Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23604) skill84


skill84
tag

üdv!

vettem egy 4TB Toshiba 3.5" P300 SATAIII winchester OEM (HDWD240UZSVA) hddt

másfél hét után filmnézés közben eltűnt a windows 10 számára.
újraindítás után se látta a fileokat , a disk managment-ben
unallocated space szerepelt.

EaseUS Data Recovery programmal sikerült az adatok 100%-át lementeni.

mielőtt visszavittem a személyes adatok miatt formatáltam a drivot így
első ránézésre jónak tűnhet a szerviz számára.

természetesen futatak rajta egy tesztet ami kihozta hogy 100/100

ma kaptam levelet, hogy 20%ot levonnak az árból mivel amortizálódott a hdd:

"Az Ön által vásárolt és használt merevlemez 5 napot és 17 órát ment, valamint 44 indításon van túl és ez már meghaladja a kipróbálás mértékét ilyen termékeknél!"

mi a vélemény erről? fogadjam el így jártam?

(mivel az adatokat le kellet mentenem valahova ezért vettem egy 4tb-os lila wd-t, néha fura hangja van de ez egy másik történet)

• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
toshiba HDD
• Vásárlásának helye, időpontja
aqua 07.16.
• Eladási ára
26690ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
magán
• Hiba jellege
fentebb
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
07.27.
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
nem
• Használtan vetted-e
nem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.