Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-14 21:29:59

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69001) vlevi válasza .noxwill (#69000) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Az, hogy lásson a versenyző, már nem szempont?

(#69002) DS39 válasza .noxwill (#69000) üzenetére


DS39
(veterán)

Adom a kolléga álláspontját, ha ezt bevezetik, nem érdemes tovább nézni az F1-et.

(#69003) [CS]Blade2 válasza vlevi (#69001) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Már, hogy lenne szempont, amikor ez a sz*r védi azokat a pilótákat, akik a sz*r kilátás miatt nekimennek a falnak?

Szempont volt, hogy ne legyen jó a kilátás, mert akkor nem tudnak janizni, hogy xy már megint beleállt a falba, és ez a szar mentette meg az életét.

Egyébként ez már nekem is túl sok, ha bevezetik, akkor én sem nézem többet. Már így is csak azért nézem, mert függő lettem a 2005-ös szezon környékén, és tudom, hogy a hamilton és a merci lesz a VB idén is, és 1 normális előzést nem fogok látni, nem fogok normális motorhangot hallani, gusztusos versenygépet látni, és akikkel nézem, azok mind el fognak aludni a 2. kör végén, és csak a befutóra kelnek fel, de a függőség miatt megnézem, annak ellenére, hogy már ez lesz a 8. szezon, amikor egyszer szarabb az egész...
de ez a keret megkoronázza az egészet, és úgy érzem ma, hogy ez elég lesz, hogy ne nézzem. Ez az F1 koporsója a számomra, ha felteszik, akkor ezzel rituálisan eltemetik a szériát.

(#69004) IreN!CuS


IreN!CuS
(őstag)

Pár szép kép a make history honda-ról





[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#69005) Csapoati válasza IreN!CuS (#69004) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Bakker, mehetnének felőlem így is! :Y

Egyébként asszem Max Chilton mondott egy jót a bukókeret kapcsán: milyen sokkoló lehetett anno, amikor a szemüveg + félsisak után jött a teljes bukósisak... Aztán azt meg én teszem hozzá, hogy a wing car is elég fura látvány lehetett a csupasz autók után.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#69006) snecy20 válasza Csapoati (#69005) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez jutott eszembe az utolsó előtti képről:

[ Szerkesztve ]

(#69007) JJános válasza guftabi96 (#68998) üzenetére


JJános
(addikt)

Úgy néz ki mint egy sátor, vagy egy függőágy. Én sem nézem ha ez lesz. :(((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#69008) .noxwill válasza DS39 (#69002) üzenetére


.noxwill
(veterán)

És ezzel a véleménnyel nem vagyunk egyedül...

All→M8

(#69009) snecy20 válasza .noxwill (#69008) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szegény 2016-os Ferrarit így is veri az isten a kinézetével - pláne elölről nézve -, de ezzel a bilivel nem semmi. :)

(#69010) EmberXY válasza DopeBob (#68945) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Az extrém lassulástól szerintem ez sem véd, csak a felrepülő daraboktól, esetleg másik autótól.

Lehet, hogy egy légzsák egyszerűbb és esztétikusabb volna, nem? A törmeléktől az sem véd, de arra ott a sisak.

Up the Irons!

(#69011) snecy20 válasza EmberXY (#69010) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mondjuk már 200 felett sem igazi a légzsák reakcióideje...

(#69012) shteer


shteer
(félisten)

Örülök, hogy nem az itteni szakértőknek kell beülni a bukókeret alá :) ha Kimi nem mondta, rá, hogy "shit" akkor annyira nem lehet vészes.

guftabi96: Pontosan.

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#69013) shteer válasza IreN!CuS (#69004) üzenetére


shteer
(félisten)

Az a tavalyi volt, ez a force awakens honda ;)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#69014) adman válasza EmberXY (#69010) üzenetére


adman
(tag)

ezt nem értem én sem, Massánál ez segített volna? nem. Bianchi-nak? nem.
ok, amikor Alonso ráparkolt Kimire akkor megnyugtatóbb lett volna ha van ilyen, de pl mi garantálja azt hogy ez a szar extrém erőhatásra nem törik össze és egy méretes darab nem áll bele a pilótába?
mondjuk pl egy elszabadult pattogó kerékre ez tuti jó.

