A motor kopás minek a függvénye? Alacsony riskeket állítottam be (5-10 max) és a lvl1es motor most 38%-on van
MZ/X
A motor kopás minek a függvénye? Alacsony riskeket állítottam be (5-10 max) és a lvl1es motor most 38%-on van
MZ/X
Pilótafüggő is. Rossz pilóta jobban lezúzza az autót alacsony riskkel, mint egy jobb pilóta magasabbal.
https://www.coreinfinity.tech
Ő most a "szerencsés" kicsit talán kövér
Mire érdemes tréningeznem? Most az utolsó kettő az a koncentrációt fejlesztette
Overall: 89
Concentration: 142
Talent: 135
Aggressiveness: 21
Experience: 54
Technical insight: 56
Stamina: 20
Charisma: 98
Motivation: 166
Reputation: 9
Weight(kg): 90
Age: 23
MZ/X
Úgy látszik, ráfutottál most a randomra, mert jónak tűnik a csóka. Következő versenyen is figyeld a kopást - meg hát ez mégis csak egy lvl1-es erőforrás.
https://www.coreinfinity.tech
És merre érdemes vele továbbfejlődnöm? Koncentráció vagy stamina? Szeretnék most feljutni és még amatőrben is jó lesz ez a pilóta szerintem.
MZ/X
Mindkettőt.
Benőke: igen, de amatőrben már kell a stamina is.
[ Szerkesztve ]
https://www.coreinfinity.tech
Koncentráció, Koncentráció, és Koncentráció. Rúkiban ez a három fő tulajdonság a fontos.
srácok,
mi a helyzet a mai gumikopással? nekem úgy rémlik, hogy az a high kicsit túlzás volt az utolsó singapore-i versenyen is. a médium gumi 136km-t bírt.
vélemények 2 kiálláshoz? soft vagy medium?
"behind the wheel" dm
Én a soft gumit választottam 3 kiálláshoz, de még bőven volt benne sajnos esoft is jó lett volna, viszont szerintem a 2 kiálláshoz pont nem lett volna elég a soft.
MZ/X
Nekem 2 kiállásra elég volt a soft és maradt is rajta: 14% első kiállás után, második után 22%
vettem, vettem. csak már későn. biztonsági okból a médiumot választottam, így többen gyorsabbak tudtak lenni. maradt az 5. hely. na majd a következőn...
"behind the wheel" dm
Rossz hírem van. Pont elég volt még úgy is hogy riszkel mentem. Ugyanis Softal mentem 2 kiállásal, és csak azért lettem 4 mert elszált a fékem az ucsó 12 körre és vissza estem a 2 helyről...
Másik pilóta kell de olyan a tülekedés... Komolyan belicitálnak olyanra is ahol már vannak vagy 10 -en de nem baj. Direkte kiszemeltem egy pilótát hát jött is egy okostojás és licitált is... Viszont az nem jó ha nincs talentje az emberkének egyszerűen megeszi az autót... Pedig a koncentrációja jó
grat a jól teljesítőknek.
Igen, soft/2 volt az ideális megoldás, bár voltak jópáran esoft/3on. Én most med/1el megyek, nem akarom hogy feltartsanak, kellenek a pontok. bár még nem tudom mennyi a különbség med/esoft/soft között, nem hiszem hogy megváltozna a döntésem.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Elég lesz most a soft gumi 1 kiállásra? Ez full lvl1es kocsira is igaz? Mondjuk már mindegy, én nem mertem bevállalni, medium és 2 kiállás.
MZ/X
Elég lesz most a soft gumi 1 kiállásra?
Itt a soft az igazából medium.
MZ/X
Érdemes valamire elkölteni a pénzemet? 40M körül járok most Rookie-ban. Pilótát minden verseny után tréningezem másra nem költök. Van amire megéri? Tesztre esetleg? Szerintem a feljutással nem lesz gond ebben a szezonban, érdemes már most a következőre tartalékolni?
