Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37251) Knobber válasza madalin (#37250) üzenetére


Knobber
aktív tag

Gearbest.com fölmész ki van írva minden terméknél Priority Line szállítás 30-50 business days, azaz 2.5 hónap. (Egy hónap 20 munka nap)

Youtube: Knobber

(#37252) lacko6


lacko6
senior tag

Hi.

Marcius 11.en dpd vel feladott csomagom ujra feladasra kerult.
Pont a refund elott,csak a mail jott.Tipus OZJJZXLM :F
W vel kezdodik a tracking.Ismeri valaki?Tax mentes ez is?

(#37253) storm4 válasza lacko6 (#37252) üzenetére


storm4
aktív tag

Üdv!

Hasonló cipőben járok én is,ugyan ilyen szállítási móddal.
Az enyém egyelőre itt jár (ha lehet hinni az oldalnak):

Kíváncsi leszek,mikor és hogyan fog megérkezni,mert a DPD-s szám az nem változott az emailben.

[ Szerkesztve ]

Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.

(#37254) haruspex


haruspex
aktív tag

Sziasztok! Érdemes lehet mostanában Priority line-nal, nagyobb csomagot rendelni tőlük? Egy ideje már mertem semmit, mert problémák voltak az utolsó két rendeléssel, de most egy lézeres robotporszívó elég jó áron lenne. Viszont olvasgatva a hozzászólásokat nem úgy tűnik, hogy nagyon sok minden változott volna.

(#37255) MrDerekas válasza haruspex (#37254) üzenetére


MrDerekas
addikt

A német elosztó a probléma. Ha azt megússza, akkor nem lesz gond. Ha nem ússza meg, akkor 70 nap után pénzednél leszel, csak porszívó nélkül.

www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html

(#37256) haruspex válasza MrDerekas (#37255) üzenetére


haruspex
aktív tag

Az már vagy egy éve probléma nem?

Mondjuk ha már feladják, az is haladás az előzőekhez képest...

(#37257) Knobber válasza haruspex (#37254) üzenetére


Knobber
aktív tag

30-50 business days a szállítás.

Youtube: Knobber

(#37258) MrDerekas válasza haruspex (#37256) üzenetére


MrDerekas
addikt

Lehet már régebben is, csak mostanra raklapszám tűnnek el az európai csomagok. (Főleg telefon és tablet.) Keresik a kereskedők is a lehetőséget, de egyelőre vert helyzetben vannak a dhl princípiumával szemben. Sajnos.

www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html

(#37259) haruspex


haruspex
aktív tag

Mondjuk az is elég kémény, hogy a dhl, ezt simán megteheti. Mondjuk azért mindig is voltak dolgaink... Még nem rendeltem tőlük priority el, csak ez elég jó ajánlatnak tűnik.

Knobber: Azt tudom mennyi a szállítás, de egy időben egyszerűen nem adták fel a csomagot(hetek alatt sem) , aztán lehet levelezni a 3 sablon mondatot körben ismétlő ügyintézővel. (Míg a BG ilyenkor simán szól, és visszautal, ha kéred . Amúgy Alin is egyre több a gond, sztem lassan 30% körül van ahol gebasz van. )

(#37260) viktorhu válasza haruspex (#37259) üzenetére


viktorhu
veterán

Pontosan tudják a tolvajok, hogy melyik csomagokat lehet megdézsmálni.

Ezek a kínai "vámmentes" küldemények nyilván "ruházat / pc alkatrész stb - 2 dollár" értéknyilvánítással lépnek be az EU-ba, így a feladó nem tudja őket érdemben megreklamálni, vagyis nem lesz tömegesen hivatalos nyoma a sok eltűnésnek.

Szerk: a kínai helyzet már javult, január-február volt katasztrófa, amiket akkor rendeltem, vagy most kezdenek érkezni, vagy (két küldemény esetében) el is tűntek valószínűleg.

