Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78001) customer114 válasza Motion_Blur (#77999) üzenetére


customer114
(senior tag)

Már látom a szövegbuborékot a pirosak feje fölött: "Ultra lágy, mert akkor eléjük vághatunk" :C

(#78002) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#78003) Csapoati válasza Motion_Blur (#78002) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nagyon pofás. Szép széles kerekek, széles és alacsony(abb) hátsó szárny és ohne pöcsorr. :D Tán 2004 óta a legjobb autóforma.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#78004) guftabi96


guftabi96
(addikt)


nagyon baba :B

(#78005) i90venom
Nagyon jók! :K

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#78006) Citroghost válasza guftabi96 (#78004) üzenetére


Citroghost
(őstag)

Ez tetszik nektek? :F

(#78007) Csapoati válasza Citroghost (#78006) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A hátsó szárny még nem a jövő évi ezeken szerintem.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#78008) DFlash válasza guftabi96 (#78004) üzenetére


DFlash
(tag)

A duplából kell esőgumi :DDD

(#78009) Malachi válasza Citroghost (#78006) üzenetére


Malachi
(addikt)

annyira, hogy jövőre végre nem fogok elaludni a futamokon soha, mert végre újra valami versenyautó formája lesz a gépeknek a szabályokkal agyon nyomorított torz alakok helyett. erre ha ránézek, a sebességet, a vadállatiságot látom, élvezet lesz figyelni, ahogy fekszik a pályán és gyűri az aszfaltot a nagy papucsokon. a tavalyi pöcsorroktól, meg a bevásárolókocsi hátsó szárnytól csak a szánakozó röhögés kapott el mindig is.

és ezek még mindig nem a végleges formák a hátsó szárny miatt pl. de jó lesz!

(#78010) KraX válasza Motion_Blur (#78002) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ebből a perspektívából egészen jól néz ki! A pöcs orrtól is a falra másztam annó. Ezt szerintem a Mercedes oldotta meg a legszebben idén.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#78011) cyberkind válasza Citroghost (#78006) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ezeken a verdákon nem, de a jövő évi kocsikon amik teljesen mások lesznek eléggé qrvára, hogy finoman fogalmazzak. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#78012) snecy20 válasza Malachi (#78009) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jaja, ha jobb versenyek nem is, de jobban kinéző autók mindenképp lesznek, ez már részemről fél siker. :)

(#78013) guftabi96 válasza Citroghost (#78006) üzenetére


guftabi96
(addikt)

De még mennyire! :K

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#78014) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Mi ez a szánkótalp az autó szélén?

Ennyivel szélesebb lesz az autó? A padlólemez akkor se érhet ki idáig.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#78015) JColee válasza Motion_Blur (#78014) üzenetére


JColee
(őstag)

Nem lesz szélesebb az oldaldoboz is?

(#78016) twi452 válasza Citroghost (#78006) üzenetére


twi452
(senior tag)

Nekem nem jön be, aránytalanul idétlen ez a széles hátsó gumi. Úgyhogy nem vagy egyedül :D

(#78017) vlevi válasza twi452 (#78016) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Még csak a gumikatrakták fel, az idei kasztnira. Majd ha az egész auto arányaiban szélesebb, laposabb lesz, akkor fog állatul kinézni.
Az lenne a brutál, ha visszaköszönne a formákból a 90-es évek eleje, kozepe.

[ Szerkesztve ]

(#78018) Frenky89 válasza Motion_Blur (#78014) üzenetére


Frenky89
(őstag)

Nem lehet, hogy a hátsó részen tesztelnek valamit, amihez kellett a tökéletes "szoknya hatás"? Esetleg így modellezik a magasabb leszorítóerőt, amíg nincs meg a jövő évi aero pakk?

(#78019) JColee válasza Frenky89 (#78018) üzenetére


JColee
(őstag)

Jövőre nagyobb lesz a diffúzor is.

(#78020) Bozso68 válasza JColee (#78015) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

Szerintem is szélesebb lesz a kasztni. Azzal a vajszínű, aszfalton súrlódó anyaggal a kilógó rész alatti, és feletti légáramlást akarták leválasztani egymástól, hogy ne legyen oldalt a nyomáskülönbség miatt légáram.

(#78021) grabber válasza Bozso68 (#78020) üzenetére


grabber
(addikt)

Biztos szélesebb lesz a kasztni ;)

A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.

(#78022) Citroghost válasza grabber (#78021) üzenetére


Citroghost
(őstag)

Minden változás közül nekem az volt a legszarabb, amikor csőre volt az autóknak, egy törés az orrnál. Mármint az nem kért változás volt, hanem csak igazodás a szabályokhoz. :O

(#78023) cyberkind válasza Citroghost (#78022) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Nálam a pöcsorr a legnagyobb vicc, kb fogtak egy tapadós dildót, rádobták egy régebbi kocsi orrára és kész is lett az új orr, mérnöki zsenialitás. :DDD

(#78021) grabber
A Ferrari-nál megint nem tudják mi legyen de legalább belenyúlnak ebbe is.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#78024) Ba cy lus válasza grabber (#78021) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.

