Hirdetés

2020. január 24., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65401) DopeBob válasza IreN!CuS (#65400) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Szerintem inkább csak az a nagyon szomorú, hogy Kimit hogy elhordta itt mindenki mindennek, egy elrontott előzés miatt, ami akár össze is jöhetett volna... abszolút nem jellemző Rá, hogy ilyet csinál. A verseny elején mikor Vettel előzte, az nagyon szép volt, gondolom ismeri Kimi képességeit tudta, hogy nem lesz baj... aztán egy baleset, és már már Maldonadohoz hasonlítjuk :U

MZ/X

(#65402) gbors válasza IreN!CuS (#65400) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Biztos, hogy érzi, hogy mikor kell védekezni, ha nem alszik be - szerintem itt pont az történt. De ez már tényleg feltételezés. Ill. ami még lehet - a pálya jellege miatt nem tudom, mennyire látta a mögötte jövőt.

Ha Bottas elrántja, akkor bukja a pozíciót, mert én úgy láttam, hogy Kimi neccesen be tudta volna venni a kanyart, ezért ha mellette van, akkor minden bizonnyal a pályán kívülről kell visszajönnie, ami bye-bye. Szerintem ebből csak úgy tudott volna jól kijönni, ha időben észreveszi a bevetődős akciót, szélesebben fordul, és alávág kigyorsításnál. De ez sem életbiztosítás, mert ha a bevetődős autó kicsit jobb tapadást fog, akkor meg tudja tartani a pozíciót, és jön az általad is említett móka és kacagás. Szóval szar ügy, ja.

[ Szerkesztve ]

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65403) IreN!CuS válasza gbors (#65402) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Az hogy bealudt lehet jó felvetés de érdemes megnézni a pálya azon részét -ahol az eset történt - bevetődésre alkalmas de ha az elől haladó nem hibázik ott nem lehet tisztán előzni...mert nem lehet érdemben lekövetni az elől haladon lásd pl Gro bukását...kukába az aerot :D
Inkább arra gondolok ,hogy valamikor a kanyar közepénél vagy annál kicsit előrébb nézte a tükröt látta hogy messze van...majd megfogta a féktávot onnantól kezdve utas volt ő is , az hogy nem számított ilyenre meg teljesen védhető nem egy újonc ment mögötte - vagy maldo - így azt amit te felvetettél hogy nem tett védekező mozdulatot nem biztos ,hogy azért nem tette mert bealudt.

DopeBob: nem szállok be a topic véleményezésébe..

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#65404) venember83


venember83
(nagyúr)

Szinte sajnálom a vörös bikákat, Newey-t mindenképpen, de maguknak köszönhetik mindezt, nem kellett volna annyit köpködni, míg nem jutnak másik motorhoz.

(#65405) Viktor77 válasza venember83 (#65404) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Ott a hsz-ek közt az igazság.

"Mindenki hibás, csak ők nem."

Some people move on, but not us ... not us

(#65406) [CS]Blade2 válasza venember83 (#65404) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem nem volt rossz az elképzelés. Ha úgy mennek a Mercedes-hez és a Ferrari-hoz, hogy biztos szerződésük van a Renaulttal, akkor gondolkodás nélkül elzavarták volna őket, hogy nem adnak nekik motort. Így, hogy a Renault-ot kivették a pakliból, megvolt az esély, hogy a Mercedes vagy a Ferrari azt mondja, hogy kell az erős ellenfél, úgy ciki legyőzni a Redbull-t, hogy ellehetetlenítjük, és ezzel elérjük, hogy kiszálljon. Valamint így arra is volt esély, hogy a vezetőség mögéjük áll, és segít valahogy értelmes motort szerezni. Ehhez kellett a kiszállással fenyegetés is. Ha van biztos szerződés a Renault-ra, akkor Börni max. annyira erőltette volna meg magát, hogy odament volna a Mercedeshez: - Te figyel, nem adtok a Redbull-nak a világverő motorotokból? - A lóf..t, nem, semmiképpen. - Oké, csak ennyit akartam.

