Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77001) Malachi válasza Ba cy lus (#77000) üzenetére


Malachi
(addikt)

(#77002) shteer válasza Motion_Blur (#76964) üzenetére


shteer
(félisten)

Újdonsült iPhone-osként képtelen vagyok elhinni :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#77003) -Mike- válasza shteer (#77002) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Megakartam venni a hetest szeptemberben, de ezek után...

(#77004) Malachi válasza -Mike- (#77003) üzenetére


Malachi
(addikt)

ha tényleg nem lesz rajta jack aljzat, én elbúcsúzom a márkától - bár egyelőre 5C-ről akarok 6-ra váltani. minek az a nagy rohanás, ugye.

(#77006) kisza25 válasza Ciccuka (#77005) üzenetére


kisza25
(félisten)

az mindegy, mert úgyis egy lúzer:P

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#77007) EmberXY válasza kisza25 (#77006) üzenetére


EmberXY
(addikt)

A boxutca hibája volt...

;]

Up the Irons!

(#77008) b-type válasza Ba cy lus (#77000) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem ez csak magyarázás, Farkas Péter jó, de az ember nézi az autó mozgását, viselkedését..és abból nem ez jött le, ha legalább megfüstölte volna a gumit, vagy bármi utalt volna arra hogy most tényleg meg lett zavarva....de sztem ennél szimplább a helyzet, meg akarta csinálni a tutit, elvenni a helyet hogy esélye sem legyen visszajönni, és így csinálta.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77009) Ba cy lus válasza b-type (#77008) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Szerintem viszont mikor valaki így bevetődik, ahogy Rosberg tette, ráadásul a piszkos oldalon, szimpla rossz indulat és/vagy hozzá nem értés azt feltételezni, hogy ott még bőven maradt mozgástér. Há' hogy a fenébe? Belemegy egy szituációba, megkezd egy manővert, borotvaélen táncol, nem tud belőle tisztán kijönni. Hihetetlen, igaz?

[ Szerkesztve ]

(#77010) snecy20 válasza Ba cy lus (#77009) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jó jó, de az ausztriai eset után már ki lenne az aki nem feltételez szándékosságot? Akárhogy nézem Rosberg ezért a negatív megítélésért tett is rendesen.

(#77011) b-type válasza Ba cy lus (#77009) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem...most ugye arról megy a téma hogy ez most borotvaél volt vagy sem, sztem nem...szembemenve Farkas Péter magyarázatával én szinte biztos vagyok benne hogy Rosberg egyenlees féknyomása nem enyhült egy fikarcnyit sem, kormánnyal reagálta és kész. Akár Hamilton-nál nézem akár itt, minden olyan esetben ahol tényleg megzavarnak egy féktávot, és túlfutás lesz annak van látható jele...blokkoló kerék, minimális mértékben megbicsakló autó, bármi jele annak hogy megbomlott az egyenletes lassulás.
Farkas Péter magyrázata szempontjából ekkora tempóról egy kemény féktávnál ha megzavarnak akkor van egy kűzdelem a tapadással/autóval hogy valahogy megtartsa a pálya határain belül..általában blokkoló kerék, akárcsak kis mértékben is.
De nem így...nagyanyó tempóval szépen akkurátusan elfordulva a fehér vonal mellett minden céco nélkül,

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77012) attisx válasza nord_ (#76971) üzenetére


attisx
(addikt)

Az autógyáraknak meg a politikusok diktálnak a szigorúbbnál szigorúbb környezetvédelmi, károsanyag kibocsájtási normák alapján, ha pedig a közutakon kénytelenek környezettudatosan viselkedni, akkor értelemszerűen a versenypályákon is ezt az irányt fogják képviselni. Persze el lehet zavarni a gyártókat, de kérdés, mi marad utána? A Ferrari, meg 2-3 tehetősebb privát szintén Ferrari motorral? Illetve egy maréknyi bizonytalan hátterű, futottak még cosworth-ös gittegylet? Vagy az F1 lenne az n+1. egyen-motoros/kasznis széria? Akár melyik is, szvsz ez csak tovább rontaná a színvonalat.

Ami a nézők igényeinek kiszolgálását illeti. Akik belépnek a szériába - legyenek akár "csúf-gonosz" multik, esetleg tehetős (vagy ami manapság egyre jellemzőbb: kétes hátterű) magánemberek / befektetői csoportok - nem valószínű, hogy puszta jófejségből fognak elkölteni itt évi több 10-100 millió dollárokat (fillérekből pedig nem lehet a határokat feszegető, innovatív technológiákat fejleszteni, ami állítólag az F1 lényege), hanem mert valamilyen formában a maguk pecsenyéjét akarják sütögetni. Ha jobban bele gondolunk az F1 soha sem szólt igazán a nézők szórakoztatásáról. Inkább csak szerencséjük volt a szervezőknek, hogy hosszú évtizedeken keresztül a technológiai, társadalmi, és politikai környezet lehetővé tette, hogy olyan terméket állítsanak elő, amivel mind több és több (reklám)fogyasztót lehetett bevonzani.

