Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- Teszt Ryzen 3 3250U teszt
- Vélemény Mercis kalandok - A könyv
- Teszt Játék egy és két CPU-val, AMD K10 alapokon
- Bemutató Egy csodaszép szerelmes utazás: Haven bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] Pályamódosítás felnőtt fejjel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Diabolis:] Százezres V6-os! - Vajon túléli?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Atmil:] Mennyire megbízhatóak az EKWB termékei.
- [Re:] 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Fire/SOUL/CD:] Windows 7 költöztetése HDD-ről SSD-re - Klónozó alkalmazások tesztje
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

hobizoli
veterán
mindenki ugyanazzal a gumival ment, ugyanazon a palyan
powered by intel Xeon E5 series ;)

guftabi96
addikt
Amikor Kimi felúszott, akkor Maxnek se sokon múlt kb ugyan ott, hogy ne dobja el.
Nyilván adott körülmények között jobb a wet, mint az inter, ettől függetlenül nem véletlen panaszkodnak az esőgumik működésére. (Most pl legutóbb ha jól emlékszem Grosjean volt)
És akkor ezt a problémát még megfejelik a parc fermé szabályokkal.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

7etape
addikt
Az megvan, hogy esős körülmények között a mezőny legrosszabb pilótája (Massa) a 2008-as Monacoi Nagydíjon úgy húzott el az élen, mint a csík? Természetesen addig, míg el nem dobta, de addig keményen adott mindenkinek. Verstappennek valószínűleg baromi jól volt beállítva az autója, továbbá a többiekhez viszonyítva jóval frissebb esőgumikon brillírozott. Nem szeretném elvenni tőle a „nap versenyzője” címet (nem is tudnám), ezzel csak jelezném, hogy én nem élveztem magam alá tőle. Jó volt, de ennyi, szerintem láttunk már kiváló teljesítményt több pilótától is, hasonló körülmények között. Egyébként a versenyzők szerint is sz@r a gumi, nem tudom mit kell ezt ragozni...

Csapoati
Topikgazda
Az elején is jobb volt a gumija Verstappennek?
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

7etape
addikt
A beállítása és az autója feltételezem akkor is ugyanaz volt. Én majd akkor esnék tőle hasra, ha ezt a teljesítményt megismétli még legalább 2 alkalommal. Addig nem túlságosan.
(egyébként az elején is jó volt, de nem annyira, mint a futam utolsó szakaszában).

JJános
addikt
Nagyon valószínű, hogy a beállításai esőre voltak kihegyezve. A FI-nak is, amúgy. Szinte minden autó ott megingott. A fehér vonalak úgy működtek, mint egy sikosító. Még Verstoppen is megperdült! Én sem csináltam magam alá tőle. Ricciardo is van olyan jó pilóta. Csak ő sportszerű.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Csapoati
Topikgazda
Mondjuk pont tegnap Ricciardo a fasorban sem volt egy elvileg ugyanolyan (a beállításoktól eltekintve, de még az is lehetett ugyanaz) autóval. Nagyon bírom az ausztrált, de jövőre igencsak fel kell kötnie a gatyát, mert Verstappen valami hihetetlen nagy tehetség. Hamilton óta szerintem neki volt a legjobb a belépője az F1-be.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

7etape
addikt
Nem tudom mennyire befolyásolta Ricciardót, hogy egész futamon semmit se látott. De biztos jelentett néhány tizedet körönként....

JJános
addikt
Beállítások mások voltak, ahogy Kiminél is, és lehet hogy Rosbergnél is. Mondjuk egy csapat sem lépte meg mindkét autónál ugyanazt a beállítást, szerintem.
De azt írtam én is, hogy Ricciardo gatya fel, mert gond lesz.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Csapoati
Topikgazda
Honnan származik az infód, hogy máshogy volt beállítva Raikkönen és Ricciardo kocsija, mint a csapattársaiké? Vagy mondták közben és lemaradtam róla?
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

papi77
addikt
Szerintem az hogy teljesen más íveken tudott menni,mint a többiek egyértelművé teszi!
Vagy 5 top pilóta mellett elment,elég fura lenne ha ugyanazon beállításokkal ennyivel jobb lenne náluk!
De már látom is,hogy megvan az új géniusz,az új Schumi stb.
Hatalmas lobbi van Max mögött,szerintem jövőre esélyes lesz a vb-re.Persze ha a rb elég jó lesz
Mert ha nincs egy jó autó alatta,akkor nem sokra megy a "hátszéllel"-lásd Alonso esetét!
Az első: NOKIA 1611

kisza25
félisten
"inter-nek azért jóval kisebb a vízkiszorítása." itt a lényeg én erről beszélek
# FIAT TIPO Mirror #

