Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
HellGreg
őstag
Ezt már a check outnál látod? Igen, Magyarországra rendelném.
Megpróbálom hátha a rendelés véglegesítésénél feldobja.
bertokl
tag
Igen, mindig ott érdemes megnézni.
bazsimano
őstag
es meg a masik, ahogy nezem nekem most 20852 hura hozza ki...a 64.64 eurot...ami 322es arfolyam. ami szerintem jobb mint ha atvaltanad figyelembe veve hogy most 325nel jar a forint
cikasz
őstag
Sziasztok.
Ki lehet választani valahogy , hogy csak az eu-s raktárakat tudjam böngészni?
Mármint ha keresek valamit akkor csak az eu-s raktárakat listázza.
köszi!
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
bl4ze
veterán
11 nappal a rendelés után csak elindult LVS Belga postával a 32GB Eaget kártya, USD 3.63-ért
21.06.2018 04:04 Electronic notification of shipment
21.06.2018 05:04 Accepted from sender
.:. bl4ze .:.
PioDVD
senior tag
Fél éves, 20-30 $-os fülhallgatóval érdemes a GB felé indulni, vagy felesleges. Elvileg nem user error, nem szakadás, az egyik oldal nagyon halk lett, de szól folyamatosan. Hibrid füles, lehet, az egyik "hangszóró" ment ki.
kinaicuccok
csendes tag
Sajnos rég nem lehet az EU raktárakat listázni. Ezen a linken lehet elérni az EU raktár akcióit
[ Szerkesztve ]
http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
gyemipapa
senior tag
EU raktárból (GW-3) rendeltem egy hete egy elektromos bringát, rögtön ki is fizettem. Az volt írva, feladás 2-5 nap. (Utolsó darab volt).
Egy hete packed státuszban van. Ez normális? Vagy csak én vagyok ilyen peches?
Mi a gyakorlat?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
gyemipapa
senior tag
Ja tegnap live chatban megigérték, hogy 24 órán belül postázzák, de ezidáig semmi...
[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
cikasz
őstag
köszönöm!
És mintha olvastam volna régebben, hogy van valami lista az eu raktárakról. GW5 talán az egyik?
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
kinaicuccok
csendes tag
Régóta regisztrált levélként lehet csak Xiaomi drón akksit rendelni. Nekem is úgy jött mindkét plusz akksi. Szerencsére nem fogták meg, de ez lutri. mindenképp külön rendeld, nagyobb, nehezebb csomagot amúgy is könnyebben fognak meg.
http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
Jhonny06
veterán
Nagyon régóta? Én az elmúlt 1-2 hónapban kettőt is rendeltem és simán átjött.
Az átjött, és az áfamentes szállítás 2 dolog.
Jelen esetben, EU express-re gondoltam, azzal nem lehet akkut rendelni.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Jhonny06
veterán
Az EU Express-et már fel sem ajánlja. Az EU Prio viszont simán átjön áfa nélkül.
Pedig elérhető.
Eu priority line ugyanúgy áfamentes mint az EU express.
Akkunál viszont nincsen ez a lehetőség.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
100 hozzászólással ezelőtt még nem javasolták...
Az EU priority line-t?
Nem tudom ki volt, de tévedett.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
gyemipapa
senior tag
Szívesen venném a gyakori gearbest vásárlók tapasztalatait EU stockból a felvetett kérdésemre:
EU raktárból (GW-3) rendeltem egy hete egy elektromos bringát, rögtön ki is fizettem. Az volt írva, feladás 2-5 nap. (Utolsó darab volt).
Egy hete "packed" státuszban van. Ez normális? Vagy csak én vagyok ilyen peches?
Mi a gyakorlat?
[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Írj nekik, hogy miért nincs feladva.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
(#30020) kinaicuccok válasza szabi__memo (#30016) üzenetére
kinaicuccok
csendes tag
Sok mindent rendeltem EU Priority line-al is, ugyanúgy működött, mint az EU express.
http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
gyemipapa
senior tag
Köszönöm a tanácsot, ez természetesen megtörtént, online chat formájában is, sűrű elnézés és ígéretek történtek.
Alapvetően én vásárlói tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, mások is jártak-e így...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Biztos előfordult már, de nem gyakori. Rémlik, hogy nálam is sokáig volt egy csomag packed státuszba. Aztán egyszer csak feladták. Szerintem max 1 hét körül lehetett.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Megpróbáltam rákeresni, de nem találom.
