Hirdetés

2020. január 18., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-12-15 15:49:16

LOGOUT.hu

Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18014) repvez


repvez
(őstag)

Arra valakinek tanácsa, hogy mivel lehet megszüntetni a lábfájást?Mármint nem a sípcsont és nem is a vádli izmom fáj, hanem a kettő között és csak úgy a lábszár felétől a bokáig tartó rész a belső fele, mindkét lábon és nem nagy távokról beszélünk , 3-4km-ek és a tempót is visszavettem amióta a pulzust is nézem, de nem akar múlni a fájdalom.
Pedig ha ez nem lenne akkor simán bírnék még többet is futni vagy ezen a távon gyorsabban, de így nem tudok.
Asics gél 7es cipő, bár betonon futok és sik terep.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.