Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37451) Nikaré válasza Silent77 (#37450) üzenetére


Nikaré
őstag

Igazad van 27 -ig, erre nem is gondoltam.

(#37452) szemmelver


szemmelver
aktív tag

Hello!

Tegnap kaptam sms-t a dpd-től, hogy nemzetközi csomagot kézbesítenek 2-5 munkanapon belül...
Viszont a nyomonkövetési szám nem stimmel. Lehet félre ment az sms?
Várok egy csomagot amit még áprilisban rendeltem, de nem hinném hogy ez az, mivel nem frissült, ill. más tn.

Köszi! Üdv

(#37453) sambenez válasza szemmelver (#37452) üzenetére


sambenez
addikt

Ilyen akkor szokott jönni amikor a dpd-nek jelez egy csomagot a feladó. Sablon szöveg, biztos nem 2-5 nap. Simán lehet most adták fel az áprilisi csomagod.

(#37454) LiPiko válasza LiPiko (#37435) üzenetére


LiPiko
újonc

Ez is eljött! 22-én elfogadta a Gearbest a kérelmemet a visszatérítésről. 3-5 nap... Ma meg is kaptam:
Gearbest egy 74 396 HUF összegű visszatérítést küldött:
2020. június 28. 16:55:07 CST
Vásárlás teljes összege 76 750 HUF
Visszatérített összeg 74 396 HUF
Buktam a biztosítás összegét...

Ezzel egyidjőleg meg küldek egy ilyet is, de már döntöttem. Sajnálom,hogy ide jutottunk.

(#37455) LiPiko


LiPiko
újonc

Tudna valaki segíteni?
Hogyan kel kilépni a Gearbest-ből, törölni a hírlevelet stb...?

[ Szerkesztve ]

(#37456) bazsimano válasza LiPiko (#37455) üzenetére


bazsimano
őstag

"
As mentioned above, there is no option to delete our Gearbest account within the site or through the app. We need to contact gearbest.com to close our account. It gives us 3 options. Facebook messenger, ticket opening and live chat. We’re gonna open a ticket. To access the ticket opening page, first click on the link.
http://support.gearbest.com/ticket/ticket/index?cat_id=75, After clicking the link, we will see the form below. We are writing to delete our Gearbest account. Then click on the “Submit” button"

szóval menjen egy ticket nekik es kerjed meg hogy toroljek :)

(#37457) LiPiko válasza bazsimano (#37456) üzenetére


LiPiko
újonc

Köszönöm, de nincs ilyen ticket, bejelöltem a számlafrissítést...
"Please delete my Gearbest account."
Csak reagálnak rá valamit.

(#37458) bazsimano válasza LiPiko (#37457) üzenetére


bazsimano
őstag

jo lesz az :D

(#37459) *Mukeey*


*Mukeey*
addikt

Érdekes ez az egész. Régen a GB egy tök jó webshop volt.
Mi történhetett velük?

iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

(#37460) Lucho7


Lucho7
tag

alt="" title=""
Sziasztok, rendeltem cuccost, ezek milyen szállítási formák? A másodiknál, az euexpwdmp nél cpxxxxde formátumú tracket kaptam, az melyik szállító? Az is áfa mentes? Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#37461) Theory66


Theory66
aktív tag

Sziasztok!

04.15. dátummal rendeltem egy Xiaomi Redmi Note 9S-t. Akkor a postázásra 30-50 napot írt (EUEXPDPD) az oldal, a várható kiszállításnál Apr 30, 2020 - May 12, 2020 szerepel. A trackingben annyi van hogy átadták az adatokat a dpd-nek. 2x írtam már nekik, de csak a türelmet kérünk szöveg jön vissza. Indíthatok refund kérelmet szerintetek? Már magyarban is 5000 ft-al olcsóbban meg tudnám venni a telefont :W

(#37462) Bobby G.


