Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21897) zolnagy


zolnagy
őstag

Emagról vettem fél éve egy Asus monitort, aminek 2 hónapja behalt a hdmi portja. Már 6 hete elvitte a futár. Eddig kétszer kérdeztem rá, azt mondták, hogy az Asus szervízben van, ha lesz valami emailben jelzik. Eddig semmi nem jött, sőt az emag profilomnál sem látszik, hogy a termék most garanciális javításon van. Kicsit soknak találom, hogy eddig ülnek rajta.
Mi a tapasztalat az emaggal kapcsolatban? Kinek mennyi idő volt a javítás hasonló esetben? Lehet olyan, hogy nem kapom vissza a monitort, meg a pénzem sem?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.