghagyom,(ha nem tiltanak-törölnek) mert később még érdekelhet a dolog.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#726) pinkel válasza Foose (#725) üzenetére


pinkel
csendes tag

hat kell azert az elejen foglalkozni vele kesobb amikor az alapdolgok mennek akkor sokkal egyszerubb , remelem nem ijesztettelek el ennyi infoval :D ha maradnal irj es segitunk ha mostanaban nincsidod gyere vissza ha lessz szivesen latunk .

(#727) Foose válasza pinkel (#726) üzenetére


Foose
addikt

Köszönöm :) Sajna nincs saját gépem,ezért nehéz ez így.. :(

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#728) BoC1ka


BoC1ka
senior tag

Sziasztok,

azt holtudom beallitani, hogy kerekcserenel vagy akarhol ne csak extra softot hasznaljon? en csak ezt az egy gumikevereket latom...:(

YNWA

(#729) válasza BoC1ka (#728) üzenetére



addikt

Futamon mindig csak azzal a gumival mehetsz, amivel az időmérőt futottad. (+eső gumi persze)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#730) madmike


madmike
őstag

Sziasztok!
Új vagyok a játéban. A mai lesz a 2. futamom. R207-es csoportban hajtok a pontszerzésért :)

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#731) erick_b


erick_b
tag

üdv,

még én is viszonylag új vagyok (3 versenyen vagyok túl) és arra lennék kíváncsi, hogy megy az autó javítás? Mert ahogy észrevettem futamonként csak egy alkatrészt enged fejleszteni és így akárhogy is számolom az eddigi kopás adataim alapján az jön ki, hogy egy évadban a 4.-5. verseny után mindig csak 3-4 olyan alkatrészem lesz ami nincs teljesen elhasználódva ami nem valami mesés kilátás abból kiindulva, hogy az előző versenyemen egy 74%-ról induló fék megfőtt. Van rá valamilyen mód, hogy egyszerre több alkatrészt is kicseréljek az autón? (az első futamon még nem de azóta alacsony kockázati szinttel megyek)

Kasztni 1 74%
Motor 2 52%
Első szárny 1 92%
Hátsó szárny 1 91%
Alváz 1 90%
Motorborítás 1 62%
Hűtés 1 59%
Váltó 1 77%
Fék 3 2%
Felfüggesztés 2 26%
Elektronika 1 52%
most így állok és ha nem ez lenne az utolsó futam akkor eléggé bajban érezném magam. (bár ígyis esélyes, hogy 5 alkatrészem is tönkre fog menni a futam alatt)

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#732) válasza erick_b (#731) üzenetére



addikt

Futamonként 1x van alkalmad cserélni, de akkor akár az összeset lecserélheted.

Állítsd be az összes alkatrészen, amiket szeretnél javítani és csak utána okézd le. Ne egyesével.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#733) erick_b


erick_b
tag

akkor már csak egy kérdés, hogy lehet az, hogy kvalifikáción 5. vagyok puha gumikkal viszonylag sok üzemanyaggal utána meg versenyen olyan játékosok akik mögöttem végeztek extra lágy gumikkal körönként adnak nekem 1-2 másodpercet?

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#734) erick_b


erick_b
tag

gyakorláson miután beállítottam az autóm futottam 3 féle gumival is és a extra lágy, puha és közepes között csak 1-1 tized másodperc volt a különbség. Létezik, hogy teli tankolt autóval is ennyire közel legyenek egymáshoz a gumik teljesítményben? (vagy a keményebbel végül úgyis vesztenék, mert a megtankolt autó miatt jobban kopnának a gumijaim mint amire az eddigi 2 kiállásos taktikáimból következtetek?)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#735) madmike válasza erick_b (#734) üzenetére


madmike
őstag

én közepes vagy kemény keverékkel szoktam indulni.
keménnyel 1-2 kiállással, közepessel 2-3, mig a lággyal akár 4-5 kiállás is lehet. annyival pedig nem gyorsabb, hogy megérje

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#736) predator00 válasza erick_b (#734) üzenetére


predator00
tag

Általában hőmérséklettől függően szoktam választani a gumik közt. Alacsony hőmérsékleten 0~10°C lágyabb gumikat érdemes használni pl: extralágy vagy lágy 30 fok felett inkább közepes vagy kemény. Persze nem árt figyelembe venni, hogy a pálya mennyire koptatja a gumikat és persze hogy hány kiállással akarsz menni.
Érdemes ezt a progit használni adat gyűjtéshez nemtudom ismered-e.
[link]

(#737) erick_b válasza predator00 (#736) üzenetére


erick_b
tag

én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást.