DopeBob
addikt
Akkor a te kicsavart logikád alapján: esős beállításokon simán 4. lesz egy _száraz_ időmérőn. Akkor meg ezért sokkal jobb, mint a többiek Ne vicceljünk már
MZ/X

kisza25
félisten
én csak arra reagáltam, hogy van aki szerint esőben jobb az inter, mint az extreme esőgumi, de hagyjuk, akkor Max a rosszabb gumin alázta végig a mezőnyt és rossz a példa, mert Massa elöl ment vízfüggöny nélkül.
Látom Max-nek extra sokat kell letenni az asztalra, hogy egyeseket meggyőzzön, de szerintem a kialakult ellenszenv miatt őket sohase fogja meggyőzni, de szerintem lesz@rja
Évad közepén átült egy olyan autóba, amit előtte sose vezettet (tesztelni nem lehet, lehet szimulátorozott vele azért) és már most a csapattárs szintjén megy, vagy jobban, pedig a csapattárs sem akárki, de magyarázat mindenre van
[ Szerkesztve ]
# FIAT TIPO Mirror #

Csapoati
Topikgazda
Alonso + hátszél? Mikor, vagy mi van?
Amúgy ahogy más is írta, akkor Verstappen egy isten, mert vízre beállított autóval is verte Ricciardót és Vettelt az időmérőn.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

nord_
veterán
Felmerül a kérdés... Verstappen talán többet látott?

Alexios
addikt

nord_
veterán
Tényleg, ezt el is felejtettem.

#70869248
törölt tag
? Ricciardo is használta a külső ívet nem is egyszer, ...és, muszáj feltennem, mert ezek szerint magadnak nem tetted fel.
...ki hallott már olyan esős beállításról amivel gyorsabb száraz körülmények között is?!, mivel időmérőn is gyorsabb volt mint a 'száraz' beállításon lévő csapattárs..

7etape
addikt
Ekkora esőben nyilván senki se lát tökéletesen, de Ricciardonak problémája volt a sisakjával.

papi77
addikt
Az a 7 tized mp egy 5 km feletti hosszúságú pályán több mint 1 mp lenne a mercikhez képest!
De nincs értelme vitázni,az elkövetkező években maxi lesz úgyis a király
Csapoati: félreérthetően írtam,Alonsóra a "hátszél" nem vonatkozik,csak a gyenge autó-jó pilóta kapcsolat
Az első: NOKIA 1611

VD
őstag
Hacsak alá nem ír a Ferrarihoz....

papi77
addikt
Ja
Az első: NOKIA 1611

kisza25
félisten
nem tudod nekik megmagyarázni, hogy Max tényleg ilyen jó volt tegnap
VD Majd 4 VB után
[ Szerkesztve ]
# FIAT TIPO Mirror #

gabe_
őstag
Ha megnézünk egy 2000-es évek eleji esős futamot, akkor az egész mezőny kerülte a felgumizott száraz pályán ideális íveket, mert jobban csúszott. Teljesen más íveken autóztak úgy mint most Verstappen. De szinte csak ő ment a külső íveken, azért tudott elmenni mindenki mellett. Ez nem tűnt fel senkinek?
Ok, hogy rég volt már esős futam, de könyörgöm, ha tegnap minden pilóta a külső íveken ment volna, akkor nem lett volna egyszerűen körbeautózható az egész mezőny.
Ok, hogy szarok a gumik, de még a régi, esőmenő pilóták is elfelejtették ezt?
Sovány szakácsban sose bízz!