MZ/X
érdemes tartalékolni, de ne a kocsin spórolj, annak 3-4-5re fel kell menni, hogy pontokat tudj szerezni amatőrben.
mondanám hogy tesztelj,de ahhoz épületeket kellene venni, hogy értelme is legyen. sok pro és kontra van a teszt mellett, ez igazából a Te döntésed. staffot esetleg érdemes edzeni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Feleslegesen ne költs, pl. épületfejlesztésre rookie-ban teljesen felesleges. Ha cél a feljutás, akkor minél több pénzzel juss fel, de amit muszáj az autóra költeni, azt ne hagyd ki.
https://www.coreinfinity.tech
Hát még azért van mit tanulni, most medium gumit választottam és 2 kiállást de nagyon benéztem. Soft is jó lett volna
MZ/X
A következő versenyt nézegette már valaki? Q2 és a Start esős és rögtön az elején el fog állni? Érdemes száraz gumival menni, vagy 1 kört mindenképpen esni fog? A nagyon változó időjárás miatt jobb lesz a 2 vagy 3 kiállásos taktika?
MZ/X
Tljességgel kiszámíthatatlan lesz az időjárás. A végén pl. 0%-ot ír, ami csak annyit jelent, hogy nem kezd el esni. Nade azt nem jelenti, hogy el is fog állni.
https://www.coreinfinity.tech
Oh, értem ezt nem tudtam. Eső gumihoz viszont talán az egy kiállás passzolna jobban Hát kíváncsi vagyok. Elég szoros a csoportunk sajnos, van pár "öreg motoros". Jó lenne valahogy feljutni.
MZ/X
Valóban, ha pl. tudnám, hogy végig esik, 1 kiállásra lőném be a taktikát, aztán csókolom.
https://www.coreinfinity.tech
Ha valakinek van tuti nyerő taktikája a következő futamra az ne fogja vissza magát
Végig esni fog tehát eső gumi, esős beállítás, 2 késleltetett kiállás ha mégis elállna 5 körrel a vége előtt, természetesen extra soft!
Mennyire vagytok benne biztosak, hogy végig eső lesz? Én 60L-el kvalifikáltam magam, de végig esni fog akkor az első kiállásnál tankolok 180L-t és helo.
Én inkább azzal számoltam hogy az első pár körben majd eláll, utána pedig újra elkezd esni .) Vagy ez nagyon vad?
MZ/X
Nem vad. Igazából most teljesen kiszámíthatatlan, hogy mi lesz, egy előrehozott 2 tankolásos taktika éppúgy jó lehet, mint egy eltolt kettő.
https://www.coreinfinity.tech
Izgulós lesz Rookie 113-ban vagyok, előző szezon közepén kapcsolódtam be kb. Vannak ismerős arcok elég jól tolják tapasztalatuk is nagyobb. Most a 2. versenyen szerencsém volt úgyhogy jelenleg így néz ki hogy 1st 22pt 2s 21pt 3th 18 pt
Elég szoros sok hiba nem fér bele szerintem
MZ/X
Hát én arra számolok h eláll az eső aztán ujra elkezd esni majd a végén valamikor ujra elállhat, de ha nem áll el az sem baj mert eltolt 2 kiálláson vagyok, aztán ha eláll a kkor meg 3 kiálláson leszek. Kevés benyával megyek fél esős fél száraz beálítással. Meglátjuk mi lesz belőlle.
Az lenne a nagy szívatás ha végig száraz verseny lenne...
Viszont magas riszkel fogok menni hogy nyomja neki mint süket a csengőt.
[ Szerkesztve ]
Egy valami van ami hihetetlen módon idegesít, ez pedig a boxkiállás... ez a pilótától függ? 20as pit stop centerrel a mezőny leglassabbja, +10mp/kiállás... nagyon nem lesz ez így jó
MZ/X
uff bakker mekkora mázlim volt. beállítottam kezdőguminak az esőset, de esőben a soft ottmaradt, mert alapból arra állítom, ha nincs esély az esőre.
Szóval ha végig esik, nagyon megszívtam volna. viszont lehet a második helyet buktam miatta, de annyi baj legyen, a dobogó megvolt. mindenki extrasofton nyomult. nagyon bejött a soft választása. jó lenne még kevesebb hibával menni. egyelőre úgy tűnik évad végén max egy 4edik hely lesz fogható, de az igen.
