Hirdetés

2019. november 18., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-14 21:29:59

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88001) Csapoati válasza Motion_Blur (#88000) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az NSO egy ritka nagy szenny (az online még inkább), mióta Szöllősi lett a főnök.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#88002) echterion válasza Ba cy lus (#87997) üzenetére


echterion
(veterán)

Valami hasonlót érzek én is. Illetve annyit, hogy elszomorít, mikor valami ilyesmit tesz le az asztalra valamiféle teljesítmény helyett. Mint ember, kedvelem, de mint pilóta, sajnos egyre kevésbé. :U

(#88000) Motion_Blur: Ezek vajon melyik futamot nézték? :W

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#88003) 7etape válasza Motion_Blur (#88000) üzenetére


7etape
(addikt)

Az igen. :D Így nagyobb visszhangja lesz.. Aztán Facebookon meg mehet az okoskodás. ;]

(#88004) szilva01 válasza Lauda (#87989) üzenetére


szilva01
(őstag)

Az egesz versenyen 105kg uzemanyagot hasznalhatnak el, valamint a pillanatnyi maximum uzemanyagatfolyas 105kg/ora lehet.

(#88005) Abu85 válasza Ba cy lus (#87997) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Kimivel nincs semmi baj, csak a szívómotorokkal tud jól vezetni. A precíz gázadást a turbókorszakban akadályozza a turbó felpörgése, amitől nehezen érezhető mikor kerül az autó súlypontja a hátsó kerekekre. Mivel Kimit a segge tette gyorssá, így a turbó neki nem jött jól.

De egyébként a múlt évben Vettelt is megverte néha, mert gyenge volt a Ferrari hátsó stabilitása, amitől Vettel nem tudta úgy vezetni a kocsit, ahogy szereti, mert állandóan túlkormányzott lett volna.
A mostani Ferrari nagyon feküdhet Vettelnek, mert nagyon stabil a hátulja, így könnyen tud a kigyorsításra játszani, és később fordulhat rá a kanyarokra miközben nem kell aggódnia attól, hogy túlkormányzott lesz a kocsi. Ez a kombináció nagyon jó a mostani szabályokkal, mert így Vettel finoman tud bánni a gumikkal is.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#88006) szilva01 válasza Abu85 (#88005) üzenetére


szilva01
(őstag)

Az ers rendszernek kostonhetoen ,,egyenletesen" jon meg a turbo, nem csak ugy hatbab@sz egyszercsak. Olyan a gazpedal kiosztasa, mintha szivo motor lenne.

(#88007) b-type válasza Abu85 (#88005) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:D
precíz gázadás :D
:))

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#88008) 7s26c válasza Motion_Blur (#88000) üzenetére


7s26c
(senior tag)

Tavaly a Ferrari szintén nyerhetett volna itt, eltaktikázták.

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#88009) -Mike- válasza b-type (#88007) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Megint egy újabb verseny mérnök.
Hihetetlen milyen koponyák járnak ide. :D

(#88010) JColee válasza szilva01 (#88004) üzenetére


JColee
(őstag)

Az átfolyási limit nem maradt 100kg/h?

Én már a következő rendszert is utálom.

(#88011) shteer válasza JColee (#88010) üzenetére


shteer
(félisten)

De

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#88012) JColee válasza Motion_Blur (#88000) üzenetére


JColee
(őstag)

Hamilton's fault. ;]

Én már a következő rendszert is utálom.

