Hirdetés

2020. október 31., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#95001) szebe válasza rocket (#94997) üzenetére


szebe
őstag

Giccs lesz az, nem gliccs. Az amerikai "hibát" csak nem erőltetné a Liberty :U :DDD

Egyébként ez nem Liberty-s találmány (ahogy írták a többiek). Volt itt Star Wars-os meg Superman-es Red Bull, Batmenes Lotus, meg Ocean's-féle Jaguar

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#95002) JColee válasza quailstorm (#95000) üzenetére


JColee
őstag

Liberty annyiban járult hozzá a dologhoz, hogy engedélyezte a srácnak a paddock-ba belépést.

(#95003) quailstorm válasza JColee (#95002) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Ez természetes és igaz, Bernie papa ilyet nem enged. Ennyi szabadság kell.

Itt egy stormtrooper-sereg, ha valaki elfelejtette volna a mozipromókat:

[ Szerkesztve ]

(#95004) odrif


odrif
MODERÁTOR

M4 sport nem közvetíti a 2. edzést?

16 éve a Prohardveren!

(#95005) DS39 válasza odrif (#95004) üzenetére


DS39
veterán

pont ezt akartam kérdezni, a mindig tv szerint az jönne, de helyette vizes vb van.

(#95006) odrif válasza DS39 (#95005) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

port.hu szerint is és a boxutca facebook oldalán is írták hogy 13.55-től.

16 éve a Prohardveren!

(#95007) gF válasza odrif (#95006) üzenetére


gF
senior tag

UPDATE: Hozzávetőlegesen 15 percet csúszik a 2. szabadedzés közvetítése!!!
VÁRJUK KÉRDÉSEITEKET a Brit Nagydíj 2. szabadedzéséhez - ÉLŐ közvetítés link (13:51-től lesz elérhető!):

(#95008) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Mert biztos kurva sokmindenkit érdekel a toronyugrás :W

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95009) odrif válasza gF (#95007) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

ÉLŐ közvetítés link (13:51-től lesz elérhető!) :F :F

16 éve a Prohardveren!

(#95010) Atomantiii válasza gF (#95007) üzenetére


Atomantiii
őstag

F@sza, akkor imádkozhatok, hogy lesz az időzítésemen 15-20 perc plusz, annyi meg úgy sem lesz, mert beraknak még vagy 10 reklámot, csesszék meg.

[ Szerkesztve ]

(#95011) velizare válasza quailstorm (#95000) üzenetére


velizare
veterán

volt az ocean's twelve is monacóban. egy gyémántot pakoltak bele az egyik jaguar elejébe. volt is riadalom, amikor ütközött, és nem lett meg a kavics a csatt után.
de volt asszem superman, batman (asszem a toyota nyomott egy állórajtos negyedmérföldest a batmobil ellen), cars 2, mad max is. utóbbihoz nagyon megtalálták a megfelelő sofőrt:

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#95012) Motion_Blur válasza Atomantiii (#95010) üzenetére


Motion_Blur
félisten

14h15 van, F1 sehol...

most komolyan az utolsó helyen ugráló magyar gyerek miatt kell ezt nézni??

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95013) gF válasza Motion_Blur (#95012) üzenetére


gF
senior tag

Ezért kell inkább Sky F1-et nézni... :D

(#95014) Atomantiii válasza gF (#95013) üzenetére


Atomantiii
őstag

Nem is a nézéssel van a baj, hanem a felvétellel amit még reggel munkába menet előtt állítottam be egy fix időpontra, amit nehéz módosítani ha nincs otthon az ember.

(#95015) snecy20


snecy20
veterán

Lehet hogy tévedek, de ezen a hétvégén Vettelnek a pontmentés, és a károk minimalizálása lesz a feladata: 3. hely megszerzése a Mercedesek mögött, ami nem néz ki olyan egyszerűnek, mert hasonló szinten van velük a RedBull.

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#95016) gF


gF
senior tag

Lista hogy kinek milyen erőforrás egységét cserélték: Technical Report Doc10 - New PU Elements

(#95017) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Elég irreális elvárás Gabiék részéről a gázelvétel nélküli Copse :F

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95018) arn válasza snecy20 (#95015) üzenetére


arn
nagyúr

Egyket kivetellel, egesz evben ezt csinalta :D holnap valoban kisebb csoda kellene, hogy ne a merciket lassuk elol.