A 80-as, 90-es években, a dohány cégek szinte számolatlanul önthették a szponzorpénzeket az F1-be, az akkori csúcstechnológiák is relatíve olcsóbbak voltak, valamint a technikai szabályok is nyitottabbak voltak, így a privát csapatok is könnyebben betalálhattak egy fejlesztéssel, versenyképesek tudtak lenni. Aztán jött a politika és sok országban betiltotta a dohány reklámokat, ez szépen padlóra küldte a privát csapatokat, kivéve persze azokat, akiknek a hóna alá nyúlt egy-egy nagy autógyár. Közben a felhasznált - egyre fejlettebb - technológiák is egyre nagyobb költséget jelentettek. Új tőkeerős támogatók viszont nem érkeztek, így jött a költségcsökkentés. Majd közvetve a politika, direktben az autógyárak nyomására a közúti autók világából megérkezett a downsizing és a hibrid technológia. Mára oda jutott a „sport”, hogy a politikai, technológiai környezet változásaira adott válaszok - valamint a FOM töketlensége: a modern hírközlési eszközök, csatornák mellőzése - miatt a régi rajongók közül sokan elfordulnak tőle, újakat pedig nem, vagy csak nehezen sikerül szerezni.

Mit tartogat a jövő? A világban egyre erősödik az elektromos autó lobbi. Már most léteznek országok, melyek kormányai úgy döntöttek, illetve tervezik a döntés meghozatalát, hogy belátható időn belül betiltják a belsőégésű motorokat. A fent linkelt cikkek alapján alig kilenc év és Norvégia, valamint várhatóan Hollandia területén sem lehet majd belsőégésű motorral szerelt új autókat árulni, emellett említés esik Indiáról, a Föld talán második legnépesebb országáról, ahol 2030-tól terveznek hasonló lépést életbe léptetni. Továbbá ebben a cikkben említik még Svájcot és Belgiumot, ahol szintén 2030-tól tervezik a tiltást. Bár az imént hivatkozott cikk szerint Franciaországban és Németországban az erős helyi autóipar igyekszik hátráltatni a törekvéseket, én személy szerint Németország kapcsán úgy gondolom, ha valakik, ők biztosan nem az utolsók között fognak lépni (lásd. atomenergia stop), és amikor ez bekövetkezik, az meglátásom szerint meghatározó hatással lesz a globális autóiparra is. Ezeket a változásokat pedig hosszútávon az autó-motor sportok is meg fogják érezni, különösen azok, amelyek a technológiai innovációt tűzik a zászlajukra.

Mindent egybevéve: véleményem szerint az autóipart érintő folyamatok miatt a Formula-1 számára nincs visszaút az alternatív technológiáktól, a sokak által visszakövetelt elavult hajtóegységek felé. Az F1 szervezőinek, döntéshozóinak pedig azon kell munkálkodnia, hogy az alternatív technológiák mellett is vonzóvá tegyék a közönség számára a sorozatot.

*****

Huh, ezt sikerült jó bő lére eresztenem. :D

Utólag is elnézést kérek mindenkitől, aki végigszenvedte... :DDD ;]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#77013) KraX válasza Malachi (#77004) üzenetére


KraX
(senior tag)

En is most downgrade-elek ha minden igaz. iPhone 6s -> oneplus 3. Annyit nem er mar amennyiert vesztegetik.

I know kung fu!

(#77014) b-type válasza attisx (#77012) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:R
kerek egész, annyit hozzátennék, hogy volt V10 F1 autókkal sorozat, és megszünt érdeklődés hiányában...jó hangjuk volt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77015) KraX válasza b-type (#76931) üzenetére


KraX
(senior tag)

Erre egy hatarozott talannal tudnek valaszolni. :) de ez nagyon amator hozzaallas, a szurkolast tessek kint hagyni a kabattal egyutt a fogason. Neki ez a munkaja, nem engedheti meg maganak. Nyilvan van akit ez nem zavar, de engem fel tud bosszantani az ha vki nem partatlan a kozvetitesen. Ezert (is) kedvelem Webert es nem allhatom Szujot. Emlekszem meg 1996-ban a Varhegyi Ferenc is kozvetitett, legalabbis az evad elejen biztosan. Talan a Palikkal de erre mar nem veszek merget, (otthon meg meg van vhs-en az egesz evad csak mar nincs ami lehatsza :D), szoval ot meg nagyon csiptem mert az eurosportos kozvetitesein sem ereztem hogy huzna barmerre is. En ot raknam be Weber melle, persze akkor nem lenne akkora "show" (ami vicc kategoria jelenleg is az izzadasag szagu poenokkal es modorossaggal egyetemben, de egy fokkal jobb mint a kesoi Palik fele amokfutas).