(#88013) b-type válasza Abu85 (#88005) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Kimi egy jó versenyző, gyors...és remek helyzetfelismerései vannak és a megoldásai is kiemelik a mezőnyből.
Csak nekem kívülállóként teljesen más képet mutat.
Nem világbajnok alkat, ahogy Rosberg sem volt az, tud világbajnok lenni, hiszen gyors és jól mozog a pályán,..és hát világbajnok is lett.
DE, pont azért amiért kedvelik is olyan sokan, pont azért nem fogja magához ragadni egy autó fejlesztését, és olyanná formáltatni ami neki tökéletes, vagy ahhoz közeli, nem fogja maga köré építeni a csapatot ..és nem fog alkalmazkodni.
..hogy egy példát mondjak, a Lotus-nál köré építettek mindent, és kifizetődő is volt, mármint eredményekben, de ami a Kimi sajátja a 'Leave me alone' az nem annyira faxa ám egy csapatnak, oké, jól reagálták le, sőt még ki is domborították...mert egy nagyon jó kis csapat volt a Lotus-nál, de azért ez nem annyira faxa. ..és segíthetett volna, de Kimi az Kimi, nem fog extra szponzor eseményeken részt venni, csak hogy segítsen egy kis költségvetésű csapatot akik mindent megtennének érte...nem olyan.
..és a végén kiverte a hisztit a pénz miatt és be sem ült az utolsó futamokra..mert már ledumálta a helyét a Ferrari-hoz, ahonnan viszont kibaxták pár éve, elnézést a szóért de nehéz másként nevezni.
..és azóta is elevickél a pályán,...és persze minden hibás, a csapat, más versenyzők, az aktuális alkalmazott technika, a gumik viselkedése..és a gázadás milyensége.
Pedig Kimi az Kimi, és csak egy gyors kifinomultan versenyző, karakteres résztvevője az F1 mezőnyének. De nem több (szvsz! persze)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#88014) Lauda válasza szilva01 (#88004) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Koszonom! Azert durva, hogy kb a felere lecsokkent az uzemanyag fogyasztasa az autoknak.

Apropo, a hibrid cuccot barmikor hasznalhatjak, arra nincs korlatozas, mint a drs-re?

[ Szerkesztve ]

(#88015) Abu85 válasza szilva01 (#88006) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Bármennyire is próbálják ezt megoldani, valamekkora turbó-lyuk keletkezik és ez az olyan versenyzőket, mint Kimi nehéz helyzetbe hozza, mert nem tudják úgy érezni az autót, ahogy azt sok-sok év alatt megszokták. 30+ évesen pedig átszoktatni valakit egy másik vezetési stílusra teljesen berögzült mozdulatokról gyakorlatilag lehetetlen.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#88016) McCartman


McCartman
(senior tag)

'Az egész futamon összesen öt előzés volt, emeli ki a német Auto Motor und Sport, ami valójában csak három volt.'

'3 előzés a tavalyi 37-tel szemben, ami lesújtó szám.'

[link]

Forma-1 jobban teljesít. :C :W

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#88017) Abu85 válasza b-type (#88013) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Kimi ma is tudna világbajnok lenni, ha még mindig szívómotorok lennének a háta mögött. Túlságosan berögzültek már neki azok a vezetési szokások, amiket alkalmaz, és emiatt például egy Vettel ellen, a jelenlegi szabályok közepette nem sok esélye van.

A versenyzők között elég sok különbség van a vezetési szokásokban. Annak ellenére, hogy nagyjából hasonló időket tudnak futni, Vettel például teljesen másképp vezet, mint Kimi vagy Hamilton.

Vettel stílusa fekszik a mai F1-nek a leginkább, mert a fékezésnél hagyja az autót egy picit túlcsúszni, így a kanyarodást elég későn kezdi meg, majd innen a kigyorsításra megy rá. Ezért kell neki olyan kocsi, aminek a hátulja nagyon stabil, mert a túlkormányzóságot viszont már nem szereti. Szenvedett is a múlt évi Ferrarival. Ennek a vezetési stílusnak az a nagy előnye, hogy a fékezésnél szinte a teljes féktáv egyenes marad, és ha a kigyorsítás is stabil autóval történik meg, akkor rendkívül gumispórolós az egész kanyarodás. Ezert tűnik Vettel alatt a mostani Ferka annyira gumimágusnak, valójában nem a kocsi az, hanem a kocsi és a versenyző együtt.

Kimi stílusa sokban eltér. Ő rövid kanyarvétellel operál, de ehhez a fékezés már nem lehet egyenes féktávú, vagyis a kanyarba való befordulást még a fékezéskor megkezdi. Ezután a kocsinak áthelyeződik a súlypontja a hátsó kerékre és ilyenkor kezd a gázadásba, de precízen, hogy ne legyen az autó túlkormányzott. Itt a kanyarkezdet gumigyilkos, de a kijövetel nem annyira, viszont a turbó miatt nehezen lövi be Kimi a megfelelő kigyorsítást. Ettől sajnos néha a kijövetel is nagyon megnyírja a gumit.

