Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21926) Kaci84 válasza LuckyL (#21924) üzenetére


Kaci84
őstag

Szerintem amennyire kell értem. Értem a te érvelésed is. Itt az a baj, hogy ezen elv alapján ne legyen semmi gari sem mert akkor még olcsóbb lesz nekünk és a kerekedőknek is jobb lesz.
Jelenleg a két dolog, hogy vettél egy drága terméket amit sokszor hónapokig kell nélkülöznöd, mert tojnak magasról azért, hogy siessenek megoldani a problémát. A másik meg, hogy veszel 200-300-400e Ft-ért bármit és adnak rá 1 év garit. Na ne már, hogy úgy legyen legyártva, hogy egy ilyen drága cucc ne bírjon többet. Azt mondom, hogy minenkinek olcsóbb lenne hosszútávon még ah egy picit drágább is lenne a cucc, de tovább tartana. A környezetet se szennyezné annyira. Annak meg, hogy gyorsabb legyen az ügyintézés bele kellene férnie a jelenlegi árakba.
Elhiszem azt a felfogást, hogy majd ránkterhelnek mindent fogyasztókra. Erre meg azt mondom, ha tudják. Eddig is drágítottak rendesen, mind a PC fronton mind pedig telefonkonál. Vagy volt, hogy mesterségesen felnyomták az árakat valamit kitalálva. Ha a fogyasztók azt mondják nem vesszük meg ha drága akkor majd meg tudják oldani. Ezer meg ezer helyen van erre példa. Egész biztos nem fogom a kereskedőket sajnálni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.