Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31451) Ghard válasza vince (#31449) üzenetére


Ghard
őstag

Sokszor lehet leárazottra is pontozni. Meg a pontok nem pár hónap múlva vesznek el, lesz még bőven olyan, mint amikor app onlykat lehetett pontozni.

[ Szerkesztve ]

(#31452) thomasa válasza vince (#31343) üzenetére


thomasa
senior tag

Már eltelt egy újabb hét, és csak üzengetünk, hogy cseréljék ki, vagy javítsák meg, ők meg visszaírják, hogy nem javítható, nem tudnak vele mit csinálni, és jóváírnak 100 usd-t ami valamivel kevesebb, mint a fele ára a terméknek. Nem jutunk dűlőre. Kérjem a felettesét a supportnak? Mondjam, hogy kikérem a paypal véleményét ez ügyben? Másnak nem volt garanciális vitája velük, aminek a végén kaptak csere terméket? :W Amazefit pace óráról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#31453) viktorhu válasza szmyky (#31450) üzenetére


viktorhu
veterán

Az teljesen más történet, itt a vám miatt (meg az ellen ugye) van értéknyilvánítás, és az áruérték a kártérítés alapja.

(#31454) szmyky válasza viktorhu (#31453) üzenetére


szmyky
aktív tag

Nem más a történet és biztos vagyok benne, hogy nem használnák ezt a szállítási módot, ha nem kompenzálná őket a szállító cég.
De én erről több gondolatommal nem kívánom fárasztani a tisztelt közönséget.
További szép estét!
:K

(#31455) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy műxik ez a 3db termék 10$ történet?

Mas: postára visszatérve ez a feladasi díj visszatérítés szerintem járható út belföldi levélküldeményeknél max. Csomagnál ami jóval értékesebb lehet ez már necces....

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#31456) viktorhu válasza szmyky (#31454) üzenetére


viktorhu
veterán

A hit jó dolog :)

(#31457) storm4


storm4
aktív tag

Üdv!

Lenne egy kérdésem: ezt a terméket, hogy érdemes rendelni: Priority Line vagy Expedited Shipping ?

A válaszokat előre is köszönöm :R

Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.

(#31458) viktorhu válasza anonymus89 (#31455) üzenetére


viktorhu
veterán

Belföldön is értéknyilvánítás esetén a deklarált érték alapján fizetnek, ennek megfelelően ilyenkor a feladáskor is ennek megfelelően többet fizetsz, ez a biztosítás. Nemzetközi áruküldeményeknél kötelező az értéknyilvánítás, és ebben a magyar posta a jobb fejek közé tartozik, mert van ahol értéknyilvánítás esetén a deklarált érték csak a kártérítés maximuma, de eredeti számlát kérnek az áruról, és anélkül nem is fizetnek semmit - feltéve, hogy a feladási díjnak része volt az értékbiztosítás.

Ha meg a német posta veszíti el a csomagot, akkor a kinti freight forwarder már teljesítette is a feladatát, amikor Európába eljuttatta az árut.

Egyenként is kedves dolog a megszokott élethelyzetekhez hasonlítani a nemzetközi árufuvarozást, mondván, hogy ez tisztára olyan, mint amikor ő bemegy a postára, és levelet küld a nagymamájának, de ilyen nagy volumenű üzletnél eleve ráfizetés az értékbiztosítás, mert többe kerülne, mint az ellopott áruk értéke, szóval egy olyan árat fognak kialkudni a fuvarozótól, ami ezt a szolgáltatást nem tartalmazza.

(#31459) Ghard válasza thomasa (#31452) üzenetére


Ghard
őstag

A gond az, hogy paypal 180 napig biztosít. Ha jól olvasom, ez az idő már letelt.
Gearbest sajnos ilyen banda. Ha 180 napon belül vagy akkor is kötekednek, de paypal miatt meg lehet velük egyezni. A felettessel sem mész sokra, hiszen ők adják ezeket az utasításokat.
Még régebben gariztattam telefont Dealsmachine.com-ról. Ők szó nélkül küldtek egy újat, miután megkapták a hibásat postán. A gearbest hozzájuk képest jóval nagyobb forgalmú oldal, aztán minden szaron hónapokig szőröznek...

[ Szerkesztve ]

(#31460) szmyky válasza viktorhu (#31458) üzenetére


szmyky
aktív tag

Óriási gondolatmenet...
A te értelmezésed szerint tehát, a világ legjobb üzlete egy fuvarozó céget üzemeltetni, hiszen bármelyik küldeményt (persze csak a drágbbakat) simán ellophatom és ezek után, semmilyen felelősséggel nem tartozom a csomag feladójának.
😃

Ez annyira életszerű, majd a cégem csak gyarapszik, hiszen egyre több megbízóm lesz és persze az eltulajdonított csomagok eladásából is szépen jön a luxusprofit.

