Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71001) JColee válasza Motion_Blur (#70994) üzenetére


JColee
(őstag)

Szerintem 2013 Monaco-ra gondolsz. Merci zabálta a gumikat, de Monacoban azért jól ment.

BenHans "mivel habitusából adódóan este aktív"
Hagyjuk már ezeket a baromságokat. :U

[ Szerkesztve ]

(#71002) JJános válasza Csapoati (#70996) üzenetére


JJános
(addikt)

Kimi mostani formáját tekintve bármikor bejöhet egy dobogó teteje. :K

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71003) [CS]Blade2 válasza Csapoati (#70970) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

"Idén meg mind a három futam izgalmas volt, akárki akármit mond, pedig eső sem volt egyszer sem."

Én valami másra várok, és az nem történik meg. Csatára a győzelemért, úgy, hogy ne azon múljon, hogy melyiknek kevésbé szar gumija, majd melyiknek van valami gondja...

Az izgalom pedig nem jön össze az esővel. Régen az eső=izgalom egyenlet okés volt, aztán lett eső=keveredés, de mióta ilyen gagyi szar gumik vannak, azóta az eső=piros zászló egyenlet a helyes, lévén, hogy ezekkel a szar gumikkal ki sem mernek menni még pénteki edzésen sem, mert könnyen a falban köthetnek ki, mert tapadás az nincs, de cserébe legalább ugyanúgy szakadnak ki belőle a tenyérnyi darabok, mint a száraz pályás gumikból.
Az FIA, a vezetőség, a csapatok, mindenki tudja, hogy egy kalap szar a két vizes pályás gumi (a száraz szettek is belépő szintű gumik), ezért esélytelen, hogy bármikor is legyen esős verseny. Felszárítják a pályát, vagy megvárják még eláll az eső és felszárad, vagy elmarad, vagy átteszik másik napra. És ez is egy vicc, jól jelképezi, hogy milyen gondok vannak manapság a sporttal. Ülnek a szar gumikon, papírhajót hajtogatnak a boxban...

(#71004) KraX válasza szilva01 (#70979) üzenetére


KraX
(senior tag)

Hirtelen felindulasbol ezzel csak akkor ertenek egyet ha lehetne fejleszteni ev kozben is es tesztelni is valamennyivel tobbet.

I know kung fu!

(#71005) KraX válasza Ba cy lus (#70980) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nekem szemely szerint semmi bajom az idei evvel. Ha le is van maradva a Ferrari, annyira talan nincs mint tavaly ilyenkor volt. Ebbol azert meg lehet szorosabb zarkozas ev kozepere, a tobbit meglatjuk.

A Redbull is zarkozott a Ferrarira ezen a palyan, amibol nem vonnek le messzemeno kovetkeztetest mert az elozo ket palyan nem voltak ennyire latvanyosak mint itt. Engem egyebkent kvazi hidegen hagy hogy ki eri utol a Merciket, a lenyeg, hogy vki erje utol a dominans csapatot es legyen csata az elen is. :)

I know kung fu!

(#71006) shteer válasza KraX (#71005) üzenetére


shteer
(félisten)

A folytatás is lehet ilyen, mint a kezdet :K

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#71007) [CS]Blade2 válasza KraX (#71005) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Rosenberg lággyal ment be a Q3-ba, aztán ott a második körén végig spórolt a gumival, hogy 1 körön át életben maradjanak, és úgy hozott pole-t.
Szerintem most marhára számított, hogy keményre kellett fújni a gumikat, és ez +-1 másodpercet is jelentett, ami miatt a Redbull is mást mutatott, de előtte meg ők voltak mínuszban. Valszeg a Ferrarinak belefér a keményre fújt gumi, de a Mercedesnek vagy a Williamsnek vagy a Haasnak nem, és valszeg a FI-nak sem, és a Mclaren is alacsonyabb nyomásért rinyál.

A Mercedesnek szerintem hiányzik, hogy nem tesztelték rendesen a téli teszteken a lágyat és a szuperlágyat, és közben az év gumija ez a kettő, mert keményre kell fújni (nem tudom, hogy a télen tudták-e, hogy szépen lassan már közel 2 bar-ra kell fújni ezeket a lufikat. *), majdnem olyan keményre lassan, mint egy hétköznapi utcait, mert egyébként szétrobbanna vagy leszakadna a futófelület, meg egyebek, így a közepes nem valami jó gumi, nem is kérnek belőle 1-2 szettnél többet.

