Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- Teszt Ryzen 3 3250U teszt
- Vélemény Mercis kalandok - A könyv
- Teszt Játék egy és két CPU-val, AMD K10 alapokon
- Bemutató Egy csodaszép szerelmes utazás: Haven bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] Pályamódosítás felnőtt fejjel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Diabolis:] Százezres V6-os! - Vajon túléli?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Atmil:] Mennyire megbízhatóak az EKWB termékei.
- [Re:] 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Fire/SOUL/CD:] Windows 7 költöztetése HDD-ről SSD-re - Klónozó alkalmazások tesztje
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Csapoati
Topikgazda
Szerintem ez teljesen elkerülhetetlen volt attól a pillanattól fogva, hogy megindult a hátulja.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

guftabi96
addikt
Ilyenkor nem nagyon van mit csinálni szerintem.
Nem tudom, hogy ellenkormányzás nélkül milyen lett volna a becsapódás, de erről kár is beszélni szerintem, reflexből jön a mozdulat, hogy korrigálja a csúszást.
Ilyenkor kb tényleg annyit tud csinálni, hogy elengedi a kormányt, és várja a becsapódást.
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

EmberXY
addikt
Esetleg még annyi, hogy az ellenkormányzás mellett húz egy kuplungot is, kizárva ezzel a hajtás befolyását, mint ahogy Rosberg csinálta nemrég azt hiszem Interlagosban...
Up the Irons!

snecy20
veterán
Az idő rövidsége, és a fal közelsége miatt kb. semmit. Amúgy nem tudom, hogy ilyenkor hogy "jobb" becsapódni, így frontálisan, oldalról, vagy ha elszáll a fara a kocsinak, akkor háttal?

#70869248
törölt tag
dünnyögni
Sztem sincs semmi, jobb elengedni a hátulját és bízni a szerencsében, pláne ha jön a mezőny. Ezt kikorrigálni nem lehet, levett szárnnyal egy kicsit amúgy is úszik a hátulja, a kicsit többet is megpróbálta kikorrigálni és ennyi lett belőle hogy hátulja helyett az orrával kapta a falat.
Kívülről és utólag és fotelből.

KraX
senior tag
Szerencse a szerencsetlensegben, hogy regen ebbol biztos halal lett volna, ma viszont elegge egyben marad a "koporso". Jo, hogy ennyivel meguszta. Kivulrol nezve nagyon nagy erejunek tunt az utkozes.
I know kung fu!

-Mike-
addikt
Igen, 370nél amikor 2tized mp alatt megcsúszik még húzzon egyet a kuplungon is. Pislogni nincs idő ilyenkor meg venni egy nagy levegőt a becsapódás előtt.
[ Szerkesztve ]

szebe
őstag
1982, Gordon Smiley.
Szinte totál ugyanúgy.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

EmberXY
addikt
Ezért ülnek profik az autóban és nem mi. Az ellenkormányzás is reflexből jön, miért ne húzhatna reflexből kuplungot is?
Utólag persze mondhat bárki bármit, sajnos ez már nem számít. Ez az én véleményem, még ha kár is érte (látom, utólag kiszerkesztetted).
Up the Irons!

Csapoati
Topikgazda
Megnéztem azt az esetet és tényleg szinte ugyanez. Az akkori becsapódás brutális volt, most meg majdnem teljesen egyben maradt még a kasztni is. Hihetetlen, mennyit fejlődött a biztonság azóta.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

snecy20
veterán
Így van, mondjuk 20 évvel ezelőttig ez instant halál lett volna.

-Mike-
addikt
Azért mert nincs kéznél. Mire lenyúl érte már 200méterrel odébb van. De ha tudná is hogy ott fog megcsúszni és a keze a kuplungon és behúzza akkor sem történik semmi máshogy. Ugyan ez lett volna a vége.

lenox
addikt
Arra gondoltam pont, hogy nem lenne-e jobb, ha nem kormanyoz ellen. Gordon Smiley-ra gondoltam en is, mint a rosszabb pelda.

kisza25
félisten
ja nekem is ez jutott az eszembe, esélye nem volt semmire, ez itt ilyen
# FIAT TIPO Mirror #

lenox
addikt
Pl. mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcwIIGwX4Ck
Nem kormanyzott ellen, mintha jobba jott volna ki belole.