[ Szerkesztve ]

(#31461) AtiSnatch válasza storm4 (#31457) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Ha szeretnél áfát is fizetni, akkor expedited, de ha elkerülnéd a plusz költségeket, akkor eu priority ;)

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#31462) thomasa válasza Ghard (#31459) üzenetére


thomasa
senior tag

Köszi a tapasztalatot. :R Igazából nincs a kezemben semmi ezek szerint. Nem tudom érdemes-e tovább húzni, vagy fogadjam el az ajánlatukat, ami csak egy csekély vigasz. Amikor műszaki terméket vásárol az ember legalább 3-4 év élettartamot remél, az 1 év garancia tudatában vásároltam, ami ezek szerint nem ugyanaz. mint az EU normatíva :( Tulajdonképp csak 45 nap, (payplal belengetéssel 180 nap) a garancia mindenre.

[ Szerkesztve ]

(#31463) cidalain válasza thomasa (#31452) üzenetére


cidalain
veterán

Elég ciki ez így. Kérheted a felettesét, vagy fordulhatsz PP-hez is.
Ők 1 év repair garit vállalnak (a szabályzatuk szerint), így akkor tessék is megjavítani a visszaküldött terméket. Ha a termék olyan, hogy eleve nem javítható, esetleg olyan hibája van, hogy a forgalmazó részéről gazdaságosan nem javítható, az nem a te problémád.
Ezek után bármit visszaküldesz hozzájuk, elég lenne csak beböfögniük, hogy bocs nem javítható, és el is van intézve? Lószart. Simán lehet, hogy bedobta a sarokba, be sem vizsgálta, csak rámondta hogy nem javítható. Ez így elég gyenge lábakon áll a részükről. A Paypal szerintem melletted lenne.

update:
Ja, bocs, a PP-ből ha kicsúsztál már, akkor mindegy. Kérd a felettesét. Vagy kérdezd meg Silent fórumtársat, mi a véleménye erről, esetleg tud e segíteni.

update2:
egyébként mi a baja pontosan? ha szopózni akarsz velük, akkor a legvégén simán belengetném, hogy ha nem tudjátok javítani, és nem adtok másikat helyette, akkor küldjétek vissza a hibásat, hisz az a tiéd. Még ha hibás is, akkor is a tiéd.

[ Szerkesztve ]

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#31464) Somatom válasza szmyky (#31460) üzenetére


Somatom
veterán

Ez a gondolatmenet alapjaiban hibás. Árufuvarozói tevékenységet nem folytathatsz árubiztosítás nélkül. Erre még kauciót is le kell rakni, különben nuku fuvarozási engedély.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#31465) bul07 válasza vince (#31449) üzenetére


bul07
nagyúr

Készíts azért képet meg videót és ne jelölj semmit megérkezettnek

Ha esetleg változna a dolog és újra lehetne pontozni akkor majd pótolod az értékeléseket

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#31466) vince válasza bul07 (#31465) üzenetére


vince
őstag

Nincsenek megjelölve megérkezettnek, várom, hátha...
A tendenciát elnézve maximum valami átmeneti hiba miatt lehet pontozni, sok jóra nem számítok :)

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#31467) szmyky válasza Somatom (#31464) üzenetére


szmyky
aktív tag

Én ezt tudom... éppen ezért írtam ezt írónikusan.
Ha megnézed és visszaolvasod, hogy kivel beszélgettem, akkor megérted, hogy miért írtam.

(#31468) AtiSnatch válasza bul07 (#31465) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Úgy rémlik, hogy ha 120 napig nem "érkezik" meg, akkor már nem tudsz rá értékelést adni.

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#31469) cidalain válasza vince (#31466) üzenetére


cidalain
veterán

Az a baj, hogy az emberek hozzászoktak az akciókhoz. Ami nem akciós, rá sem néznek. Tapasztalatom szerint azért vannak bőven olyan termékek, amik akció nélküli ára pontozva olcsóbbra jön ki, mint az akciós ár.
Persze olyan jó már nem lesz, mikor az akciós árat is le lehetett vinni. De ha kell valami, akkor a jelenlegi rendszerben a pontozott vételár jobb is lehet, mint az akciós...
Illetve ha mégiscsak lesz egy rendszerbug amit kihasználhatnál, akkor már késő nekiállni pontokat gyártani, mindig kell lennie pufferpontnak :)
Most én is várakozó állásponton vagyok. Ha elfogy a pontom, majd értékelgetek párat.

