Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Egy csodaszép szerelmes utazás: Haven bemutató
- Tudástár Az eSzemélyi használhatósága magánszemélyként
- Bemutató Creative Stage 2.1
- Elemzés A legolcsóbb új PC konfig nyomában
- Bemutató A V12-es duruzsolása – Lamborghini Sián FPK 37
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [kyrabaybee:] :L
- [Re:] [adlersson:] Új Samsung vs. Régi Xiaomi mintaképek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [Ndruu:] Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#78001) customer114 válasza Motion_Blur (#77999) üzenetére

customer114
senior tag
Már látom a szövegbuborékot a pirosak feje fölött: "Ultra lágy, mert akkor eléjük vághatunk"

Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Csapoati
Topikgazda
Nagyon pofás. Szép széles kerekek, széles és alacsony(abb) hátsó szárny és ohne pöcsorr. Tán 2004 óta a legjobb autóforma.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

guftabi96
addikt

stvnppp
senior tag
Ez tetszik nektek?

Csapoati
Topikgazda
A hátsó szárny még nem a jövő évi ezeken szerintem.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

DFlash
tag
A duplából kell esőgumi

Malachi
addikt
annyira, hogy jövőre végre nem fogok elaludni a futamokon soha, mert végre újra valami versenyautó formája lesz a gépeknek a szabályokkal agyon nyomorított torz alakok helyett. erre ha ránézek, a sebességet, a vadállatiságot látom, élvezet lesz figyelni, ahogy fekszik a pályán és gyűri az aszfaltot a nagy papucsokon. a tavalyi pöcsorroktól, meg a bevásárolókocsi hátsó szárnytól csak a szánakozó röhögés kapott el mindig is.
és ezek még mindig nem a végleges formák a hátsó szárny miatt pl. de jó lesz!

KraX
senior tag
Ebből a perspektívából egészen jól néz ki! A pöcs orrtól is a falra másztam annó. Ezt szerintem a Mercedes oldotta meg a legszebben idén.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

cyberkind
nagyúr
Ezeken a verdákon nem, de a jövő évi kocsikon amik teljesen mások lesznek eléggé qrvára, hogy finoman fogalmazzak.
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

snecy20
veterán
Jaja, ha jobb versenyek nem is, de jobban kinéző autók mindenképp lesznek, ez már részemről fél siker.

guftabi96
addikt
De még mennyire!
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

Motion_Blur
félisten
Mi ez a szánkótalp az autó szélén?
Ennyivel szélesebb lesz az autó? A padlólemez akkor se érhet ki idáig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

JColee
őstag
Nem lesz szélesebb az oldaldoboz is?

twi452
senior tag
Nekem nem jön be, aránytalanul idétlen ez a széles hátsó gumi. Úgyhogy nem vagy egyedül

vlevi
nagyúr
Még csak a gumikatrakták fel, az idei kasztnira. Majd ha az egész auto arányaiban szélesebb, laposabb lesz, akkor fog állatul kinézni.
Az lenne a brutál, ha visszaköszönne a formákból a 90-es évek eleje, kozepe.
[ Szerkesztve ]

Frenky89
őstag
Nem lehet, hogy a hátsó részen tesztelnek valamit, amihez kellett a tökéletes "szoknya hatás"? Esetleg így modellezik a magasabb leszorítóerőt, amíg nincs meg a jövő évi aero pakk?

JColee
őstag
Jövőre nagyobb lesz a diffúzor is.

Bozso68
senior tag
Szerintem is szélesebb lesz a kasztni. Azzal a vajszínű, aszfalton súrlódó anyaggal a kilógó rész alatti, és feletti légáramlást akarták leválasztani egymástól, hogy ne legyen oldalt a nyomáskülönbség miatt légáram.
Biztos szélesebb lesz a kasztni
A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.
Minden változás közül nekem az volt a legszarabb, amikor csőre volt az autóknak, egy törés az orrnál. Mármint az nem kért változás volt, hanem csak igazodás a szabályokhoz.

cyberkind
nagyúr
Nálam a pöcsorr a legnagyobb vicc, kb fogtak egy tapadós dildót, rádobták egy régebbi kocsi orrára és kész is lett az új orr, mérnöki zsenialitás.
(#78021) grabber
A Ferrari-nál megint nem tudják mi legyen de legalább belenyúlnak ebbe is.
[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