Február végéig onnan nem lehetett postázni, utána Kínában feltorlódott a sok küldemény, meg ott is gáz volt még, aztán mire Európába értek a csomagok, itt halt le minden nemzetközi kapcsolat. Úgy tűnik, most kezd helyreállni, tegnap két csomagom is megérkezett, a múlt héten meg egy egy hónapon belüli rendelés is megjött.

[ Szerkesztve ]

(#37261) LiPiko


LiPiko
újonc

Sziasztok! Tanácsot kérek...
Rendeltem egy Honor-t a Gearbest-en. 20 nap alatt megérkezett, a termék jó volt.

Ezen felbuzdulva rendeltem újra egy Honor 8X Max-ot, európai raktárból és egy bluetoth-os fülhallgatót.
Visszaigazolták a szállítást 10-18 napra. Ez 2020.03.14-én történt.
Lejárt a becsült szállítási határidő, reklamáltam a Beargest-nél. Válasz: várjak türelemmel. Ezt hetente megismételtem és egyre távolabbi érkezési dátumot prognosztizálnak, már június közepénél tartunk. Ez 90 nap és nem is garantált a beérkezés!
Közben májusban elején észre vettem hogy a fülhallgatót (másfél hónap elteltével) még el sem indították! A szabályok szerint ezt lemondhattam. Hosszas levelezés után (Gearbest pontok, árengedmény, bla-bla) visszautalták az összeget, de a telefonról még mindíg semmi hír. A DPD nyomonkövetés utolsó bejegyzése március 14-i és nem frissül.
Itt tartok most. Legszívesebben lemondanám a rendelést, de mivel azt már feladták,így a Gearbest szabályai alapján ezt már nem tehetem meg. További feszültséget okoz, hogy onnantól, hogy feladták az árut, már az én felelőségem. Ha megkapom, ha nem.
Azon már túl vagyok,hogy nem szabad a Gearbesttől rendelni, valami hasznosabb tanácsra várok!
Mivel Paypal-el fizettem,talán ők segíthetnek? :W

(#37262) viktorhu válasza LiPiko (#37261) üzenetére


viktorhu
veterán

A 60 napot várd ki, utána reklamálj, kérd vissza a pénzed. A felét fogják felajánlani, ha nem kérted a biztosítást.

Ragaszkodsz a teljes összeghez, említed a paypalt, és onnan 3 opció:

- a paypal említése után (csak miután maguktól nem akarják a teljes összeget visszaadni) azt mondják, hogy mivel olyan fontos ügyfél vagy, ez alkalommal fizetnek
- nem akarnak továbbra sem fizetni, megnyitod az ügyet a paypalnál, a paypal megítéli neked az összeget, mivel az ő szabályaik szerint jár a pénz, ha nem kaptad meg az árut
- a paypal is az ő javukra ítél, mert az ÁSZF-ükben benne van, hogy nem vállalnak felelősséget a postázás közben a csomagért.

(#37263) haruspex válasza viktorhu (#37260) üzenetére


haruspex
aktív tag

Nekem is jönnek meg a dolgaim lassan. Pár dolog tűnt el, de abban még volt sztem decemberi. Az alin az eladók hantázását nagyon nehezen viselem. A GB-vel régebben nem volt gond, de aztán tavaly év végén eléggé megzuhantak nem adták fel a csomagokat, a kommunikáció is egyre nehezebb volt. A BG-vel a legkönnyebb a kommunikáció még eddig, és mondanám, hogy kínai mércével persze (2-3 sablon üzenet után előkerül egy valódi ember ált.), de mivel párhozamosan a postával is meg kellett harcolni legutóbb (egyértelműen ők hagyták el ), igazából nem csak.