Már áprilisban többször jeleztem, hogy az is árammentes.
Nem kevered az EU registered postával?
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
air
nagyúr
De. Eu registered-ről volt szó.
Arra mondták, hogy az nem ÁFA mentes.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Akkor ok, köszi.
Az tényleg nem az.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
29917
Ezt olvastam.
Te az Europe registered szállítást kérdezted.
Az nem egyenlő Eu priority line szállítással!
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
Priority Line alatt van. Azt hittem ugyanaz
Nem rég rakták oda, nem tudom miért.
Eu express, EU priority line, és a vonatos szállítás áfamentes.
Mindhárom a priority line alatt taláható.
A kakukktojás az europe registered, ez nem áfamentes.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
És az EU registered?
Az nincs priority line alatt.
Amúgy az sem.
Az a három amit írtam.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
Köszi. Amúgy amit a GB művel...
EU registered, Europe registered..
Igen, aki nem tudja, könnyen mellényúl.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
kinaicuccok
csendes tag
Mindegyik GW (Global warehouse) raktár európai (hacsak nem változott az is az utóbbi pár hónapban).
Most nem találom a képet, pedig én is megcsináltam a táblázatot.
http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
sepsi0
őstag
Gondolom akkor senki nem kapott Onemix cipőt.
Nekem PayPal refund lett a vége.
Szerintük nem is volt raktáron, de azért flash sale-ben árúlták még 5 napig.
PainKiller13
őstag
detto..
cidalain
veterán
van x pontom. a szerencsekerekes és focis játékban nyertem pár pontot, amik ahogy nézem időkorlátosak, július 5-ig válthatom be.
ha vásárolok, akkor először ezeket a pontokat fogja levonni, vagy csak úgy tudom felhasználni, ha a már régebben keletkezett x mennyiségű pontot előtte elverem?
erről valakinek van tapasztalata?
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Jhonny06
veterán
Mint írtam, az EU registered áfamentes, már rengeteg mindent rendeltem ezzel és minden átjött. És másnak is.
[ Szerkesztve ]
Rosszul tudod, nem áfamentes. Ha ott bekérik az adatokat, fizetsz.
írtam, hogy az átjött nem egyenlő az áfamentes szállítással.
Te is írtad még márciusban: "Huh, ezt bemákoltam. EU Registered (nem EU Express) majdnem 90 dolláros csomag átcsusszant a vámon. A legtöbb embernek megfogták, ahogy olvastam."
Az EU express, és EU prioity line szállításnál nincs olyan, hogy vagy vagy. Áfamentes!
Szerintem összekevered.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
szabi__memo
nagyúr
Honnan lehet tudni hogy melyik milyen? Ha jól sejtem nincs hivatalos GB közlemény erről. Így igazából ha bármelyiket megfogják akkor nincs is mire hivatkozni
Hivatalos info nem létezik.
Ezt az infót anno nekem és jópár embernek írta meg a GB.
EU express, és eu priority line szállításnál nincs olyan, hogy megfogják.
A vámot mindkét esetben a Gearbest intézni.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
HeavyToys
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem korábban gearbestről egy telefont és egy tabletet. 2,5 hét elteltével a megkeresésemre leírták, hogy a telefon-t refoundolják, míg a tabletet már postázták. A postázás 04.28.-án megtörtént. Fizetés pedig 04.24.-én. (Priority Line-on rendeltem)
Azóta sem érkezett meg a tablet és a tracking sem frissült. 05.02-es dátummal áll:
2018-05-02 15:17:00
Notification of shipment confirmation
Felvettem a GB-vel a kapcsolatot, azt mondják vegyem fel a helyi postával a kapcsolatot, de ha letelik a 60 nap a feladástól, akkor jelentkezzek és lesz valami.
Pay-pal-nál kérjem a refoundot? Vagy mi lenne a leginkább célravezető?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!
Privátba küld át a tn-t.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
AtiSnatch
aktív tag
6.28-án írj rájuk, ha addig nem jön meg. Lehet megpróbálnak majd lerázni, de ne hagyd magad, írd meg nekik, hogy ebben az esetben kénytelen leszel a pp-hez fordulni. Ha mégse akarják refundolni akkor a következő lépés, hogy indítasz egy caset a paypalon.