Azt nem ertem a ferrari reszerol, hogy miert csak idomeron rakjak be az uj motort... nem kell elesben tesztelni?

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#95019) velizare válasza gF (#95016) üzenetére


velizare
veterán

hm, kimi is beveti a negyedik turbót. több mint valószínű, hogy a ferrarinál az egész szezonban nem tervezték, hogy fejlesztenek rajta.

@arn: ha most megkezdik a motort versenyen, akkor az már sem spában, sem monzában nem lesz ereje teljében. szerintem spáig tesztelgetik csak, és ott lesz majd berakva versenyre is. silverstone közepesen számít motorigényes pályának, a hungaroring semennyire sem az, spá viszont elég erősen, oda mindenki igyekszik új motort vinni.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#95020) #56474624


#56474624
törölt tag

A Ferraritól ez kevés lesz, ha most már minden futamon csak üldözői a Mercinek. Ráadásul már csak 10 LE-ről beszélnek a motor kapcsán az eddigi 50 helyett.

(#95021) #70869248 válasza Motion_Blur (#95017) üzenetére


#70869248
törölt tag

Meg kell legyen, ahogy néztem hetedikben Bottas-nak megvolt már most is

(#95022) EmberXY válasza #70869248 (#95021) üzenetére


EmberXY
addikt

De így egyet visszaváltott, nem?

Up the Irons!

(#95023) Motion_Blur válasza #70869248 (#95021) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Oda 300 körül érkeznek, szerintem azt a kanyart nem lehet annyival megcsinálni. De legyen igazad azt kívánom, durva lenne!

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95024) #70869248 válasza EmberXY (#95022) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem, simán megvolt 7.-ben, még néztem is hogy na, és akkor láttam hogy SS gumin fut.
Elvileg abban a kanyarban esik egy kicsit a fordulat teligázon is

(#95025) EmberXY válasza #70869248 (#95024) üzenetére


EmberXY
addikt

Akkor eléggé fel lehetett már gumizva a pálya, de kíváncsi leszek, hogy majd a Q3-ban feltekerve is menni fog-e...

Up the Irons!

(#95026) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Bottas 5 rajthelyes....

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95027) [CS]Blade2 válasza gF (#95016) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Azt mondja, hogy Alonso 5. akku, de közben egy komplett csomagot tettek be neki. +30 hely.

Bottas-nak váltóhibája lehet:
@origoGPhirek
Hoppá: ezúttal Bottas autójában kell váltót cserélni a Mercedesnél idő előtt, úgyhogy most ő fog 5 rajthelyes büntetést kapni

A szélvédő szerintem marha gáz. Eddig minden megoldás katasztrófa volt, a berakott képekből a 2.-on nagyon szarul néz ki.
1 kör után leszerelték a Vettelnek.

Nem értem, hogy miért nem lehet azt mondani, hogy az F1-ben nincs fejvédő, aki nem vállalja, hogy simán sisakban megy, az menjen az LMP1-be vagy a Rallyba vagy a WTCC-be, vagy ahova akar.
Mind maradna a helyén, egy pilóta sem hagyná ott az F1-et.

(#95028) gF válasza [CS]Blade2 (#95027) üzenetére


gF
senior tag

Akkor azt még nem cserélték ki neki péntekre, mert annak lenne nyoma az FIA honlapján. Lehet hogy holnapra kapja meg az új erőforrást.

(#95029) EmberXY válasza [CS]Blade2 (#95027) üzenetére


EmberXY
addikt

Nem a pilóták erőltetik a plexit hanem az FIA, őket kellene meggyőzni...

Up the Irons!