(#69015) shteer válasza adman (#69014) üzenetére


shteer
(félisten)

Ugyanaz, ami garantálja, hogy a monocoque sem törik és omlik rá a pilótára.

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#69016) EmberXY válasza snecy20 (#69011) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Szerintem lehetne azon javítani, elvégre a forma 1-ről van szó.

Ráadásul, mivel eddig sem volt, de más módokon védve van a pilóta, ezért adott esetben, mint egy plusz védelmi vonal, szerintem nem ártana.
Én úgy képzelném el, hogy tényleg csak akkor indulna be, ha komoly az ütközés, vagyis ha a monocoque-ot éri túl nagy terhelés, a kisebb darabok (szárny elemek, kerekek) nem számítanának.

[ Szerkesztve ]

Up the Irons!

(#69017) guftabi96 válasza adman (#69014) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Mert a monocoque mikor nyársalt fel versenyzőt?
Nyilván tesztelik, hogy mi az, amit kibír.
Ezzel nem lesz baj.

Félreértés ne essék, nem védem, mert szerintem undorítóan néz ki. Sok dolog megtörtént az elmúlt évek során, aminek hatására csúnyák/csúnyábbak lettek az autók, de ez nálam magasan viszi az első helyet.
Nagyon remélem én is, hogy ez nem lesz bevezetve.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#69018) EmberXY válasza shteer (#69012) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Már megbocsáss, de egy sportág a rajongóknak is szól, nem csak a sportolóknak vagy az ő főnökeiknek...
Ha a rajongók szerint szar, pontosabban szarul néz ki, az kihathat a sportágra is, szóval az itteni fotelmérnökökre is szükség van. ;]

Up the Irons!

(#69019) shteer válasza EmberXY (#69018) üzenetére


shteer
(félisten)

A rajongók akartak bevásárlókocsi kinézetű autókat 2009-ben? V6-ot 100kg benyás erőforrásokat?

;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#69020) adman válasza guftabi96 (#69017) üzenetére


adman
(tag)

a monocoque egy homogén doboz, és tényleg nem rémlik törés, viszont van egy komoly gyűrődő zóna az orrban, ennek a keretnek meg nincsen gyűrődő zónája. nem tudom milyen erőhatásra tervezik a keretet, de nem hiszem hogy ha (ahogy Bianchi-nál) 100-as tempónál telibekap egy jópár tonnás gépet akkor ne törne szét. ok, mindenki tanult belőle, ilyen eset már nem fordulhat elő, szóval ugorhatunk.

(#69021) [CS]Blade2 válasza shteer (#69019) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A rajongók mind 1-1 ember, nem egy egységes csoport. Onnan lehet tudni, hogy nem akarnak bevásárlókocsi autókat és V6-ot 100kg benyával, hogy egyre csak csökken a nézettség.
Egyre többen nem nézik, akik eddig nézték, és nagyon kevés új nézőt vonzanak be, mert aki még sosem látott 1 futamot sem, az megnéz egy tavalyi versenyt, és valszeg azt mondja, hogy mi a szar ez, és többet ő sem nézi.
Ha ilyen keretet tesznek az autókra, akkor megint rövid időn belül több millióval fog csökkenni a nézettség.

A probléma, hogy nem tudják, hogy miért csökken, abban a hitben vannak, hogy jó a termékük. Most a Mercedeses idióta szerint azért csökken, mert már hihetetlenül jó, hangos, izgalmas az egész, de van egy rakat ember a sportban és a rajongók között, akik ennek ellenére, hogy ők hihetetlenül jó változtatásokat hoznak, azt hangoztatták, hogy ez egyre rosszabb, és az egész egy kalap szar. Na most ezt a negatív hullámmal bombázást jelölte meg az oknak a marhája, és szerinte a megoldás az lenne, hogy mindenki a sportban arról beszéljen, nyilatkozzon, hogy ez az egész már mennyire jó, és akkor nem kell semmit változtatni,
minden évben lehet 2014 vagy 2015,
és mindenkinek tetszeni fog.
A motorok gyér hangján sem kell változtatni, mert, ha nem beszélnének róla, hogy mennyire erőtlen, gyér, akkor nem lenne probléma.
Tehát a megoldás, hogy ne hozzuk fel a hibákat, és akkor nem lesz hiba, amit korrigálni kellene. :C

(#69022) EmberXY válasza shteer (#69019) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Nem, de ez már a sokadik dobás, és egyre közelebb kerülünk ahhoz, hogy a fotelből mást nézzünk.
(Na de kit akarok átverni, akkor is néznénk, ha biciklivel köröznének. :DDD)

Up the Irons!