A WTCC-ben volt, hogy a Norbinak nem volt hátsó lökhárítója, és egy másik BMW-s csapat adott neki, holott mondhatta volna, hogy nem ad, mert neki jó lett volna, hogy egy potenciális ellenféllel kevesebb van a pályán. A Forma1-ben is adtak a Lotusnak gumimelegítőt, de közben ipari szinten nyomják a másik ellehetetlenítését.
A Forma1-ben látom a legkisebb jelét a versenynek, sokkal inkább cirkusz. Fapofával végignézik a Mercedesnél, hogy kiszáll a Redbull, felőlük nyugodtan kiszállhat bárki, a legszívesebben úgy lennének itt, hogy ők vannak és 18db Manor. Végre könnyű győzelem, nem kell sok pénzt sem költeni, hawaii van. Itt az a szemlélet, hogy lehetőleg a szomszéd tehene és maga a szomszéd is dögöljön meg.
Félnek a Redbull-tól, és örülnének neki, ha kiszállna. Azt nyilatkozzák, hogy sajnálnák, ha kiszállna, de ez az igazság. Pezsgőt bontanának, mert egy teher a számukra.

(#65407) corevalue válasza venember83 (#65404) üzenetére


corevalue
(csendes tag)

Sajnos megérdemlik, ők voltak a hülyék...
Nem kellene addig felbontani egy szerződést (főleg nem nyilvánosan beszélni róla), amíg nincs garancia az új szerződésre...

Lehet hogy a nagy urak rájöttek, hogy már nem éri meg nekik, ezért kiszállnának, de nem szeretnének rontani a márka arculatán, ezért inkább előadják a hattyú halálát... (mindenki hibás, csak ők nem) :U

(#65408) JJános válasza guftabi96 (#65388) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem mondtam, hogy Kimi nem volt hibás. Az én saját véleményemet írtam le. Akkor is, ha az nem tetszik sokaknak. Ha úgy tetszik egy sarkalatos nézőpontot írtam le. Lehet gúnyolni, lehet vitatni, de én így gondolom. Még annyit, hogy nem vagyok szakértő, de ezt itt szinte mindenkire el lehet mondani.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#65409) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#65406) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

"Szerintem nem volt rossz az elképzelés."
A tények mást mutatnak......

"Ha úgy mennek a Mercedes-hez és a Ferrari-hoz, hogy biztos szerződésük van a Renaulttal, akkor gondolkodás nélkül elzavarták volna őket, hogy nem adnak nekik motort."
Miért most nem ez történt? Jó oké, elavult ferkát kaphattak volna de ez az RB szempontjából kb. ugyanaz.

"Így, hogy a Renault-ot kivették a pakliból, megvolt az esély, hogy a Mercedes vagy a Ferrari azt mondja, hogy kell az erős ellenfél,....."
Erre az égvilágon semmi esély nem volt! Ha te lennél az említett csapatoknál döntéshozó te sem adtál volna hidd el.

"A WTCC-ben volt, hogy a Norbinak nem volt hátsó lökhárítója, és egy másik BMW-s csapat adott neki, holott mondhatta volna, hogy nem ad, mert neki jó lett volna, hogy egy potenciális ellenféllel kevesebb van a pályán."
Ne röhögtess már! Ezt hozod fel példának egy erőforrással szemben? Hidd el a merci vagy a ferka is habozás nélkül adna mondjuk visszapillantót, vagy sisakfóliát az RB-nek, akár ingyen is. Mondhatnék nagyobb elemet is csak az nem passzolna, szóval nem érnének vele semmit.....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#65410) EmberXY válasza DopeBob (#65401) üzenetére


EmberXY
(addikt)

"...abszolút nem jellemző Rá, hogy ilyet csinál..."

Akkor most rossz napja lehetett, mert pl Ricciardo-t is csak másodjára tudta megelőzni, először hasonlóképpen elszámolta magát és lement a pályáról.

Up the Irons!

(#65411) gbors válasza venember83 (#65404) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Már többször majdnem beírtam, hogy az F1 röheje, hogy egy konstruktőrnek motort is kell építenie, ha nyerni akar - aztán mindig az fogott vissza, hogy független motorszállítóként is 5x meggondolnám, hogy a Red Bull-lal szerződjek-e.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65412) [CS]Blade2 válasza mefistofeles (#65409) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Az nem érdekel, nem a tényeket akartam leírni, hanem a saját véleményem.

