- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- leslieke farmerzsebe
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- 1 Kis segítséget kérnék :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DopeBob
addikt
Elég alacsony riskel megyek, remélem elég lesz
Koncentrációt mivel tudom fejleszteni? Sports psychologist?
Sajnos elég későn kapcsolódtam be, ebben a szezonban már nem lesz feljutás, de legalább ki tudok próbálni mindent következmények nélkül :]
Szponzort elég nehéz szerezni. 30-60% között már a 2. lép le
MZ/X
-
Benőke
őstag
Zsír. Bejött a 3 kiállásos taktika. Pontszerzés lett belőlle (8 hely ), meg talán azért is mert sikerült konstansabb köröket mennia a pilótának. A koncentrációt tréningelem most, az sokat számít, ha az elején tudtam volna.
Hát h mit bir a Soft gumi azt nem tudni pontosan de 2 kiállásal határeset lesz. Pilóta függő is. Viszont az ucsó szaklaszban eső is lehet. Ha lesz eső akkor tuti nem kell kiálni 3-4 körrel a vége előtt a gumi miatt Előzni meg elég nehéz lesz most, szal a 3 kiállás nem nyerő medium gumival meg szerintem nem tudnám követni a többieket.
Egyébként 218 liter benyát számoltam a következőre, Level 1-2 -s autóknál ez nagyjából jó L3 -asnál -10 liter kábé
-
mrsza
csendes tag
Emiatt kár bosszankodni. Én is nem egyszer elszámoltam, elszámolom a mai napig a benzint (bár inkább túltankolás fordul elő), pedig ez lesz a 13. szezon amit lehúzok a játékban. Az hogy az ilyen helyzeteket elkerüld érdemes picit ráhagyni, azaz nem pöccre kiszámolni a benzint,mert az nehéz dolog és a fogyasztás is függ pár dologtól, valamint tartalék benzint be kell tenni még 1 kiállásba, ez az amit korábban említettem ennek nem kell soknak lennie. Ez csak arra jó ha mégis vmi miatt nem lenne elég a benzin akkor legalább a kiállás a lehető legrövidebb legyen.
Remélem sikerült jól fogalmazni, helyesen írni már megsem próbálok a héten volt 3 zárthelyim és késő is van szóval nézzétek el nekem
-
mrsza
csendes tag
Esetleg ha valakinek abszolult lövése sincs milyen beállításokkal kezdjen, akkor a pályaleírás alapján meg lehet saccolni kiinduló értékeket, mert ott ír egy két dolgot, pl downforce, suspension rigidity , persze ezek szavak de pl ha az van ott hogy medium akkor érdemes 500 ról indítani. Ezeken kívül érdemes a pálya más tulajdonságait is nézni kör hosszát és körök számát és ezeket is belevenni a kiállások számának meghatározására
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
90+80+80 ra módosítottam, a médium gumi rossz választás volt, lassu vagyok, viszont a benzin úgy néz ki kevés lesz
Mind1, végül is ez a pár futam a tapasztalatról szól, majd az első teljes szezonra leszek kíváncsi
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
Benőke
őstag
Én fordítva számolom a fogyasztást Liter/km. A szezon eleje óta megvannak az adatok és az alapján számolok. Szal ha nem lesz eső akkor 250-260 liter kell autótól és piótától függően. 90/120 -as taktika azért nem jó mert A vége előtt 7-8 körrel ki fogsz menni tankolni 120 litert.
0,84l/km el kalkulálok, és ez körönként 4,32 liter/kör. 60 körrel felszorozva ez durván 260 liter, egészen pontosan 258,96liter. 260 litert fogok tankolni 65 literes leosztásokban. Remélem elég gyors lesz E softon a verda 3 kiállásal, és legalább egy 8 helyet megfoghatnék... A riszklet most kicsit megtolom... Csak a felfüggesztés birja ki mert az 71% -os
[ Szerkesztve ]
-
-
Benőke
őstag
Okés, de ha agyig megtankolod az autót akkor lassú leszel nagyon. Körönként 2-3 sec -et is veszthetsz. Akkor az a 22 másodperc könnyedén kiautózható egy közepesen megtankolt autóval. Mentem már egy kiállásal de nagyon nem jött be... Utolsónak azért befutottam Mondjuk jó pilótával lehet h igazad van de olyannal mint az enyém nem szabad Ha jó a pilótád koncentrációja akkor tehetsz egy próbát. Level 1 -es cuccokal magas riszkel simán jó lesz... De ahhoz pilóta kell...
