Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csövy
tag
Sziasztok,
a következő ügyben szeretném a tanácsotokat kérni:
2013 márciusában vásároltam a magentásoknál egy LG L9-es okostelefont.
-júliusban megreccsent, alaplap cserével megoldották
- novemberben elszállt a jack aljzat, bevittem, megjavították.
- tegnap elszállt belőle a wifi- de úgy, hogy még a gyári rom sem látja,(MAC címe sincs...)Ma bevittem B-örsre és közöltem, hogy behoztam, kezdjünk vele valamit mert elromlott a wi-fi, de ez tudtommal az alaplapon van amit már kicseréltek. Erre azt mondták, hogy okés elküldik, gondoltam okés, de írjuk a jegyzőkönyvbe, hogy nem fogadom el a javítást.
Ezek után elém raktak egy olyan jegyzőkönyvet amin rajta volt, hogy javítást kérek , alata pedig be volt x-elve, hogy elfogadom az általuk felajánlott rendezési módot. (!!!!!) Öt perc laptopozás után közölte az ügyintéző srác, hogy ő csak ilyen jegyzőkönyvet tud adni.Ilyenkor mit lehet tenni?
Privátokra illik válaszolni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jabra Elite 4 Active - Bontatlan - 2 év gari
- Kis méretű és halk AMD konfig alap feladatokra aktivált Win 10-zel és 3 hónap garanciával
- SAMSUNG Galaxy Watch Ultra LTE - 47mm / Bontatlan - 2 év gari
- Eladó hibátlan asztali HDD-k, SSHD vegyesen
- Motorola Razr 40 Flip 5G 256GB 8GB RAM Dual / Bontatlan - 2 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen