Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zolnagy
őstag
Emagról vettem fél éve egy Asus monitort, aminek 2 hónapja behalt a hdmi portja. Már 6 hete elvitte a futár. Eddig kétszer kérdeztem rá, azt mondták, hogy az Asus szervízben van, ha lesz valami emailben jelzik. Eddig semmi nem jött, sőt az emag profilomnál sem látszik, hogy a termék most garanciális javításon van. Kicsit soknak találom, hogy eddig ülnek rajta.
Mi a tapasztalat az emaggal kapcsolatban? Kinek mennyi idő volt a javítás hasonló esetben? Lehet olyan, hogy nem kapom vissza a monitort, meg a pénzem sem?