Hamilton Kimihez hasonlóan fékez, vagyis még a féktávon elkezd kanyarodni, de ő szereti a túlkormányzott autót, ezért direkt ilyen beállítást is alakít ki magának. Emiatt Hami nem érzi akkora problémának a turbó-lyukat, viszont fékezés közbeni kanyarodás mellett a kigyorsításkor is eléggé nyírja a gumikat. Ezért szokott panaszkodni, hogy úgy érzi elfogytak a gumit. Mint amikor a hétvégén Verstappen mögé ragadt egy jó ideig, és a Soft gumikkal azt mondta rádión, hogy vége van. Valójában persze nem fogytak el, de Hamilton a vezetési stílusával nagyon érzékeny a mechanikus tapadásra, tehát ha már picit elkezd fogyni a gumi, akkor azzal már nem érzi jól magát. Ezért kér jellemzően minél hamarabb kerékcserét.

A mezőnyben egyébként Alonso az egyetlen versenyző, aki nagyon számítóan vezet. Ez a szuperképessége. Az évek folyamán képes volt többféle stílust rögzíteni az agyában, és ezt tényleg képes autótól függően elővenni. Ha adottak a körülmények, akkor tud olyan finoman vezetni, ahogy Vettel, de ha a kocsi erre nem alkalmas, akkor be tudja támadni úgy a kanyarokat, mint Hamilton, és túlkormányzott beállítással dobáltatni a kocsi seggét. És ami ebben a legfélelmetesebb, hogy mindkét stílussal jól érzi magát. Egy másik versenyző is képes valamennyire igazítani a stílusán a kocsinak megfelelően, de a berögzült mozdulatokat nem tudják kontrollálni egy hosszú verseny során, tehát előbb-utóbb visszaáll a megszokott és komfortosnak érzett stílusára. Alonso valahogy képes egy teljes versenyen is fenntartani a koncentrációját, és tudatosan kontrollálja a berögzült mozdulatait. Ez neki valószínűleg természetes, de kevés ilyen versenyző van a világon. Ezért tud egyébként minden kocsival gyors lenni.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#88018) mefistofeles válasza Abu85 (#88017) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

A Hamiltonos részhez azért annyit hozzátennék, hogy ez "Ezért kér jellemzően minél hamarabb kerékcserét" gyakorlatilag az elmúlt évekre messze nem igaz! Jellemzően a mezőny átlagánál lényegesen tovább autózott a gumijain!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#88019) Abu85 válasza mefistofeles (#88018) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Bárki el tud autózni sokáig a használt gumin is, csak nem biztos, hogy hatékonyan. Persze ha van a kocsiban a mezőnyhöz képest 2 másodperc előny, akkor nem annyira lényeges, hogy körönként 1,5 másodpercet veszít a gumin, autókázhat amennyit akar. A Pirellire az utóbbi másfél évben nem volt jellemző, hogy hirtelen lehalt a gumi. Az első pár kört tudja nagyon jól az abroncs, aztán körönként apránként veszít, de sosem fogy el annyira, hogy a következő körben már 5 másodperccel rosszabb legyen.

Az idei futamon például látszott, hogy ha nyomni kell, akkor Hamilton már nem tud annyit autózni a gumin, amennyit akar, mert mögötte Vettel sokkal finomabban vezet. A tervezettnél egy körrel hamarabb kérte is, hogy jöhessen a boxba.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#88020) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Várjunk még azzal: [link]

28.-ban melegedett be a cserélt gumi, és gyorsabb volt a Vettelnél, utána oda-vissza adták egymásnak. Addigra a lemaradása +21.060 volt. A 28. és az 57. kör között ez +22.393-ra nőtt.
1.333 másodpercet kapott majd 30 kör alatt, ami semmi. Mindkettő folyamatosan lekörözött, valamint egyikük sem tudott már senkit elkapni.

Lehet, hogy csak egyszerűen szar volt a beállítása a tele tank + ultralágy kombinációhoz. Az is hiányozhat, hogy csak fele annyit mehetett a teszteken, abból is rengeteg volt az aero teszt, a beállításokkal sokkal kevesebbet foglalkozhatott.

Nem tudom, hogy a cserélnél állítottak-e szárnyat, de, ha nem, akkor is probléma lehetett az alulkormányozottság az első etapban. Lehet, hogy csak kicsit tekerni kellett volna az első szárnyon, és nem kap a kerékcseréig 20 másodpercet.
A 2-vel keményebb gumi nem hiszem, hogy jobban fekszik neki, valami nem volt kóser az ultralágynál.