-
Benőke
őstag
A következő versenyre sacc per Kb Rúki szinten Level 1-2-3 -as Engine el 260 liter kellhet kábé. A Medium gumi elvileg birja a 160km -t persze az autótól a pilótától és a Riszktől meg a hőmérséjklettől meg a pálya adottságaitól függ. Szal elméletileg max 5 -s riszkel birnia kéne csak ha 160km -t akarsz menni egyhuzamban állandóan nehéz és lassú leszel. Szerintem a 2 vagy 3 kiállás kifizetődőbb. Spec Esoftal megyek 3 kiállás melett és kevés benyával. Meglássuk mire elég.
-
joergie
őstag
Itt az adatbázisom GO-hoz, ha valakinek kell szedje, fenn van folyamatosan, és néha frissítem is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
210 liter tuti nem elég (kivéve ha sokat esik ), inkább 235-250 liter autótól, pilótától, rizikótól függően. Medium gumi elég egy kiállásra, de ez megint függ az előbb említett tényezőktől. Plusz a hőmérséklet is befolyásolja, ami előrejelzés szerint a végén emelkedni fog (jobban kopik), és még az eső is bekavarhat .
mod: Ja és használj GO-t [link] ha még nem tennéd.
Más:
Eddig megvan a pole, de csinálnom kell egy rajtbalesetet, vagy marha sok kiállást, hogy lemenjen a pilóta OA-ja, mert feljutni nem akarok, de szerződést kell hosszabbítanom. A motor is 91%-os, magas risket állítottam be, szóval minden esély megvan a rossz szereplésre[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
Még 1 kérdésem lenne, sajnos még nincs sok tapasztalatom. A következő versenypályára azt írja magas a várható fogyasztás, eddig egy ilyen pálya volt ott 1,52km/l lett a végén a fogyasztásom. Elvileg akkor ide elég 210L benzin? Kevésnek tűnik (a 4. versenyem lesz, eddig még csak próbálgattam mi hogy van de pl az 2. on 3x100L+a kezdő volt a 3 kiállásra sajnos nem tudom mennyi maradt :S )
Mivel itt elég hosszúnak tűnik a boxkiállás, 1 látogatást tervezek, a medium gumi kibir 160km-t?
MZ/X
-
mrsza
csendes tag
A gumi kopásának az oka több dologtól függ:Hat rá a hőmérséklet, a kockázat, pilóta agresszivitása, pilóta súlya és most már gumi márkája is rendesen beleszól, pontosabban egy adott márka tulajdonságai. (Elméletben még ha feltartanak több körön át az is számíthat , de ez amolyan gyanú) Remélem tudtam segíteni , amennyiben bármiben tévedek nyugodtan szóljatok
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
6-8%-al romlik a medium gumi körönként, ez mi a faxtol lehet? :S
MZ/X
-
ixtom
tag
Qualin nyomtál neki risket? Milyenek a tulajdonságai (koncentráció, motiváció meg stamina). Mekkora az OA és a fizetése? (Lehet hogy le kéne váltani)
Mert az enyém nagyon jó kvalifikáción (magas staminája van), de versenyen csak közepes, néha jó (akkor is inkább a taktika miatt ) conc. még csak 100 felett van nem sokkal.
Mai versenyre eső tippem: kb. 6 kör a 7.kör után, de lehet hogy nem is fog esni.
Jól meg vagyok tankolva gumi bírni fogja, és nyomok neki risket is rendesen, mert kupában legyőztem az ellenfelem, és most széthajtom a verdát (az alkatrészek is elkoptak.) Meg hamarosan lejár a szerződés a pilótával, és le kéne vinni az átlagát. Szóval pár futam és rontanom kell úgy is.