A vegere egy erdekesseg:
A kommentek enyhen szorakoztatoak a vegen

[link]

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#77016) snecy20 válasza KraX (#77015) üzenetére


snecy20
(veterán)

Várhegyit? Jaj ne, még viccnek is rossz.

(#77017) Ciccuka válasza snecy20 (#77016) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

És mit szóltok akkor a Barátokközt sztárjáról, aki kommentátor volt egy futamon?

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#77018) KraX válasza snecy20 (#77016) üzenetére


KraX
(senior tag)

Kulonbozoek vagyunk. Szamomra A Palik - Gyuluska paros volt viccnek is rossz, Szujo a masik fele, de nem nyavajgok, majd letoltom angolul a kov futamokat... ha megeri! :)

I know kung fu!

(#77019) Ba cy lus válasza b-type (#77011) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Nem feltétlen van pedig blokkoló kerék. Volt egy cikk erről, Brundle magyarázta, hogy általában szándékosan fékezik blokkolósra, mert ez elősegíti a számukra pozitív elbírálást. :)

(#77020) b-type válasza Ba cy lus (#77019) üzenetére


b-type
(nagyúr)

naneee..persze 300-s tempónál amikor kifékezésre készül pengeélen vagy hogy...majd biztos tökéletesen lassul megzavarásnál egy karbonfékkel..
Ezt el lehet hinteni, de most akkor vagy megzavarták vagy nem, mert a kettő üti egymást, amikor ki van hegyezve egy kifékezés, akkor pillanatnyi elemelés a féknyomásról métereket jelent, a kifékezés nem azt jelenti hogy a másik meg egy kutyaütő ha még az is belefér hogy féktávon elemeljem a féket majd újra megtaláljam a tapadási pontot kerékblokkolás nélkül és még elfordulok a pályán...

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77021) kisza25 válasza b-type (#77020) üzenetére


kisza25
(félisten)

Rosberg ekkora profi, csak senki nem hiszi el:P

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#77022) b-type válasza KraX (#77015) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem kedvelem Várhegyi urat, MotoGp miatt, meg a WSBK miatt. 2000 környékén nagy levelezésben voltunk, akkora hülyeségeket közvetítetek, még a témára is emlékszem, a b és c motorszerződésekről volt szó, és teljes kavarodásban voltak azzal kapcsolatban hogy egy privát csapat milyen havi lépcsőnként kapja a motorfrissítéseket. Aki pedig még a 90-s években Julian-k közvetítésein nevelődött bele az eurosporton, mint én azt rettenetesen zavarta a rossz információk teljes határozottsággal való leközlése, sosem kedveltem meg őket igazán, bár elfogadtam, és nagyjából toleráltam mert Pepinek tényleges ismertsége volt, és igazi szenvedéllyel szerette a motorsportot.

Számomra ami élmény volt az Harmati Árpi szereplése a WSBK közvetítéseken, na ő mondott jókat, és káromkodott is...ha jól emlékszem volt egy olyan hogy: és már ott van a seggében már ott van a seggében!!! :D és ...amikor szélárnyékba került a versenyző, később amikor kérdeztem (M3 kivezetőn volt valami Yamaha kereskedése), akkor elég kiábrándító infókat közölt arról hogy milyen módon fedik le a közvetítéseket.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77023) Ba cy lus válasza b-type (#77020) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Ebben a szituációban, amennyiben Rosberg nem volt pengeélen, megcsinálja különösebb gond nélkül, sokkal tisztábban a kifékezést. Miért nem csinálta meg, ha nem volt pengeélen?