A másodikra: Ha van biztos Renault, akkor csak arra ment volna ki a dolog, hogy megpróbálnak jobbat szerezni a Renault-nál. Úgy semmi esélyük nem lett volna, kellett a kiszállással fenyegetés, a helyzet, hogy nincs motorjuk jövőre. A 0 esélyből csináltak egy pár %-os esélyt. Számolhattak azzal is, hogy Börniék is tolhatták volna az ügyet ilyen-olyan háttéralkukkal a 4 csapat és a 4 pilóta elvesztési lehetősége miatt. Ha kitartanak, akkor még az utolsó utáni pillanatban kaphatnak motort, ez is a saját véleményem. Egyenlőre elengedték őket, mert mindenki blöfföl, hogy elérje a célját. Úgy van vele az F1, hogy úgysem szállnak ki, csak ezzel akarnak erősebb motort szerezni.

Nem sikerült, mert az van, amit a hsz. második felében leírtam. A Mercedes és a Ferrari leszarja, hogy van-e ellenfele, pláne, ha egy erős esik ki.

A példa pedig azért jó, mert minkét helyzetben az van, hogy az ellenfél nem tud elindulni. Persze visszapillantót vagy 30 lóval gyengébb motort adna, olyan kikötéssel, hogy félreállnak a VB-címért folytatott harcban, ha a gyártó gyári csapata elől van, és megelégszenek a VB 2. hellyel.

Az adna nem a legjobb szó, mert ez pénzes dolog lenne. Gyakorlatilag bérelnie kellene a motorokat.

Ha a cirkusz-verseny arány a verseny felé billenne, akkor elérhetővé tennék a motorokat. Aki nincs benne, az nem látja át, de aki követte az eseményeket, az tudja, hogy mindkettő azért nem ad, mert félnek tőlük. Féltik a saját projektjüket, és azt az raklapnyi pénzt. Félnek, hogy a Redbull jobb kasznit csinál a motorjuk köré, mint ők.

gbors: Nem csak a Redbull-nak kellene sajátot építeni vagy kiemelt támogatású gyártótól valót szereznie, hanem mindenkinek, aki nyerni akar, és nem motorgyártó. A Mclaren-Honda is egy kényszerhelyzet, mert a Mclaren tudta, hogy Mercedes motorral nem lehetnek világbajnokok. A Redbull sem hülye, ők is tudják, hogy a Renault gyenge, hiába kiemelt partnerek, és, hogy a Renault saját csapata mellett nem nyerhetnek többé, sem a Mercedes ügyfeleként, sem a Ferrari ügyfeleként. A többiek azért mennek Mercedes és Ferrari ügyfélként, mert nem akarnak/tudnak világbajnokságot nyerni, és nincs megoldásuk a helyzetre, még olyan sem, mint a Mclarené. Ha a Williams jobb anyagi helyzetben lenne, és mennének a VB-ért, akkor pl. náluk is jelentkezne ez a probléma, nem kapnának aktuális motort a Mercedestől.

[ Szerkesztve ]

(#65413) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#65412) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

"Ha a cirkusz-verseny arány a verseny felé billenne, akkor elérhetővé tennék a motorokat."
Ezt te mondod a szurkoló.

Hidd el, hogy csapatvezetőként te sem adnál nekik ütőképes motort! Fontos a verseny és fontos a népszerűség de minden csapatnál az elsődleges a minél jobb szereplés a sorozatban. Kizárt, hogy bármely élcsapat saját top erőforrásával egy új, komoly riválist kreálna magának, kockáztatva azt a nem kis égést, hogy esetleg saját motorjukkal verik el őket!!
Ha ezt a részét a dolognak nem tudod elképzelni és megérteni akkor kár erről tovább vitatkoznunk.

Nem tudok elképzelni olyan fortgatókönyvet, hogy a merci vagy a ferrari a csúcs motorját adná az elmúlt évek domináns istálójának! Függetlenül az RB taktikájától vagy tárgyalási stílusától.......

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#65414) AMD Power


AMD Power
(titán)

Hamilton és egy megindító találkozás: Ez volt az évem csúcspontja! :(((

Isten áldjon Mason!