-
Benőke
őstag
Hát olybá tünik, hogy igen elég lehet ha nem mész magas riszkel... Spec én is ezzel próbálkozom, de a Pilótámnak csak az Overallja jó amúgy katasztrófa. Practisen most már tud jókat menni, de Q1 - Q2 -ben eddig egyszer vagy 2x ment csak türhetően, versenyen folyton csak gyengélkedik, most is eltolta alaposan a Q1-Q2 -t. Sikerült bejönni az első helyre csak hátulról
Softal meg a 3 is necces, de mondjuk azt is vedd figyelembe hogy lehet hogy eső is lesz Ez meg fogja kavarni a dolgokat. Mivel magas a valószínűsége az esőnek ezért szerintem lesz is csak nem tudni mikor, és meddig ezért inkább sima 2 kiállást lőttem be, mert mi van ha eláll aztán megint elkezd esni majd valamikor, mert nagyon ilyen az előlre jelzés. Inkább kevesebb kiállás kell, mert esőben muszáj az eső gumi... Akkor pedig muszáj lesz pitelni legalább 2x de ha eláll és ujra elkezd és a vége előtt ujra eláll akkor az már +4 kiállás -
DopeBob
addikt
A mai versennyel kapcsolatban kérdeznék egyet, ha nem túl nagy titok. A gumi kopásra a pálya leírásánál azt mondja, hogy magas. A medium gumi elég lesz két kiállásra?
MZ/X
-
Benőke
őstag
A változatosság kedvéért nekem most a motorom szált el de annélkül is ucsó lettem volna szal mindegy Sok volt a 2 kiállás. Egy elég lett volna úgy is birta volna az eső gumi...
-
válasz hamilton30 #267 üzenetére
Főképernyő bal oldalán: "Driver Contract".
https://www.coreinfinity.tech
-
hamilton30
csendes tag
Hol kell a pilotanak a szerzodest meghosszabbitani?Mert meg csak 2 futamon tud indulni.
-
Nah, monacói győzelem után, tegnap 4. hely... nem is rossz
https://www.coreinfinity.tech
-
Benőke
őstag
Ma este Futam. Az időjárás és a taktika legyen mindenkivel!
-
Benőke
őstag
válasz !MárkóÓó! #261 üzenetére
A beállításokat próbálgatni kell, nekünk sem a polcról kelett leemelni. ) Azé van a Practis ott a saját pilótád megtalálhatja a saját magának megfelelő beállításokat. És azonos beálításokkal 2 pilóta közel sem lesz ugyan olyan jó.
Nekem a következőeket találta megfeleőenk :
400,400,700,900,450,100
Ez persze csak száraz pályára. Vizesre mást kell, az meg itt le van írva a fórumban csak keresgélni kell -
!MárkóÓó!
újonc
Urak segítségre lenne szükségem Beállításokkal nem nagyon vagyok tisztába a köv versenyre tudna nekem valami tippet adni?
-
DopeBob
addikt
Jó kis verseny lett volna tegnap Sikerült vennem egy egész jó pilótát (80), de a verseny napjára már 84-esre fejlődött.Az eslő kvalifikációs köröm egész jól sikerült, a második legjobb időt sikerült megszereznem. Aztán a Q2-re gondoltam egy merészet, és egy kiállásos versenystratégiát kezdtem el tervezni. 140L naftával a tankban hajtott ki szegény kis újoncom a Q2-re, de összetettben még így is a 12. helyről várhattam a rajtot. A nehéz autó hátrányai az első pár körben sajnos nagyon kiütköztek 3 helyet estem vissza 3 kör alatt, utána viszont sikerült egész jó tempót autózni. Az első boxkiállásra a 45. körben került sor, a boxkiállás után pedig a 9. helyen voltam. Bíztam benne, hogy előttem még valaki kimegy tankolni, az én gumijaim pedig kitartanak a végéig. A 75. körben már a 7. helyen haladtam, útban az első pontok felé...
