Még hónapokkal ezelőtt szerettem volna regisztrálni egy .com domain nevet. Hogy megnézzem az elérhetőségét, a GoDaddyt használtam. Gondoltam, csak nem lehet belőle baj: sok helyen reklámoznak, barátságosan kinéző, szervezett weblap. Tévedtem.
Miután beírtam az általam kívánt domain nevet a GoDaddy erre a célra kialakított domain-név-ellenőrzőjébe, került hogy szabad. Néhány hét múlva megkíséreltem regisztrálni a domaint: foglalt volt. wtf? Beírom a böngészőbe, és na mit gondoltok, mi jött be? A GoDaddy domain regisztráló weboldala, egy bazinagy BUY this domain gombbal. Felháborodtam. Ráadásul az ár 49 euró volt!
Később viszont úgy döntöttem, hogy megveszem a domaint, és átutaltam a szűkséges 49 eurót a GoDaddy domain vásárló rendszerén keresztül.
Ez volt a második tévedésem, ugyanis ezt követően egy online aukció közepén találtam magam, amelyben a GoDaddy mint alkusz, megbecsülte a domainomat, mint 60-120 eurót érő portált...
A GoDaddy tehát túszul ejti a domain nevedet, amennyiben a keresőjükbe beírod, visszaélve a leendő ügyfelek bizalmával.
Sose használjátok a GoDaddy portált, nekem 15 ezer forint volt a tanulópénz!
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.