(#37264) ferkau


ferkau
csendes tag

Sziasztok sziasztok
sosem gondoltam volna,hogy ilyen népes tábora van a gearbesten rendelt és meg nem érkezett rendeléseknek :(( március 3.-án rendeltemegy xiaomi robotporszívót,ráadásul a barátomnak,és még én javasoltam,hogy itt vegyük meg!!469$ dollár volt a vételár és nem aggódtam,mert 3 hónappal azelőtt magamnak is vettem egy ilyet.Már az is 40nap alatt jött meg(7-15napot igértek europai raktárból).március 18.-án elkezdtem jelezni nekik,hogy sehol az áru,ők a járványhelyzetre hivatkozva nyugtatgattak,hogy várjak még,várjak még...10naponta jeleztem,hogy tracking number szar,hol a csomag mondják meg,elnézést kértek és egy utolsó adategyeztetés után jelezték,hogy mostmár várjam meg a 60napot,mert utána,ha nem jön meg az áru,megadják nekem a legjobb megoldást!!Na letelt és most meg kitalálták,hogy mivel nem volt biztosítás a csomagon,ők nagyon sajnálják,de jófejségből 93,99$jóváírnak gb pénztárcámon!! :W Miiiiiiii????!!!
olvastam,hogy mostanában gatya a szállítás a DPD-vel,ha valakinek van esetleg infója,jelezze ha lehet,mert szétb....sz az ideg,hogy lehet egyáltalán ilyen oldalt üzemeltetni???
Mit lehet egyáltalán ilyenkor csinálni?Kihez lehet fordulni?Én mégsem vállalhatok olyanért felelősséget,amire nincs ráhatásom???!!(szállítás pl.)

(#37265) ferkau


ferkau
csendes tag

A Gurukat kérdezem,hogy esetleg ebből ki lehet deríteni valamit?
EU15833212901067
köszönöm

(#37266) viktorhu válasza haruspex (#37263) üzenetére


viktorhu
veterán

Alin nem is kell az eladókkal szórakozni, mert ott úgyis közbelép az ali maga, ha nem egyeztek meg.

Év végén meg mindig gond van a Gearbesttel, a karácsony túlterheli őket is meg a fuvarozókat is meg a beszállítóikat is - ezt már az előző szezonban is eljátszották. Utána jött ugye a januári kínai és a márciusi európai összeomlás, szóval most meg nagyon sok dolog jött össze.

(#37267) Turbobacsi válasza ferkau (#37264) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

"Kihez lehet fordulni?" --> Paypal-hoz!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#37268) Knobber válasza haruspex (#37259) üzenetére


Knobber
aktív tag

Nem kell levelezni, van chat robot GB-n, fogod azzal vissza igényeled 2 perc alatt:
https://m.gearbest.com/about/contact-us
Itt a legelső mód akkor Debellát kapcsolja a Chat Botot és ott kiválasztod h refund az order bepötyögése után és megvagy.

Youtube: Knobber

(#37269) ferkau válasza Turbobacsi (#37267) üzenetére


ferkau
csendes tag

Paypalhoz?sajnos sima hitelkártyával fizettem. :((
ebben az esetben is tud segíteni a pay-pal?

(#37270) spiderpig820 válasza ferkau (#37269) üzenetére


spiderpig820
aktív tag

Nem, ebben az esetben nem.

4B

(#37271) remi67


remi67
tag

Az EUEXDPDP kódú csomagok meddig szoktak mostanság ebben az állapotban leledzeni?

2020-05-06 23:50
DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.

[ Szerkesztve ]

(#37272) ferkau


ferkau
csendes tag

Sziasztok
Van erre valami megoldás?
Ma egyeztettem a DPD-vel a megnem érkezett csomagról.Nagyon kedves volt az ügyintéző!!
Kiderült,hogy fel sem adták a csomagot!!!
Csak megrendelték a szolgáltatást a DPD.-nél!!A kishölgy elmondta,hogy ilyenkor már adnak egy csomagszámot!!!Úgy,hogy csomagot még nem is láttak!!Ezt aztán a gearbest a megrendelő megnyugtatására megjeleníti a weboldalon.Te azt hiszed,hogy minden ok,aztán jön a döbbenet 2 hónap után!!
Március közepe óta nyugtatgattak,hogy a vírus helyzet miatt késik legyek türelemmel,7-15nap még,ezt 3xor eljátszották,mire letelt a 60nap és közölték,hogyhát sajnos nem vásároltam biztosítást!!!Ezért ők sajnálják,nem térítenek vissza,csak 93$-t azt is pénztárcámba,amit levásárolhatok!!!Megírtam nekik,hogy küldjenek vmi bizonyítékot,hogy fel lett adva a csomag,de nem válaszoltak rá,csak azt,hogy ők erre már megadták a választ!!!
Hová lehet ezzel fordulni?Felettes szerv.hatóság...bármi?szerintetek? :((