Azt rójátok fel neki, miért nem kezdett el korábban kanyarodni, mintha neki az nem is lett volna érdeke, hogy tisztán megelőzze az előtte lévőt. Vicces gyerekek vagytok ti. ;]

(#77024) b-type válasza Ba cy lus (#77023) üzenetére


b-type
(nagyúr)

egyértelmű, mert ki akarta terelni Verstappent, ezért is büntették meg.
Régen mikor még nem büntették akkor rendszeresen éltek ezzel, meg még genyóbb dolgokkal is. Kérdezd meg miért nem csinálták tisztábban, és hidd azt hogy belekényszerültek és nem tudták volna másként csinálni..nekem mindegy.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77025) Ba cy lus válasza b-type (#77024) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Még mindig nem értem, miért akarta volna pont így kiterelni, mikor szerinted Rosberg nem táncolt pengeélen, Verstappen féktávon bemozdulása nem zavarta meg igazán, ergo Rosberg tudott volna sokkal tisztábban is előzni. De ő nem tette, mert inkább ennyire erősen vitatható módon le akarta szorítani Verstappent. Logikus végül is. :U

(#77026) b-type válasza Ba cy lus (#77025) üzenetére


b-type
(nagyúr)

most írjam le újra? ...ezeket a megmozdulásokat pont azért kezdték el büntetni mert éltek vele a versenyzők, nyilván ha mindegyik csak egy kényszerű helyzet lett volna akkor nem kellene rá szabályt hozni. ..és hogy mi a lényege? ...hogy a lehetőségét a visszatámadásnak minimalizáld. Általában ez.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77027) EmberXY válasza kisza25 (#77021) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Szerintem csak revansot akart venni miután Kanadában (is) megalázta ugyanaz az újonc. ;]

Up the Irons!

(#77028) kisza25 válasza EmberXY (#77027) üzenetére


kisza25
(félisten)

én beszéltem vele a futam után, de hiába is írnám le ide mit mondott, mert fotelben ülők jobban tudnak mindent ;]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#77029) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Nekem ezekről most bevillant 2008 - Fuji és a rajt utáni első kanyar... Hamilton nem tudta elviselni hogy Kimi elrajtolja és akkorát fékezett belül hogy Kimit és más versenyzőket is vitt ki magával a bukótérbe. Annyi volt a különbség hogy ott blokkolta a kereket, de a szándék megkérdőjelezhetetlen volt. Szépen meg is büntették érte - emlékszem hogy Czollner majd fel robbant, nem értette hogy ezt miért kell büntetni.. :))

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#77030) Bozso68 válasza Motion_Blur (#77029) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

De Hamilton plusz büntetésként ott meg is pörgött utána rendesen :) .

[ Szerkesztve ]

(#77031) Motion_Blur válasza Bozso68 (#77030) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Jah... Massa ha nem forgatja ki akkor VB lett volna.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#77032) Bozso68 válasza Motion_Blur (#77031) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

A tankolócsős balhé nem lett volna, vagy a Ferrari csapágyak pl Ringen első helyről. Az az év Massának állt. Sajnáltam érte.

(#77033) Motion_Blur válasza Bozso68 (#77032) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

2005 - Kimi
2006 - Alonso
2007 - Hamilton
2008 - Massa

Így lett volna megérdemelt. De ettől függetlenül szép évek voltak azok, gyönyörű autókkal :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#77034) Bozso68 válasza Motion_Blur (#77033) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

A Briatore VB győzelmek körül mindig volt valami gyanús...

(#77035) Peat;) válasza b-type (#77024) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Ezt az idei évben elszúrta Rosberg, egyértelmű.

Folytatva viszont, a következő balhé főleg jövőre szerintem ez lesz, hogy miért kell ennyire vigyázni a másikra. Ez nem autóversenyzés, bruhaha. Egyébként én is ezt az álláspontot képviselem, ez hogy ennyire oda kell adni a lehetőséget a támadónak, vagy akár védekezőnek, arra azt mondom szintetikus párharc. Főleg hogy vannak pályák ahol nincs erre mód, az egyiknek el kell venni vagy csattanás.

Anno amikor Montoya, Schumi pl egymással "bíbelődött" én nagyon szívesen nézegettem. Ki is alakultak akkoriban olyan viaskodások, hogy ha volt lehetőség szépen visszaadták amit lehetett. Szerintem most sem ártana hogy lemenjen a vörös posztó pár pilóta előtt és a spórolást háttérbe szorítva az arrogáns versenyzői állatot hozza elő magából. De ezzel inkompatibilisek a szabályok. Jövőre azért lehet érdekesebb, mert talán kevesebb lesz a spórolás és nem feltétlenül a hosszú egyenesekben drs-el kell majd csak előzgetni.

(#77036) Motion_Blur válasza Peat;) (#77035) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Miért gondolod hogy kevesebb lesz a spórolás? Persze bárcsak úgy lenne.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#77037) Peat;) válasza Motion_Blur (#77036) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Nézd, vastagabb gumi később fogy el nem? :DDD Viszont valami azt súgja Red Bull nagyon "csúnya" dolgokat fog művelni :B Érik egy Verstappen Hamilton kakaskodás remélem.