Bobby G.
senior tag

Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy lehet-e (és ha igen, hogyan) rendelést visszavonni? Sehol nem találok ilyen lehetőséget. Még februárban rendeltem egy terméket, de azóta sem adták postára, csak csúsztatják a feladás határidejét. Mivel szükségem volt rá, meg már a hócipőm is tele, így rendeltem egy hasonlót máshonnan, ami hamarosan meg is érkezik, szóval az első rendelésre nincs szükségem. :R

(#37463) bazsimano válasza Bobby G. (#37462) üzenetére


bazsimano
őstag

My tickets részben, az order menupont alatt ott a lehetoseg hogy cancel and order.

(#37464) Bobby G.


Bobby G.
senior tag

A My Tickets menüben én nem találok ilyet. :( De lehet, hogy nem jó helyen keresem... Ha bemásolom az Order Numbert a keresőbe, akkor sem. A My Ordersben pedig csak azt ajánlja fel, hogy Dispatch Faster. :F

(#37465) bazsimano válasza Bobby G. (#37464) üzenetére


bazsimano
őstag

ha rakattintasz a myticketsre es a kovektkezot latod, a regi ticketeket:

akkor kattints bal oldalt a home szövegre...es akkor ezt kell latnod:

itt mar ott van az order...ra katt...alabb megjenelik a cancel order...

(#37466) Bobby G. válasza bazsimano (#37465) üzenetére


Bobby G.
senior tag

:R Valóban! Köszönöm Uram! :R

(#37467) ha1duq válasza Theory66 (#37461) üzenetére


ha1duq
friss újonc

Tisztelt "bajtársak"
Én is hasonlo cipőben járok.2020 márc 31. én
Megrendeltem Ulefone Armor 7 4G telefont + védőtok + 5 db maszkot egyszerre.
a védőtok 2 héten belül megkaptam
a védőmaszkot kb 2 hete.
telefon sehol többzörl levél váltás a dpd hibás, várjak, várjak, várjak.
tegnap uj szálitoval állitolag már Németorszáhban van a telom.
Én nem a vissza fizetést eröltettem.
adás vételi szerzödést kötöttem a céggel, kifizettem az árut így az én tulajdonom
jogilag ha elveszett nagyértékül lopás, ha felsem adták akkor csalás történt .
Én ezt jeleztem nekik és láss csodát megmozdult valami.
Ha megérkezik jelzem,
Ui: többet nagyértéküt nem veszek.

(#37468) Theory66 válasza ha1duq (#37467) üzenetére


Theory66
aktív tag

Érdekes módon mikor felvetettem nekik hogy kérem a refundot, másnap reggel szintén németből indították az új csomagot. Azért nem hagyom ennyiben...

(#37469) viktorhu válasza ha1duq (#37467) üzenetére


viktorhu
veterán

Ezért is húzzák az időt, remélik, hogy megindul közben. Nekem most érkezett meg egy februári kínai rendelés, aminek még valamikor áprilisban visszakaptam az árát, úgyhogy most írhatok az eladónak, hogy fizetek újra...

(#37470) remi67


remi67
tag

Tegnap berágtam és írtam a GB-nek, hogy adják vissza a pénzemet. (Beleírtam, hogy a DPD nem tud a csomagról, újraküldést nem kérek, stb.) Ma jött is válasz, na ettől már nem berágtam hanem ökölbe szorult a bicska a zsebemben:

We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package has failed and that your item has been returned to us.
Your goods are back in our warehouse. This is a delivery error that is unfortunately beyond our control.
Our logistics department just informed us that your parcel has been reshipped to you and it is on its way to you now.
in this case, the refund request has been rejected automatically by the system.
Here is the new tracking number: EU15888009152119
Please rest assured, please wait a little longer and the package will reach you.
Thank you for your kind understanding and patience.
Best Regards
Junior
Gearbest Customer Service

Mondanom se kell, az "új" (belső) tracking number megegyezik a régivel, a csomag ha egyáltalán tényleg feladták valószínűleg még Kínában leledzik.