(#37273) Silent77 válasza ferkau (#37272) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Mindig is így működött, mivel a DPD csak EU-ba veszi fel.
Nekem február 28-án lett kikérve a DPD szám, és még nem jött meg. Várok türelmesen.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37274) PeterPH válasza ferkau (#37272) üzenetére


PeterPH
senior tag

A kártyakibocsátónál próbálkozhatsz chargeback eljárással.
A leírtak ismeretében jó esély lenne a sikerre.

(#37275) ferkau válasza Silent77 (#37273) üzenetére


ferkau
csendes tag

Ezt értem,csak akkor miért írták azt 4x,hogy nyugodjak meg,megvizsgálták a szállítmányt és a vírus helyzet miatt késni fog a kiszállítás,de 60 nap alatt ideér??!!
Akkor vagy nem néztek egyáltalán utána vagy ezt írják mostanában minden reklamálónak!!
Mindenesetre utolsó volt a GB-ről való rendelés az tuti.Aliexpressen minden simábban megy,profibban,biztonságosabban!!Pedi sokszor 1-2$os szarokat rendelnek emberek,már több mint 800rendelésem volt onnan,ami pár dolog nemjött meg arra meg visszatérítettek simán!!

(#37276) viktorhu válasza ferkau (#37275) üzenetére


viktorhu
veterán

Az Aliexpressen az Alipay vevővédelme a kulcs, itt meg a PayPal-é, amiről lemondtál. Lemondtál a biztosításról is, vagyis minden körültekintést mellőztél. Most tényleg az utolsó lehetőséged a banki chargeback. Az egyébként standard eljárás náluk, hogy kiváratják a 60 napot (az Alinál is egyébként), hogy addig még ideérhet a termék.

(#37277) Silent77 válasza ferkau (#37275) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Alin se fogja azt írni az eladó, hogy fogalmam sincs merre van, ott is próbál megnyugtatni.
Fogalmuk sincs mikor ér hozzád.
Nem tudnak mit tenni, feladták, úton van. Benne van a pakliban, hogy eltűnt, én még várok a helyzetre való tekintettel.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37278) vandor01 válasza ferkau (#37275) üzenetére


vandor01
őstag

A multheten volt egy 105 naposom is :) RB683612565LA

a masik shop szokta azt jatszani megrendelem azonnal jon is a kikert GLS szam..... majd par het mulva feladjak postan..... van most 2 NL postam amik mar tobb mint 2 hete elindultak de mozgas semmi... az van virus helyzetvan!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#37279) ferkau válasza Silent77 (#37277) üzenetére


ferkau
csendes tag

Nemtudok mást csinálni én sem :W
várok,bízok,remélek
köszi a váélaszokat

(#37280) Silent77 válasza ferkau (#37279) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Várj egy picit még, utána amit írtak. Chargeback eljárás.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37281) ferkau válasza viktorhu (#37276) üzenetére


ferkau
csendes tag

Ebben esetleg kérném a segítségetek,ha ez lesz a megoldás. :R
Mármint ez a chargeback,hogyan kell ezt indítani?
Igen rutintalan voltam,eddig még sosem kellett ilyenre fanyalodnom,pedig többszáz tranzakción vagyok túl....
köszönöm előre is

(#37282) Silent77 válasza ferkau (#37281) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Felhívod vagy bemész a bankba. Viszel minden bizonyítékot, és elmondod a sztorit. Az eljárás nevét említsd, van olyan bankos aki nem tudja.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37283) lacko6 válasza ferkau (#37281) üzenetére


lacko6
senior tag

Biztositas mindig kell a gearbesten.
Chargeback meg a belfoldi csalasoknal sem er semmit.Meg hogy Kinaban.De legyen szerencsed es paypal fiokod legyen,ha nincsen.

