Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92001) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Pár kép Kubica mai tesztjéről,

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#92002) quailstorm válasza guftabi96 (#92001) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

115 kör az jó, az nem csak PR teszt.

(#92003) b-type válasza quailstorm (#92000) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Minden finomabb mozdulatot a másik kezével csinál, ezzel együtt van rá esély, csak át kell alakítani a kormányt...még az is lehet hogy kap egy pedált :) ...ha megvan a tempója és képes végigversenyezni egy versenytávot, akkor lehetőséget kell adni arra hogy vezethessen...de csak abban az esetben ha megvan a tempója.
Ezzel egyébként nyitna az F1, nem tudom hogy milyen irányba, mert ez szerzett sérülés, nem vele született...de ha a WTCC képes volt autót adni, és a WRC képes volt autót adni, akkor az F1-nek is képesnek kell lennie autót adni olyan kezelőszervekkel amivel Kubica versenyezni tud. ..de ehhez kell a tempó.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92004) quailstorm válasza b-type (#92003) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

F1-ben több a bigyula a kormányon, mint a másik kettő sportban. Majd meglátjuk, én szeretném viszontlátni, nagyon jó pilóta és jó ember, de félek tőle, hogy a keze örökre megakadályozza.

(#92005) [CS]Blade2 válasza quailstorm (#92002) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

115 kör egy kézzel mindenképp. Ha nem volt több másodperccel lassabb sem, akkor pedig pláne, de ezt kötve hiszem.
6 év az 6 év, már ezért is hiányozhatnának az utolsó tizedek. A félkezes kormányzás pedig 1 körön is, de főleg versenytávon óriási hátrány. Nem tudnak olyan spéci kormányt csinálni, hogy 1 kézzel tudjon mindent állítani, mászkálni a menükben kanyarról kanyarra, és ugyanazzal kormányozni is, váltogatni felfele...

(#92006) stvnppp


stvnppp
(senior tag)

Sziasztok!
Keresek egy videót, de ha tudtok hasonlót, az is jöhet. Még a befújt diffúzoros időkben volt egy olyan videó, amiben egy autót videóztak (talán Lotus), így egy kicsit fenti szögből, és nagyon jól látszott, a padlólemez alatt hogyan jön ki a meleg levegő, és hogyan fújja/szárítja a nedves aszfaltot.

(#92007) b-type válasza quailstorm (#92004) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Abban az esetben ha Kubica tempója alkalmas az F1-re, akkor nem is kell jobb indok arra hogy az F1 egyszerűsítsen, jelentsen ez bármit.
Tudom hogy már nem 1980-t írunk amikor elég volt egy kormány 2-3 gombbal.
Nagyon sok a mérnök, a kiváló mérnök az F1-ben, meg tudják oldani hogy ne kelljen ennyi kütyü...igazából sztem senkinek sem tetszik, a versenyzőket is beleértve. 625 üzemmód kapcsoló..stb. Nagyon jó szakik vannak az F1-ben, és egyszerűsítsenek. Ennél jobb indok nem kell rá, egy versenyképes (mert csak akkor!!) vezetni képes versenyző...mert azért sokféle autót el tud már vezetni Kubica, és ezekben is kormány van.
Szóval legyen akár mérce.
De mindez amit írok és gondolok, csak abban az esetben áll, ha Kubica képes az F1 csapattárs szintjén autózni (max -0.5 mp mondjuk).

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92008) stvnppp válasza stvnppp (#92006) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

Meglett:

[link][link]

(#92009) b-type


b-type
(nagyúr)

prost&senna#
[link]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92010) DopeBob válasza quailstorm (#92002) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Főleg, hogy az írják, további tesztek jöhetnek :K

MZ/X

(#92011) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

F1live-os kommenthuszárok szerint fél kézzel is veri Palmert, szóval nem lehet gond :N :D

Videókon én is azt látom hogy a jobb kezét csak a válla meghosszabbításaként használja, ha ez tényleg így van akkor már az döbbenetes hogy egyáltalán tud vezetni.