#56474624
törölt tag
A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.
Magasságos...
Manapság durva dolgok vannak,ez benne van. De hogy nem raktak ki 18-as karikát az szerintem elfogadhatatlan
Ennyire analfabéták nem dönthettek erről. Egy sportkocsi legyen szép. Emelt orr stb hülyeségeket miért kellett?Nem lett tőle jobb
Fel a fejjel,most talán jó irányba haladnak:
Nagy kerék-szebb látvány,jobb mechanikus tapadás
Szélesebb autó-Nagyobb diffuzor,jobb leszorító erő
Szélesebb hátsó szárny-szebb látvány több tapadás hátul
Motorfejlesztés-Gyorsabb fejlődés,jobb motorok
Glória még nem lesz.
Én bizakodok. Ha rossz is lesz a verseny,legalább szebb autókat látok
[ Szerkesztve ]
De nem ez a baj, hogy már így is túl nagy a tapadás? Már sok-sok évvel ezelőtt is ez volt a gond, hogy lassultak az autók mert gyengítettek a motoron, de a tapadás jobb lett, tán a kipörgésgátlóval is volt valami, hogy még azt is beletették. Az utóbbi 1-2 évben nem követem annyira ezeket, mint akkoriban, szóval nem tudom, hogy most konkrétan mi a helyzet. De azt tudom, hogy már nem most, hanem vagy 5-7 éve is gond volt, hogy bizonyos kanyarokat emiatt padlógázzal végig tudnak venni, amiket egy 10-15 éve még nem lehetett, amikor még nem slick gumik voltak. És akkor még tovább szélesítik a gumikat... még több tapadás. Ez jó? Szerintem nem. Lassan már a hajtű kanyarokat is padlógázzal beveszik, ha így folytatjuk...
Egyre inkább elvész a technika, hogy hol mennyire kell fékezni, elemelni a gázpedált, stb... mert egyszerűen végigmennek padlógázzal. Így könnyű.
[ Szerkesztve ]
A Ferrari állítólag visszatér a Pull rod felfüggesztéshez.
"Vadász, vadász, szerintem te sz**ni járszi ide"
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

KraX
senior tag
Erősen szubjektív de a legszebb autók akkor születtek szerintem.
I know kung fu!

#56474624
törölt tag
Az F1-ben kétféle tapadást különböztetünk meg alapvetően: aerodinamikai és mechanikai.
A kettő egymáshoz viszonyított aránya fontos, mert ha nagyon eltolódik az aero felé, közel ellehetetleníti az előzéseket.
Az aerodinamika óriásit fejlődött utóbbi évtizedekben. Eközben a mechanikai tapadásnak '98-ban adtak egy nagy pofont a keskenyebb autókkal, keskenyebb gumikkal, melyek ráadásul még bordákat is kaptak. De akkor legalább még volt gumiháború. Most csak a Pirelli van a hulladék gumijaival, így ezek hiába slickek, valószínűleg még azoktól is jócskán elmaradnak tapadás terén. Szóval van hova fejlődni, valószínűleg még ez sem fogja elhozni a kánaánt, mert az aero is nagy mértékben fejlődni fog.
Hogy padlógázzal mennek egyes kanyarokban, ahol régebben nem, arról nyilván a kettő együttesen tehet, de az elsődleges ok az aerodinamika fejlődése (hiszen a mechanikai tapadás még csökkent is a 2000-es évek elejéhez/közepéhez képest), miközben motorerőben kb. ott tarthatunk, ahol akkor a V10-esekkel.
Szóval hasonló élményekhez vagy az aerodinamikát (semmiképp sem a gumikat, azok így is pocsékok) kellene drasztikusan visszafogni, vagy a motorerőt növelni. Nyilván jövőre fejlődnek a motorok, hisz szabad lesz a fejlesztés, de valószínűleg nem nagyobb mértékben, mint az aerodinamika.
[ Szerkesztve ]
De a 2000-es évek elején nem slick, hanem bordás gumik voltak. Azoknál igenis jobban tapadnak ezek a slick Pirellik, és az még ráadás, hogy szélesebbek is.
[ Szerkesztve ]

