Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#89001) snecy20


snecy20
(veterán)

Hú, mit kéne kitalálni, hogy a Mercedes végre eltűnjön mondjuk az első három közeléből?
RedBull 1-1.2, Ferrari 0.5, ebből semmi nem lesz így nyárra, még egy izgalmas szezon illúziója sem...
Ezt leszámítva viszont a hétvége nagy fejleménye, hogy a gyári Renault újra játékba került. De jó lenne, ha legalább azon a szinten lennének, mint mondjuk 2004 körül!

(#89002) gbors


gbors
(nagyúr)

Jó kis időmérő volt, Bottas szépen odatette. A pole-hoz kellett Hamilton hibázgatása is, de ez szoros lett volna mindenképpen. Nem tudom, mennyi ezeknek a srácoknak a tanulási ideje, de azt tippelném, hogy a 3. futamon adott csapatban még senki nem éri el a maximumát - talán mégis lesz bajuszcibálás az év második felében? :) Csak most ezt át kellene vinni a versenyre is...

A többiek között is voltak érdekességek, Wehrlein láthatóan lendülettel tért vissza, aztán Ricciardo is szépen odapakolta a végére, meg Hülkenberg is. Palmer még másodperces csapaton belüli hátránnyal is befért a 10-be, úgyhogy itt most valami a Renaultnak is összeállhatott. A Force Indiának annál kevésbé.

Igen kíváncsi leszek a startra - elsőbálos Bottas mögött elég cápásak a vizek, számítok némi bokszra :)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#89003) csako válasza shteer (#88998) üzenetére


csako
(addikt)

VB végre tényleg VB lesz? :))

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#89004) b-type válasza snecy20 (#89001) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Semmit, ..jobban kell csinálni náluk, az ami a korrektségbe belefért az megvolt, felborították az autókat aero és tapadás szempontból ..és megnyitották a motorfejlesztést.
A Mercedes nem a kozmikus főgenya, lehet náluk ötletesebbnek, részletesebbnek, és kimunkáltabbnak lenni, azaz összességében jobbnak.
..
Versenyen van még lehetőségük,..taktikában a Mercedes nagyon meggyengült.
..a legprofibb csapat pedig még mindig a Red Bull, a nagy Renault támadáson kívül, aminek a mozgatórugóját még most sem értem, csak sejthető talán,..de azon kívül a legrealistább, legsimább, és legerősebb csapat, taktikában is a legjobbak...Horner nagyon jó 'kapitány' nagyon nagy kár a lemaradásukért.
..
Hamilton-nak sajnos nagyon jó dolga van, ezt sajnálom...jó lenne ha újra akkora tűzzel lobogna mint annak idején amikor Monza-ban megpróbálta az utolsó körben beérni a Brawn-t közel másfél másodperces hátrányból, és persze odaverte a McLaren-t. Nincs rá így sok esély sajnos.
Bottas nagyon jó volt, de ahhoz hogy igazán nagy kűzdelem legyen kell a Red Bull-tól még fél másodperc versenytempóban, kell a Ferrari erősödése, és persze kellene egy Alonso valahogy.
Így belaposodhat az év.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#89005) KraX válasza snecy20 (#89001) üzenetére


KraX
(senior tag)

Teljesen felesleges meg a Ferrari veget vizionalni egyetlen idomero utan. Az, hogy 2015-ben a melegebb palyak fekudtek a Ferrarinak megintcsak nem sokat jelent iden, hiszen ezek teljesen mas konstrukciok. Nem teszteltek meg ilyen meleg korulmenyek kozott. Lehet, hogy iden is le fognak maradni a fegyverkezesi versenyben, de egyetlen idomero utan temetni oket szerintem legalabbis ertelmetlen.

I know kung fu!

(#89006) gabe_


gabe_
(őstag)

Mindenesetre jó látni, hogy futamról futamra változnak az autókon a szárnyak és az alkatrészek. Jót tett a zsetonrendszer eltörlése.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#89007) hermanyi


hermanyi
(őstag)

Vot Má ?

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#89008) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#89009) KraX válasza -Mike- (#89008) üzenetére


KraX
(senior tag)

Igen, elfelejtettem megdicserni Bottast, szepen ment, le a kalappal, a masik ember aki nagyon gyors volt egesz hetvegen az Hulkenberg... jo latni, hogy jon fel a Renault is, legalabbis ez a hetvege eddig szinte hibatlan szamukra.