(#37284) Silent77 válasza lacko6 (#37283) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Pár napja segítettem egy srácnak, visszakapta.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37285) Silent77


Silent77
Topikgazda

Fontos!
Némi anomália került elő az EU-n kívülről vásárolt termékek vámeljárása és áfa fizetése körül. Amíg a Vámhivatal állásfoglalása nem érkezik meg, az alábbiakat javaslom figyelembe venni.
A magánszemélyek esetén a 10 €-t meg nem haladó Áfa elengedéséről van szó, amit az uniós vámjog végrehajtásáról szóló 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdése határoz meg.

Az új számolási módszerük (nem az ami leírva a jogszabályban) miatt az elengedhető ÁFA 2020 május hónapban az érvényes árfolyamok miatt 9,45 €-ra jön ki, ez most 3348 Ft és a bruttó értéke a termék árának 35 € vagy 38,01 $ lehet maximum.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37286) Silent77 válasza Silent77 (#37285) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Akkor ismertetem az 10 €-nál vagy az ezzel megegyező áfa forint értékének számolási változását a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Repülőtéri Igazgatósága Vámeljárási Főosztály Vámeljárási Osztály III. főreferensével történt konzultáció alapján.
Előre bocsájtom, hogy ez 2020. december 31-i lesz így, mivel jó eséllyel megszűnik ez a kedvezmény is.
Azt is, hogy a tájékoztatás jogi mélységeiben nem mélyednék bele, de maradt a10 € kedvezmény, viszont a továbbiakban a forintra átszámolt áfa a hátralévő időszakban 3348 Ft értékhez lesz viszonyítva.
Az eltérés ott van, hogy az áru vámértéke viszont a havi vámolási árfolyammal kerül megállapításra és a vámprogram azt fogja vizsgálni (a program a 3348 Ft fix értékkel dolgozik) hogy a forintosított vámérték 27%-os áfája ennél az összegnél kevesebb vagy több. Ha több, akkor áfa fizetős vámhatározat készül, ha kevesebb akkor vám-, áfa mentes határozat készül.
A Vámhivatal hozzáigazította az eljárást az éves € árfolyam megállapításához, amelyet 2020-ra a 4005/2019. tájékoztatás a 2020. évben alkalmazandó vám- és adómentes értékhatárokról irományban közöltek és az 1. pontban a táblázat előtt írnak:
Az Uniós Vámkódex létrehozásáról szóló 952/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet 53. cikk (2) bekezdése, valamint az Uniós Vámkódex létrehozásáról szóló 952/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet egyes rendelkezéseinek végrehajtására vonatkozó részletes szabályok megállapításáról szóló, a Bizottság 2015/2447/EU rendeletének (a továbbiakban: VA) 48. cikk (2) bekezdése alapján – a Hivatalos Lap 2019. október 2-án megjelent C331 számában feltüntetett euró-átváltási árfolyam (334,79 HUF/EUR)….

Az indoklás az, hogy a 10 € forintérték vizsgálatánál a havi árfolyam nem használható mert nem vámolás, hanem egyéb okból kell €-ra váltani a valutát.
Most előkerült a Vámkódex 48. cikke, ami eddig figyelmen kívül maradt, pedig folyamatosan érvényben volt az elmúlt években is.

Lényeg az, hogy én továbbra is kiszámolom azokat a bruttó értékeket, amelyek esetén nem kell áfát fizetni és beírom az Összefoglalóba.
Addig is május hónapban az értékek: 35 € vagy 38,01 $. Lényegében úgy 2 €-val csökkent a bruttó összeg.