(#69023) [CS]Blade2 válasza adman (#69020) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Bianchi-nál nem sérült a túlélő cella. Maximum kék-lila lett itt ott, ahogy beverte a lábait, stb. Nem vérzett, nem sérült meg a teste.
A hirtelen lassulás miatt mentek szét a fejében/agyában a "vezetékek", és ez ellen csak az védene, ha megoldanák, hogy ne forduljon elő, hogy az autóval olyan anyagnak ütköznek, ami megfogja a gépet pár centiméteren úgy, hogy aminek ripityára kellene törnie, az 90%-ban nem sérül.

Kubicánál elnyelte az energiát, hogy szarrá törött az autó, szinte csak a túlélő cella és ő maradt.

Ha MSC ma menne neki szemből a betonfalnak, akkor ne törne el a lába, mert a gép eleje elnyelné az energiát, a cella épségben maradna.

(#69024) guftabi96 válasza shteer (#69019) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Én rajongó vagyok, és akartam is a V6 Turbót.
Csak egy kötetlenebb formában: több felhasználható motorral, több felhasználható üzemanyaggal.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#69025) cyberkind válasza guftabi96 (#69024) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Én rajongó vagyok és a V10-et akartam, de le van szarva mindenki, és Alonso is megmondta hogy ez így nem jó, na nembaj, majd amikor késő lesz változtatni rájönnek, bár a többi szériát is tönkretették de mégis mennek, szomorú jövő.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#69026) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Vettel is kipróbálta.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#69027) Enzolord válasza cyberkind (#69025) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Nekem is a v10 kell.. :)

de ez már itt lerágott csont, van akiknek ez tetszik, én azt mondom, V10, 6000 CCM, és ami kifér a csövön, tesztek ezerrel, üzemanyag , amennyi kell, és lópikula elektronika..
Kőkorinak tűnik a sok High Tech emberkének, de a régi futamok klasszisokkal jobbak voltak.. ;] ;] ;]

„Leválthatod a feleségedet, a politikádat, a vallásodat, de soha, soha nem cserélheted le a kedvenc futballcsapatodat.” King Éric...

(#69028) Yayoh


Yayoh
(aktív tag)

[ Szerkesztve ]

(#69029) cyberkind válasza Enzolord (#69027) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ide a V10 kéne alaphangon, de amúgy nekem nagy kedvencem a V8-as Hemi motor, az az Isten. :D

Amúgy Alonso nyilatkozta hogy akár egy 50 éves is elvezeti ezeket a kocsikat, oké, akkor lesz karrierem. :DD

(#69028) Yayoh
Első kép nagyon ott van. :DDD

----------------

Most komolyan, ezen tényleg kilátnak rendesen a pilóták? :F

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#69030) Enzolord válasza Yayoh (#69028) üzenetére


Enzolord
(őstag)

:C :C :C :C
Villám McQueen... Jézusom, nehogy a verdák3ban lássam legközelebb a Ferrarit.. :)

„Leválthatod a feleségedet, a politikádat, a vallásodat, de soha, soha nem cserélheted le a kedvenc futballcsapatodat.” King Éric...

(#69031) Delerium válasza Yayoh (#69028) üzenetére


Delerium
(aktív tag)

Kész, vége :C :DD

"I fight for the Users"

(#69032) gbors válasza Yayoh (#69028) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Leestem a székről :C

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#69033) shteer válasza Enzolord (#69030) üzenetére


shteer
(félisten)

Már a 2-ben is benne volt ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#69034) Enzolord válasza cyberkind (#69029) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Erről beszélek..
Értem én, hogy elektronika, meg anyám tyúkja, de egy F1nek nem erről kellene szólni, hanem amiről HUNT idejében szólt..

(#69033) shteer Ó, bakker, tényleg.. ;] ;] ;]

[ Szerkesztve ]

„Leválthatod a feleségedet, a politikádat, a vallásodat, de soha, soha nem cserélheted le a kedvenc futballcsapatodat.” King Éric...