I know kung fu!

(#89010) kisza25 válasza shteer (#88998) üzenetére


kisza25
(félisten)

:DDD

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#89011) #10927360


#10927360
(törölt tag)

A Merci motoros gépek 7-8 tizedet javultak a Q3-ban a Q2-es ideikhez képest...A gyári Merci is, meg a Williams is...A Ferrari csak 3 tizedet...

Ez most a motoron múlt.

(#89012) AMD Power


AMD Power
(titán)

De szépet ment ma Hozzászólás!! Bár nem hiszem,hogy holnap ő fog nyerni...

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#89013) JJános


JJános
(addikt)

Merci megint tekert egyet a motoron. Sajna a Ferrarik megint sehol. Bottas! Izgalmas rajt jön. Rönyó szépen jön fel. Hülki nagy grat. RBR lassan elkapja a Ferrarit. Én azért nézem, de innentől a remény már nagyon kicsi. Kimi jövőre nem lesz a ferkánál. :( Ez van.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#89014) #10927360 válasza JJános (#89013) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

Értsd már meg hogy meleg van! :D

Te se gondolhatod komolyan, hogy 5 nap alatt mindenki talált 1-2 másodpercet. :DD :R

Arról nem beszélve hogy majdnem minden szabadedzésen a hétvégén technikai probléma hátráltatta a Ferrarit ami mind erőforrással kapcsolatos volt azon belül is melegedés. Folyamatosan vágd patak a lyukakat a borítása. És valószínűleg lejjebb is tekertek az erőforrást. Mert voltak olyan gyökér emberek akik kitaláltak , hogy 4 motorral kell teljesíteni egy évet.

Mellesleg a legtöbb új aerodinamikai fejlesztést is ok hoztak most ide. Temetni már most egy eddig friss de jól működő strukturálisan megváltozott csapatot épp akkora ostobaság mint az hogy kanapé szakértőnek gondoljuk magunkat.

[ Szerkesztve ]

(#89015) -Mike- válasza JJános (#89013) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Az egy körös tempó nem egyenlő a verseny tempóval. Ausztráliához hasonlóan tempójavulás várható Vetteltől, szerintem megint ő lesz a leggyorsabb a versenyen. Minden csak az első körös helyezkedéstől illetve a taktikától függ majd. De szerintem simán megnyerheti.

(#89016) DS39 válasza #10927360 (#89011) üzenetére


DS39
(veterán)

Sajnos 2014 óta a motoron múlik minden.

(#89017) -Mike- válasza DS39 (#89016) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Szerintem 1950 óta. :D

(#89018) cyberkind válasza -Mike- (#89017) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Biztos ez? 14 előtt a Renault volt a leggyengébb a Merci meg a legerősebb és láthattuk mi volt. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#89019) DS39 válasza cyberkind (#89018) üzenetére


DS39
(veterán)

Pontosan. Vettel sínautójában az adott évek leggyengébb gyári erőforrása volt.

(#89020) -Mike- válasza cyberkind (#89018) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Tuti.

[ Szerkesztve ]

(#89021) Citroghost


Citroghost
(őstag)

Hamilton Abu-Dzabiban is utolérhetetlen volt

Nem túl eseménydús futammal zárult a F1 2017-es szezonja, ugyanis Hamilton zavartalan rajt-cél győzelemmel fejezte be az évet, mely idei tizedik, karrierjének 63. első helyezését jelentette. A második helyen Bottas ért célba, mely tisztes távolságból kísérte végig csapattársát, így a három futammal ezelőtt eldőlt bajnoki cím után a második helyezést is bebiztosítva a Mercedes istállónak, amely így toronymagasan nyerte a konstruktőrök viadalát. Kettejüktől bőven lemaradva érkezett Vettel a Ferrarival, aki év eleji bizakodás után végül Bottas-szal párbajozva a második helyet sem tudta megszerezni a pilóták versenyében. A futam legérdekesebb jelenete az utolsó körben történt, amikor Raikkönen megcsúszva eltalálta az oldalfalat, és az eltört felfüggesztéssel már nem tudta befejezni a futamot. A negyedik helyet így Ricciardo szerezte meg, amely így fontos pontokat szerezve a Red Bullnak, felhozta a csapatot a konstruktőrök második helyezésére.

Sportsportsport, 2017. 11. 26.