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
Ferike81
senior tag
Nekem most volt ilyen ügyem velük. Nem kellett a PayPal-t bevonni, mert 4-5 levél után visszaküldték a pénzt. Ezután másfél hétre megjött a motyó is, így visszautaltam a pénzüket. Először paráztam tőlük, de mivel ilyen normálisan álltak a dolgokhoz szóltam nekik, hogy megjött és küldték a számlát a Paypal-ra. Először nekem is jött a rizsa szöveg, hogy postán keressem, meg miért nem biztosítottam, de végül nem húzták a dolgot. Jahh, nekem 84 napra jött meg.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
gyemipapa
senior tag
Hát köszönöm a sok hasznos véleményt, tapasztalatot, ezek szerint senkinek sincs véleménye a szituról, amit leírtam. Picit több figyelmet reméltem, de látom hogy a fórumon a kutyát sem érdekli a kérdésem, felvetésem...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Kétszer is válaszoltam.
Nem gyakori, egyszer volt velem, de mástól még nem hallottam ilyet.
Erre nem nagyon van mit írni. Megírod nekik, hogy vársz x időt, és ha nem, akkor lóvé vissza.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Ferike81
senior tag
Szerintem vagy nem túl gyakori eset a tiéd, vagy aki így járt mint te, az még nem volt fent tegnap délután fél négy óta. Nem úgy kell hozzáállni a dolgokhoz, hogy senki sem akar segíteni, meg egyből sírni. Én nem régóta találtam ezt a topikot, de nagyon sokat segítettek már.
Egyébként visszaolvasva nem nagyon emlékszek ilyenre, de
(#30022) Silent77 válasza gyemipapa (#30021) üzenetére
Új
Válasz
Privát
2018-06-21 19:22:23
Silent77
(Topikgazda)
Biztos előfordult már, de nem gyakori. Rémlik, hogy nálam is sokáig volt egy csomag packed státuszba. Aztán egyszer csak feladták. Szerintem max 1 hét körül lehetett.
Ha már valaki képben van a GB körüli dolgokkal akkor az Silent77
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
Dyingsoul
veterán
Sziasztok! Amazfit Bip-re email price linket tudna valaki adni?
Ezen felül meg tudnátok mondani, hogy a mostani flash sale-re lehet-e még bármilyen kupont vagy pontot tenni? Betettem a kosárba de nem találtam ilyen opciót, nem tudom hogy a flash sale miatt vagy amiatt, hogy nem az email linkről nyitottam meg (mivel nem kaptam tőlük levelet így nem tudom megnézni).
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Pontot nem, de kupont lehetne, ha lenne.
Mail linket küldöm.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
gyemipapa
senior tag
Köszönöm, de reméltem, hogy nem csak Te olvasod a fórumot, és másnak is van tapasztalata.
Mikor leütöttem, kifizettem, volt még 1 db GV-3 raktáron. Hamar packed lett, ami azóta sem változott.
Természetesen írtam nekik, a válaszuk lényege, hogy "We are currently processing your order, however item number:210081502 is currently on back order."
Vagyis mégsem volt készleten? Ami viszont nincs, az hogyan lehet "packed"?
És ha nem kérdezek rá, valyon mikor tájékotzattak volna, hogy mégsincs, várjak csak türelemmel?
És ez nem egy pár dolláros gadget, 130 ezer Ft-os tétel.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Nem egy pörgős topik, azért is vállaltam el a gizda szerepet.
Tényleg annyira ritka az ilyen, hogy nem igazán van tapasztalat. FB révén, sok emberrel beszélek, ott se hallatom még ilyet.
írni nem jellemző, nem szeretnek. Ha kb 1,5 hónapig nem történik semmi, akkor automatikusan visszakapod a pénzt. Mondjuk megtörténik akkor is, ha közbe te a supportal csevegsz.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
gyemipapa
senior tag
Értem, de az nem gáz, hogy valamiből van egy darab, megveszem, azonnal kifizetem, tudják, hogy mégsincs, erre packedként regisztrálják, és közben hallgatnak, mint kaki a fűben? Én eddig mindenki által a legmegbízhatóbbnak tartott cégnek ismertem, ilyet még ebayon se tapasztaltam.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Dyingsoul
veterán
Én jártam már hasonló módon korábban, ecigihez vettem tankot és ugyanígy csak 1 db volt belőle. Nem kaptam meg, jött vissza a pénz persze várni kellett rá jó sokat. Én azt tanácsolnám, hogy indíts refundot mihamarabb.