(#95030) [CS]Blade2 válasza EmberXY (#95029) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ezek a MotoGP-be is biztonsági övet tennének, szóval kb. képtelenség meggyőzni őket. Első körben valami gumipókkal a motorhoz kötnék a tagot, hogy esésnél még a gép is jól sz...a a pilótát.
A kerekek száma is marha kevés, még 2 mankókerék elférne, mert így 2 keréken marha veszélyes. Ez csökkentené az esések számát. :W

(#95031) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Kimi @ Copse

Állítólag Ricsi átment parkettán. Hiszem ha látom :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95032) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#95030) üzenetére


snecy20
veterán

Felvetődött bennem is, hogy oda hogyhogy nem akarnak a versenyzők köré valami burkot? Ha ott az rendben van biztonságilag, akkor az F1-ben minek erőltetik ezt a hülyeséget? 100x nagyobb biztonságban vannak az F1-esek, mint akár a legkisebb köbcentis motorosok, meggyőződésem.

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#95033) Lauda


Lauda
félisten

Ezzel a fejvédővel nem egészen értem mit kínlódnak. (a célját értem). Teljesen mindegy mit tesznek a pilóták elé. A forma1 olyan figyelmet és reakciókat kíván meg a pilótáktól, ami nem engedi meg, hogy köztük és a környezet között még bármi is legyen. Elég egy betükröződés, becsillanás ami miatt tized másodpercekkel később reagál le egy esetet a pilóta és már meg is történt a baj, ami egyébként nem történne meg. Hogy 10-20 év alatt volt 1-2 eset ami ezeket az eszközöket indokolná....Azokért is kár, azonban 100%-os biztonság nem létezhet az autósportban.

Nekem ez megint képmutatásnak tűnik. Szórakoznak ezzel a védőbigyóval, mellette pedig kötelező legalább két összetételű gumi használata versenyenként. Tehát hiába a legjobb tapadású az ultra lágy, fel kell tenni a szuper lágyat is. Ezzel arra kötelezik a pilótákat, hogy rosszabb tapadáson autózzanak, mint amit a technika megengedne. Szándékosan idéznek elő rosszabb tapadást. Mellette bohóckodnak a fejvédővel. No komment.

[ Szerkesztve ]

(#95034) #70869248 válasza snecy20 (#95032) üzenetére


#70869248
törölt tag

volt egy komoly változás, régen ha elesett egy motoros, de a motorja és ő is alkalmas volt arra hogy továbbmenjen akkor továbbment.
Manapság ez kicsit bonyolultabb, mert a motoros ruhája felfújódik, nem annyira látványos már mint az elején, de bőven látható. ..és ezzel persze jóval nehezebb motorozni.
Viszont a motorosok annyit törtek, hogy ennek így kell lennie.
Nem tudom hogy ez a plexi a jó megoldás, de dolgozni kell rajta, és akkor lesz valami ami biztonságos, és esztétikailag is ok.

(#95035) snecy20 válasza Lauda (#95033) üzenetére


snecy20
veterán

A nyitott formula-autó az egy külön műfaj... Jó lenne ha elvetnék ezt az egész kísérletet, mert még a legesztétikusabb verzió is szarul mutat.

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#95036) Motion_Blur válasza Lauda (#95033) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Érdekes módon az eddig kipróbált verziók közül a plexi az amit egyből elutasított Vettel, szédült tőle, torzított és nem látott ki tisztán. Illetve a fejét is megnyomta a turbulens levegő.

Talán a glória volt az amit nem nagyon szidott az aki kipróbálta. Talán Kimi.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#95037) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Ezt a fejvedos dolgot nem vagom, szenvednek gloriaval meg plexivel az urtechnikas F1-ben.

Boven van mar olyan technologia, hogy lehetne par erzekelo a versenyzo elott korul, es ha erzekel berepulo targyat felfujna egy legzsakszeru valamit.
Attol ugyan ki nem lat a delikvens par pillanatig, de jobb mint egy rugo a fejbe. Foleg a mai nagy biztonsagi zonakkal, es biztonsagos kocsikkal.
Nem kellene egy darabbol allo valami lehetne mondjuk 4 szegmens es csak az fujodna fel ahol erkezik a targy.

Letezik hasonlo pancelkocsikon az mondjuk lezerrel kettecsapja az erkezo raketat fel meterre a jarmutol.