(#69035) kalmanchris válasza cyberkind (#69029) üzenetére


kalmanchris
(tag)

Majd spa-ban, amikor jön a nyújtott emelkedő szépen kitakarja az a háromszög. Valamint lehet majd takarózni, hogy mitől nem látták a sárga zászlót/lámpát pl. Vagy rajtnál a zöld jelzés? Valamely pozícióból biztos takarja.

[ Szerkesztve ]

(#69036) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Egy pár évvel ezelőtt március 4-én :D

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#69037) Atlantis válasza Yayoh (#69028) üzenetére


Atlantis
(veterán)

:C Éljenek a pihent agyúak! Amúgy szar napom van, de ezen jót röhögtem.

#69035: a zöld jelzést szerintem nem elöl a lámpán lesik, szerintem a hátsóbb sorokból az nem is nagyon látszódhat. Azt gondolnám, van a kormányon visszajelző, hogy mikor alszik el a lámpa.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#69038) lenox válasza snecy20 (#69011) üzenetére


lenox
(addikt)

Szerintem nem szoktak 200 felett utkozni.

(#69039) Atomantiii válasza Atlantis (#69037) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Régebben voltak olyan pályák, ahol a rajtrácson hátrébb is volt lámpasor így jobban látták.

(#69040) Csapoati válasza Enzolord (#69027) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

6000 cm3 minek a V10-hez? 3,0 literesek voltak legutóbb is. Azzal is ment már 940 lóerő a BMW-nek 2003-ban. Én a legnagyobb gondnak az átfolyási korlátot, a tankolás tiltását és a sokfutamos motorok alkalmazását látom.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#69041) b-type válasza adman (#69014) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igazából Bianchi esete még a mai napig nem tiszta, és nem is lehet az, irgalmatlan lassulást kapott, már abban meghalhatott, de kapott egy lefele irányuló utést is fejtetőn., ami ugye ha keményen be vagy szíjjazva akkor koponyalap..stb.
Nem tudni, de ez a keret segít. az autót lefele kényszeríti, helyet nyersz, még ha nem is sokat Bianchi esetében, de a lassulásnál rengeteget számíthat hogy eltörve minden még belepréseli a sóderba, vagy megáll mint atom egy pillanat alatt. Egy pillanat vs. két pillanat...nem biztos hogy életet ment, de lehet.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#69042) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Vettel 1:22.8 szuperlágyon.

Igazán erős Kimi tegnapi 1:23.0-és köre volt lágyon.

jó lenne ha már picit mindenki kiterítené a kártyáit, mert eddig a Merci semmit nem mutatott szerintem

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#69043) Ciccuka válasza Yayoh (#69028) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

(#69044) customer114 válasza Ciccuka (#69043) üzenetére


customer114
(senior tag)

(#69045) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Lewis le robbant a mercivel

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#69046) DZs válasza Motion_Blur (#69042) üzenetére


DZs
(senior tag)

Szerintem a ferrari 1-2 tizeddel lehet a merci mögött.

(#69047) Enzolord válasza Csapoati (#69040) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Picikét túlzásba estem, de, ha mindegyik gépbe menne egy olyan motor, mint a Bugattiba, akkor az kibírna jóval hosszabb távot, olcsóbb lenne ezáltal, és pokoli erős lenne.. Spórolás, hang, brutális teljesítmény...
Igaz ,ez a paci túlfele, de hogy akarnak úgy spórolni, hogy a motorokra elmegy több 10 millió dollár, mert kis vackokból kell kihozni minél több erőt..
Egy nagy ccm-es motor jóval jobban bírja azonos teljesítmény mellett kevesebb befektetésből szerintem.

(#69045) ricsi8800gt elvileg csak az üzemanyagszint mérőt tesztelik, és ez előfordul.. NSO szerint.. :)

[ Szerkesztve ]

„Leválthatod a feleségedet, a politikádat, a vallásodat, de soha, soha nem cserélheted le a kedvenc futballcsapatodat.” King Éric...

(#69048) cyberkind válasza DZs (#69046) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Jó is lenne mert abból a futamokon lehet valami.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#69050) ricsi8800gt válasza Enzolord (#69047) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Hajtás gondok vannak meg lett erősitve a dolog.5000 Km terveztek be 1 motorral és lett 5400 belölle :)

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.