papi77
addikt
A vita arról szól,hogy miért volt jobb!
Az első: NOKIA 1611

gyiku
nagyúr
egyszer megcsipte a vonalat es megindult az auto hatulja, akkor elgondolkodott, hogy nem erdemes eroltetni. amugy en vartam tole egy DNF-et ugy lett volna tuti az utolso verseny, ki-ki alapon.
wolff telefonja nagyon gaz.
[ Szerkesztve ]
hüllő

hobizoli
veterán
azert ment mas iven mert a felgumizott resz esoben csuszosabb, mint hol amúgy nem jarnak annyit
Alonso is ott elozte meg a fel mezonyt anno a Hring-n, az szarazon amúgy nem hasznalt iveken korbe
tovabbi elony, hogy ott legalabb latsz is, es nem az esofuggonyben mesz vakon
powered by intel Xeon E5 series ;)

hobizoli
veterán
Ricciardo-nak 2 (ket) korrel voltak oregebb wet gumijai az utolso szakaszban, megis siman megelozte
powered by intel Xeon E5 series ;)

MPowerPH
félisten
Verstappen tegnapi teljesitmenye fenomenalis volt. Ilyet ritkan latni, es inkabb csak a fitalabb pilotaktol. Senna es Schumi is fiatal koraban tudott ilyeneket esoben, en emlekszem Alonsora is meg 2006-bol, mikor Schumit, es a fel mezonyt iskolazta le a Hungaroringen szinten ilyen furcsa iveket autozva.
Eszmeletlen, hihetetlen. Es mar az zsenialis, ahogy a safety car mogott kitesztelte maganak, hol a legjobb a palya tapadasa. Ahogy a vegen elment Perez mellett, es ahogy Vettelt is hintaba ultette, az utanozhatatlan. |Es az, hogy a 3-as kanyarban hany ember mellett jatszi konnyedseggel elszaguldott, az mar degradalo volt a tobbiek szamara. Nem is tudom, mikor lattunk ilyet utoljara. Rosberg imara kulcsolhatja a kezet, mert koze nem volt Verstappenhez. Hamilton szerintem tudta volna tartani, hisz az elejen is megtette. Viszont a megcsuszast Verstappen es Rosberg is tanari modon kezelte.
Most neztem vegig a futamot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me

emre
veterán
Az elején mindenkinek jobb volt.
A győzelemről megtanultuk hogy a részvétel a fontosabb, a vereség is fizet szépen és a győztes sokkal fáradtabb.

Csapoati
Topikgazda
Hát ezt mondom én is.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

gyiku
nagyúr
szerintem az ifju titanokban nincs meg az a felelemerzet, ami a rutinos rokakban mar megvan. igy mernek ugy menni - mint az orult, semmi nem szamit -, mint ahogy ment most is Verstappen.
guszti: itt van Rosberg mentese.
[ Szerkesztve ]
hüllő

7etape
addikt
Verstappenben sosem lesz félelemérzet... Ez a gyerek „nem normális”.

papi77
addikt
OK elfogadom az érved,csak akkor még az a kérdés marad,hogy a többiek ezt nem tudták?
Az első: NOKIA 1611

7etape
addikt
Na igen.....

MPowerPH
félisten
A Sky kommentatora is ertetlenul allt a dolog mellett, mert evidens volt, hogy a kulso, nem felgumizott iv a nyero. Ricciardora meg ra is szoltak, tobbszor is, hogy hasznalja azt az ivet, mert Verstappennek mukodik. Eloszor probalta, akkor meg nem ment, szerintem csak siman nem volt eleg bator. Aztan miutan Verstappen elszaguldott mellette, o is elkezdte ezt a technikat, es akkor tudott is elozni egymas utan ketto autot. De igazabol azt lattam, hogy tul ovatos volt O is, mint ahogy mindenki. Hosszu fektavokat vettek, es a kulso iven is ovatosan fordultak, mig szerintem Verstappen majd full gazzal szaguldott ott vegig.
Don't Tread On Me