Itt van az, ami alapján ezt most ki lett találva, a felesleges szöveget csak pontozom és vastagítva a hivatkozásuk.
Valuta átszámítás (Uniós Vámkódex 53.cikk)
(1) Az illetékes hatóságok közzéteszik és/vagy az interneten hozzáférhetővé teszik az alkalmazandó átváltási árfolyamot, amikor a valuta átszámítása szükséges az alábbi okok valamelyike miatt:
a) az áru vámértékének meghatározásához használt tényezők annak a tagállamnak a pénznemétől eltérő pénznemben vannak kifejezve, mint ahol a vámérték megállapítása történik) szükség van az euro értékére nemzeti pénznemekben kifejezve az áruk tarifális besorolása és a behozatali vagy kiviteli vám összegének meghatározásához, beleértve a Közös Vámtarifában szereplő értékküszöböket.
(2) Ha az (1) bekezdésben említettektől eltérő okokból szükséges a valuta átszámítás, az eurónak a nemzeti pénznemekben kifejezett, a vámjogszabályok keretén belül alkalmazandó értékét legalább évente egyszer rögzíteni kell.

Valuta átszámítás (Uniós végrehajtási rendelet)
48. cikk
A tarifális célból meghatározott átváltási árfolyamra vonatkozó rendelkezések
(A Vámkódex 53. cikke)
(1) Az euro értékét, amennyiben a Vámkódex 53. cikke (1) bekezdésének b) pontjával összhangban arra szükség van, havonta egyszer kell rögzíteni.
…….
(2) Amennyiben valuta átszámításra van szükség a Vámkódex 53. cikkének (2) bekezdésében említett bármely ok miatt, az euro nemzeti pénznemekben kifejezett értékeként az Európai Központi Bank által október első munkanapján megállapított árfolyam alkalmazandó, amely árfolyamot a következő év január 1-jei hatállyal kell alkalmazni.”

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37287) Dr.NX válasza Dr.NX (#37238) üzenetére


Dr.NX
addikt

Ma teljesen váratlanul, mindenféle előzetes értesítés nélkül meghozták a csomagomat.

Elfogadom a sütiket.

(#37288) vandor01 válasza Silent77 (#37286) üzenetére


vandor01
őstag

erre a par honapra mar ugyis mindegy......
de miert ezrem azt hogy ez egy szemet lusta egy tetubanada!

evekig csinaltak adott havi arfolyamon.... most hirtelen ráálltak a 2013-as hatarozatban/torvenyben leirtakra!! szoval a sok okos jolfizetett lehuto evekig csak kavezni járt be a melohelyre nem vette eszre SENKI hogyan kene korrektul szamolni???
es lehetne egy kis lovit lehuzni az eljaras soran...
szegyen egy lusta tudatlan banda.. es ez a szakmajuk?
mi meg fizetjuk a "szagertelmet"
:D :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#37289) Silent77


Silent77
Topikgazda

A február 28-án feladott telefon, ma érkezett meg. :C
Lepényhal meg utoljára.

vandor01: Kivételesen egyetértünk. :DDD

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#37290) vandor01 válasza Silent77 (#37289) üzenetére


vandor01
őstag

melyik reszevel?

hogy miert nem huztak le minket mar 2013 ota? megtehettek volna! :DD

HA nem lenne inkompetens lusta nemtorodom sotet banda 1-tol 1ig.... legalabb 2013ban 1 okos ertelmes ember az allami vamos bandabol ELOLVASTA volna az akkor kijott friss a torveny.... es azota lehetett volna kaszirozni :)

7 ev kellett hozza!
- vki elolvasa ertelmezze a leirtakat
- vki megrendelje lefejlesszte letesztelje ezt az uj fiiccsoort a vamprogramban!
mert ugye emberre nem merik bizni ezekutan :) a vámprogram azt fogja vizsgálni

de lehet ez mar a 2004-es csatlakozas ota igy van? habar az EU-s orszagokban nincs ilyen 10ejros kitetel? vagy ki tudja? lehet ott is van csak ott is mindenki beletojik :)

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#37291) agroman válasza vandor01 (#37290) üzenetére


agroman
senior tag

ez a 10EUR dolog valoszinuleg azert van, mert nem eri meg ez alatt foglalkozni ezzel. tobbe kerulhet a leves mint a hus..

