Sokszor igazából mindegy is milyen gumi van rajta, nem kell azt túl izgulni
Néha látszik amúgy a kis bélyegképen milyen gumi van rajta, de persze sokszor meg nem.
Többnyire azért látszik hogy van-e szárny rajta. A csíkok hossza illetve a szám mellettük segít néha.
Megnézed a kocsi gyári állapotát, ott mekkora számok vannak mellette, milyen hosszú a fehér csík. Aztán ha egyszer is próbáltál már fejleszteni, gumit változtatni, akkor látod melyik gumi mennyit dob a csíkon nagyjából. Onnan be tudod lőni, hogy mi lehet az.
De a lényeg, a futómű hangolás és a váltóáttétel, az így semmilyen formában nem kitalálható.
A legbiztosabb megoldás természetesen a próba.
Vannak módszerek amivel elég jól ki lehet találni mit gondolt a költő, de teljesen reprodukálni elég nehéz, meg sok tapasztalat kell hozzá.
A felni pedig a teljesítmény tuning része, nem az optikaié, ez ilyen, nem tudsz mit csinálni vele.
De pár poszttal feljebb vannak ajánlott tunerek, keresgélj náluk, olyan rosszul nem hinném hogy járnál velük.
Lehetőség szerint próbálok saját alkotást használni, aztán időnként betalál, néha meg nem
NoMagix, neked meg köcce
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'