Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-12-15 15:49:16

LOGOUT.hu

Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6013) Revolit


Revolit
(senior tag)

Na témaváltó kérdés :P
Sose voltak túl jók a térdeim, meg pl esőben ha megázik hosszú nadrág és vizesen a térdemre tapad (farmerrel szokott megesni), akkor elkezd fájni hajlításnál, olyan, mintha "kifolyt" volna a folyadék az ízületek közül, és nincs megfelelő "kenés" (bocs a fogalmakért, inkább műszaki beállítottságú vagyok mint biológus :D ), még nyikorogni is hallom/érzem.

Most meg újra elkezdtem futni, 8km-t futottam utóbbi 2 alkalommal, de mindkétszer megfájdult picit a térdem edzés végére. Lehet új cipőt is kéne már venni, fogok is, de nincs valami ajánlott ízület védő, mint pl a proenzi3? Régen síelés utáni térdsérülésre ezt szedtem, el is múlt, jó kérdés, hogy emiatt vagy amúgy is elmúlt volna.

szerk.: meg decathlonba vannak ilyen ütéscsillapító betétek, azok mennyire ajánlottak? Zselés meg miegymás...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.