Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
- ZolaMan: NerdQAxe++ 4.8TH/s SHA256 BTC Miner Modding
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferike81
senior tag
válasz
Tsebacsi
#34409
üzenetére
Pedig nem írt valótlant. Vissza kellene olvasni kicsit, és a válasz meg is van a kérdésedre. Valamint, ha nincs időd visszaolvasni, akkor az összefoglalóból idézek
Belga posta (Yun Express): A TN-el a Kínából történő feladástól Belgiumig tudod nyomon követni a csomagodat. Az „Átadva a partner szállítónak” bejegyzés után kb. 2-10 nap múlva kapod meg a csomagodat. A TN YT-vel kezdődik és ezt 16 szám követi, nem hivatalos TN, Magyar Posta rendszerében nem látszik.
Ezért kár a billentyűzeted koptatni.

-
IldiH
tag
válasz
Tsebacsi
#26397
üzenetére
7. Az áruvizsgálatkor a NAV röntgenberendezést és speciális keresőkutyát alkalmaz, indokolt esetben pedig az ellenőrzés a postai szolgáltató jelenlétében a csomag kibontásával is történhet, amelyről minden esetben jegyzőkönyv készül.
Hát nem irigyellek. Kb semmi nem áll melletted így szerintem ...
-
IldiH
tag
válasz
Tsebacsi
#26388
üzenetére
Hát én így sem küldtem volna vissza, elvégre legalább a rendelésem egy része megérkezett. ÁFÁ-t meg nem szabhatnak ki a csomagban nem lévő cucccra. (Ez nagyjából ugyanaz a helyzet, mint amikor külön csomagban küldik az egyszerre fizetett holmit. Ott is mindig elfogadják és csak az éppen megérkezettnek a részösszege után számolják.) Átvétel után fotó/videó, illetve VÁM/postai jkv-vel reklamáltam volna a hiányzó cuccért, refundot kérve. + ha a hiányzó cucc miatt valami kár is ér (pl azért választottam drágább szállítást, ami miatt nagyobb lett az ÁFA terhem immár feleslegesen), akkor némi kártérítést is kérnék.
Hát abban biztos vagyok, hogy némi vitatkozás vár rád, esetleg PP-s vita is és valószínűleg a szállítási költségeket levonják, de nyilván visszakapod a pénzed. (PP-n mivel bizonyítanád, hogy visszament? Erről a vám/posta írt valami hivatalosat? PP-n kérni szokták a tn-t, a visszaküldési átvétel bizonyítására.)(#26389) szochyo: Simán megírnám nekik első körben, hogy a számlákat sokszor összekeveri az üzlet. Ismét mellékelném a visszaigazolást, + akár egy printsc-t a gb-s rendelési oldal részleteiről, paypal bizonylatot és kérném, hogy ezek alapján vámolják.
Ez lesz az új gyakorlat a vámon, hogy hiányos, más, több van benne, ne vedd át, bizonyítsd, stb, hátha leszokunk a rendelésről?

-
válasz
Tsebacsi
#26386
üzenetére
A csomag a postai vámkezelő szerint már úton van vissza, a Gearbest meg ugye hárítani próbált. Írtam nekik, hogy lesznek szívesek visszautalni a pénzemet mert vissza lett küldve a hiányosan kapott csomag sértetlenül vámpecséttel lezárva...
(#26387) IldiH: A vámosok nyittatták ki a magyar posta vámügyintézőjével aki szintén ferihegyen dolgozik. Mivel nem stimmelt a csomag tartalma és amit én küldtem eljárási papír (füles hiányzott) a postai ügyintéző javasolta hogy küldjük vissza a csomagot mert hiányos. Így nekem nem kellett kifizetnem a vám-ot, plusz áfát, eljárást a hiányos csomagért, hanem visszaküldtük a feladónak, és ez most a Gearbest-nek nem akaródzik tetszeni.
-
IldiH
tag
válasz
Tsebacsi
#26386
üzenetére
Mondjuk szerintem tök jogos. Milyen bizonyítékod van arra, hogy valóban hiányos volt a csomag? A normál eljárás az, hogy átveszem (ha a csomagolás sérült, akkor jkv-vel), kicsomagoló videót csinálok és ha valóban hiányos, akkor ezzel reklamálok.
(Amúgy miért bontotta ki a posta?) -
válasz
Tsebacsi
#26351
üzenetére
Marha jól állok...
A posta által javasolt visszaküldés a Gearbest számára nem elfogadható, olyat állítanak, hogy nekem át kell vennem, csak utána reklamálhatok a hiányzó cuccokért. Ellenkező esetben (ha át se veszem/vettem) visszaküldeni sem lehet nekik, hanem meg kell semmisíteni a csomagot (wtf?) "2. Now you or your post office or customs refused the parcel that all means the parcel is refused. In this case, the refused parcel cannot be returned to us but be destroyed. Hope this is clear for you."
Most megint szaladhatok a cuccom után, ki tudja már mi van vele... Komolyan elmegy az ember kedve a netes rendeléstől... -
dugesz77
őstag
válasz
Tsebacsi
#25836
üzenetére
Paypal bizonylat, GB-nél a rendeléseknél is szokott lenni letölthető számla én még mellé rakok screenshot-okat az oldalról. Feladóhoz jó kína Gearbest(nem volt még belőle probléma) Aláírás és a postát mint ügyintézőt megjelölni. Adj telefonszámot is nekem többször jól jött ,mert személyesen keresett az ügyintéző(egyébként egy nagyon kellemes hangú hölgyemény
) ha valami nem volt megfelelő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 400 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad 13 G2 Intel i3-7100 laptop (hiányos, de működik)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B760 WIFI i9 14900KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3090 Trinity OC 24GB LIAN LI PC-O11D 750W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