De pl. nem tudom elképzelni hogy az idei autókkal egy Monacoban olyan tempót tudjon menni amit kellene. Mondjuk az alagút végén kapkodni a kormányt ide-oda.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92012) DopeBob válasza Motion_Blur (#92011) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ez valószínűleg igaz is :D

115 kör, átfogó tesztmunka és kellő titoktartás. A francia L’Équipe úgy tudja, a kedd délután során versenyszimulációt is végrehajtott, legjobb ideje pedig gyorsabb volt a délelőtt tesztelő Szergej Szirotkinénál. Minden arra utal, hogy valóban komoly tesztről volt szó, melynek során a 2008-as kanadai győztesnek feltett szándéka végleges választ találni arra a bizonyos hat éve nyitott kérdésre.

Lehetséges a lehetetlen? – Kubica végleges választ keres

Már az magában érdekes, hogy Szirotkin ott volt. Gondolom összehasonlítási alapnak kellett... én nagyon drukkolok Neki, Palmer helyére meg bármikor betenném.

MZ/X

(#92013) Motion_Blur válasza DopeBob (#92012) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nagyon jó a cikk, valóban szívbemarkoló ami vele történt, pont élete legjobb szezonjai előtt... VB alapanyag volt, ez nem is kérdés.

Egyébként nagyon sajnálnám ha úgy térne vissza hogy hártráltatná a karja, és nem tudná hozni a zsenijét. Úgy kár lenne..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92014) DopeBob válasza Motion_Blur (#92013) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Hát azt nem lehet mondani, hogy elkapkodja, vagy hogy hirtelen ugrana bele. Valószínűleg úgy érzi, hogy menne Neki, respekt Renaultnak, hogy együtt próbálják kideríteni.

Igazi win-win szituáció lehet belőle, nagyon szurkolok Neki.

MZ/X

(#92015) .noxwill


.noxwill
(veterán)

115 kör, az 115 kör. 6 év kihagyás után, ilyen körülmények között inkább szoktatnia kellett volna magát, ő meg bedurrant egy nap alatt 115 kört. Őszintén boldog vagyok, hogy kedvenc pilótám ennyire nem képes feladni, és úgy tolja, mint a gép. Habár messze még a visszatérés, biztatóak a jelek, és remélem rácáfol mindenkire, aki azt gondolja, nem lehetséges a visszatérése.

All→M8

(#92016) 7etape


7etape
(addikt)

Nagyon szurkolok Kubicának, jó lenne újra a pályán látni. Egy jó Kubica jót tenne az F1-nek... :K De nyilván egyelőre ez még messze van.

[ Szerkesztve ]

(#92017) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Van pl. olyan feladat, hogy x idő alatt ki kell tudnia szállni a gépből, hogy versenyezhessen. A sisakját 3x annyi idő alatt veszi fel 1 kézzel.

(#92018) b-type válasza [CS]Blade2 (#92017) üzenetére


b-type
(nagyúr)

van az az elcsépelt duma, hogy ami az egyiknek probléma az a másiknak lehetőség. Ez is lehet egy fejleszthető terület, talán egy gomb elég lenne, ahol a versenyző teljes rádiócsendet kapcsol és hangvezérléssel állítja a gépet, motor 5..safety, pit..stb, a gomb elengedésével mehet megint a duma a csapattal.
De ezt a sok dumát is lehetne redukálni, pont a Kimi-stratégiás vitából kiindulva, nem kell enyire tudnia mindent a versenyzőnek, nem kell távirányítani....persze akkor tökéletes, na de pont az az unalmas. Régen a Nordschleife-n 6-7 percig nem is tudtak a versenyzőről :) ..nem mondom hogy ide kell visszatérni, de a nagyobb egyenesekben egy 'Indy oszlop' a helyezésekkel...na mindegy nem nekem kell ezt most itt megfejteni...ott van sok remek szakember, oldják meg hogy az Kubica ki tudjon szállni az autóból, és ha rallyautót el tudott vezetni versenytempóban, akkor nagy baj nem lehet. A kütyük meg nem kellenek.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92019) lenox válasza [CS]Blade2 (#92017) üzenetére


lenox
(addikt)

Kiszallni nem sokkal konnyebb? En azt tippelnem, hogy pont a kiszallassal semmi gondja nincs.