(#88021) szilva01 válasza Lauda (#88014) üzenetére


szilva01
(őstag)

Igen. De azt nem a pilota nyomogatja kozvetlenul, elore meg vannak irva a modok, hogy mikor, hol, mennyit energiat haszaljon fel/toltson vissza.

(#88022) Malachi válasza McCartman (#88016) üzenetére


Malachi
(addikt)

nem igaz, kamu, hazugság. ilyen álhírekkel különben se gyere ide, itt csak az Igazi Rajongók kommentelhetnek, unalmas már ez az örökös sírás. minden így a legtökéletesebb.

;]

(#88023) echterion válasza [CS]Blade2 (#88020) üzenetére


echterion
(veterán)

Pár versenyen belül kiderül az igazság. De sajnos azt el kell ismerni, hogy rapszodikusabb a teljesítménye, mint egy szeszélyes feleségnek.

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#88024) attisx válasza McCartman (#88016) üzenetére


attisx
(addikt)

Remek! Nemcsak adtak egy pofont a sz@rnak, de azzal a lendülettel bele is vágták a ventilátorba...

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#88025) b-type válasza Abu85 (#88017) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Hamilton jobban kezelte a gumikat mint Rosberg. Eleinte sokan jósolták hogy a gumikímélős érában Hamilton el fog bukni annyira erőszakosan vezet/fékez...de ebben az érában nyert két bajnoki címet, ő a 'buta' versenyállat, az okos több nyelven beszélő Rosberg-l szemben. :)
--
Kimi vezetési stílusának elemzését tényleg meghagyom másoknak, én beérem azzal hogy nem működik, nem misztifikálom túl, nem működik, régóta nem működik, sőt ha mégis belemennék akkor pont az ellenkezőjét tudnám mondani, nem a precíz gázadást :), hanem azt hogy Kimi megnyerte a VB-t 2007-ben, 2008-ban betiltották a kipörgésgátlót..és még Massa is elverte.
Változtatni kell tudni, ha pedig nem tud akkor maga képére kell formálni az autót..amennyire lehet.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#88026) Malibutomi


Malibutomi
(nagyúr)

Szerintem is hulyeseg egy verseny utan ilyen kijelenteseket tenni.
Uj autok uj gumik, senki nem ismeri meg annyira, siman benne van hogy Hamiltonnal nem sikerult jol a beallitas, Vettelnel meg pont forditva.
Azert nem Mercedes-Ferrarit irok mert csapaton belul is nagy kulonbseg volt tempo es gumikezeles tekinteteben.

[ Szerkesztve ]

(#88027) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Webber szerint Alonso nem fejezi be a szezont a McLarennél

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#88028) 7etape válasza mefistofeles (#88027) üzenetére


7etape
(addikt)

Nem hiszem, hogy bárkit is meglepne, ha valamikor féltávnál azt mondaná, hogy köszönöm... elég volt.

(#88029) mefistofeles válasza 7etape (#88028) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ha csak azt nem mondja, hogy vége az F1 karrierjének, akkor miért lépne le év közbe? Ha nem is élvezettel de elautókázik egy valag pénzért szezon végéig. Most úgy sem tudna más csapathoz menni.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#88030) gyiku válasza mefistofeles (#88029) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

ev vegen meg jelentkezhet hamilton melle :K

hüllő

(#88031) mefistofeles válasza gyiku (#88030) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Nem tudom mennyi a realitása egy ilyen igazolásnak a merci részéről de ebben a felállásban már kettejük miatt is érdemes lenne nézni a versenyt!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#88032) gyiku válasza mefistofeles (#88031) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

ha eleg tokosek, meglepik. ki is tudjak fizetni alonsot, bar gyanitom kevesebbel is beerne, csak tegyenek ala egy versenykepes autot. bottas ugy is csak 1 evre kapott szerzodest.

hüllő

(#88033) mefistofeles válasza gyiku (#88032) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ha "tökösek lennének" akkor legalább kísérletet tettek volna most is.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#88034) _drk válasza mefistofeles (#88031) üzenetére


_drk
(senior tag)