Nekem meglepő eddig, hogy mennyire eltérően kérnek, én arra számítok, hogy idővel mindenki egyformán fog, mert mindenki arra fejleszt, hogy a szuperlágyat életben tudja tartani meg esetleg a lágyat versenyguminak, később pedig a szuperlágyat versenyguminak, főleg, ha nem kellene betonkeményre fújni, mert ez is egy olyan dolog, ami szembe megy a versenyzéssel. Használhatsz futócipőt, de nem kötheted be a fűzőt. :W

* A 2005-ös indianapolisi versenyre mondta a Misli, hogy fújják 1,1-1,2 bar helyett 1,4 bar-ra a gumit, hogy kibírják a terhelést, és a Mislis csapatok azt mondták erre, hogy a l*faszt.
A múlt hétvégén 1,6 bar felett voltak...

(#71008) Csapoati válasza Motion_Blur (#70997) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Teljes mértékben, hacsak nem lesz valami káoszfutam, de neki pont azok nem szoktak menni. Nyilván ez csak vélemény, de tartom.
Rosbergnek még csak meg se kellett izzadnia eddig.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71009) DS39


DS39
(veterán)

(#71010) snecy20


snecy20
(veterán)

Javítsatok ki, de én nem látom hogy hol zárkózott fel a mezőny a Mercedeshez. Rosberg takaréklángon ment a nem is tudom hanyadik körtől, és így volt 30+ mp az előnye a végén.

(#71011) DopeBob válasza snecy20 (#71010) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Nem is lenne akkor hülyeség a fordított rajtrács... most is attól volt jó, hogy visszaesett Kimi, Vettel, Hamilton, Ricc... :U

MZ/X

(#71012) DS39 válasza snecy20 (#71010) üzenetére


DS39
(veterán)

20 mp-et Vettel simán kapott volna balhémentes rajt után is.
még mindig a Merci a VB egyértelmű esélyese. pont ezért nem is akarnak változást. ki tudja akkor fordulna-e újra a RB vagy a Ferka felé a kocka.

(#71013) Csapoati válasza snecy20 (#71010) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Pont így látom én is, de Bahreinben is cska krúzolt, Melbourne-ben szintén. Ezért is mondom, hogy még nem láttuk milyen az, amikor tényleg nyomja.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71014) JJános válasza snecy20 (#71010) üzenetére


JJános
(addikt)

Ezt így nem lehet számolni. Vettel is amikor felért takarék lángra állt. Spórolni kell amivel lehet, de csak ha nem tud előrébb menni. Rosberg keményen tolta neki addig, amíg nem jött át, hogy már nyugodtabban mehet. De ez nem jelenti azt, hogy csak körözgetett. Tessék elhinni. Vagy tessék beülni egy F1 autóba, szimulátorba, és tessék felváltani hetedikig, és vissza, úgy hogy az úton marad. Akkor lehet hápogni, hogy csak körözött. Vagy a levegőt kapkodni. Én tudom, hogy egy jó körért, keményen dolgozni kell. Egy versenyen meg birkózni. Takarékláng wazze. :((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71015) Viktor77 válasza JJános (#71014) üzenetére


Viktor77
(félisten)

De, csak körözgetett. Te meg feleslegesen hasonlítod itt bárkihez Rosberget. A többi pilótához hasonlítsd. Hozzájuk képest körözgetett.

Some people move on, but not us ... not us

(#71016) BenHans válasza JColee (#71001) üzenetére


BenHans
(addikt)

Csak vicc volt az említett érdekes összefüggések miatt... :U

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#71017) Peat;) válasza DS39 (#71012) üzenetére


Peat;)
(veterán)

A vb esélyes persze hogy a Merci, ilyen Ferrari töketlenkedéssel...ha van két autód egy kicsivel gyorsabb autó mögött akkor az akár le is győzhető. De hol a motor füstöl el, hol a két autó ér össze...ezt így nem lehet csinálni. Egyébként egyre több a pletyka arról hogy tényleg gond van a trubóval, most is mondogatta Szujó és hogy állítólag javítják. A 20mp-t oszt el 60 körre, nem olyan lefutott ez a dolog ha a Ferrari talál akár csak 2-3 tizedet...ha nem is vb szempontból, de idény szempontjából lehet hogy érdekes lesz még az eleje.