(#92020) twi452


twi452
(senior tag)

Tesztre nincsenek szabályok? Gondolom ilyen komolyabb tesztet sem csinálhatott volna ha nem tudja megoldani az alap biztonsági rutinokat.
Azért nem sétakocsikázott :)

(#92021) velizare válasza twi452 (#92020) üzenetére


velizare
(veterán)

afaik 3+ évnél régebbi autóval akármennyit tesztelhetsz, nem vonatkozik rá az fia szabályozása, ergo nem is ellenőrzik.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#92022) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#92023) Csapoati válasza Ciccuka (#92022) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Eddie Jordan szerint... Szerintem meg jön a John Deere 2019-től. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#92024) shteer válasza Csapoati (#92023) üzenetére


shteer
(félisten)

Meg a DAF és az IVECO :)
Jordan biztos Wokingban vendégeskedett és a kávéba nem a cukorból merített

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#92025) cyberkind válasza Csapoati (#92023) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Azért ezt már Björni is mondta, hogy csak azért vannak itt, hogy hírnevet szerezzenek aztán mennek is Istn hírével mint Szingapúr is. :D Meg hát a gumitesztes téma után kicsit se szimpik.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#92026) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Blikk szintű pletyka, de tegyük fel, hogy a beszélgetés igaz. Az a helyzet, hogy simán lehet igaz, mert azt eddig is tudtuk, hogy milyen cég, és
, ha elmondták, és Jordan kikotyogta, akkor pedig pontosan követik az igaz sémát:
cáfolják, és azzal válaszolnak, hogy "Eddie, már megint be vagy baszva."

Hát kérem szépen ez pontosan megegyezik azzal, ami később igaz szokott lenni,

és érthető a tagadás, mert teszem azt jövőre akarják bejelenteni, erre kijön a cikk, és nyilván nem fognak úgy reagálni, hogy "igen, igaz, tényleg kiszállunk, de ezt mi jövőre tartogattuk meglepetésnek."

A szerződések pedig tudjuk, hogy bonthatóak, megszeghetőek az F1-ben. Van az a pénz, amiért kiszállnak, és van az is, amiért maradnak.
A 2020-ig tartót a vége felé már talán nem is olyan vészes felbontani, vagy megcsinálja azt, hogy 20-ig marad, és utána nem fogadja el a 20 utánit, és kiszáll.

Még 1 dolog jut eszembe a most már 15 éves tapasztalattal az F1-ről: Arra játszik, hogy direkt elmondja ezt az Eddienek, de csak azért, hogy tegyen egy joker-t a saját kezébe a 20 utáni szerződés és a mostani motorok leváltása utáni motor spec. tárgyalásához.
Értitek, ők hivatalosan nem mondták, hogy kilépnek, úgy van beállítva, hogy a belső titkos kilépési szándék kiszivárgott.
Ezek után faarccal beülnek tárgyalni, ők nem fenyegetőztek.

(#92027) Csapoati válasza [CS]Blade2 (#92026) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez jó: ha tagadják, akkor biztos igaz. :D Ha nem tagadják, akkor meg pláne igaz.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#92028) [CS]Blade2 válasza Csapoati (#92027) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Egyre több az ilyen. Kihozzák, hogy MSC visszatér, majd jön a tagadás, hogy megint mindenki be van b.va, majd jön a bejelentés, hogy hivatalos, visszatér a Mercedesszel.

A lényeg itt, hogy az Eddie-vel történt beszélgetés megtörtént-e, de ez, hogy céloznak rá, hogy Eddie biztos annyit ívott, mint egy ló, és be volt b.va, .... hát... a megtörtént dolgokat szokták az F1-ben ilyen hevesen tagadni.