...amikor is a pilótám sajnos rontott. Két helyet esett vissza és végül 9.-ként zárt. Kicsit szomorú voltam, de mivel most ismerkedek csak a játékkal ( ez volt a 3. verseny) végül is szép eredmény!
Remélem legközelebb összejön a pontszerzés
MZ/X
-
-
Benőke
őstag
Nem a PH fóruma hatására néztem meg az oldalt, de mindegy. Volt 10 percem regelés után a szezon első versenyére hát gondoltam nekimegyek. Különben is kell a gyakorlás... Ez a gyakorló tanuló szezon...
A tegnap verseny frankó volt. Szépen alakult 4-5 hely ki is nézett, erre a 3 ik etapban megadta magát a fék, és a végéig már nem húzta ki kiestem Pedig már csak 5 kör kelett volna és még 8 ik voltam, a mögöttem lévők fényévnyi távolságban voltak... 1 kiállásal jobb lett volna de a pilóta miatt az nem vált volna be, balfék, nem tud jó időket menni... Ezt a szezont már vele csinálom végig mert hülye fejjel meghoszabítottam a szerződését, de se baj következő szezonra újat kapok. Ha az is gyengusz lesz akkor kirúgom és nézek majd másikat... valami talentesebbet... Óccsóért... -
joergie
őstag
Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmit
Hát falrahányt borsó amit első hsz-ben írtam? Lusta ember vagyok(de alapos-erre varrjál gombot ), ugyhogy amire azt mondom, hogy el kell olvasni, azt kötelező jelleggel el kell olvasni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Pitstop training center-t fejleszd 20-ra és javulni fog!
Hát ezen gondolkoztam én is de drága nagyon drága
Grat a pontokhozA Helyzet nállam az, h akkor szereztem pontot ha nem figyeltem a taktikára csak úgy vaktában lőttem be, ha taktikáztam akkor mindig mellé ment kivéve egy versenyen Eddigi legjobb helyezésem 5... A legroszabb pedig 11 Viszont még nem voltam sosem utolsó.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Ma este futam. Eső nem lesz és elég érdekes ötletem is támad. Majd a végén leirom , ha bejön Előzni nehéz lesz, de nem lehetetlen...
Felfejlesztettem a verdát 2/3 -ban már level 3 -as de cserébe anyai kereteim is kezdenek kiürülni...Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmitNa de a boxkiállások iszonyatosan hosszúak nállam toronymagasan a legroszabbak. Miért van ez? Tudja valaki?
-
ixtom
tag
Ez a verseny így nem volt túl jó, én több esőre számítottam (min. 7-8 kör). Második heylről indultam és esőben vezettem is a mezőnyt , de végül kilencedik lettem.
Nem is kezdett el füstölni a kocsi, pedig verseny előtt a négy 80% fölötti alkatrésszel azt hittem szét fog esni.Monacoban milyen taktika a nyerő, 1 vagy 2 kiállás? Ahogy látom itt nehéz előzni.
-
Benőke
őstag
Hát a hives taktika nem jött be. Hamar elált az eső és mehettem boxolni. Visszaestem mint a retek. Az extra Soft nem birta... stb 7 boxkiállásal sikerült befutni 3 helyen persze csak hátulról így 11 ik lettem jó alaposan eltolt taktikával. De eldöntöttem a pilóta megy. A szezon végén kirúgom. Esőben második idővel kvalifikáltam és rajt után simán vissza estem a 6 helyre sőtt azt sem tudtam tartani folyamatosan jött fel rám a mezőny...
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciós! PC , i7 10700 , RTX 3060 Ti , 32GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- Samsung Galaxy S24 +512GB, fekete 2027/02/28-ig garanciális
- iPhone 16 Pro Max 256gb, független,bontatlan
- Apple iPad Mini 7, Blue, 128Gb., Wifi, új, 2 év garival + Pencil 2, karcmentes
- Lenovo ThinkPad P51,15.6",FHD,i7-7700HQ,24GB DDR4,512GB SSD,M12000 4GB VGA,WIN10