Illetve nagyon sokszor előfordul, hogy jön egy munkatárs, és mondja, hogy neki ez, meg az kell. Esetében nem kell várni akcióra, mert őt az nem érdekli. Ha rendes áron van, megrendelem lepontozva, és így a pontjaimat tulajdonképpen KP-re váltva ki tudom venni a rendszerből.

(#31468) AtiSnatch
ez honnan rémlik, olvastad valahol?

[ Szerkesztve ]

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#31470) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Carrying Case
App-ból csak 0.99

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#31471) AtiSnatch válasza cidalain (#31469) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Azt már nem tudom, hogy hol olvastam, de úgy rémlik. Remélem megcáfol valaki. :))

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#31472) vince válasza cidalain (#31469) üzenetére


vince
őstag

Egyetértek, nyilván nem hasztalanok a pontok, csak már többször előfordult az utóbbi időben, hogy az aliexpressen olcsóbban megkaptam valamit, mint a gearbesten lepontozva a teljes árat.
Pufferem van, 1205 ponton állok jelenleg és van 7 nem értékelt rendelésem.
Kollégának nem rendelek, készítek vele gb/bg/ali/... fiókot és végig segítek neki a rendelésben, de én nem szeretnék mások esetleg eltűnt csomagjáért harcolni :N

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#31473) viktorhu válasza szmyky (#31467) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen, jól megindokoltad, hogy miért fizetné ki a teljes árat, ha papír szerint 6 dollár az értéke (nem). Azon felül meg nem fog biztosítást kötni a leírt okokból - nem éri meg és ki sem fizetnék, mert túlbiztosítás lenne. És még egy ok is van, sokszor az otthoni bevallásban sem szeretik a teljes értéket szerepeltetni a kínaiak, ezért sokszor kifejezett kérés ellenére is kamu értéknyilvánítást és számlát kaptam a csomaggal, és külön emailben küldték excelben vagy wordben az "igazi" számlát.

(#31474) Somatom válasza szmyky (#31467) üzenetére


Somatom
veterán

A Te hsz. -edre reagáltam, de a hibás gondolatmenet nem a tied volt.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#31475) bul07 válasza AtiSnatch (#31471) üzenetére


bul07
nagyúr

Én legutóbb igaz már vagy fél éve majd két éves rendelésre is adtam le értékelést és pont is jött, ha azóta változott akkor lehet

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#31476) szmyky


szmyky
aktív tag

Láttátok ezt, vannak jó kuponok is...

[link]

(#31477) Ciccuka válasza szmyky (#31476) üzenetére


Ciccuka
veterán

Az app is magyar már.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#31478) bul07 válasza szmyky (#31476) üzenetére


bul07
nagyúr

Na szép

Hogy lehet visszaállítani angolra?
Magyar verzió borzalmas, hiányos, félre fordított, sz@r

PL;

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#31479) szmyky


szmyky
aktív tag

Ok... én igazából a kuponok miatt linkeltem, nekem kiváló a "gyári" oldal is.

[ Szerkesztve ]

(#31480) dugynok válasza szmyky (#31476) üzenetére


dugynok
senior tag

MiBand3 kupon (a cikk végén) app-ból is működik :)

(#31481) szmyky


szmyky
aktív tag

Jött, mint kés a vajba... :)
Szeptember 8.-án rendeltem, 10.-én adták fel Hong Kongban és mai napon megérkezett a városomba, csak mivel szombat van még nem bevételezték a postánkon, de hétfőn megkapom.

EU Priority Line Csomag: (a magyar oldalon csak onnantól látható a mozgás, amikor megérkezett németbe)

[ Szerkesztve ]

(#31482) KamuMazsola válasza szmyky (#31481) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Igen jó tempóval jön! :)
Amúgy nekem más követők sem jelezték a németország előtti mozgását a priority line csomagnak.

Üdv.: KamuMazsola

(#31483) szmyky válasza KamuMazsola (#31482) üzenetére


szmyky
aktív tag

Ezeken az oldalakon látni az EU-n kívüli mozgást is.
Próbáld ki.
Track aftership
1tracking

(#31484) KamuMazsola válasza szmyky (#31483) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Az 1tracking nekem még a csomagszámot sem ismerte, míg nem ért be a németekhez. Amúgy már egy hete megjött a telóm, de azért köszi!

Üdv.: KamuMazsola

(#31485) szmyky válasza KamuMazsola (#31484) üzenetére


szmyky
aktív tag

Ez érdekes, nekem mutatja.

(#31486) KamuMazsola válasza szmyky (#31485) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Utólag, amikor pl a 17track-en láttam, hogy beérkezett Németországba,akkor azon is megjelent,de az Európán kívüli mozgást nem mutatta ez sem.

Üdv.: KamuMazsola

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.