#70869248
törölt tag
Ezek a srácok elég régóta versenyeznek, gokart és formula, esőben-napsütésben, biztos vagyok benne hogy nem csak Wéber Gabinak jutott eszébe a külső ív. Nem minden autó alkalmas rá gondolom, a külső ív elég kockázatos, mert ha mégsem tapad be akkor nincs hova elcsúszni..
Vettel is jól megy esőben, most mégis kűzdött mint pata a napon. ha nem működnek a gumik akkor teljesen elveszti az önbizalmát a versenyző, ami esős körülmények köuött katasztrófa. ..lásd MotoGp Lorenzo idei évét a Michelin gumikkal esőben. ..vagy Rosberg Monaco-ban, egy olyan spirálba kerül a versenyző, nincs önbizalom keményebben menni, ezért lehülnek a gumik->még kevesebb önbizalom->még jobban lehűlt gumik.
Ilyenkor könnyű kívülről látni a megoldást, de nem könnyű, nem egyszerű megvalósítani...első lépésként melegíteni kellene a gumikat, aztán lehet trükközni.
Bizonyos részeken, célravezető szakasz, meg egyszerűen azért ment kívül Verstappen, mert így kevésbé kellett elemelnie azon a ponton ahol mindenkinek elindult kicsit az autó.

gabe_
őstag
Szerintem ha nincs Verstappennek ez az interes etapja, akkor bepróbálkozott volna Hamiltonnál is. Viszont ott már Hami is keményfejű, szerintem nem hagyta volna hogy megelőzze, és együtt csúsztak volna ki, összeütközve...
Sovány szakácsban sose bízz!

kisza25
félisten
mert jobb és ennyi, mit kell ezen ragozni
[ Szerkesztve ]
# FIAT TIPO Mirror #

papi77
addikt
jóvanna
Az első: NOKIA 1611

MPowerPH
félisten
Megeshet, bar az elejen mikor kozeledett Hamiltonra, akkor Ham siman reagalt ra, es megfutotta a legyorsabb kort. Szerintem O tudta volna menedzselni azt a par masodperces differenciat, foleg, hogy a vizfuggony miatt egyebkent is nehez lett volna a nyomaban lenni.
Top cat: Vagy ha idosebb lesz. De most ha esos futam, akkor O biztosan a legnagyobb eselyesse lep elo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me

Top cat
senior tag
Majd megtanul félni ha egyszer jól összetöri magát.

7etape
addikt
Az már megvolt tavaly Monacoban. Bár lehet, hogy annál nagyobb kellene neki...

AMD Power
titán
Őt tisztelem. Nem szeretem ez igaz.
MS-t se szerettem de mint pilótát tiszteltem.
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)

this is life
veterán
Mit ossze nem ragodtok Vertappenen , nagyon nem a kedvencem , de el kell ismerni hogy tegnap nagyot ment, barmi is volt az oka (beallitas,gumi) vsz teljesen mindegy , elni tudot es mert a lehetoseggel. Igaz sok vesziteni valoja nem volt , nyomta neki es nem hibazott vegzeteset kozben , meg is lett a jutalma ..
[ Szerkesztve ]
Aztán a szomszéd tehenének hogy szolgál az egészsége?

KraX
senior tag
Abszolút egyetértek. Hogy lett volna képes esőre beállított géppel 4-ik időt autózni egy Ricciardo száraz beállításai mellett, aki köztudottan nagyon jó egy körön? A beállítások transzparensek a csapaton belül,hogy minél esélyesebb legyen maga a csapat. Azt esetleg el tudom képzelni, hogy az RB bealodzta az időmérőt a futamert cserébe, de erről nem olvastam egyelőre.
#81043
Én is ezt gondolom. Érzésem szerint Hamiltont nem tudta volna megfogni Verstappen, de amúgy bitang jól ment, le a kalappal. Várom már a csatát kettejük között. Ott az lesz a dilemma, hogy kinek szurkoljak.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

[CS]Blade2
addikt
Alapból a két rossz közül az inter gumi jobb, mert puhább, jobban tapad, könnyebb bemelegíteni, nem kell annyira hűteni. Inkább mennének ezzel, ha lehet, és inkább nagyon óvatosan mennek át a kényes részeken.
A lényeg, hogy nem az alapján választanak a kettő közül, hogy mennyire esik, és ahhoz az intenzitáshoz melyik való, hanem tök más szempontok alapján. Minőségi gumiknál nem cserélnének az 1. adandó lehetőségnél interre. Jó gumik esetén elég jól be lehet lőni, hogy melyiket kell feltenni.