EmberXY
addikt
Bevallom, az indy autókat nem ismerem, de most utánaolvastam, hogy ne writeonly legyek... Ha minden igaz, a kuplung a downshift oldalon van ([link]), ugyebár bal oldalon váltanak le, remélem nem beszélek hülyeséget, namármost amit előzőleg említettél, hogy 370-nél..., stb azt gondolná az ember, hogy annál a sebességnél (top speed körül) már nem az upshift oldalon gondolkodik a pilóta, hanem ellenkezőleg, vagyis a bal kezét készíti elő, benne kell, hogy legyen a kuplung lehetősége is, ha egyébként nem is...
Up the Irons!

-Mike-
addikt
Annyira messziről kéne indítanom hogy inkább bele sem kezdek. Csupán maradva az eredeti felvetésnél, behúzza a kuplungot amikor kivédi a csúszást és az autó visszacsap, mennyivel jobb? Semmivel.
Lépj túl ezen légyszi mert el fogod érni hogy rajtad keresztül fogom megutálni a topicot, köszi.

vlevi
nagyúr
És még az is lehet hogy pont ez történt. Megindult a hátulja jobbra,majd szinte azonnal balra vágódott.

EmberXY
addikt
Én csak egy lehetőséget mérlegeltem, ezt senki más, egyedül te véleményezted, ettől kár lenne odáig eljutni, hogy megutálod a topicot, elég, ha engem megutálsz, tekintve, hogy semmi nem bizonyítja, hogy így meg lehetett volna úszni.
Ugyanolyan fotel(ágy)szakértő vagyok mint ti, aki megpróbálja beleképzelni magát 1-1 szituációba, a valóság lehet, hogy teljesen más, természetesen hibázni és az események elszenvedőinek lenni emberi dolog, még Schumitól is láttunk kisebb-nagyobb hibákat olykor-olykor, ezzel azt hiszem mindent elmondtam, ez egy ilyen sport, Veletek nem szeretnék emiatt konfliktusba kerülni, ha hülyeséget beszélek, vállalom.
Up the Irons!

#70869248
törölt tag
Bourdais sokadik Indy500-t nyomja, minden rutinja megvan, itt biztos senki sem okosabb nála, de még a zindexen sem
Csak találgatni lehet hogy mit miért,..de ez egy asszimetrikus autó, elég speciális..amíg nincs helyzet, addig csak segíti a versenyző dolgát, de ha helyzet van akkor helyzet van, és akkor lépni kell...már ha olyan a helyzet
Alonso megoldja, mert egyike a legjobb versenyzőknek, de veszélyes...itt Bourdais-nak el kellett volna engednie a hátulját sztem, de lehet hogy ő már továbbgondolta és csak akkorát akart bemozdítani hogy oldalával ütközve majd kicsússza az ütközési energiát.
De a kuplung az sztem sem játszik, mert ekkora tempnál amikor kanyarban már el akar menni a hátulja, és oválon vagy, sóderágy és kifutási lehetőség nélkül akkor sztem tuti a fal..annyi csak hogy mivel akarod eltalálni.

KraX
senior tag
Valoban kisertetiesen hasonlit az akkori bukashoz...
I know kung fu!

DopeBob
addikt
Nem tud esetleg valaki normális streamet? Nem tudom hol lehet ilyeneket találni, ami legalább ránézésre nem tiszta spam/vírus. Digim sajnos nincs.
MZ/X

emre
veterán
A győzelemről megtanultuk hogy a részvétel a fontosabb, a vereség is fizet szépen és a győztes sokkal fáradtabb.

feri1014
senior tag
Azért a csapat Amerikában is rekord idő alatt cserél motort Alonso autójában.

Motion_Blur
félisten
Alonso az 5. helyről fog rajtolni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

lacos001
senior tag
Most látom..Sato lesz mellette
Nehogy elcsesszen valamit a kamikazecsávó....
(#91027) callmeakos válasza Motion_Blur (#91025) üzenetére

callmeakos
veterán
Jól tolta. És miután végzett, és interjút adott, feltűnően sokat mosolygott. Csak nehogy itt ragadjon jövőre
All→M8

Qorthral
őstag
Szép!
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

feri1014
senior tag

Mortein
tag
Nem fog itt ragadni. Nyilatkozta, hogy ez nem az ő világa.

Csapoati
Topikgazda
Ja, szerintem csak élvezi, hogy van esélye. Nagyon mérges vagyok a Hondára (és valamennyire a Ferrarira is), hogy egy ilyen kaliberű pilóta nem tud elérni náluk semmit az autó (illetve a Ferrarinál sokszor a taktika) miatt.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

MPowerPH
félisten
Most neztem meg a koret, szepet ment. Jo lenne az F1 -ben is az elmezonyben latni.
Don't Tread On Me

JColee
őstag
Tegyük hozzá, hogy most Alonso a rutintalan újonc.