Illetve már érdekesebb lesz hogy most Hamilton hibázott illetve ő kapta be a műszaki gondot ráadásul évad elején, remélhetőleg itt megáll a dolog és pályán kell ledolgoznia ezt a hátrányt és nem Rosberg autója adja meg magát. Mostantól legyen mindkét autó megbízható, vagy rohadjon le mindkettő. Tavaly Rosbergnek volt több pechje, ez az egyszeri előny a sors ajándéka, ahogy Alonso szokta mondani, a sors mindig egyenlít, ő ezt már nagyon várja :D

(#71018) Csapoati válasza JJános (#71014) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Attól mé,g ha 90%-on mész, az az ő szintjükön körözgetésnek minősül.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71019) JJános válasza Csapoati (#71018) üzenetére


JJános
(addikt)

Körözgetés. Amikor Sumiék Montoyával, a SC mögött, az alagútban összementek, senki nem értette miért. Csak sétáltak. Nincs fogalmatok mennyi dologra kell figyelni. Hány pacit kell terelgetni. Mennyi stressz van bennük, és sorolhatnám.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71020) JJános válasza Viktor77 (#71015) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem hasonlítottam senkihez. :((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71021) Csapoati válasza JJános (#71019) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

De, van fogalmam, hisz elég régóta nézem a sportágat. De nem véletlen mondogatják külön a hammer-time-ot sem, meg hogy ennyit és ennyit kell hozni körönként. Csűrheted-csavarhatod, de ezt maguk a pilóták is elismerik, hogy az élen nem mindig kell 100%-ot menni, főleg ha a tiéd a leggyorsabb autó.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71022) shteer válasza Csapoati (#71021) üzenetére


shteer
(félisten)

Hülye is lenne 100%-on menni, 4 motorral akarják végigvinni a szezont.

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#71023) JJános válasza Csapoati (#71021) üzenetére


JJános
(addikt)

Én arról beszélek, hogy akik itt azt mondják, hogy takarékon ment, azok a fotelszakértők mit tudnak arról, hogy mit kell dolgozni az autóban. Semmit. Csak odavetik, hogy á Rosberg csak kocogott. Nem megy 100%-al, mert nem készteti rá senki. Én csak szeretném, ha nem lekicsinylően beszélnének itt a pilótákról. Itt vannak, akik szimulátoroztak többen is. Ők tudják, hogy mit kell dolgozni. Elismerés illeti a pilótákat. Nem csűröm, és nem csavarom. Csak nem szeretem a pongyola megfogalmazásokat.

Állj be egy kanyarba, és nézd meg hányan hányféleképp veszik. Állj be egy féktáv elejére, és nézd meg, hogy minden pilóta próbál belőni egy pontot. Például Ausztrál pályán, az egyik féktávon van egy jel, fent a kerítésen. messziről látni. Százméterekről azt lesi, na majd ott kell elkezdeni fékezni.

Azért nem tudjátok élvezni a versenyt, mert nem tudjátok értékelni. Életemben nem néztem még unalmas futamot. Nem trollkodás!

Nem nagyon tudom elmondani azt, hogy én hogyan érzek, amikor az első piros lámpa kigyulladására feldübörögnek a motorok, és akkor elszabadulnak a földhöz, aszfalthoz kötött autók, és szárnyalnak.

Az, hogy mit stresszelnek, hogy mit gürcölnek, az senkinek nem jön le? Az, hogy egy kis hiba életbe kerülhet? Nem számít?

Ha egy úszót nem tudnak megszorongatni, akkor csak fürdik? A F1-ben nem csak saját magáért felel egy pilóta!

Nem ragozom. ha nem értitek, akkor nem. Majd az élettől jönnek olyan pofonok talán, hogy rájöttök. Kiket kell megbecsülni, és miért. :(((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71024) feri1014 válasza JJános (#71023) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Te még mindig iszonyatosan el vagy tévedve. :W Arról volt szó, hogy Rosberg nem autózott a határon, nem hozott ki mindent az autóból, mert nem volt rá szükség. Ez nekik spórolás, körözgetés az ő szintjükön, attól még végig gépészkedik 2 órát, de nem fog megfeszülni benne. Hangsúlyozom, az ő szintjükön. Semmi lenéző nincs ebben. Azt csinálta, amit kellett ahhoz, hogy magabiztosan megnyerje a futamot.