Ezek úgy hazudnak mint aki könyvből olvassa. Na jó, copy-paste. Délután írok nekik újból, hogy azonnal utalják vissza a pénzt. Csak előbb picit még emésztem, mert most elküldeném őket a kurvaannyukba, az biztos.
A papypalnél még nem kellett refundot kezdeményeznem, asszem ideje lesz ezzel is megismerkedni.

(#37471) viktorhu válasza remi67 (#37470) üzenetére


viktorhu
veterán

Tényleg új magasságokba emelkedett a mesélő képességük :) Mondjuk ezt már annak idején az alin megszoktam, de idegeskedni kár, azért van a védelem.

Szerintem most már megnyithatod a paypal ügyet, mert megpróbáltál megegyezni velük, és ott a rejection.

Én már nekik semmit nem válaszolnék, a paypalon úgyis le kell majd írnod, hogy mi a bajod, ott is jönnek majd ellenajánlattal, ott is el kell majd utasítanod, és majd utána tudod eszkalálni.

A csomag valahol úton van Európa felé, de valami van a kínai kultúrában, hogy nem tudják a valódi helyzetet beismerni, hanem össze-vissza beszélnek, nekünk meg jelez a bullshit detektorunk, és átverve érezzük magunkat.

Amúgy meg ez az ára a vámmentes szállításnak, hogy menet közben fogalma sincs senkinek, a feladónak sem, hogy merre hánykolódik az áru, és mikor fog megérkezni. Ilyen szempontból egy China Post is sokkal átláthatóbb megoldás (a dhl kb. kétnapos szállításáról nem is beszélve), de ami neked átláthatóbb, az a vámosoknak is az.

(#37472) szemmelver válasza szemmelver (#37452) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Tegnap megérkezett a csomagom :C igaz volt a 2-5 nap. Mondjuk azt nem értem, hogy miért kapott egy teljesen új tn-t, de a lényeg hogy itt van.

(#37473) remi67


remi67
tag

Sztem a gerbestnél már elmentek otthonról, de nem tudják micsinálnak, csak csinálják az biztos.
Pár perce jött egy email "shipped out" subject-el, benne, hogy feladták ugyanazt a telefont, ugyanoda. Eddig volt egy 1640-el kezdődő (DPD Hungary) "referencia number", most van egy WT-vel kezdődő szám, mondjuk korábban a ticketre adott válaszban egy EU-val kezdődő szám is volt, a szállítási mód meg most már OZJJZXLM (7-25 business day). Az már viszonylag keveset tesz hozzá a produkció értékéhez, hogy a WT-vel kezdődő csomagszámra egyik tracking szerver se ad találatot.
Az lesz még egy szép baleset, ha megfogják a vámon is. Eddig úgy voltam vele, hétfőig várok, hátha megmozdul a DPD-nél a csomag, de a mostaniból nyilvánvalóvá vált: a csomagot soha nem adták fel, esélyes, hogy ma se, csak a szememet akarják kiszúrni, úgyhogy nyitom a paypalnél az ügyet. Asszem ez a 3. vagy 4. vásárlásom a GB-nél, az eddigiek teljesen rendben voltak, de ezzel megvolt az utolsó.

(#37474) lacuska74


lacuska74
tag

Sziasztok!
Rendeltem egy pár ezer forintos apróságot és itt tart a csomag.
Várnom kell még vagy valami nem stimmel?

"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2020-06-22 13:22:00"

(#37475) viktorhu válasza lacuska74 (#37474) üzenetére


viktorhu
veterán

Milyen postával jön? Ez jelentheti azt is, hogy pl. Belgiumban vagy Hollandiában van.

(#37476) remi67 válasza lacuska74 (#37474) üzenetére


remi67
tag

Egy filléres alis csomagom ugyanilyen trackinggal épp tegnap jött meg. 04.26-án volt kifizetve és 06.17-én "Departure to country of destination", 06.22-én pont ugyanaz mint a tied, 07.03 érkezett.