Szerk: Regizve vagyok jópár oldalon és a GB, Banggood, fasttech és a többi kis kínai webshop státusza semmit nem ér. Azokat ők csak azért találják ki, hogy a vásárló nyugodt maradjon. Arra kapcsolgatják amire akarják. Én jártam már úgy is, hogy csomagolás alatti volt a státusza miközben megjött a termék... Kínai csoda de 6 munkanap alatt már nálam is volt. 1-2 nap múlva kapta meg a kézbesített státuszt és nem nyomkövetési oldalról hanem a webshopon lévő státusz volt ez.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
gyemipapa
senior tag
A refunddal azért várnék, mert ez akcióban volt 133 ezer, egyébként 150-160 ezerért kínálják, és nagyon megtetszett, de nem szívesen adnék érte 20-30 ezerrel többet.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
gyemipapa
senior tag
Másik problémám, hogy az új ticketteket nem látom, csak két régit. Így aztán hiába reklamálok, jön az automata mail egy tickett számmal, csak épp nem jelenik meg a tickettjeim között, így elolvasni sem tudom őket. Másik böngészővel is próbáltam, csak a régi ticketteket látom.
Tud valaki erre megoldást?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
gyemipapa
senior tag
Időközben megtudtam a megfejtést, amire sehol nem tér ki a gearbest:
Ha a supportnak nem a regisztrált címünkről írunk, hanem egy másikról, akkor ugyan az automata megküldi a ticket számot, de nem lesz látható a ticketjeim között. Hm....
Mint ha nem lehetne valakinek több mail fiókja.... Érdekes, ebayon mindegy, honnan írok, a válaszokat el tudom olvasni az ebay messagesekben.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Yamaha R1
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: Gearbest-en szeretnék vásárolni 4 alkatrészt. A probléma ott van, hogy a 4 alkatrészt 2 különböző store-ból tudom beszerezni. Ha egyben adom le a rendelést, akkor megoldják, és 1 csomagban érkezik az egész? Vagy kifizetem egyben, aztán küldik külön-külön?
[ Szerkesztve ]
rendeld külön-külön
ne erőlködj, csak problémád lenne az egyben küldésből
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
sepsi0
őstag
Mindegyik "store" csak a tőlük rendelt árúkat adja fel.
Olyan már ez, mintha az AliExpressről rendelnél.
Csak a Gearbest-től rendelt dolgok jönnek egy csomagban.
Yamaha R1
tag
Értem, külön fogom rendelni. Köszönöm szépen a válaszokat.
x64
aktív tag
Gearbest support próbálkozásai:
május 31:
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.
In some cases,post office may require customers to collect parcels over there.
Kindly let us know the results.
2)We shipped on date 19-04-2018.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19-06-2018.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your patience and collaboration.
Kelly
június 22:
We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of -- USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
...
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 4 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 1 points for every 1 USD refunded, e.g 1 USD=1 points, 3 USD=3 points).
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
We will refund you within 1 working day.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html
3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 4 USD to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Kelly
június 23:
Thanks for contacting us.
We are deeply sorry for this issue.
As we said before, we have checked that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
You are a valued customer, and we are committed to providing you with the best service possible.
5.6 USD is our maximum refund.
Please tell us where could we refund you.
I am looking forward to your reply.
Chris,
Senior Customer Service Agent
Innentől paypalon folytattuk a beszélgetést:
június 23:
We sincerely apologize for this delivery issue.
We are happy to resend a new parcel to you free of charge.
Here are our terms and conditions for your reference: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
Before we resend a new parcel please confirm again your exact shipping address in this format:
...
When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
We look forward to hearing from you soon.
Nancy
Időközben viszont megrendeltem a mid-year sale-ben 20%-kal olcsóbban, úgyhogy továbbra is ragaszkodtam a full refundhoz.
június 24:
Dear Valued Customer,
We apologize for the delayed response.
We would like to express our sincerest apologies for any inconvenience caused to you.
With international flat rate shipping (registered/unregistered), the delivery time is slower than expedited shipping (i.e. DHL).
The delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons.
According to the situation and your request, we can offer you a full refund of $8.05 USD to your PayPal account.
When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
Please confirm I can go ahead with this solution.
Thank you for your understanding and patience.
Nancy