Azért nem tudjátok élvezni a versenyt, mert nem tudjátok értékelni. Életemben nem néztem még unalmas futamot. Nem trollkodás!

Már ne is haragudj, de neked az is elég lenne, ha a futam ideje alatt állnának a kocsik a rajtrácson. Utána jönnél ujjongani, hogy mekkora versenyt láthattunk. :U

Másrészről a pilóták is elmondják rendszeresen, hogy mennyire nem kihívás nekik a jelenlegi F1 a 10-12 évvel ezelőtti állapothoz képest. :U

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#71025) KraX válasza feri1014 (#71024) üzenetére


KraX
(senior tag)

Annyit zarojelben mindenkeppen hozza tennek, hogy amig nem lathatoak a konkret telemetria adatok az adott futam adott pilotajarol addig a fenti okfejtesek "a futam ketharmadaban 80%-on futott" es ehez hasonlo hozzaszolasok, csak a joslas kategoria, meg abban az esetben is ha -velhetoen - a futam bizonyos szakaszain nem 6-os motor beallitassal futott pl Rosenberg, vagy eppen Vettel (mert nem volt mar ertelme szettaposni a pedalt).

I know kung fu!

(#71026) zzeN


zzeN
(aktív tag)

(#71027) DopeBob válasza zzeN (#71026) üzenetére


DopeBob
(addikt)

nem hiszem, hogy ez gond, nem nagyon durranak már el a motorok... 2 év múlva már az örökkévalóságnak készülnek majd ;]

MZ/X

(#71028) DeathAdder válasza JJános (#71023) üzenetére


DeathAdder
(veterán)

Valószínű hogy nem egyszerű dolog, ahogy semmi sem, de neki ez a dolga, ebből keresi a kenyerét.
Bármilyen szakmát fel lehet hozni példának, akinek nincs benne gyakorlata az nyilván szenvedni fog benne.

De azért bőven beárazza a f1-et hogy ilyen 17 éves kölkök (leszarom hogy hány évesen gokartozott, akkor is egy 17 éves kölök) vagy a tehetségtelen fizetett pilóták abszolút helytállnak a tapasztalt rókákkal szemben (sőt). Csak felmerül időként -némi költői túlzással- hogy egy idomított majom is el tudja vezetni ezeket az autókat.

Egyáltalán nem egyszerű a szimulátor sem, de bele lehet jönni, viszont sokkal többre becsülöm a futam végi szinkrontolmácsot, amit ép ésszel -két nyelvet beszélek- nem tudok felfogni hogy hogy a rákba képes valaki erre :D

You'll Never Walk Alone

(#71029) customer114 válasza DeathAdder (#71028) üzenetére


customer114
(senior tag)

Fejhallgató a fején, nem hallja a saját hangját csak mondja, amit hall. Nem vészes, rengeteg gyakorlás, tökéletes nyelvismeret, felkészülés a pilóták hangjából, felkészülés szakmailag az F1-ből... hmm... hogy a rákba képes erre valaki? :D ;]

(erről a "gyerekes vitáról" csak annyit, hogy néha kirobban valakiből a véleménye, ezzel másvalaki nem ért egyet... naaztán?... ha mindenki egyet értene mindenben nem lenne szükség a topicra)

(#71030) DopeBob válasza DeathAdder (#71028) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Sorolj fel légyszi 3 fizetős pilótát, aki bizonyította, hogy tehetségtelen, és az F1-ben mégis helytállt...

érdeklődve várom

MZ/X

(#71031) Csapoati válasza DopeBob (#71030) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

1. Maldonado ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71032) kisza25 válasza Csapoati (#71031) üzenetére


kisza25
(félisten)

2. Baumgartner Zsolt ;]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#71033) DopeBob válasza Csapoati (#71031) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Én Őt nem tartom tehetségtelennek, a fejében kellett volna rendet tenni. Vagy ha ő igen, akkor Gro szintén... Őt is utálta mindenki, aztán tessék, rengeteget fejlődött.

bizonyította, hogy tehetségtelen, és az F1-ben mégis helytállt... Ez Zsoltira nem igaz.

DeathAdder pont azt mondta, hogy jönnek a fizetős pilóták, aztán simán helytállnak.