(#89022) #10927360 válasza Citroghost (#89021) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

Álmodják királyfi :P

(#89023) stvnppp válasza DS39 (#89019) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

...aminek a motorvezérlését tökéletesen hozzáhangolták a befújt diffúzorhoz. Ráadásul a fogyasztása a legjobb volt, ami a spórolási versenybe tökéletesen beleillett. Egyszerűen nem a motor ereje volt a lényeg abban a pár évben. Nos, akkor melyik is volt a legjobb motor? ;]

(#89024) BMW001 válasza DS39 (#89019) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Azert nem volt az ennyira gyenge. Monzaban alt. meg akkor is jol szerepeltek. Akkor az RBR a befujt diffuzornak, es az ahhoz igazitott motorvezerlesnek koszonhetett mindent. Na meg a teljes aeronak, mert a tiltasok utan is az elen maradtak ugye.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#89025) Citroghost válasza #10927360 (#89022) üzenetére


Citroghost
(őstag)

Ez inkább rémálom, de az a baj, hogy lehet, hogy ez lesz. (megint)

(#89026) KraX válasza Citroghost (#89021) üzenetére


KraX
(senior tag)

:D

Megegyszer mondom, hogy varjunk meg ezzel... ne kialtsunk mar most farkast egyetlen rosszabbul sikerult Ferrari idomero utan. Olyan uj prototipusokrol beszelunk amit meg messze nem tudtak kiismerni a csapatok lsd ide vs tavalyi Red Bull> iszonyu erzekenyen reagal a beallitasokra az idei auto es nem kovetkezetesen, ahogy azt megszoktak a tavalyi modellnel... varjunk mar meg legalabb nehany mas-mas karakterisztikaju futamot, hogy meglassuk mi a helyzet. Es igen, most is nagyobb az eselye, hogy a Ferrari lemarad a Mercedessel folytatott fegyverkezesi versenyben, de adjunk mar eselyt nekik... 86'-tol szurkolok a piros autoknak es 14 evet kellett ulnom a kepernyok elott, hogy lathassam vegre konstruktori vb-t nyerni oket es 15 evet ahoz, hogy egyenit is... mert olyan "hikomat" ellenfeleik voltak a palyan mint a McLaren Honda, a Williams Renault vagy a McLaren Mercedes akik uralkodtak jo nehany even keresztul. Most is van egy gyari Mercedes akik uralkodnak, de az osszes korszaknak vege lett egyszer, a Mercedes sem lesz mindig elol. Jelenleg ok a legjelentosebb ero az F1-ben, de oket is le lehet gyozni vagy igy vagy ugy. Ne legyunk hamariak... :D turelemmel ki kell varni es ujra eljon a voros torpedok ideje.

Az a tobb mint 4 tized valoban sok egy koron, de valoszinuleg verseny tempoban is le lesznek maradva a vorosok holnap, nem realis a harmadik helynel elorebb varni oket, ha megis ram cafolnak akkor lehet egy jobb futamunk. Bottasra kivancsi vagyok, holnap mit fog mutatni, de szerintem vagy elizgulja a rajtot vagy atugorja Hamilton par koron belul.

Pascal Wehrlein kimaradt a fenti dicseretbol... ot is meg kell dicsernem mert a leheto legjobb idomeros eredmennyel tert vissza, szoval jara a taps. :C

I know kung fu!

(#89027) EmberXY válasza KraX (#89026) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Ez egy érdekes dolog számomra, hogy hányan hányféleképpen magyarázzák be maguknak, hogy az idei Ferrari simán veri a Mercit, csak éppen ekkor meg akkor ez meg az közbejött... :D
Fotelszakértőként leírom, hogy én eddig mit láttam a TV-ben:

Melbourne: Egy körön jobb a Merci, de nem sokkal, Vettel szétválasztja őket, mert nagyon jó a Ferrari (tehát nem azért, mert Bottas életében először ült F1 autóban :D). A futamon kihívták Hamiltont az élről, elcseszve a taktikát, ezután Vettel kapva kapott az alkalmon, ezt kihasználva behúzta a futamot. Mindenki örül, hogy a Ferrari veri a Mercit, simán, erőből, beindul a fantázia, hogy milyen izgalmas szezon lesz ez.