Magasságos... :U

(#78025) grabber válasza Citroghost (#78022) üzenetére


grabber
(addikt)

Manapság durva dolgok vannak,ez benne van. De hogy nem raktak ki 18-as karikát az szerintem elfogadhatatlan :P
Ennyire analfabéták nem dönthettek erről. Egy sportkocsi legyen szép. Emelt orr stb hülyeségeket miért kellett?Nem lett tőle jobb :(

Fel a fejjel,most talán jó irányba haladnak:
Nagy kerék-szebb látvány,jobb mechanikus tapadás
Szélesebb autó-Nagyobb diffuzor,jobb leszorító erő
Szélesebb hátsó szárny-szebb látvány több tapadás hátul
Motorfejlesztés-Gyorsabb fejlődés,jobb motorok
Glória még nem lesz.

Én bizakodok. Ha rossz is lesz a verseny,legalább szebb autókat látok :)

[ Szerkesztve ]

(#78026) Citroghost válasza grabber (#78025) üzenetére


Citroghost
(őstag)

De nem ez a baj, hogy már így is túl nagy a tapadás? Már sok-sok évvel ezelőtt is ez volt a gond, hogy lassultak az autók mert gyengítettek a motoron, de a tapadás jobb lett, tán a kipörgésgátlóval is volt valami, hogy még azt is beletették. Az utóbbi 1-2 évben nem követem annyira ezeket, mint akkoriban, szóval nem tudom, hogy most konkrétan mi a helyzet. De azt tudom, hogy már nem most, hanem vagy 5-7 éve is gond volt, hogy bizonyos kanyarokat emiatt padlógázzal végig tudnak venni, amiket egy 10-15 éve még nem lehetett, amikor még nem slick gumik voltak. És akkor még tovább szélesítik a gumikat... még több tapadás. Ez jó? Szerintem nem. Lassan már a hajtű kanyarokat is padlógázzal beveszik, ha így folytatjuk...
Egyre inkább elvész a technika, hogy hol mennyire kell fékezni, elemelni a gázpedált, stb... mert egyszerűen végigmennek padlógázzal. Így könnyű.

[ Szerkesztve ]

(#78027) gbors válasza grabber (#78021) üzenetére


gbors
(nagyúr)

A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.

"Vadász, vadász, szerintem te sz**ni járszi ide" ;]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#78028) KraX válasza vlevi (#78017) üzenetére


KraX
(senior tag)

Erősen szubjektív de a legszebb autók akkor születtek szerintem.

I know kung fu!

(#78029) Ba cy lus válasza Citroghost (#78026) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Az F1-ben kétféle tapadást különböztetünk meg alapvetően: aerodinamikai és mechanikai.
A kettő egymáshoz viszonyított aránya fontos, mert ha nagyon eltolódik az aero felé, közel ellehetetleníti az előzéseket.
Az aerodinamika óriásit fejlődött utóbbi évtizedekben. Eközben a mechanikai tapadásnak '98-ban adtak egy nagy pofont a keskenyebb autókkal, keskenyebb gumikkal, melyek ráadásul még bordákat is kaptak. De akkor legalább még volt gumiháború. Most csak a Pirelli van a hulladék gumijaival, így ezek hiába slickek, valószínűleg még azoktól is jócskán elmaradnak tapadás terén. Szóval van hova fejlődni, valószínűleg még ez sem fogja elhozni a kánaánt, mert az aero is nagy mértékben fejlődni fog.
Hogy padlógázzal mennek egyes kanyarokban, ahol régebben nem, arról nyilván a kettő együttesen tehet, de az elsődleges ok az aerodinamika fejlődése (hiszen a mechanikai tapadás még csökkent is a 2000-es évek elejéhez/közepéhez képest), miközben motorerőben kb. ott tarthatunk, ahol akkor a V10-esekkel.
Szóval hasonló élményekhez vagy az aerodinamikát (semmiképp sem a gumikat, azok így is pocsékok) kellene drasztikusan visszafogni, vagy a motorerőt növelni. Nyilván jövőre fejlődnek a motorok, hisz szabad lesz a fejlesztés, de valószínűleg nem nagyobb mértékben, mint az aerodinamika.

[ Szerkesztve ]

(#78030) Citroghost válasza Ba cy lus (#78029) üzenetére


Citroghost
(őstag)

De a 2000-es évek elején nem slick, hanem bordás gumik voltak. Azoknál igenis jobban tapadnak ezek a slick Pirellik, és az még ráadás, hogy szélesebbek is.

[ Szerkesztve ]

(#78031) Ba cy lus válasza Citroghost (#78030) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Alonso megmondta, hogy nem. Ő versenyzett azokkal a gumikkal a gumiháborúban.
Ráadásul ahogy Alonso mondta, a Bridgestonenak a gumiháborúból még komoly tapasztalata volt és technológiája, ezzel szemben a Pirelli nem vett részt gumiháborúban sem.
A mostaniak amúgy nem szélesebbek, csak jövőre lesz szélesebb.