(#92029) Ba cy lus válasza [CS]Blade2 (#92028) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Ilyen alapon Alonsónak már rég a Merciben kellene ülnie. :D

(#92030) [CS]Blade2 válasza Ba cy lus (#92029) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Miért? Azt csak az f1lájv és társai hozták le, hogy átmegy... :DDD

(#92031) Ba cy lus válasza [CS]Blade2 (#92030) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Hát nem egészen, nem egészen, szerintem nem volt olyan sajtóorgánum, ami ne foglalkozott volna ezzel, ez volt a fő F1-téma akkor.

(#92032) b-type válasza [CS]Blade2 (#92028) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mondani sok mindent lehet, vannak is jó páran akik mondanak is..nincs mögötte felelősség, és még akár igaz is lehet...mint ahogy nem is. Mindkettőre van példa.
Mi fogyasztók vagyunk, Valóban exlusive hírek már szinte nincsenek, komoly szakértők ritkák, pénzbe kerülnek és még saját oldaluk is van.
Marad a bréking, meg a gyűlöletetetés, és szavaztatás, meg valaki mondjon már valamit...
..
mint a színes-szagos megkomponált reklámok csatornák közt összehangolt reklámblokkal, hogy a pénzedért amiért előfizetted ~40%-ban reklámokat nézzél.
Meg lehet tanulni együtélni ezzel, de ahogy azt sem hiszem el hogy a bankok megjavultak és a sok tönkrevert élet után most majd a hitelezett teraszomat rajzolgatják a gyermekeim nevét emlegetve, így azt sem kell elhinni hogy a hír az olyan arányban hír mint régen a nyomtatott sajtóban.
Ezzel simán együtt lehet élni, sztem a Mercedes nem fog kiszállni, mert imidzs esés megszegni egy szerződést, nem is túl kifizetődő...és a jelenlegi helyzetben megfutamodás. Az oké hogy szénné nyerték magukat, de a Ferrari is annak idején, és nem hiszem hogy sokkal kevesebb autót adtak el amikor nem, a Mercedes sem fog.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92033) vlevi válasza [CS]Blade2 (#92026) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Szerintem te írod a híreket.
A Merci pont ezt válaszolta :D

"Eddie Jordan sokat bulizott, azért dumál
A Merci-főnök lecsapta a volt F1-tulaj pletykáját."
[link]

(#92034) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Közel a szakításhoz a McLaren és a Honda

Megint felvetődött. Ha pontos a fordítás, akkor én nem sok esélyt látok, hogy maradnak a Hondánál. Eléggé úgy beszél a csávó, mint aki már eltemette az együttműködést. 3 hónap múlva döntünk... szerintem már eldöntötték.

Az én forgatókönyvem arra az esetre, ha váltanak, hogy a Sauber-Honda 2-3 év alatt tönkremegy. A 2020 utáni motorformulát már 3 gyártóval fogják nyomni, tehát nem, hogy jönni fog egy 5., hanem még a Honda fog kiszállni.

(#92035) _drk válasza [CS]Blade2 (#92034) üzenetére


_drk
(senior tag)

De nem tudnak mire váltani! Szerintem csak ijesztgetik a Hondát. Szedjék össze magukat minél hamarabb.
De még ha váltanának is akkor is lenne még vagy 2-3 év mire oda érnének az élmezőnyre. (HA egyáltalán oda érnek.)

Csak annyi hogy ez már tényleg kezd nagyon röhejes lenni, ráadásul most az Alonso-s indys blama miatt meg pláne. Azért egy ilyen autógyártónak csak számítania kellene milyen a közvélemény róla a versenyszférában.
Viszont a Sauberrel meg tényleg nem sok esélyük lesz mert mire csinálnának 1 értelmes motort ott még 100 másik ok miatt fúlhat kudarcba.

De nem hiába szált ki se a BMW se a Toyota és még sokan mások. De ők még legalább nem lehajtott szégyen érzetes fejjel tették ezt, a Honda viszont nagyon erre játszik.

[ Szerkesztve ]

(#92036) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Kimi lenyilatkozta hogy a monacoi dobogón nem a csapat, hanem a saját teljesítménye miatt volt mérges, csalódott.