Kína: Időmérőn megint jobb a Merci, de Bottas még mindig kikapott 1 ezreddel, így ismét Ferrari volt az első sorban, persze továbbra sem azért, mert Bottasnak még mindig szokatlan volt a helyzet, és nem tudja kihozni a maximumot a kocsiból. Vettel 2 tizedet kapott Hamiltontól, de persze csak azért, mert ez a "Hamilton faktor". A futamon Hamilton rajt-cél győzelem, Vettel gyakorlatilag a pálya mellől rajtolt, hogy ne a vizes gridről kelljen, mint a többieknek, de egye fene, így se tudott előrébb kerülni. A végén bravúrosan hozza a 2. helyet, mert ugyan Vettel faktor is van, kár lenne tagadni. Tömegkonklúzió: hűvös volt, ez jobban kedvez a Merciknek, de egyébként a Ferrari az ász, egy izgalmas szezon lesz ez.

Bahrein: a harmadik futam jön, mindkét Ferrarinak (már) erőforrásgondjai voltak az edzéseken, Kimi konkrétan elfüstölt, Vettel alól kifagyott a szoftver, természetesen mindennek a meleg az oka, véletlenül sem az, hogy a csúcsra járatott technika megszenvedte az eddigi ász szereplést. Időmérőn ~ fél másodpercet kapott Vettel Bottastól, már Hamilton faktor se kellett (azzal az elhibázott körrel nehéz is lett volna), de már Merci 1-2. rajthely, ha tendenciózusan nézzük, akkor is "stimmel", ugyanis Bottast már Kínában is nehéz volt a második sorba küldeni. Kíváncsian várom a futamot, én örülnék a legjobban, ha bebizonyosodna, hogy csupa baromságot hordtam most össze, és Ferrari 1-2 lesz, természetesen erőből, nem azért, mert esetleg Bottas kilöki Hamiltont a rajtnál..., de félek, hogy nem teljesen ezt fogjuk látni. Ja, de természetesen a Ferrari az ász továbbra is, ne temessük még a szezont, akármi lehet. :D

Elnézést kérek mindenkitől, de ki kellett írnom magamból, én így látom, szerintem kvázi semmi változás nincs az erőviszonyok tekintetében, ha volt is, az Melbourne-ben volt, véleményem szerint a Merci ha lassan is, de biztosan képes lesz uralni a helyzetet és felülmúlni a Ferrarit. A gumikezelés különbsége is terítéken van, ez még talán jó pont lehet a Ferrarinak, ha így marad.

Up the Irons!

(#89028) DS39 válasza EmberXY (#89027) üzenetére


DS39
(veterán)

Ha igazad is van, az nekünk nem jó (kivéve Merci szurkolókat), hiszen az elmúlt 3 évben ezt láttuk, unalmas lesz még 4 évig.

Mondjuk ha így lesz, jövőre már a kutya nem nézi ezt a sz.rt. 😀

(#89029) JJános válasza EmberXY (#89027) üzenetére


JJános
(addikt)

Nagyon hasonló gondolatokkal foglalkoztam este. Na most tegyük hozzá, hogy az egyik RBR lenyomta a másik Ferrarit. Vagyis az RBR jön fel. Nincsenek elmaradva a Ferraritól. Kimi azért nem tud többet, mert nem tudja az autó. A rajtnál Bottas elmegy, és onnantól Merci háziverseny. A dobogóért négy autó fog versenyezni. Úgy értem a harmadik helyért. De vannak biztató jelek is. a Renault. Márpedig, ha a rönyó jó, az RBR méginkább az lesz. Hülki feljöhet az élmezőnybe. Ennyi jutott eszembe.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#89030) [CS]Blade2 válasza EmberXY (#89027) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Én is arra számítok, hogy maradt az erősorrend, csak most jobban kijön az, ami eddig is jelen volt, hogy a Ferrari mindig felkészült az első versenyre, a Merci csak később tudta összerakni a lapokat, míg a Redbull több évben gondolkodik.
Eddig ugyanaz történik, mint tavaly, csak most látványosabban. A Redbull lapot kért a 19-re, mert bevállalták, hogy ebből az egyszerű formából kihozzák azt, amit a többiek a teleaggatott filozófiából, hogy ezzel semlegesítsenek egy jó adag motorerő hátrányt. Ez még kérdéses, hogy bejön-e, de elvileg a Ferrari előtt voltak tavaly az év 3/4-énél. Onnan nagyon el kellett b.ni a Redbullnak, hogy 1 másodperc hátrányba kerüljenek. Ez az 1 másodperc majdnem az egész téli fejlődést jelenti, mert a többi a szabályok miatt van. A Redbull a mostaniak alapján a t.ét vakarta a télen és előálltak a 16-os autóval ami látszatra még igaznak is tűnik, csak hihetetlen, mert erre készültek, ezt várták 14 óta.