(#37477) remi67


remi67
tag

Na most már tényleg tele van a hócipőm a gearbesttel, de nagyon. Ma megint küldtek egy üzenetet, amiben az áll, hogy 07.03-án (tegnap!!!!!!) feladták a 2 hónapja kifizetett csomagomat, van egy új csomagszám (ami "természetesen" vakvágányra fut) tracking site: https://www.b2ceurope.eu/ shipping date: July 3, 2020 16:10:34,estimated time: Jul 14, 2020 - Aug 7, 2020
Namost én ezeknek már egy szavát se hiszem el, az már nyilvánvaló, hogy ezek pénzt vissza nem adnak önszántukból, inkább 2 havonta generáltatnak egy kamu csomagfeladást, de ezek után mire számítsak a paypalnál? Vagy ha mondjuk a papypalnál át tudom verni a refundot a telefon meg 2 hónap múlva mégis megjön akkor mi van?

(#37478) viktorhu válasza remi67 (#37477) üzenetére


viktorhu
veterán

Én most fizettem vissza alin egy árut, amit február elején adtak fel, és a héten érkezett meg.

Szóval

- a paypal majdnem biztosan a te javadra ítél,
- ha megérkezik a csomag, akkor simán kifizeted újra.

A gearbest meg nagy bajban lehet, mert pár reklamáció után már fel szokták ajánlani az 50%-os visszatérítést, ha nincs biztosítás. Szerintem most a csomagjaik többsége elakadt, ez az adómentes küldési forma úgy tűnik a válsághelyzetben fenntarthatatlanná vált, ha viszont lemondanak róla, akkor nem tőlük fognak rendelni az emberek. Igaziból meg kellene mondaniuk, hogy fogalmuk sincs, hogy merre jár a csomag, és erre hivatkozva próbálni türelmet kérni, nem mesélni mindenféle nyilvánvalóan hamis dolgot.

Nekem úton van vissza Kínába az elromlott laptopom, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.

(#37479) ittakary


ittakary
nagyúr

sziasztok
garanciában vissza kell küldenem kínába egy csomagot - 400 dolláros drón, de értéknek csak 40$-t kell ráírnom
milyen csomagküldési megoldást javasoltok?

ezt javasolták a kínaiak:

P.S: please return the parcel via EMS or postal service, declared value not more than USD 40. Do NOT use express shpping method, like DHL/FedEx/TNT / UPS and so on, to avoid be held by the Customs.

Ötletek? Simán MPL csomag?

[ Szerkesztve ]

(#37480) PainKiller13 válasza ittakary (#37479) üzenetére


PainKiller13
őstag

Ez nem ilyen egyszerű, postával küldd vissza illetve valami plusz papírt ki kell töltened hozzá, hogy amikor visszajön ne kelljen vámot fizetned rá, de majd az itteniek segítenek.

(#37481) axlfsi válasza ittakary (#37479) üzenetére


axlfsi
veterán

Aaaaz kellemetlen! :F
Melyik drón, ha nem nagy titok?

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#37482) Lucho7


Lucho7
tag

Sziasztok, priority line alatt volt, ez tréfamentes?
CPxxxxxxxxxDE számot kapott
Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#37483) Crus


Crus
őstag

OMG!!!!

Rendelés ideje: 03.18.

Ma jött a DPD-től egy SMS, hogy 2-5 napon belül kézbesítik a telefonom! Alig kellett hozzá ezek szerint 4 hónap. Az se semmi, hogy azóta a 4 GB verzió kerül annyiba, mint az amit küldenek -.-

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#37484) sambenez válasza Crus (#37483) üzenetére


sambenez
addikt

Na ha ma jött ilyen sms akkor ma kapta meg a DPD az adatokat. Erre még várnod kell egy kicsit, ami nem 2-5 nap lesz.

(#37485) Crus válasza sambenez (#37484) üzenetére


Crus
őstag

Teljesen lemondtam róla. Vártam a final deadline-t (július 29), amit a Gearbest adott meg és készültem a PP disputra.