Sholom
tag
Azért bírom hogy Montoya évek óta osztja az észt, Alonso odamegy és rögtön 5. a nagyokos meg 18.

-Mike-
addikt
A nagyokos Montoya 2015ben a mezőny végéről nyerte meg az indy 500at.

Ciccuka
addikt

guftabi96
addikt
Az a nagyokos 2015-ben megnyerte az Indy 500-at. (nem is akárhogy)
Azért bírom az ilyen megmondóembereket. Legközelebb inkább számolj el 3-ig, mielőtt hülyeségeket írsz.
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

#70869248
törölt tag
Jaja, ahogy írják Montoya azért nem kispálya, F1-ben sem volt, és Ami-ban sem az.
[ Szerkesztve ]

#56474624
törölt tag
Montoya CART-bajnokként jött az F1-be, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]

Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

MPowerPH
félisten
Jah, hat ez volt a Forma 1....
Don't Tread On Me

junior11
veterán
Régi szép emlékek...
The Truth Is Out There - Az igazság odaát van

KraX
senior tag
Ez nekem is nagyon hianyzik... es ez igy is marad
I know kung fu!

cyberkind
nagyúr
Nem biztos, ha a 4 hengereseknél kirakják a turbót akkor van remény, és Brawn is elmondta, hogy visszaakarják hozni a hangot, csupán pár év.
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
Ha kirakják a turbót, honnan lesz ló?
..szerintem jónak tűnik

cyberkind
nagyúr
Nem tudom, majd kitalálnak valami csodát ismét, elvégre a F1 a királykategória, itt kéne jelentkeznie a sok technikai forradalomnak amik egyszer az utcára jönnek.
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
mint pl a turbo és a hibrid hajtás? amíg az elektromos hajtás forradalma be nem köszönt
..szerintem jónak tűnik

#70869248
törölt tag
csodák nincsenek, egy 4henger 1.4-s normál levegőt légzős normál benzint égetős motor nem tud semmit amit F1-nek lehetne nevezni, ..hogy valami legyen ahhoz a tömegarányt kellene kedvezőbbé tenni, és legalább 300kg-ra csökkenteni az autók összsúlyát,...és még akkor is megtörténne hogy bizonyos tempó felett egyszerűen nem tudja tolni a levegőt.
..ha nincs tempó, és kevés a súly, akkor kevés a hasznosítható fékezési energia...minden visszaüt.
..ha aksikat raksz bele az növeli a tömeget.

cyberkind
nagyúr
A turbó azért annyira nem új dolog de igen, csak még újabbak és jobbak illetve olcsóbbak, mert az szép, hogy sokan panaszkodnak a pénzelosztásra de csak a motor egy vagyon a régihez képest.
(#91048) b-type
Nem mondtam, hogy vannak csodák de a 4 henger minden gyártónak vonzó lenne és a hangot nem igazán lehet megoldani turbóval ha jól gondolom, mert azok a motorok se fognak pörögni 18k-t vagy többet.
Nekem már elég volt a V6-osból 1 év után és már Tesla-t akarok itt látni, persze ez lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

#70869248
törölt tag
A V8-s motorok egyáltalán nem voltak olcsók, sőt qva drágák voltak...
Vannak gyönyörű turbós, ikerturbós hangok...tény hogy egy 3-4ezres V10szívó 18ezres sivítása más.
A hang az egy érdekes dolog, tény hogy kell..bebizonyosodott, de nem feltétlen az kell ami volt, jöhet az új hang..csak legyen és rezegjen az ember gyomrában, bsztassa a libidót.
összességében az autók is jobbak voltak régen, ma eldobható autók vannak, úgy sz@r az egész ahogy van, de legalább minden eleme újra hasznosítható...meg persze színes-szagos guszta, mert profi a szakma ami tudja mire harap a vevő...a többit meg oldják meg hitelből.
Az autó eltűnt gyakorlatilag, 20 éves autókat kell venni. Az F1 meg halk lett
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Latitude 5501 - 9.gen i7 (6mag) - 16GB - 512GB - Nvidia - FHD
- Eladó Apple Iphone Xr black 64GB
- Bomba áron, Új bontatlan, AirPods PRO Üzletből, apple világ garanciával
- Eladó Asus Rog Strix Scar II (GL504GW) RTX 2070
- Dell Latitude E7470 i5-6300U/16GB DDR4/256GB SSD/QHD IPS Touch Carbon/4G/HUN Vil.Bill./Új Állapot