Konkrétabban a különbség szerintem az, hogy számokkal illusztráljam, hogy a Redbull 6 hónapot dolgozik a vázon és a filozófián, a Mercedes 5 hónapot, a Ferrari mondjuk 3-at. Utána amikor elkészülnek, jönnek a részletek, és a számokból kivehető, hogy nyilván akinek több ideje van, az már a téli tesztekre olyan elemeket tud hozni, amit én csak úgy mondanám, hogy "reszeltünk még itt 3mm-t meg ott 2-t".

Eddig ez nagyon szembetűnő volt, mert a szabályok alig változtak, és elemzős oldalakon láttuk, hogy az egyik futamhoz képest a Ferrari fejlesztése a másik futamon, hogy a első szárny 4. szárnyeleme 1cm-vel rövidebb, mint két hete, valamint a nyilatkozatokon, hogy "Alonso: ez az autó ugyanaz, mint nyár elején, semmi fejlesztés nincs rajta".

Szerintem ez a trükk. Így maradnak le a fejlesztésben, mert idővel korlátozza őket, hogy a vázon kellene változtatni, és akkor a Redbull nitróra kapcsol mert nekik nem, hogy év végéig jó az alap, hanem még át is viszik a következő évre.

(#89031) b-type válasza DS39 (#89019) üzenetére


b-type
(nagyúr)

ahogy i90venom is írja, az egyik legjobb motor a Renault volt, csak nem az erejében kell keresni a hűha faktort.
A befújt diffúzor régi találmány, régen simán a hátsó szárnyra irányították a kipufogógázt, vagy a diffúzor felső elemére...tökéletes elgondolás, hiszen ha már kilövünk egy csomó légáramot a motorból akkor kicsikarjuk belőle amit lehet, bármennyi is az.
A hátránya az hogy ha a versenyző elveszi a gázt, akkor ez a hatás megszűnik, némileg megzavarva az autót, komoly probléma csak ott lehet mint mondjuk a 130R-nél, ahol ha a versenyző teligázzal megy akkor végig tapad, de ha elemeli a gázpedált, és megszűnik a motorból kiáramló levegő akkor leszorítóerőt veszít az autó...
A Red Bull-nál egyszerűen zseniálisan ismerték fel, hogy a Renault motornak qva jó a fogyasztása, ezáltal kevesebb benzint cipel, ez jó. mondjuk ha a merci sok ló és sok benzin=80, akkor a Red Bull kevesebb ló és kevesebb benzin:75
De ennek itt a vége, ennyi....viszont ha marad a Renault kevesebb ló, de mellérakjuk a Mercedes fogyasztását, az értékünk lesz=70..mondjuk, és van egy csomó benzinünk, és azt csináljuk hogy ahol csak szerepe van, a közepes és gyors kanyarokban, folyamatosan azon a fordulaton járatjuk a motort ahol kapunk annyi kipuffogóból áramló gázt ami megadja nekünk a qva fontos több leszorítóerőt. Az egész autót ennek megfelelően tervezték, a versenyző ennek megfelelően kezdett vezetni és végeredmény a Mercedes-szel összehasonlítva összteljesítményben lett 80 és ~87 a Red Bull javára, és az benne qva jó, hogy a Mercedes járni fog az úton tovább, mert övék a legerősebb motor, nem fogják feladni..és mindent átdolgozni, elveszíteni a teljesítménynövelés terén szerzett tapasztalatokat, és áttévedni a Reanult területére a spóroláshoz....kinéz egy sima katasztrófa, és Newey nélkül még az aero sem akkora tuti terület.
Nem fogják követni a Red Bull-t, hanem megpróbálnak még jobb és még jobb motort csinálni..
..
Ez amit a Red Bull kitalált, zseniális...és szörnyű volt, azt látni ahogy Silverstone-ban olyna tempófölénye volt Vettel-nek (mert ő alkalmazkodott jobban ehhez a motorvezérléshez), hogy szó szerint brutális, amikor igazán kellett nyomnia, ráesett mindenkire.
Jó motorja volt a Renault-nak, de kellett a Red Bull hogy ezt meglássa....és aztán kissé arrogánsak is lettek a saját zsenijüktől.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#89032) gabe_


gabe_
(őstag)

A tippem mára:
1. HAM
2. BOT
3. VET

Sovány szakácsban sose bízz!