Hülye lenne a merci! Max ha hamilton-t akarnák kipicsázni... Pedig pár éve őt is elég sokan hülyének nézték, hogy a jó mclanerből átül a gyenge mercibe, ügye akkoriban sumi szenvedett vele.
De ha Alonso le is lép, hova léphetne le? Sehova nem kell 2 dudás.
Vettel mellé Kimi tökéletes. Másban jók, Tavaly is hozta Kimi amit kellett. De még ő is lehet bajnok amilyen káosz van pontok terén.
Most Red bullnál meg Riciardo már tapasztaltabb és gyors pilóta mellé Verstappen meg majd belejön még jobban.
Többi kocsival meg nem lenne előrébb.. Renault esetleg de azok is a végén vannak még. Annak a csapatnak is kell még 1-2 év plusz a motor még mindig nem a legjobb.
Ha le is lép kívánom hogy a Mclaren jövőre jó kocsi legyen és utána azért sírjon.
Különben is ez a sok sírás... Szerintem a ferrarinak se nagyon tetszett egy idő után.
Bár azt élveztem is hogy a nagy Ferrariban milyen jó versenyezni, a legjobb csapat, utána meg csak a burkolt anyázás :D

Más: 3 előzés volt csak. Brawn-ék el is kezdhetnek gondolkozni mibe nyúljanak bele.
A 9. körben Lance Stroll előzte meg Marcus Ericssont.
A 18. körben Sergio Pérez hagyta le Carlos Sainzot.
A 41. körben megint Sainzot előzték, a csapattárs Danyiil Kvjat ment el mellette.
Negatív rekord? :D

(#88035) hobizoli válasza _drk (#88034) üzenetére


hobizoli
(veterán)

szerintem Alonso-nak igazabol tok jo ez igy is
nem varnak tole csodat, es megis fizetenek egy valag lovet
kidol alola az auto az 5. korben, akkor sincs semmi magyarazkodni valoja

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#88036) gyiku válasza hobizoli (#88035) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

van mar neki annyi penze, hogy ne szamitson az idei gazsi. szerintem versenyezni akar.

hüllő

(#88037) Ba cy lus


Ba cy lus
(veterán)

A legfrissebb görbe tükör, ami már nem görbe tükör:

Ferrari: ajándékba kapott vagy megérdemelt győzelem?

(#88038) Motion_Blur válasza b-type (#88025) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

"2008-ban betiltották a kipörgésgátlót..és még Massa is elverte."

Jah, pont Massa-nak ment el azon a cím, hogy az első 2 futamon nullázott mert mind a kettőn úgy esett ki hogy saját magától kigyorsításon keresztbe állt.

Nem cáfolni akarlak, de nem hinném hogy Kimi teljesítményét a kipörgésgátló hiánya befolyásolta volna.

Ha Kimi nem tud drasztikusan javulni, legalább annyit remélek hogy csapat és egyéni VB címhez tudja segíteni a csapatot.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#88039) b-type válasza Motion_Blur (#88038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem állítom hogy a kipörgésgátló betiltása vetette volna vissza Kimi-t, arra akartam csak rávilágítani, hogy így is, de úgy is lehet magyarázni egy versenyző teljesítményét, én ezért mosolyogtam a precíz gázadáson, lehet magyarázni a turbó éra beköszöntével, feltételezve egy turbólyukat (ami egyébként sztem kb. nulla, mivel már az utcai sportautókban is elektromosan előpörgetik a turbót), itt az F1-ben ahol minden számít,...nem láttam még görbét, de azért a lábam kisujját rátenném hogy kisimították a turbó belépését.
..szal uannyi erővel lehet magyarázni a kipörgésgátló betiltásával is, sőt sztem még jobban is dobja magát. Mivel a hibryd belépéséig is volt idénye a Ferrari-nál.
DE nem állítom hogy így van, nem is hiszem.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#88040) gyiku válasza Motion_Blur (#88038) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

aztan 2018tol megint Alonso?

hüllő

(#88041) Motion_Blur válasza b-type (#88039) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Értem, én is így gondolom a technikai részét.
És hiába imádom Kimit, meg se próbálom kimosdatni...

más: Vettel levezető körének vége de jó volt ez így, emberek a pályán! :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#88042) hobizoli válasza gyiku (#88036) üzenetére


hobizoli
(veterán)

ha nem szamitana, akkor tolna alapitvanyoknak

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#88043) guftabi96 válasza Motion_Blur (#88041) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Az a baj, hogy az emberek hülyék, ezt nem lehet megcsinálni.
Előbb-utóbb lenne egy idióta, aki úgyis csinálna valami hülyeséget. :(