Ez a fizetős pilóta is fura nekem. Ha egy vállalat egy konkrét versenyzőt támogat, és nem egy csapatot, akkor az már fizetős pilóta lesz? Teljesen negatív jelentése van itthon ennek a "fizetős pilóta" dolognak, pedig akinek már van akkora szponzora, hogy egyáltalán szóba kerüljön az F1, az már nem tehetségtelen. :U

[ Szerkesztve ]

MZ/X

(#71034) b-type válasza JJános (#71023) üzenetére


b-type
(nagyúr)

"Ha egy úszót nem tudnak megszorongatni, akkor csak fürdik?"
ez tetszett :D tényleg!

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#71035) JJános válasza b-type (#71034) üzenetére


JJános
(addikt)

:D Nem mondom, hogy nem velem van a baj. Most 66 évesen is napi szinten szimulátorozok, bár már nem online. F1, DTM, és sok más autó a WTCC-ig. Minden pályán. Persze a kínai futam előtt nyilván Kínában. Van bennem egy alázat minden gépjármű versenykategória felé. Nagyon szeretem. Ezek a pilóták képesek arra, hogy körökön át tizedre hasonló időket menjenek. Akár ha csak 90%-on mennek is. A taknyos 17 évesnek is, mert ez az életük. Én ezért is tisztelem őket. Aki már szimulátorozott, az tudja mit jelent baleset, és kicsúszás nélkül ott menni az élen, egy online versenyen. Az adrenalin elönti az agyat, és mész, amennyire tudsz. Közben érzed kőrről körre, hogy a gumid mit tud. A verseny vége felé, ha nem vigyáztál a gumira, akkor elkezd fogyni. Nagyobb féktávok, kisebb kanyarteljesítmény. Én nem mondom, hogy nem bennem van a hiba. De úgy érzem, hogy nem. Minden csapatnak, és minden pilótának drukkolok. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#71036) gyiku válasza DopeBob (#71033) üzenetére


gyiku
(nagyúr)

nem-e? szerzett vb pontot! :K igaz, hogy csak azert, mert kiesett elotte a mezony :DDD

hüllő

(#71037) kisza25 válasza DopeBob (#71033) üzenetére


kisza25
(félisten)

"pedig akinek már van akkora szponzora, hogy egyáltalán szóba kerüljön az F1, az már nem tehetségtelen. :U"
akkor a B.Zsolti sem volt az ;]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#71038) Ba cy lus válasza DopeBob (#71027) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Aaaa, nem gond. Majd ha a mezőny legalább 60-70%-a büntetés nélkül abszolválja az évet úgy, hogy közben kinyomhatják a motor szemét minden egyes méteren (!), akkor kijelenthetjük, hogy nem gond. Szánalmas ennek a sportnak az iránya az utóbbi évtizedben, ez nem az F1 már. Ha spórolni akarok, nem kapcsolom be a TV-t pl mikor az F1-et közvetítik. Akkor tényleg van spórolás. De hogy kevesebb motort használhatnak fel, az egyrészt nem tesz jót a show-nak, másrészt összességében nem is feltétlen csökkenti a motorköltségeket, mert drágább a fejlesztés és a legyártás is. Kéne már egy kimutatást készíteni, hogy az utóbbi 10 évben konkrétan mennyivel is csökkentek a költségek, engem elmondhatatlanul érdekelne.
Annyi fix, hogy ma már csak Kimi miatt nézem a sportot, mert ezzel az iránnyal én, aki még az MS- és Häkkinen-korszakban szocializálódott, abszolút nem tudok azonosulni. :N

[ Szerkesztve ]

(#71039) b-type válasza Ba cy lus (#71038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

olyan kimutatás amilyet te szeretnél, azaz ami a te érzéseidet támasztja alá olyan nincs. Bármi amit mutatnának arra azt mondanád, hogy ezen nincsenek rajta a 'szürke' pénzek...olyan kimutatást meg amin rajta vannak,..akár van ilyen akár nincs, nyilván senki nem fog közzé tenni :D
ergo...