(#89033) DS39 válasza b-type (#89031) üzenetére


DS39
(veterán)

Értem, köszi hogy leírtad.
Kérdés lesz-e most is ilyen zseniális megoldás a Merci ellen.

(#89034) JJános válasza gabe_ (#89032) üzenetére


JJános
(addikt)

1. Bottas 2. Hami 3. Vettel

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#89035) Csapoati válasza gabe_ (#89032) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem kockáztattál valami nagyot. :D

JJános: Te meg még annyit sem. :D

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#89036) junior11 válasza gabe_ (#89032) üzenetére


junior11
(veterán)

Szerintem is.

The Truth Is Out There - Az igazság odaát van

(#89037) b-type válasza DS39 (#89033) üzenetére


b-type
(nagyúr)

több gyártó, több lehetőség..lenne.
Az hogy jelenleg még +üzemanyagot égessenek el az elképzelhetetlen, de azért most is vannak olyan területek ahol meg lehet látni a lehetőséget, de a Red Bull már nincs abban a fészekben...nem kiemelten fontos a Renault számára....ez sajnos együtt járt azzal a hajcihővel annak idején, de hogy aztán a tyúk volt hamarabb vagy a tojás.. azaz a Renault fejében hamarabb fogalmazódott megy a gyári csapat indítása és utána kezdődött a cirkusz, vagy fordítva ezt nehéz megmondani..de onnantól kezdve hogy a Renault csapatot indít, a Red Bull kikerült a fészekből, vagy legalábbis a szélén billeg.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#89038) BMW001 válasza JJános (#89029) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Kimi nem azert nem tud tobbet, mert ennyi az auto. Hanem azert., mert Kimi mar nagyon regen nem az, akit sokan szerettek. Legfokeppen nem valo egy Ferrari szintu csapatba, mert lassu. Alonso is feltorolte vele a palyat, Vettel eddig nem tudta, de ugy nez ki ebben a szezonban mar neki is sikerul. Az auto annyit biztosan tud, amit Vettel kihozott belole. Tehat ha csak Kimit nezed, kakor az jon le, hogy a Ferrari nem jo. Kozben meg csak lassan mar egy elozes is gondot jelent neki.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#89039) 7etape válasza BMW001 (#89038) üzenetére


7etape
(addikt)

Vettel az 1. évében keményen feltörölte vele a pályát. Tavaly nem tudta.

(#89040) Peat;) válasza BMW001 (#89038) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Kimi szerintem máig az aki volt, csak olyan pilóta aki a stílusának teljesen megfelelő autóval tud érvényesülni a pályán. A lotusnál ezért született újjá, mert kiszolgálták maximálisan. Tipikusan az a pilóta aki köré csapatot kell építeni és akkor hozza az eredményeket, remek marketinggel. Amennyiben ez nincs meg, zsákbamacska a teljesítménye, lehet olyan mint tavaly és lehet olyan mint Alonso mellett, egy szürke B kategóriás pilóta. Egyszerűen nem illik gyári csapatba a mai korban. Viszont neki kell a pénz és győzelmi esély, ami csak gyári csapatnál adott, így lassan búcsúzik tőle az F1, de elég kellemes karriert futott be bárhogy is nézem.

[ Szerkesztve ]

(#89041) KraX válasza gabe_ (#89032) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ha nem tortenik semmi akkor en is ezt tartom a legvaloszinubb forgatokonyvnek mara, az eddigiek alapjan.

I know kung fu!

(#89042) #10927360


#10927360
(törölt tag)

Tegyük fel hogy igaza lehet azoknak akik arra számítanak hogy ennyi volt a fellángolás. Ami sokkal inkább arról szólt hogy a Mercedes nem ismerte ki a csomagot. (Ausztrália,Kína és most Bottas lemaradása...)

Ha így van és Mercedes dominancia lesz akkor szevasz F1 részemről legalábbis. :)

Már csak azért is mert vicc hogy a a Mercedes ennyivel jobb munkát tud végezni. Lehet szidni a vorosoket , hogy be moszerolta a Mercedes és RedBull felfüggesztését. Csak hogy elkészítették a sajátjukat és annak hatására tiltotta be az FIA. Próbálkoznak a srácok ez látszik az autón is.

