Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23600) asdf_ válasza Lackooo84 (#23599) üzenetére


asdf_
veterán

Úgy, hogy azt írja, hogy a vásárlástól számítva indul, onnantól hogy leírta, az érvényes. és punktum, Valamint úgy, hogy a számlán szerepel dátum, a termék neve, gyári száma, mindene, így azon egyértelmű minden. Utólag viszont egy tracking alapján az életben nem bizonyítod, hogy mit, mekkorát, honnan, hová vittek. Az csak annyit mutat, hogy valamit vittek, valahonnan valahova (ezeket nem feltétlenül látod, hogy honnan hova!), és két biztos dolog van benne, a feladás és az átvétel dátuma. Ez egy adott termék jótállásának indításával kapcsolatosan nem tartalmaz SEMMIT. És egy WD pl. nem fog holmi tracking ID-kkel szarakodni, ami neki kínai nyelven van ellenben semmi nem szerepel rajta a termékéről, számla és hali, más nem érdekli.

Adok neked egy ezrest, ha megmondod, hogy ez honnan hova ment (az áthúzott posta egy településnév, ami NEM egyezik a címzett településsel, tehát a cimzett helység meg sem található rajta egyáltalán) és mi volt a szállítmány.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.