Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:49:10

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201) sakal83


sakal83
addikt

Sziasztok az alábbi problémám lenne a chromecastemmel:)

Egy samsung tab 3-am van, és kizárólag azért vettem, hogy tudja böngészni tükrözve a tv-n.

Android 4.2 van a tableten, azonban minden ki tudok tükrözni, kivétel a chrome-ot.

Olvastam, hogy goggle cast extensiont kell letölteni, de vmiért nem tudom letölteni a honlapról.

Továbbá az tis láttam, hogy talán 4.4.2es androidra van szükség a tükrözéshez.

Hogy tudnék rendszert cserélni a tabon?

Sajnos a tab és digitális kütyük terén még az 1-es alá szintet sem érem el, annyira kezdő vagyok (fél évevan kb. okostelefonom, mert már normális gombosat nem lehetett venni :DDD )

(#202) Balinov válasza sakal83 (#201) üzenetére


Balinov
félisten

Szia, sztem ha nem akarsz teglat a tabbol eloszor olvass utana a tabnak a ph-s topikjaban, aztan kerdezz,hogy hogy tudnad legalabb 4.4.2-re updatelni

udv
B

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#203) sakal83 válasza Balinov (#202) üzenetére


sakal83
addikt

köszi:)

(#204) Komi28


Komi28
senior tag

Sziasztok!

Ezzel az eszközzel kitudom tenni a pc teljes képét pl. egy játékot (COD)? Vagy csak médiás tartalmakat, film, zene, youtube? Köszi

(#205) Sotyks94 válasza Komi28 (#204) üzenetére


Sotyks94
aktív tag

Bétában van teljes kép tükrözése, szóval elvileg igen, de ha te ezzel akarsz játszani akkor a laggra, és az irdatlan nagy késésre gondolj mielőtt tényleg belevágnál. Steam inhome streaming 10x jobb játékokra.

(#206) Komi28 válasza Sotyks94 (#205) üzenetére


Komi28
senior tag

Nem csak játékra gondoltam az másodlagos lenne :) Csak arra voltam kiváncsi működne-e a dolog.