Van egy ASUS P4P800 - Delux alaplapom, kb egy éve vettem, használtam is júniusig, de akkor úgy döntöttünk (sulinetes változások miatt), h veszek egy újat, ezt pedig majd a másik gép kapja /amibe kell még ram+proc, így az alaplap egyelőre felkerül a polcra.
Ment a lap tökéletesen (mármint a régi), de amikor kiszereltem, láttam, h a hátulján van egy szép nagy égési sérülés, a nyákon elszakadt egy szál.
Gondoltam, h egyből szervíz, de mivel szerelés előtt ment rendesen, tehát valszeg eddig is rajta volt, szal gondoltam nem lehet belőle nagy baj.
Kb 1,5 hónapja (mivel nemsokára garis idő vége felé járunk), visszaraktam a lapot, de nem bootolt. Ventik, vinyók felpörögtek, de utána semmi.
Kivettem lapot, összeszedtem cuccokat, másnap irány szervíz, ahol egyből kiszúrták az égést, mint fizikai sérülést De visszavették, a szervizes papíron az áll, h fizikai sérülés, nem garanciális. Ettől függetlenül visszaküldték nagykerbe, és onnan ment tovább... gondolom asus-ékhoz.
A szervízbe kb 5 hete jártam, azóta hívogattam őket, de csak annyit mondtak, h 'talán a hövőhéten meglesz'.
Tehát mit csinálhatnék?
Elvileg még jól jártam, h visszavették, mivel elvileg nem garis sérülése van.
De azt az égést nem szerelés közbek okoztam, előtte pedig működött! Tehát az is lehet, h nam az a hiba oka. Bár így sem garis...
Remélem még viszontlátom ezt a lapot. Mert ugye, ha garis lenne lehetne fordulni fogyasztóvédelemhez, stb, de így mit tehetnék?
Theoretically, this damn thing oughta work now.