Nagyon gyanús. Hónapokig semmi mozgás, majd amikor már nem tudnak kibújni alóla, csak megmozdul valami. (Remélem végre lecserélhetem a céges telóm, a másikat is Kínából szereztem (2GB/16GB Lenovo), 20k körül, de már eléggé odáig van 4 éves.)

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#37486) bul07 válasza Crus (#37485) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha tényleg most adták fel és általában akkor jön az ilyen üzenet, akkor még várhatsz akár 2hónapnál is többet

Ha vásárlástól letelik a 180nap akkor gond van, mert akkor meg már a paypal védelem sincs
Figyelj a 180napra

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#37487) viktorhu válasza bul07 (#37486) üzenetére


viktorhu
veterán

Én aznap kaptam az SMS-t, amikor a csomag jött. Szerintem már nem küldenek a szállítólevél generálásakor sms-t, csak amikor tényleg megkapták a csomagot (vagyis már Európába ért).

(#37488) bul07 válasza viktorhu (#37487) üzenetére


bul07
nagyúr

Én úgy tudom hogy akkor jön ilyen sms amikkor kikérik a számot mikkor feladják

De hátha erre jár Silent77 és ő majd megmondja

Simán lehet hogy én tudom rosszúl

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#37489) Silent77 válasza bul07 (#37488) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Én is úgy vettem észre, hogy már csak akkor küldenek ha átvette a DPD ténylegesen.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37490) sambenez válasza Silent77 (#37489) üzenetére


sambenez
addikt

Na ez új infó nekem is. Jó tudni.

(#37491) viktorhu válasza bul07 (#37488) üzenetére


viktorhu
veterán

Régen így volt, igen, de gondolom rájöttek, hogy nincs értelme ilyet megígérni, amíg a csomag nincs is náluk. Szóval most már akkor küldik, amikor tényleg itt van náluk (Európában).

(#37492) remi67 válasza Crus (#37483) üzenetére


remi67
tag

Hány csomagszámod volt azóta? Én 6 héttel utánad rendeltem és jelenleg a 3. csomagszámnál tartok. Időnként írok nekik egy ticketet, hogy adják már végre vissza a pénzemet, erre mindig ugyanazt válaszolják: úton van, úton van, mintha a Ráróval akarnék ultizni. Eddig annyit sikerült belőlük kiverni, hogy felajánlottak 100 pontot arra az estre HA megérkezik a telefon. Ezek szerint ők se biztosak ebben.
Már a hócipőm tele van a gearbesttel, de nagyon.
Legutóbb állítólag 07.03-án adták fel újra a csomagot, HA az egyáltalán megjön az jó esetben is szeptember lesz. Sztem este nekiállok a Paypal-en visszakérni a pénzem. Meguntam az állandó hazudozást.

(#37493) Crus válasza remi67 (#37492) üzenetére


Crus
őstag

Nekem most nagyon beindult! 3 csomagszámom volt már nekem is :-(

A legutóbbival így állunk, ez most nagy pörög:

2020-07-11 03:03:43 In Transit, picked up | einrollung
2020-07-10 04:11:05 Carrier Prealert, prealerted : electronic data exchange with dpd was suscessful
2020-07-09 16:35:24 Shipped, departure to country of destination
2020-07-09 14:02:47 Ready to Ship, Custom clearance processing. First vessel Query takes : 700 MS
2020-07-08 02:00:04 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-07 10:21:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-06 12:55:42 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:08 Shenzhen, Departure in Shenzhen Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:07 Ready for Shipping .
2020-07-03 00:51:10 Sorting and Packing Completed.

Azért ebből világosan látszik, hogy HAZUDTAK VÉGIG!!! Ugyanis 07.03.-án mi van ott? Hát az, hogy fogták és összecsomagolták, magyarul végre eldöntötték, hogy elküldik a telefonom! 9 napja, tehát MÉG MINDIG Kínában volt a telefon!!!

