Hirdetés

2019. december 12., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-12-15 15:49:16

LOGOUT.hu

Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6050) szki válasza Aristeus (#6047) üzenetére


szki
(őstag)

Atyaég! Képzelem micsoda sportos család lesz ebből! :R Hajrá!
Látom Endon vezeted a testsúlyod változását is szorgalmasan :) Ne mondd, hogy felesleges kilóid vannak! Úgyis átalakítod majd a testzsírt izommá.

Én most picit túlléptem a 86-88 kg-os versenysúlyom (183 centi vagyok). Így pár napja 92 kilósan, rákészülés nélkül futottam 44 perces 10 km-t. Nekem jó, hogy ilyen tömeggel is tudok gyorsan, és sérülésmentesen futni. Mondjuk hosszú futásnál érzem a tömeg hátrányát. De messze még a félmaratoni versenyszezon :)
Én a Nike-on nem futok jövő hétvégén. Nincs is most kedvem félmaratont futni versenytempóban.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.