Szerintem olcsóbb lett, de nyilván nem a gyártóknak, azok meg különösebben senkit nem érdekelnek anyagi szempontból, náluk nem 100 milla dönt egy project leállítása mellett, lásd Renault...ahogy feltételezed rengeteget belefeccölt ő is, kapta mellé a lejáratókampányt, és lám most gyári csapatot indít.
A Haas üzleti lapon van itt, a Manor kifejezetten jól járt a Mercedes motorral, nyilván mindkét csapatnál vannak okok és okozatok...de a lényeg, a Manor-nak qva jó motorj van, és a Haas igen jól megkavarta a középmezőnyt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#71040) customer114


customer114
(senior tag)

Követi valaki a Flash című sorozatot? s2e18 (mai) rész forma1 nézés... ? :D

(#71041) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Hring új aszfalt onboard

ha ilyen marad a sikán akkor ott mindenki megy majd egyenesen keresztül mindenen át

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#71042) Csapoati válasza Motion_Blur (#71041) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A 4-es kanyart is jobban le lehet nyesni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#71043) Motion_Blur válasza Csapoati (#71042) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

+ a sikán utáni egyenes végig kapott rázót, amiről simán lehet majd fordulni a csiki-csukiba nagyobb tempóval. De több helyen is kapott extra szélesítés a pálya, akár csak vízelvezetővel, de ezt mind ki fogják használni a versenyzők.

Nekem nagyon tetszik amúgy :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#71044) Ciccuka válasza Motion_Blur (#71041) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Az oldalcsíkok felfestése elég pontatlan és igénytelen, pedig rengeteg pénzbe került. :((( Ezen a szintem már igazán elvárható a mérnöki pontosság és az alapos munka.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#71045) emre válasza Ciccuka (#71044) üzenetére


emre
(veterán)

Nekem úgy tűnt azokkal még nem végeztek.

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#71046) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#71010) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Mercedes eddig mindig spórolt a benyával, mert a verseny után még egy fűnyíróba betöltik, és levágják a központ körül a füvet.
A motorral is spórolni kell, a váltóval is, mindennel.

Tavaly amikor Rosberggel feltekerték a motort, az azt jelentette, hogy 10-es skálán feltették a 3. vagy a 4. fokozatra, és azon vitatkoztak, hogy, ha a másik 4., akkor ő is felteszi 4.-re, vagyis amikor egymás ellen mentek, akkor is takarékos üzemben volt a két autó, csak még így is fényévekkel voltak a Vettel előtt, ezért megtehették, hogy spórolnak.

Nem véletlen, hogy a Redbull-os csávó szerint, ha igazán megnyomná a Mercedes, akkor ők kört kapnának... ő pontosan tudja, mert nekik is olyan gépeik voltak, amin már az ECO mód is be volt kapcsolva, és a Vettel fényévekkel vezetett. 10 kört mentek az elején és Vettel 10-20 másodperccel vezetett a 10. kör végére, majd ezt az előnyt ECO módban tartották, de, ha kellene, akkor ezt ki lehet tolni mondjuk 40 körön át is, és akkor vége a többieknek, de ezt nem fogják csak úgy felfedni.

Néha van egy-egy apróbb jel, mint, amikor 1-el keményebb gumin leverik a Ferrarit, mert épp kell egy gyorsabb kör... Ez elárulja őket, de igazából a többi csapat tudja, hogy ennél többet is tudnak, csak meg kellene kergetni őket, hogy ők is kinyomják a gép szemét.

Vettel is visszavett amikor felért a 2. vagy 3. helyre, utána már ő is kímélte a technikát.

(#71047) shteer válasza Ciccuka (#71044) üzenetére


shteer
(félisten)

szólok a mérnököknek, hogy legközelebb szebben fessenek!

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#71048) adman válasza [CS]Blade2 (#71046) üzenetére


adman
(tag)

az egész erőforrásrendszer nem megy 100%-on, mert nemis tud azon menni, kb úgy lehet belőve hogy pár kört tud menni maxon (az elektromos turbó miatt) ami az időmérőre ill első körökre ok, ill ha valami gáz van akkor meg tudják nyomni. tehát versenyen eleve nem 100%-on mennek, persze amikor megvan az előny akkor a belsőégésűt is visszaveszik rendesen, így üzemanyagon ill a motoron is spórolnak. de nem lehet kiindulni az egykörös tempóból, pl most Hamilton mintha nem tudta volna lenyomni Kimit , ok tudom sérül volt az autó, de ha igaz lenne amit mondanál akkor csak fel kellett volna tekernie 10-esre és kész.

(#71049) DopeBob válasza adman (#71048) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ez a "visszaveszik rendesen" is maximum pár %-ot jelent, remélem ezt azért mindenki tudja :D

MZ/X

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.