Viszont én nem fenyegettem még(!) őket PP dispute-tal. Legutóbb július 2.-án jött egy olyan üzenet, hogy feladták a telefonom! Nem is értettem! Hol a MÁSIK KETTŐ? Amiről szintén állították, hogy feladták? (Dehogy adták fel! :((( )

Legutóbb 1 hónapja érdeklődtem náluk, hogy hol van az állítólag 2. alkalommal feladott telefonom, arra írták, hogy a végső deadline-ja ennek az egész ügynek július 29.

Erre már semmit nem írtam neki, mert csak állatok nemiszervei és ősi mesterséget űző hölgyekre futotta volna... Ekkor döntöttem úgy, hogy júl. 29 és azonnal PP dispute.

Abszolút tudatos és szándékos amit itt történt nem egy emberrel! Ez az egész arról szólt, hogy a pénzüket megforgatták. Tulajdonképpen ez egy kamatmentes hitel!

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#37494) Crus válasza bul07 (#37486) üzenetére


Crus
őstag

Szvsz ez a jövő héten a kezemben lesz. Erősen ideje volt. Ezek után rohadtul nem merek semmit rendelni Kínából... nejemnek/gyerkőcnek is rendeltünk apróságokat pár hónapja, annak is 70%-ának nyoma sincs :-(

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#37495) remi67 válasza Crus (#37493) üzenetére


remi67
tag

Na én közben megelőztelek, nekem már megvan a 4. csomagszámom. A telefon az ugyan sehol, esetleg a palládiumbányában valahol Norilszk közelében.
Viszont feléledt a csomagkövető:
11/07/2020 Prealerted Prealert received
Na ebből egész pontosan meg lehet tudni, hogy a kínaiak vagy feladtak nekem egy csomagot, vagy nem, de nem biztos. Amúgy valahol a 70. nap környékén járunk.

(#37496) *Mukeey*


*Mukeey*
addikt

Most nagyon kiváncsi vagyok. Visszakaptam minden pénzt a GB-től, ebből berendeltem ugyan azokat a cuccokat Ali-ról. Várom, hogy mennyi idő alatt érnek ide ;]

iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

(#37497) viktorhu válasza *Mukeey* (#37496) üzenetére


viktorhu
veterán

Teljesen random. Van, ami már két hónap alatt ideér, pl. a héten megjött egy május elejei rendelésem. Egy februári rendelésem viszont az az előtti héten érkezett meg, június végén.

(#37498) remi67


remi67
tag

SMS-t kaptam lájf!
A DPD küldött egy SMS-t, hogy 2-5 napon belül nemzetközi csomagom érkezik.
A csomagkövetők szerint eljutottam oda, ahol 70 napja volt a dolog:
13 Júl 2020 07:21 A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.
Na pont ezt láttam már egy korábbi csomagszámon is, amíg 60 nap után le nem törölték a csomagszámot.
Igaz,a kínaiak által "megnevezett" csomagkövető mást mutat, aszerint már 2X egymás után megérkezett a csomag Hollandiába:
2020-07-12 01:34:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-11 20:52:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.

Na kíváncsi leszek.

(#37499) Crus válasza remi67 (#37498) üzenetére


Crus
őstag

Meglesz az már hidd el! De ezekből egyértelműen látszik, hogy se nálad, se nálam júliusig SEMMI nem történt -.-

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#37500) viktorhu válasza Crus (#37499) üzenetére


viktorhu
veterán

És akkor júliusban teleportálták Hollandiába?

Szerk: mielőtt az ott megjelenik, már el kellett jutnia Európába, átjuttatni a vámkezelésen, ami általában több országon keresztül való tologatást jelent.

Valószínűleg van annak a DPD szállítólevélnek egy lejárati ideje, így mire ekkora késéssel megérkezett, újat kellett generálniuk.

Szerk2: Ezt a gyors Kína-Hollandia relációt a 1tracking hozta ki?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.