A csapat állítólag mindenképpen hosszabbítani akar, de ezek egyelőre csak sajtóhírek.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92037) Csapoati válasza _drk (#92035) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Azért a Toyota se gurított nagyot... 2 pole és ennyi, pár dobogó.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#92038) .noxwill válasza Motion_Blur (#92036) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Közben meg Alonso azt nyilatkozta, ha nem nyer idén a McLarennel, dobbantani fog. Hát, vegyük ezt burkolt üzinek hogy menne? :DDD

[ Szerkesztve ]

All→M8

(#92039) b-type válasza .noxwill (#92038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

...na és ha lesz egy káoszfutam (jónagy) és Alonso-nak esélye lenne megnyerni az utolsó körben? ...félreáll 'valamigyanus a motorban' rádióüzenettel? :D

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#92040) Ba cy lus


Ba cy lus
(veterán)

Ez de rohadt brutális hangzás volt! :Y

(#92041) Malachi válasza Ba cy lus (#92040) üzenetére


Malachi
(addikt)

szerintem már mutattam, de ha még nem láttad és érdekel a korszak, akkor ezt a filmet nézd meg. szerintem amúgy a valaha készült legjobb autóversenyzős film, és hát brutálisak a hangok, képek.

(#92042) Ba cy lus válasza Malachi (#92041) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Kösz, feltétlen megnézem majd. :)
Régen amúgy volt egy ilyen címre hallgató rajzfilmsorozat is.
Meg is találtam, ez volt az, biztosan sokan emlékeztek rá. :)

[ Szerkesztve ]

(#92043) Motion_Blur válasza b-type (#92039) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Áhhh, akkora káosz nem létezik! :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92044) Mortein válasza _drk (#92035) üzenetére


Mortein
(tag)

De tudnak! Mercedes a lehetséges befutó. Wolf-al már tárgyaltak és van lehetőség Mercire váltani.

(#92045) _drk válasza Mortein (#92044) üzenetére


_drk
(senior tag)

Annyi mondjuk lehet Mercibe hogy most már nem torony magas éllovas, így nem árthat egy másik nagyobb csapat, csak akkor megint előjön hogy mint nem első számú csapat a motorhoz így megint meg lesz a kicsi hátrány(Azzal a kicsi hátránnyal is megelégednének most bőségesen szerintem)

A Toyota tény hogy sok nagy eredményt nem ért el, de ott sose volt klasszis versenyző (Csak Glock mikor feltartotta Massát :D ) és ennyire pocsékul se ment nekik, hogy tök utolsók legyenek és minden versenyen kiessenek.

Alonso is kb erre gondolhatott, ha nem is nyer, de ne essen már ki minden futamon és legalább dobogó vagy a közeli helyeken legyen, mert onnan már lehet építkezni. Tök utolsó helyről,el füstölő motorral nem lehet.

De amúgy se tudom mennyire reális ez, mert minden második versenyre kap legalább 10 helyes büntetést!

(#92046) DopeBob válasza _drk (#92045) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Kanadában annyira nem nagy gond, a büntetés, itt könnyen félre tudnak majd állni a McLarenek, mikor körözik le őket :DDD

Lesz végül is új Honda motor? Hét elején még azt olvastam, csak csütörtökön döntenek, hogy bevetik e. (btw... lehetne ennél rosszabb?? )

MZ/X

(#92047) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#92048) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Kubica tesztjén a Renault módosított kormányt használt, megváltoztatták a váltófülek helyét. Plusz infó még hogy Kubica 12 hónapja erre a tesztre készült.

Szóval mégis csak lehet hogy ez valaminek a kezdete volt. Nem csodálkoznék ha az év második felében látnánk szabadedzésen is akár.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#92049) J.Hetfield válasza Motion_Blur (#92048) üzenetére


J.Hetfield
(aktív tag)

Jó marketing lenne.

(#92050) cyberkind válasza Motion_Blur (#92048) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Én már azt is nehezen hiszem el, hogy a reggeli rutint megtudja csinálni azzal a kezével.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.