Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21920) zolnagy válasza Kaci84 (#21917) üzenetére


zolnagy
őstag

Hát ez tényleg jó lett volna már régen. Én is 45 napja várok az emagra, hogy visszakapjam a monitorom a szervízből, vagy adják vissza az árát. Persze csak telefonon lehet egy ügyintézőt elérni, aki nem is ad felvilágosítást, ha nem a regisztrációnál megadott telefonomról hívom..., de azután is csak semmitmondó válasz van, hogy még nem jött meg a szervízből...pff vicc az egész.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.