Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés A 2020-as hegyi-karabahi háború
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kyrabaybee:] :L
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

szebe
őstag
Giccs lesz az, nem gliccs. Az amerikai "hibát" csak nem erőltetné a Liberty
Egyébként ez nem Liberty-s találmány (ahogy írták a többiek). Volt itt Star Wars-os meg Superman-es Red Bull, Batmenes Lotus, meg Ocean's-féle Jaguar
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

JColee
őstag
Liberty annyiban járult hozzá a dologhoz, hogy engedélyezte a srácnak a paddock-ba belépést.

quailstorm
nagyúr
Ez természetes és igaz, Bernie papa ilyet nem enged. Ennyi szabadság kell.
Itt egy stormtrooper-sereg, ha valaki elfelejtette volna a mozipromókat:
[ Szerkesztve ]
M4 sport nem közvetíti a 2. edzést?
16 éve a Prohardveren!

DS39
veterán
pont ezt akartam kérdezni, a mindig tv szerint az jönne, de helyette vizes vb van.
port.hu szerint is és a boxutca facebook oldalán is írták hogy 13.55-től.
16 éve a Prohardveren!
UPDATE: Hozzávetőlegesen 15 percet csúszik a 2. szabadedzés közvetítése!!!
VÁRJUK KÉRDÉSEITEKET a Brit Nagydíj 2. szabadedzéséhez - ÉLŐ közvetítés link (13:51-től lesz elérhető!):

Motion_Blur
félisten
Mert biztos kurva sokmindenkit érdekel a toronyugrás
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
ÉLŐ közvetítés link (13:51-től lesz elérhető!)
16 éve a Prohardveren!

Atomantiii
őstag
F@sza, akkor imádkozhatok, hogy lesz az időzítésemen 15-20 perc plusz, annyi meg úgy sem lesz, mert beraknak még vagy 10 reklámot, csesszék meg.
[ Szerkesztve ]
volt az ocean's twelve is monacóban. egy gyémántot pakoltak bele az egyik jaguar elejébe. volt is riadalom, amikor ütközött, és nem lett meg a kavics a csatt után.
de volt asszem superman, batman (asszem a toyota nyomott egy állórajtos negyedmérföldest a batmobil ellen), cars 2, mad max is. utóbbihoz nagyon megtalálták a megfelelő sofőrt:
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
(#95012) Motion_Blur válasza Atomantiii (#95010) üzenetére

Motion_Blur
félisten
14h15 van, F1 sehol...
most komolyan az utolsó helyen ugráló magyar gyerek miatt kell ezt nézni??
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ezért kell inkább Sky F1-et nézni...

Atomantiii
őstag
Nem is a nézéssel van a baj, hanem a felvétellel amit még reggel munkába menet előtt állítottam be egy fix időpontra, amit nehéz módosítani ha nincs otthon az ember.

snecy20
veterán
Lehet hogy tévedek, de ezen a hétvégén Vettelnek a pontmentés, és a károk minimalizálása lesz a feladata: 3. hely megszerzése a Mercedesek mögött, ami nem néz ki olyan egyszerűnek, mert hasonló szinten van velük a RedBull.
Lista hogy kinek milyen erőforrás egységét cserélték: Technical Report Doc10 - New PU Elements

Motion_Blur
félisten
Elég irreális elvárás Gabiék részéről a gázelvétel nélküli Copse
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

arn
nagyúr
Egyket kivetellel, egesz evben ezt csinalta holnap valoban kisebb csoda kellene, hogy ne a merciket lassuk elol.
Azt nem ertem a ferrari reszerol, hogy miert csak idomeron rakjak be az uj motort... nem kell elesben tesztelni?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
hm, kimi is beveti a negyedik turbót. több mint valószínű, hogy a ferrarinál az egész szezonban nem tervezték, hogy fejlesztenek rajta.
@arn: ha most megkezdik a motort versenyen, akkor az már sem spában, sem monzában nem lesz ereje teljében. szerintem spáig tesztelgetik csak, és ott lesz majd berakva versenyre is. silverstone közepesen számít motorigényes pályának, a hungaroring semennyire sem az, spá viszont elég erősen, oda mindenki igyekszik új motort vinni.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

#56474624
törölt tag
A Ferraritól ez kevés lesz, ha most már minden futamon csak üldözői a Mercinek. Ráadásul már csak 10 LE-ről beszélnek a motor kapcsán az eddigi 50 helyett.

#70869248
törölt tag
Meg kell legyen, ahogy néztem hetedikben Bottas-nak megvolt már most is

EmberXY
addikt
De így egyet visszaváltott, nem?
Up the Irons!

Motion_Blur
félisten
Oda 300 körül érkeznek, szerintem azt a kanyart nem lehet annyival megcsinálni. De legyen igazad azt kívánom, durva lenne!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

#70869248
törölt tag
Nem, simán megvolt 7.-ben, még néztem is hogy na, és akkor láttam hogy SS gumin fut.
Elvileg abban a kanyarban esik egy kicsit a fordulat teligázon is

EmberXY
addikt
Akkor eléggé fel lehetett már gumizva a pálya, de kíváncsi leszek, hogy majd a Q3-ban feltekerve is menni fog-e...
Up the Irons!

Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

[CS]Blade2
addikt
Azt mondja, hogy Alonso 5. akku, de közben egy komplett csomagot tettek be neki. +30 hely.
Bottas-nak váltóhibája lehet:
@origoGPhirek
Hoppá: ezúttal Bottas autójában kell váltót cserélni a Mercedesnél idő előtt, úgyhogy most ő fog 5 rajthelyes büntetést kapni
A szélvédő szerintem marha gáz. Eddig minden megoldás katasztrófa volt, a berakott képekből a 2.-on nagyon szarul néz ki.
1 kör után leszerelték a Vettelnek.
Nem értem, hogy miért nem lehet azt mondani, hogy az F1-ben nincs fejvédő, aki nem vállalja, hogy simán sisakban megy, az menjen az LMP1-be vagy a Rallyba vagy a WTCC-be, vagy ahova akar.
Mind maradna a helyén, egy pilóta sem hagyná ott az F1-et.
Akkor azt még nem cserélték ki neki péntekre, mert annak lenne nyoma az FIA honlapján. Lehet hogy holnapra kapja meg az új erőforrást.

EmberXY
addikt
Nem a pilóták erőltetik a plexit hanem az FIA, őket kellene meggyőzni...
Up the Irons!

[CS]Blade2
addikt
Ezek a MotoGP-be is biztonsági övet tennének, szóval kb. képtelenség meggyőzni őket. Első körben valami gumipókkal a motorhoz kötnék a tagot, hogy esésnél még a gép is jól sz...a a pilótát.
A kerekek száma is marha kevés, még 2 mankókerék elférne, mert így 2 keréken marha veszélyes. Ez csökkentené az esések számát.

Motion_Blur
félisten
Állítólag Ricsi átment parkettán. Hiszem ha látom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

snecy20
veterán
Felvetődött bennem is, hogy oda hogyhogy nem akarnak a versenyzők köré valami burkot? Ha ott az rendben van biztonságilag, akkor az F1-ben minek erőltetik ezt a hülyeséget? 100x nagyobb biztonságban vannak az F1-esek, mint akár a legkisebb köbcentis motorosok, meggyőződésem.

Lauda
félisten
Ezzel a fejvédővel nem egészen értem mit kínlódnak. (a célját értem). Teljesen mindegy mit tesznek a pilóták elé. A forma1 olyan figyelmet és reakciókat kíván meg a pilótáktól, ami nem engedi meg, hogy köztük és a környezet között még bármi is legyen. Elég egy betükröződés, becsillanás ami miatt tized másodpercekkel később reagál le egy esetet a pilóta és már meg is történt a baj, ami egyébként nem történne meg. Hogy 10-20 év alatt volt 1-2 eset ami ezeket az eszközöket indokolná....Azokért is kár, azonban 100%-os biztonság nem létezhet az autósportban.
Nekem ez megint képmutatásnak tűnik. Szórakoznak ezzel a védőbigyóval, mellette pedig kötelező legalább két összetételű gumi használata versenyenként. Tehát hiába a legjobb tapadású az ultra lágy, fel kell tenni a szuper lágyat is. Ezzel arra kötelezik a pilótákat, hogy rosszabb tapadáson autózzanak, mint amit a technika megengedne. Szándékosan idéznek elő rosszabb tapadást. Mellette bohóckodnak a fejvédővel. No komment.
[ Szerkesztve ]

#70869248
törölt tag
volt egy komoly változás, régen ha elesett egy motoros, de a motorja és ő is alkalmas volt arra hogy továbbmenjen akkor továbbment.
Manapság ez kicsit bonyolultabb, mert a motoros ruhája felfújódik, nem annyira látványos már mint az elején, de bőven látható. ..és ezzel persze jóval nehezebb motorozni.
Viszont a motorosok annyit törtek, hogy ennek így kell lennie.
Nem tudom hogy ez a plexi a jó megoldás, de dolgozni kell rajta, és akkor lesz valami ami biztonságos, és esztétikailag is ok.

snecy20
veterán
A nyitott formula-autó az egy külön műfaj... Jó lenne ha elvetnék ezt az egész kísérletet, mert még a legesztétikusabb verzió is szarul mutat.