[ Szerkesztve ]

(#77038) Ciccuka válasza Peat;) (#77035) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Ahhoz az kéne, hogy Rosberg másik csapatban versenyezzen egy valóan versenyképes autóval.

🏎️ 🏁

(#77039) zsoltesz9309 válasza Peat;) (#77037) üzenetére


zsoltesz9309
(csendes tag)

A 2. helyért.Az első hely ki van bérelve az egyik Mclaren pilótának :DDD .

Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21

(#77040) gabe_


gabe_
(őstag)

Ez a max benzin átfolyásos szabály fog módosulni jövőre?

Csak mert ha nem, akkor ugye szélesebb gumi-magasabb fogyasztás...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#77041) Ba cy lus válasza b-type (#77026) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Na ne komolytalankodjunk már. Akinek akkora tapadásfölénye van, hogy megpróbálja kifékezni az ellenfelét, eközben - szerintetek - nincs pengeélen, az előtte haladó bemozdul féktávon, ő erre elmozdul beljebb, miközben mindezt a porosabb íven csinálja... Na most az ilyennek nincs szüksége ilyen erősen vitatható és büntethető manőverekre.
Több sebből vérzik ez az egész elmélet.

(#77042) b-type válasza Ba cy lus (#77041) üzenetére


b-type
(nagyúr)

....azért kezdett el kifékezni mert lehetősége adódott rá. Általában ezért próbálnak előzni nem azért mert tapadásfölénye van, persze az is adhat lehetőséget, de itt most a nagy egyenes adta ahogy rászippantódott Rosberg Verstappen-re.
Az amit te gondolsz, amikor tapadásfölényből jön a lehetőség, annak jellemzője hogy két-három de akár négy autó távolságból bepróbálkozik a hátsó, mert már látja a másik korábbi féktávján, hogy az nem tud olyan mély féktávot venni mint ő...ilyenkor a tapadásfölény adja meg a lehetőséget.
...
Ilyen nagy egyenesnél meg általában a szélárnyék, DRS.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77043) snecy20 válasza b-type (#77042) üzenetére


snecy20
(veterán)

Konkrétan az a ciki a történetben, hogy miután már betette Rosberg VES mellé, gyökkettővel gyönyörűen végigdöcögött a fehér vonal mellett. Akárhányszor újranézem az esetet, egyszerűen nem tudok mentséget felhozni Rosberg mellett. És hiába állítják sokan, hogy ez nem volt hasonló az osztrák esethez, én azt mondanám mégis, hogy de, nagyon hasonló ahhoz, és heteken belül kétszer ilyet nem lehet elkövetni.

(#77044) b-type válasza snecy20 (#77043) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem akarja vérét venni Rosberg-nek sztem senki, mert nagyobb probléma hogy Verstappen esetében féktávon mocorgás volt.
Sztem nagyobb téma, mondjuk ez sem büntetés szempontjából érdekel, inkább az ahogy kezeli ezeket a szitukat, nagyjából összerakva:
Verstappen gyors, agresszív, jól védekezik és stabilnak nevezhető, és sztem okos is, mert azzal amit most csinál lefektet egy bizonyos hírhedtséget, nem nagy...de a következőnek aki neki féktávon próbálkozni fog már benne lesz a fejében, hogy Verstappen már kétszer bemozdult, és kiszámíthatatlan abban a tekintetben hogy tiszteli-e a szabályokat. Agresszíven támad és agresszíven védekezik, el lehetne intézni egy kézlegyintéssel hogy ugyan kisoroszlán, majd helyretesznek....de Verstappen annyira higgadt mindeközben, hogy brutál....nem gyenge versenyzői alkat. Kíváncsi leszek mi lesz vele.
Rosberg meg kűzd az árnyaival..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#77045) -Mike-


-Mike-
(addikt)

Két hete Budapesten [link]

(#77046) cyberkind válasza -Mike- (#77045) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

:DDD

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#77047) Motion_Blur válasza -Mike- (#77045) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Apuci megszédült picit, van ilyen :DDD

csak mert nagyon jó kép

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#77048) guftabi96 válasza -Mike- (#77045) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Lehet megkóstolt valami jó kis kerítésszaggatót :DDD

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#77049) JColee válasza -Mike- (#77045) üzenetére


JColee
(őstag)

Nem fáznak kabátban?

(#77050) Blackmirror válasza JColee (#77049) üzenetére


Blackmirror
(senior tag)

Ebben a nagy télben biztos kellett a kabi

S9+

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.