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#738) erick_b


erick_b
tag

egész jól ment a Monte Carlo-i verseny, 24. helyről végül beértem 8.-nak.

Persze, hogy ne legyen minden szép és jó elkövettem egy baklövést, a következő versenyre való gyakorláson végig extra lágy gumikkal mentem. Az így kapott beállítások használhatóak esőgumival? (ha nem akkor legalább jók száraz pályás beállításnak?)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#739) Zol01


Zol01
tag

Figyelmetlen voltam és nem cseréltem ki az elektronikát és a hűtést! :W
Ha a futamon ezek elromlanak akkor be sem tudom fejezni a versenyt? :F

(#740) erick_b


erick_b
tag

nem biztos, hogy nem tudod befejezni de jó eséllyel elkezd majd füstölni az autód és olyan köridőket fogsz menni, hogy az utolsó helyekért fogsz harcolni a többi defektes autóval.

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#741) Zol01 válasza erick_b (#740) üzenetére


Zol01
tag

Nem is tudom hogy nézhettem ezt ennyire be, nagyon pipa vagyok most magamra! :(
A pilótámat ez megviseli majd?Mármint fog csökkenni valamelyik tulajdonsága?

(#742) válasza Zol01 (#741) üzenetére



addikt

Ha rosszul sikerül a futam, akkor a motiváció fog csökkenni, illetve az agresszió nőhet kis mértékben.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#743) Zol01 válasza (#742) üzenetére


Zol01
tag

Mindegy ezt a futamot bebukom sajna!

(#744) #94477440


#94477440
törölt tag

Sziasztok!
Új vagyok még a dologban, és megszeretném kérdezni, hogy mire kell v. szabad elverni a kezdő pénzt? Pilótára, esetleg fejlesztésekre? :F
A segítséget előre is köszönöm! :)

[ Szerkesztve ]

(#745) predator00 válasza #94477440 (#744) üzenetére


predator00
tag

Egy jó pilótára esetleg, a maradék meg kell az autó javítására. :)

(#746)



addikt

pilótára sem kell elverni, simán lehet bajnokalkatot találni 500k fizuért.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#747) Zol01


Zol01
tag

Szerintetek érdemes fejleszteni a pilótámat?Vagy ha lejár a szerződése akkor keressek másik pilótát?
Igaz ez az első teljes szezonom és eddig más versenyzővel nem volt még dolgom, én hosszabbítanék neki ha megéri!

Ő lenne:
[link]

(#748) erick_b


erick_b
tag

csinálj róla egy print screent vagy írogasd szépen le, mert így a link mindenkinek a saját pilótájára mutat.
(pilótáknál meg olyanra rá se nézz akinek a fizúja 1 milla fölött van, nincs minek. Keress egy olyan viszonylag fiatal pilótát akinek legalább 2 tulajdonsága 230+-os. Mondjuk ha egy mód van rá akkor a koncentráció, tehetség, technikai betekintés, tapasztalat, erőnlét, karizma közül legyen valami kiemelkedő )

Próbálj minél kevesebb pénz elköltése mellett minél jobb eredményeket elérni, illetve szorgosan mentegesd az adatokat minden olyan versenyről ahol részt vettél, mert később jól fog jönni. (a tegnapi versenyen is nyertem +1 helyett, mert az előttem lévő elszámolta magát és 4 körrel a vége előtt elfogyott a gumija)

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#749) Zol01 válasza erick_b (#748) üzenetére


Zol01
tag

Bocsi, akkor így! :))

(#750) erick_b válasza Zol01 (#749) üzenetére


erick_b
tag

nála biztos találsz jobb pilótát.

ezt joergie írta:
"Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn."

én úgy szoktam, pilótát keresni, hogy kimentem excelbe a pilótalistát utána meg csinálok egy új oszlopot ahol az általam keresett tulajdonságokat adom össze súlyozva, utána ez alapján rendezem és máris megvan az a pilóta aki a legjobban megfelel nekem. (persze mivel nemrég kezdtem ezért nem is írom a saját preferenciáim, mert nem biztos, hogy mérvadóak. Pl. a második eladott pilótám idén már két futamot nyert, szóval kezdem bánni, hogy eladtam:D)

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.