Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19033) GhanBuri Ghan válasza NoMagix (#19030) üzenetére


GhanBuri Ghan
őstag

Szintén, szinte mindig az utolsó helyen voltak a botok. Lehet, hogy más versenyekre gyári Minit hoztak a többiek elsőkerékhajtással, vagy pláne a terepjárót, onnan szép nyerni :)
Ja, aztán lálttam, hogy a weekly forzathon challengehez klasszikus mini kell, dirt és road race, na most a '65 Minin nekem egy 596 pontos saját tuningom van, gumi, futómű minden gyári (csak összkerekes), a motor is gyári, csak arra már majdnem minden tuninglehetőség rá van téve, így 190kW. Kanyarban, ha elengedem a gázt, akkor keresztbe fordul, ha nagy gázt adok, keresztbe fordul, minden kanyar úgy nézett ki, hogy félgáz + teljes fék. Aztán a kanyarban meg megadja az ultimate driftet. :) Az első dirt után le akartam cserélni, de aztán rájöttem, hogy ez így nagyon szórakoztató, nincs olyan ellenfél, akit egyenesben ne érnék utól. (akkor még nem is tudtam, hogy a félgáz + fék valamennyire stabilizál)
Pár hónapja volt egy trial, ahova 600 pontos klasszikusokat kellett vinni, azt hittem, rendes tuning van rajta, ezzel nyomtam végig. Az első helyeken végeztem egy olyan csapattárssal, akinek meg egy régi Ford kisteherje volt, gyenge motorral, de nagyon kezes futóművel, folyamatosan kerülgettük egymást, attól függően, hogy kanyar jött vagy egyenes :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.