[ Szerkesztve ]

(#95038) JJános válasza Malibutomi (#95037) üzenetére


JJános
addikt

Nekem az a véleményem, hogy nem a versenyző előtt kéne csinálni valamit, hanem a feje felett. Ami nem zavarja, de véd. 21. század, és még nem jutottak el idáig. Bizonyítvány. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#95039) Malibutomi válasza JJános (#95038) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Akar felette is, de ha eleg sok szenzor van es sok kulonallo vekony ilyen kutyu, akkor ha csak 1-2 lep mukodesbe meg kilat a pilota.

(#95040) gF válasza JJános (#95038) üzenetére


gF
senior tag

Viszont hogy ha a versenyző felett lenne valami az nagyban megnehezítené a kiszállást/mentést.

(#95041) Malibutomi válasza gF (#95040) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Kitalaltak mar az 50-es evekben a lerobbano kabintetot a repuloknel.
Komolyan nem ertem miert kokorszaki megoldasokat keresnek a motorsport csucsan.

(#95042) quailstorm válasza Malibutomi (#95037) üzenetére


quailstorm
nagyúr

A rugót nem tudod detektálni a jelenlegi technológiával, tehát ezt a légzsák dolgot felejtsd el.

Egyébként is az aláfutásos baleset ellen akarnak védeni, lásd Bianchi.

(#95043) Malibutomi válasza quailstorm (#95042) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Miert is nem?

(#95044) BenHans


BenHans
addikt

Nem mindennapi vendég bukkant föl a Mercedesnél pénteken Silverstone-ban. A horrorisztikus balesetben lábait elveszítő ifjú versenyző Lewis Hamilton meghívására érkezett! :R
Helyén van a szíve, szép gesztus! :)

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#95045) grabber válasza BenHans (#95044) üzenetére


grabber
addikt

PR fogás az utolsó balhé miatt? :U

Mindegy,legalább boldogabbá tett egyvalakit biztosan.

(#95046) gF válasza grabber (#95045) üzenetére


gF
senior tag

A Sky Sports F1 élőben közvetített a pályáról csütörtök délután... A szurkolók imádták Hamiltont. Úgy tűnik le se tojták, hogy mi történt szerdán.

(#95047) BenHans válasza grabber (#95045) üzenetére


BenHans
addikt

[link] :U

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#95048) JJános válasza gF (#95040) üzenetére


JJános
addikt

Az egyáltalán nem biztos. Viszont az egész ügy bianchi miatt van. Védni kell a fejet. Ezt felülről kellene, és nem zavarja a pilótát. Űrtechnika ide, vagy oda, ha a pilta nem lát, és vagy szédül, vagy alig lát, akkor az egy kalap izé. Kiszállásban azt zavarja, akinek nincs lába. Egy elmés szerkezet. A rugó ellen meg védjen a sisak. :))

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#95049) #56474624


#56474624
törölt tag

Nekem nagyon nem tetszenek ezek a próbálkozások. A glória ronda, mint a bűn, emennél meg látási problémák vannak, plusz az autó aerodinamikájára is elég komoly hatással van.

Bianchi balesete sajnálatos volt, de sok apró tényező együttes állásának eredménye volt. Azokra az apró tényezőkre kellene jobban odafigyelni. Ha pedig változtatnak valamit az autón, az ne ennyire látványos, ennyire látványosan negatív változtatás legyen. Túlzásnak érzem. Motogp-ben miért nem kezdik el körbezárni a pilótákat? Ott sokkal indokoltabb lenne.

Felőlem csináljanak valamit, de ne olyat, ami egy újabb lépés a zárt pilótafülke felé, mert már így is pont eléggé zárt, alig látszik valami a versenyzőkből. Ennél messzebb nem kellene elmenni. Ha pedig az F1-ben vagyunk, és űrtechnikával rendelkezünk, találjanak már ki valami okos aktív védelmet, amivel nem rondítják el az autókat, ha kell, ha nem. Glóriás F1-et én biztosan nem fogok nézni, olyan vele az autók megjelenése, mintha valami roncsderbiben szerepelnének, teljesen primitívvé teszi az F1-es autók kinézetét, ráadásul azt sugallja, hogy ez egy ilyen sport, ahol a versenyzők össze-vissza törik egymást, nem pedig az autósportok csúcsa.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.