Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21950) ElektrikusDE válasza , (#21948) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Ez a "nem jelentkezik a hiba" sajnos jellemző dolog.

Javításnál nem szokást azt is ellenőrizni hogy a készülék teljesíti e a gyártó által megadott értékeket.

Csak azt hogy működik, vagy nem.

Pl:

Hálózati feszültség, régen pontosan megadták a teljes tartományt, most már pl. csak annyit írnak 220-240 Volt.

Pedig nem mindegy, én is jártam úgy hogy monitornál nem jelentkezett a hiba, a kuncsaftnál meg igen.

Utána az is kiderült hogy a szerviz emeleti szintjén nem jelentkezik a hiba, a földszinten meg be se kapcsol.

Ebben az esetben a hálózati feszültség értéke tért el egymástól pár volttal, és mivel a monitor tápegységében volt egy hibás ellenállás az egyik esetben működött a másikban nem.

Sajnos olyan szervizt már elképzelni se tudok ahol kipróbálnák a készüléket különböző hálózati feszültséggel.

Régen is csak a KERMI bevizsgálásra küldöttek esetén történt ez meg.

DE most már van "CE jelölés" a KERMI meg nincs ingyen...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.