[ Szerkesztve ]

(#78032) Malachi válasza Ba cy lus (#78031) üzenetére


Malachi
(addikt)

de ha jól tudom, egyszerűsítik is a szárnyakat (azért is lehetnek majd szélesebbek), így az aerodinamikának nem lesz majd akkora szerepe.

(#78033) grabber válasza gbors (#78027) üzenetére


grabber
(addikt)

Ferrari így is elég nagy szarban van :P Olaszok írták

(#78034) JColee válasza grabber (#78021) üzenetére


JColee
(őstag)

Nem tudtam, hogy ilyen intervallumot adnak meg a szélességre. A padlólemezt biztosan maximum szélességre húzzák ki, nem tudom, hogy az oldaldoboznak (ahol van gyűrődő zóna), annak kell-e olyan szélesnek lennie, mint a padlólemez vagy lehet keskenyebb is?

(#78035) gbors válasza grabber (#78033) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Mondjuk az olasz sajtó nem az elnézőségéről híres. Hát nem tudom. Jó lenne őket versenyképesnek látni, az Arrivabene-Allison párossal ez akár össze is jöhetett volna, de így nagy a homály...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#78036) JJános válasza grabber (#78033) üzenetére


JJános
(addikt)

A madzagról tudom, hogy könnyebb húzni, mint tolni. :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#78037) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

F1: Massát nagyon megalázta a Ferrari

A Hamilton, Rosberg összevetésben tökéletesen igazolható a meglátásod! Hamilton reklámértéke nagyobb, így Ő lesz a bajnok. Nem kell látványos praktikákkal hátráltatni a másikat, elég a szárnybeállításokat pár milliméterrel máshova állítani, az abroncsnyomásokat kicsit megváltoztatni, rossz időben kereket cserélni, stb. és máris a másiknál az előny. Rosbergtől minimum egyszer elvették a VB címet, de azt gyanítom, hogy idén sem lesz másképp. A médiáról és annak pszichés szerepéről már nem is beszélnék, elég a magyar közvetítéseket ilyen szemszögből vizsgálni. Lehetnek meglepetések az F1 világában, de általában az történik, amit a cirkusz urai előre eldöntenek.

🏎️ 🏁

(#78038) gyiku válasza guftabi96 (#78004) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

jo, hat ez nem ujdonsag:

hüllő

(#78039) Pompi válasza Ciccuka (#78037) üzenetére


Pompi
(MODERÁTOR)

Marha jó, de amit idéztél azt az egyik kommentelő írta.... :U

...

(#78040) nord_ válasza Pompi (#78039) üzenetére


nord_
(veterán)

Némi üldözési mániával megspékelve. :) (Az első kommentben viszont sok igazság van.)

(#78041) Malibutomi válasza Ciccuka (#78037) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Sikerult a legsotetebb hozzaszolast beidezned.

(#78042) Ciccuka válasza Malibutomi (#78041) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Ez állhat legközelebb a valósághoz. Rosberg szerelői együttesen gyengébb qualitásúak (ezt a legutóbbi nagydíjon is bebizonyították).

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#78043) Csapoati válasza Ciccuka (#78042) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az jó, mert idénre csapatot cseréltek Hamiltonnal, nem?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#78044) guftabi96 válasza Csapoati (#78043) üzenetére


guftabi96
(addikt)

De.
Ment is év elején a szakértés, hogy Rosberg volt szerelői szabják el Hami autóját. :D

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#78045) Ciccuka válasza Csapoati (#78043) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Néhány versenyként cserélgetik egymást, így hangzott el a közvetítésben. Itt is van elsődleges csapat és egy másodlagos.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#78046) Csapoati válasza guftabi96 (#78044) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Na ez az, akkor nem volt baj? Hamiltonnak is legalább annyi kerékcseréjét szúrták el idén, mint Rosbergnek.

Malibutomi: Meg a rajtolási gondjai miatt. Ugye nyáron Rosberg kapta az ívet a szar rajtjai miatt, de előtte (meg most legutóbb is) meg Hamiltonnak nem ment. A Merciseké a legrosszabb rajt a mezőnyben szerintem.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#78047) Malibutomi válasza Ciccuka (#78042) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Jaja, azert kapott Rosberg tobb mint 40 pont elonyt Hamilton muszaki hibai miatt.

[ Szerkesztve ]

(#78048) Ciccuka válasza Malibutomi (#78047) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Hamilton-t azért egy kicsit jobban húzták előre, nem csoda, hogy egy pillanat alatt előnyt kovácsolt ki belőle a Mercedes csapata (és még mindig 2 pont az előnye), ilyenkor Rosber kerül háttérbe csapaton belül, mert "Hamiton-t kell segítgetni".

🏎️ 🏁

(#78049) Csapoati válasza Ciccuka (#78048) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

mercisosszeeskuveselmelet.hu

Ausztriában is hogy segítették Hamiltont, hogy Rosberg nekimehesen...

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.