Hirdetés

2019. december 13., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-12-15 15:49:16

LOGOUT.hu

Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6004) szki válasza kuntics (#5999) üzenetére


szki
(őstag)

A futástól, és rendszeres sporttól a keringésed sokkal jobb lesz. Nem fogsz fázni, nem hűlnek át a végtagjaid.
Futáskor a hőérzet megváltozik. 10-15 C fokkal melegebbnek érezzük a környezeti hőmérsékletet. Én például 10 C fokban gondolkozok el, hogy rövid helyett hosszú ruhát vegyek-e fel. 0 C fokban is elég egyetlen réteg hosszú ruházat. De szoktam futni -10 C fokban, szélben is. Télen a testszőrzet, és a testzsír is előnyös :) Persze nem mindegy, hogy 10 percet, vagy 100 percet futunk-e. Hosszabb futásnál jobban kimelegszik a test nyilván.
Számomra a testre feszülős ruha kényelmes, és az izzadtságot is jól elvezeti.
Egy érdekesség, hogy futáskor a test legmelegebb része a fejtető. Szóval télen jól jöhet a vékony sapka.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.