------

(#37292) vandor01 válasza agroman (#37291) üzenetére


vandor01
őstag

itt csak egy valakinek eri meg Ki-fillerezni!! mert mint latjuk kifillerztek :)

szoval ha 7 evig a VAM-osok nem foglalkoztak vele azert mint irtad
"tobbe kerulhet a leves mint a hus"

valamint az evvegevel ugyis valtozas lesz?

itt csak egy valaki akart meg egy kicsit kaszalni....
a POSTA kell neki a 3500ft!
lehet januartol alapbol ellesnek ettol a sarctol!
nekik csak a kiszallitas marad miutan az ugyfel rendezte a tartozasat a VAM felé...
valszeg mindenki maga intezi majd online a dolgait a posta meg vamugyentezesi dij nelkul marad....
vagyis szerintem.... talan??

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#37293) Kingdomino


Kingdomino
újonc

Jupiee megérkezett a március 3 óta tracking szerint vámoláson átesett státuszú órám!
Ezek szerint a dpd-nél beindult végre a gépezet. :C

(#37294) *Mukeey*


*Mukeey*
addikt

Sziasztok!
Gearbestről nem szoktam vásárolni sokszor, ezért nem tudom ilyenkor mi van. Lenne most egy rendelésem, kerek 100 napja el se indul, hablatyolnak csak ticketben. Mit lehet kérni? Visszaadják a pénzt?
Sztori röviden: rendeltem valamit 22$, hetek után sem volt tracking (dhl-el kértem). Ticketet nyitottam, arra válaszban jött, hogy sorry nincs már a termék, válasszak valami mást. Ok, választottam mást, ráfizettem pluszba, azóta semmi. Szintén tickettre csak sajnálkozás meg 7-14 nap alatt utána néznek. Irtam nekik, h én megértem, virus stb, kicsit lehet káoszabb is a buli náluk, de na, 100 nap eltelt, vennék akkor máshol...

Tök gáznak érzem ezt, másik oldalakon sose volt semmi ilyen, pedig rendelek szépen ali, banggood stb.

iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

(#37295) MrDerekas válasza *Mukeey* (#37294) üzenetére


MrDerekas
addikt

Légy határozott és kérd a refundot. Arra készülj, hogy 4-5 levélváltás lesz :) Leírod, hogy sajna tovább nem vársz a termékre és kéred a pénzedet. Az meg ne a GB walletre, hanem a pp-ra, vagy bankkártyára, ahonnét eredetileg is fizetted.

www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html

(#37296) *Mukeey* válasza MrDerekas (#37295) üzenetére


*Mukeey*
addikt

Köszi! Igen, látom a refund nem az erősségük...

iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

(#37297) viktorhu válasza *Mukeey* (#37296) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha fel sem adták a cuccot, akkor nem lesz gond a refunddal.

(#37298) viktorhu


viktorhu
veterán

Garanciával van mostanában tapasztalat?

A laptopom billenytűzete romlott el (nem érzékel pár gombot, egyik pillanatról a másikra).

Decemberben rendeltem, februárban érkezett meg, tegnapelőtt romlott el. A ticketet megnyitottam, most épp a kérésükre az újratelepítés megy, ami sajnos nem fogja megoldani, de megértem, hogy ezt kell kérniük.

Mikor érdemes pl. bevonni a paypal-t? Ők elvileg nem is foglalkoznak garanciával, viszont jó lenne, ha visszaküldhetném, és a paypal kéne hozzá. El szokta fogadni a gearbest a visszaküldést, vagy majd megkérnek, hogy keressek egy szervizet, és küldjem el nekik a számlát stb? Ezt a szervizes kört nem szívesen járnám végig, eleve alkatrész sincs ezekhez a gépekhez.

(#37299) maroni válasza viktorhu (#37298) üzenetére


maroni
aktív tag

Szerintem a 6 hó letelte előtt jelezd a pay palnak!

(#37300) viktorhu válasza maroni (#37299) üzenetére


viktorhu
veterán

Sajnos elég közel van az időpont... Csak tartok attól, hogy elhajtanak, hogy ez garanciális kérdés. Ezért lenne jó, ha valaki, aki - akár régebben is - csinált már ilyet, és el tudná mondani a tapasztalatait.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.