#56474624
törölt tag
Alonso megmondta, hogy nem. Ő versenyzett azokkal a gumikkal a gumiháborúban.
Ráadásul ahogy Alonso mondta, a Bridgestonenak a gumiháborúból még komoly tapasztalata volt és technológiája, ezzel szemben a Pirelli nem vett részt gumiháborúban sem.
A mostaniak amúgy nem szélesebbek, csak jövőre lesz szélesebb.
[ Szerkesztve ]

Malachi
addikt
de ha jól tudom, egyszerűsítik is a szárnyakat (azért is lehetnek majd szélesebbek), így az aerodinamikának nem lesz majd akkora szerepe.
Ferrari így is elég nagy szarban van Olaszok írták

JColee
őstag
Nem tudtam, hogy ilyen intervallumot adnak meg a szélességre. A padlólemezt biztosan maximum szélességre húzzák ki, nem tudom, hogy az oldaldoboznak (ahol van gyűrődő zóna), annak kell-e olyan szélesnek lennie, mint a padlólemez vagy lehet keskenyebb is?
Mondjuk az olasz sajtó nem az elnézőségéről híres. Hát nem tudom. Jó lenne őket versenyképesnek látni, az Arrivabene-Allison párossal ez akár össze is jöhetett volna, de így nagy a homály...
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

JJános
addikt
A madzagról tudom, hogy könnyebb húzni, mint tolni.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Ciccuka
addikt
F1: Massát nagyon megalázta a Ferrari
A Hamilton, Rosberg összevetésben tökéletesen igazolható a meglátásod! Hamilton reklámértéke nagyobb, így Ő lesz a bajnok. Nem kell látványos praktikákkal hátráltatni a másikat, elég a szárnybeállításokat pár milliméterrel máshova állítani, az abroncsnyomásokat kicsit megváltoztatni, rossz időben kereket cserélni, stb. és máris a másiknál az előny. Rosbergtől minimum egyszer elvették a VB címet, de azt gyanítom, hogy idén sem lesz másképp. A médiáról és annak pszichés szerepéről már nem is beszélnék, elég a magyar közvetítéseket ilyen szemszögből vizsgálni. Lehetnek meglepetések az F1 világában, de általában az történik, amit a cirkusz urai előre eldöntenek.
🏎️ 🏁

gyiku
nagyúr
jo, hat ez nem ujdonsag:
hüllő

Pompi
MODERÁTOR
Marha jó, de amit idéztél azt az egyik kommentelő írta....
...

nord_
veterán
Némi üldözési mániával megspékelve. (Az első kommentben viszont sok igazság van.)

Malibutomi
nagyúr
Sikerult a legsotetebb hozzaszolast beidezned.

Ciccuka
addikt
Ez állhat legközelebb a valósághoz. Rosberg szerelői együttesen gyengébb qualitásúak (ezt a legutóbbi nagydíjon is bebizonyították).
[ Szerkesztve ]
🏎️ 🏁

Csapoati
Topikgazda
Az jó, mert idénre csapatot cseréltek Hamiltonnal, nem?
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

guftabi96
addikt
De.
Ment is év elején a szakértés, hogy Rosberg volt szerelői szabják el Hami autóját.
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

Ciccuka
addikt
Néhány versenyként cserélgetik egymást, így hangzott el a közvetítésben. Itt is van elsődleges csapat és egy másodlagos.
[ Szerkesztve ]
🏎️ 🏁

Csapoati
Topikgazda
Na ez az, akkor nem volt baj? Hamiltonnak is legalább annyi kerékcseréjét szúrták el idén, mint Rosbergnek.
Malibutomi: Meg a rajtolási gondjai miatt. Ugye nyáron Rosberg kapta az ívet a szar rajtjai miatt, de előtte (meg most legutóbb is) meg Hamiltonnak nem ment. A Merciseké a legrosszabb rajt a mezőnyben szerintem.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Malibutomi
nagyúr
Jaja, azert kapott Rosberg tobb mint 40 pont elonyt Hamilton muszaki hibai miatt.
[ Szerkesztve ]

Ciccuka
addikt
Hamilton-t azért egy kicsit jobban húzták előre, nem csoda, hogy egy pillanat alatt előnyt kovácsolt ki belőle a Mercedes csapata (és még mindig 2 pont az előnye), ilyenkor Rosber kerül háttérbe csapaton belül, mert "Hamiton-t kell segítgetni".
🏎️ 🏁