Nehezebb már amatőrben is, mint 3-4 évaddal ezelőtt. de azért nem adom fel
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Időjósnak nem megyek!
Arról nem is beszélve, hogy esőre számítottam ennek ellenére elfelejtettem esős gumira állítani a startnál a verdát, csak lestem amikor az első kör végén az 5. induló pozicíóból a 13.-ra estem vissza! Szerencsére a taktikám nem vált be így elállt az eső, szar egy verseny volt, de a 3. helyre valahogy sikerült feljönni hála rossz taktikámnak!
Most meg pole-ban vagyok egyenlőre, remélem így marad mert ez lenne az első!
A végén még feljutok!
ja, most nézem, hogy az eddig rookie-ban kvalifikált 2700-ból a 63. legjobb összetett időt mentem!
[ Szerkesztve ]
Imádom a lengyel futamot!!! Minden úgy alakult, ahogy számoltam vele. Működött a taktikám. A dobogó volt a cél, de még a szerencse is velem volt. Meg van az idei szezon első futamgyőzelme!!! Remélem tartós marad a fórmám!
Gratula minden pontszerzőnek!
Következő verseny: 3kiállás soft-tal? Vélemények………
"behind the wheel" dm
Én 3 kiállást megyek esoftal. Remélem bejön
Remélem kibír 80km-t a gumi Kiderül elég hideg van mondjuk.
MZ/X
kimagasló gumikopásnál nagyon bevállalós az esoft. viszont, ha bejön, körönként kb 3 tizeddel gyorsabb a soft-nál
hát hajrá!!!
[ Szerkesztve ]
"behind the wheel" dm
Hát, nem ez lenne az első eset, hogy valamit nagyon elszámoltam
Ha könnyebb az autó, kevésbé kopik gumi? Mert akkor egy lvl3-mas motorra beruházok.
Lehet hogy tényleg jól megszívattam magam ezzel a gumiválasztással
MZ/X
Nah, eddig úgy tűnik, +1 kiállás
MZ/X
csak nem a gumi miatt?
"behind the wheel" dm
hát, a esoft talán pont jó lett volna 3kiállásra (kb 20 kört bír nálam) de mivel mindenképpen pole-ból akartam indulni, így 50L volt a kezdeti benzin mennyiség és utána 3x70. 16. körben volt az első kiállás, és most ugy néz ki, 3 körrel a vége előtt lesz egy 4. Talán ha 1-2 fokot hül az idő az megment
MZ/X
3x70liter + 16 kör az még jó lehet.
"behind the wheel" dm
én is 70 literrel megyek, az nekem 22 kör.
"behind the wheel" dm
igen de a gumi nem bírja. Az első kiállásig 16 kört mentem. A 3x70el pedig a gumi miatt 60 kört tudok csak menni, a benzin elég lenne
Melyik csoportban vagy? Én most Rookie 113
MZ/X
rookie 155
"behind the wheel" dm
Hát, majdnem. Azért a 2. hely se rossz, de nagyon simán meglehetett volna a 2. győzelem
MZ/X
Mostanában mindenkinek elszáll az autója és ultra magas alkatrész kopása van? Mert még egy egészséges versenyt sem sikerült végig futni hiába volt minden alkatrész vacsi újj elfüstöltek... Ha volt risk ha nem...
Nekem a vadi új motorom 90%os lett, 5-10 közötti risk beállításokkal. A mi csoportunkban tegnap kb 8-10 autó esett ki...
MZ/X
Következő versenyen 3 fok?
Esőre ki mit tippel? :S
MZ/X
Remélem lesz eső
Nekem most ilyen volt a kopás:
(elég sokat tesztelek, ezért magas néhol a kezdeti érték )
Eső lesz a Q2-ben és a startnál, onnantól ez a 25% valószínűség szerintem inkább száraz, vagy nem Nem tudom. Szerintem 3 kiállást tervezek és akkor legalább gyors leszek.
MZ/X