Motion_Blur
félisten
Érdekes módon az eddig kipróbált verziók közül a plexi az amit egyből elutasított Vettel, szédült tőle, torzított és nem látott ki tisztán. Illetve a fejét is megnyomta a turbulens levegő.
Talán a glória volt az amit nem nagyon szidott az aki kipróbálta. Talán Kimi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Malibutomi
nagyúr
Ezt a fejvedos dolgot nem vagom, szenvednek gloriaval meg plexivel az urtechnikas F1-ben.
Boven van mar olyan technologia, hogy lehetne par erzekelo a versenyzo elott korul, es ha erzekel berepulo targyat felfujna egy legzsakszeru valamit.
Attol ugyan ki nem lat a delikvens par pillanatig, de jobb mint egy rugo a fejbe. Foleg a mai nagy biztonsagi zonakkal, es biztonsagos kocsikkal.
Nem kellene egy darabbol allo valami lehetne mondjuk 4 szegmens es csak az fujodna fel ahol erkezik a targy.
Letezik hasonlo pancelkocsikon az mondjuk lezerrel kettecsapja az erkezo raketat fel meterre a jarmutol.
[ Szerkesztve ]

JJános
addikt
Nekem az a véleményem, hogy nem a versenyző előtt kéne csinálni valamit, hanem a feje felett. Ami nem zavarja, de véd. 21. század, és még nem jutottak el idáig. Bizonyítvány.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Malibutomi
nagyúr
Akar felette is, de ha eleg sok szenzor van es sok kulonallo vekony ilyen kutyu, akkor ha csak 1-2 lep mukodesbe meg kilat a pilota.
Viszont hogy ha a versenyző felett lenne valami az nagyban megnehezítené a kiszállást/mentést.

Malibutomi
nagyúr
Kitalaltak mar az 50-es evekben a lerobbano kabintetot a repuloknel.
Komolyan nem ertem miert kokorszaki megoldasokat keresnek a motorsport csucsan.
(#95042) quailstorm válasza Malibutomi (#95037) üzenetére

quailstorm
nagyúr
A rugót nem tudod detektálni a jelenlegi technológiával, tehát ezt a légzsák dolgot felejtsd el.
Egyébként is az aláfutásos baleset ellen akarnak védeni, lásd Bianchi.

BenHans
addikt
Nem mindennapi vendég bukkant föl a Mercedesnél pénteken Silverstone-ban. A horrorisztikus balesetben lábait elveszítő ifjú versenyző Lewis Hamilton meghívására érkezett!
Helyén van a szíve, szép gesztus!
[ Szerkesztve ]
"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "S7ill I Rise"
PR fogás az utolsó balhé miatt?
Mindegy,legalább boldogabbá tett egyvalakit biztosan.
A Sky Sports F1 élőben közvetített a pályáról csütörtök délután... A szurkolók imádták Hamiltont. Úgy tűnik le se tojták, hogy mi történt szerdán.

BenHans
addikt
"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "S7ill I Rise"

JJános
addikt
Az egyáltalán nem biztos. Viszont az egész ügy bianchi miatt van. Védni kell a fejet. Ezt felülről kellene, és nem zavarja a pilótát. Űrtechnika ide, vagy oda, ha a pilta nem lát, és vagy szédül, vagy alig lát, akkor az egy kalap izé. Kiszállásban azt zavarja, akinek nincs lába. Egy elmés szerkezet. A rugó ellen meg védjen a sisak.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

#56474624
törölt tag
Nekem nagyon nem tetszenek ezek a próbálkozások. A glória ronda, mint a bűn, emennél meg látási problémák vannak, plusz az autó aerodinamikájára is elég komoly hatással van.
Bianchi balesete sajnálatos volt, de sok apró tényező együttes állásának eredménye volt. Azokra az apró tényezőkre kellene jobban odafigyelni. Ha pedig változtatnak valamit az autón, az ne ennyire látványos, ennyire látványosan negatív változtatás legyen. Túlzásnak érzem. Motogp-ben miért nem kezdik el körbezárni a pilótákat? Ott sokkal indokoltabb lenne.
Felőlem csináljanak valamit, de ne olyat, ami egy újabb lépés a zárt pilótafülke felé, mert már így is pont eléggé zárt, alig látszik valami a versenyzőkből. Ennél messzebb nem kellene elmenni. Ha pedig az F1-ben vagyunk, és űrtechnikával rendelkezünk, találjanak már ki valami okos aktív védelmet, amivel nem rondítják el az autókat, ha kell, ha nem. Glóriás F1-et én biztosan nem fogok nézni, olyan vele az autók megjelenése, mintha valami roncsderbiben szerepelnének, teljesen primitívvé teszi az F1-es autók kinézetét, ráadásul azt sugallja, hogy ez egy ilyen sport, ahol a versenyzők össze-vissza törik egymást, nem pedig az autósportok csúcsa.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Beszámítás! Lenovo Legion Y720 fémházas - i7 7700HQ/16GB/500 SSD/1TB HDD/GTX 1060 6GB - megkímélt
- Microsoft Surface Pro 3 Touch + billentyűzet AKKU KO!!!
- SZUPER ÁRON ELADÓ DOBOZOS ÚJ 10.GENERÁCIÓS GYÁRTÓI GARANCIÁS DELL LATITUDE 5310 ÜZLETI LAPTOP!!!
- Beszámítás! Asus Strix GL553VE Gamer - i7 7700HQ/16GB RAM/120 SSD/1TB HDD/GTX 1050Ti 4GB/Win 10.
- Új Steelseries Sensei Ten