Ez mind azért van mert a tetves Mercedes fenyegetőzött a kiszállással. Azóta hip hop top csapat évek óta akiket senki nem tud megfogni. Előtte meg a világukat se tudtak. :U jó ez a sport , csak mire?

[ Szerkesztve ]

(#89043) b-type válasza Peat;) (#89040) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jobban tudjátok mint ő maga. :) ..hiszen ha tudja ezt amit gondoltok, hogy köré kell hogy épüljön a csapat, ..akkor miért ment el a Lotus-tol ahol így volt, róla szólt minden, egy olyan Ferrari-hoz Alonso mellé..(aki miatt elküldték régebben), ahol viszont nem.
..és a másik kérdés hogy miért nem megy el a Ferrari-tól amikor Alonso után odahozták Vettel-t...hiszen baromira nem látszik hogy köré épülne minden. ..Az eredményei a Lotus-nál jobbak voltak, gyözelem, és évvégi 3 és 5.. hely (6 pontra a 4. helytől, 16pontra a 3. helytől úgy hogy az utolsó két futamon nem ült autóba a kifizetésének elmaradása miatt).
..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#89044) #10927360 válasza b-type (#89043) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

Csak hogy a Lotus és az akkori szabályok jobban fekudhettek a vezetési stílusához.

(#89045) gabe_ válasza Csapoati (#89035) üzenetére


gabe_
(őstag)

Sajnos ez a legvalószínűbb forgatókönyv :P
De hátha lesz valami kavar a rajtnál, vagy később, amiből nem mercisek jönnek ki jól. Akkor még lehet hogy csata is lesz :)) mondjuk esetleg Verstappen hátulról szétcsap köztük...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#89046) b-type válasza #10927360 (#89044) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Akkor miért is ment el? Volt egy nagyon jó hangulatú csapat, tudott győzni, jók voltak az eredmények...és az autó és a szabályok is feküdtek neki.
...akkor miért is kellett elmenni? ..ráadásul nem is akárhova, hanem oda ahonnan kicsapták, és az mellé aki miatt kicsapták.
hol van ebben a logika?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#89047) 7etape válasza gabe_ (#89045) üzenetére


7etape
(addikt)

Elsőként nem volna rossz, ha Vettel megtanulna rajtolni. :D Az első két futamon nemigazán ment neki.

(#89048) #10927360 válasza b-type (#89046) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

Egyáltalán nem tudhatjuk hogy pontosan mi történt akkor. Valószínűleg nem volt snnxira rossz üzlet neki, mert meg utána is kapta a pénzt. Ha annyira megrancigaltak volna biztos nem ment volna oda vissza.

Ugyanakkor én azt gondolom , hogy egy másik pilótának eredményesebb lehetne a csapat. Mert az is elképzelhető hogy Kimi totál nem tud hozzátenni annyi érdemi munkát a dolgokhoz mint Vettel.

(#89049) echterion válasza Csapoati (#89035) üzenetére


echterion
(veterán)

Na, akkor majd én jövök egy tökösebb tippel: 1. Bottas, 2. Kimi, 3. Vettel. :)) (Hami a rajtnál visszaesik, ő jön ki rosszul az ottani kavalkádból, ezért csak a 4-re tud visszajönni a végéig, Kimi meg megtáltosodik, plusz Vettel taktikáját basszák el ezútta a Ferkánál, így sima Bottas győzelem lesz.)

(#89040) Peat;) : Hát, sajon jórészt igazad van, szépen leírtad. Jövőre még szívesen látnám valamelyik középmezőnybeli csapatban, mondjuk a FI-ban, de erre nem látok lehetőséget, pont azért, amit írtál is: neki top csapat kell és a Lotus-t azért vállalta be szerintem, hogy lehetőséghez jusson egy topcsapatnál. Mondjuk, pont a Ferkához menni hólyeség volt így utólag, de gondolhatta volna a múltbéli tapasztalatokból, hogy sok jóra ott nem számíthat. Megkapta a topcsapatot, aztán még egy szaros győzelem se jött neki össze. Szerintem kudarcként éli meg azt a pár évet és ha nem sikerült idén valamit elérnie, akkor neki itt lesz a vége.

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#89050) mokus1 válasza #10927360 (#89044) üzenetére


mokus1
(addikt)

Valószínűleg az is számít hogy azóta nem lett fiatalabb sem.

1. Ham 2. Bot 3. Ver

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.