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#88044) b-type válasza Motion_Blur (#88041) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez sztem nagyon rizikós. De ez nem újság..majdnem mindenki így gondolja. :D
Jól néz ki, de nagyon rizikós..oké valszeg le vannak korlátozva ilyenkor már tempóban, de basszus itt a Hunringen tuti valaki bepereli az F1-t egy borsos életjáradékra :D (meg a 15perc hírnévért)
Nem bízom az emberekben :)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#88045) 7s26c válasza 7etape (#88028) üzenetére


7s26c
(senior tag)

Csoda, hogy bírja még

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#88046) 7etape válasza 7s26c (#88045) üzenetére


7etape
(addikt)

Én már biztos, hogy otthagytam volna ezt a sz@r bandát. :N De nem véletlenül ül ő az autóban és nem én... ;]

(#88047) 7s26c válasza 7etape (#88046) üzenetére


7s26c
(senior tag)

Szép történet lett volna együtt felépíteni egy sikercsapatot, mint anno Schumi tette. Ott a Ferrari nagyon odafigyelget rá és volt egy Ross Brawn Jean Todt páros is. Lehet ilyesmit szeretett volna Alonso véghezvinni.

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#88048) echterion válasza Ba cy lus (#88037) üzenetére


echterion
(veterán)

"A Mercedes Hamiltonnal mégis bevállalta az elévágást, amikor a 17. körben behívta őt a bokszba..."

Vajon ki elé akartak bevágni vele? ;]

"Reméltük, hogy Max kicsit hamarabb fog kereket cserélni, és akkor Lewis előtt tiszta lesz a pálya."

Abban bízni, hogy a másik csapat talán korábban kihozza a versenyzőit? Messziről bűzlik ez nekem.

(#88044) b-type: Nálunk egy ember, az amcsiknál meg a jegyet váltók fele perelne. :))

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#88049) [CS]Blade2 válasza echterion (#88048) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ma az elévágás, hogy hamarabb jön, vagyis az is elévágás, ha elévágást megakadályozandó elévágást hajt végre.
Egyébként jó lett volna az forgalom nélkül: amikor kijött, utána már Vettel csak mögé érkezett volna, aztán az azt követő körben megint, mert akkor már Hamilton gyorsabb volt az új gumin, és talán még az után is, hogy fennakadt a kisgyereken. 1 kört még kényelmesen eltölthetett mögötte, és akkor volt nullán. Vettel azt hiszem 6 kört volt tovább kint, és gyakorlatilag az utolsó 2-ben hozta a kényelmes elévágást.

A megszokotthoz képest ott ment el a dolog, hogy azt hihették, hogy az eddigi általános trend érvényes, hogy úgy elmennek a használt gumin közlekedő Renault motoros formán kívüli Redbull mellett, mintha ott sem lenne. Ez bőven belefért volna. Mondom, 1 kört még mögötte is maradhatott volna, ráért volna a kör végén a célegyenesben.

Nem csinálták nagyon rosszul, mert közel volt a Vettel, és ők is csak azért nyertek volna, ha hagyják, hogy Vettel elévágjon, de nem tudhatták, hogy melyik a nyerő. Utólag az lett volna a jobb próbálkozás, ha hagyják, hogy a Vettel jöjjön, és ő akadjon fen. Verstappennél szenvedve is gyorsabb lett volna, és az egész kulcsa az volt, hogy ki van a pályán előrébb, mert gyakorlatilag nem lehet előzni.

A 3 előzésből szerintem az utolsó csapatutasítás volt. Az egyik STR nem bírt a Perezzel, aztán ráküldték a másikat, hátha ő tud valamit kezdeni.

(#88050) echterion válasza [CS]Blade2 (#88049) üzenetére


echterion
(veterán)

Első helyről feleslegesen kockáztattak egy olyat, hogy akkor előznie kelljen pályán, ráadásul pont a hollandot, aki amúgy is rágós falat alapból, pláne egy olyan pályán, ahol a DRS-es kikerülősdi nem működik, plusz a középmezőnyt is figyelhették volna, ott sem voltak előzések, ami azért jelentett már akkor is valamit. A tavalyi dolgokra tuti nem számíthattak, mert ahhoz túl jelentősek voltak a változások, ennyire nem amatőrök.

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.