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65415) KraX válasza AMD Power (#65414) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ez nagyon tetszett. Isten aldja Masont.

Nem vagyok Lewis rajongo, de leemelem a kalapom elotte.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#65416) b-type válasza gbors (#65389) üzenetére


b-type
(nagyúr)

?
ebben a kanyarban ekkora távolságból nem lehet előzni.
..csak ha más gumin vannak, vagy ha nagyon nagy a tapadáskülönbség, ezekről nem volt szó.
..nem véletlenül nem védekezett Bottas. Kimi egyszerüen túl messze volt.

Boldog új évet!

(#65417) zzeN


zzeN
(aktív tag)

Új szabály változtatás, jövőre akár három kipufogó kivezetés is lehet az autókon, hogy hangosabbak legyenek az autók.

(#65418) gbors válasza b-type (#65416) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Én is ezt írtam :) Viszont 60cm-ről közelebbről már lehetett volna, +30-cal meg kétesélyes. Ha elég sokan írjátok, hogy Bottas ennyire be tudja ezt lőni majdnem az aszfalton ülve 200-as tempónál, akkor elhiszem, de nekem az az első benyomásom, hogy ilyen távolságból legalábbis érdemes gondolni a védekezésre, és nem totálisan a pálya széléről indítani a kanyarvételt.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65419) hobizoli válasza zzeN (#65417) üzenetére


hobizoli
(veterán)

szerintem a kozponti turbo utan qrva mind1 mennyi van...

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#65420) venember83 válasza [CS]Blade2 (#65406) üzenetére


venember83
(nagyúr)

Vagy csak arra játszott Toto Wolff, hogy mondják fel a szerződést a Renault-val, aztán majd jöjjenek hozzájuk, mikor már felégették maguk mögött a hidat, a németek pedig persze elzavarják Horneréket, s marad a Ferrari egyetlen opcióként. Kétlem, hogy a Merci vagy a Ferrari egy percig is komolyan gondolta volna a motorpartneri szerződést a Red Bullal.

(#65421) b-type válasza gbors (#65418) üzenetére


b-type
(nagyúr)

két autó távolságból..., itt nem 60cm-n múlt, közéjük befért volna még egy autó, Kim-nek 4 körrel volt fiatalabb gumija, ami ezen a pályán lófüty, pláne mivel Bottas uannyit, 26 kört ment a supersoft-n(!), Kimi 31-t a supersoft-n.
Akkor a keményebbik keveréken az hogy most Kimi-nek 22, Bottas-nak 26 kör volt benne az nem tényező, 4 kör nem teszi lehetővé a két autó távolságból kifékezést...mint ahogy nem is tette lehetővé.
...ha közvetlen mögötte van, akkor lehetett volna megpróbálni, akkor sem egyszerű mivel derékszögű a kanyar...és persze akkor Bottas levédte volna.
Itt Kimi egyszerűen balesetet okozott, ennyi.
Lehetnek más nézőpontok, de azonos tapadási körülmények között, ebben a kanyarban ez csak balesethez vezethetett. ..és az is lett.

Boldog új évet!

(#65422) hobizoli válasza b-type (#65421) üzenetére


hobizoli
(veterán)

ezt KR qrta el, bar azt megitelni 280kmh-rol, hogy fektav vegen 60m-l odebb, majd 1 meterrel elorebb leszek-e VB mellett, mint ahol lett vegul -hogy 1:1 egymas mellett forduljanak-, vagy nem...hat valljuk be, nem lehet konnyu
de bevallalta, es nem jott be

ez van

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#65423) gbors válasza b-type (#65421) üzenetére


gbors
(nagyúr)

OK, de akkor szerinted mennyi hiányzott? Az nem sokat mond, hogy a támadás indításakor befért volna közéjük még egy autó, láttunk már sikeres nagy bevetődéseket. Azt a pontot nézd meg a videon, mielőtt Kimi kereke füstöl egy kicsit - szerintem ha ott 60cm-rel előrébb van, akkor már egyértelműen övé a kanyar.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65424) zsoltesz9309


zsoltesz9309
(csendes tag)

Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21

(#65425) -Mike- válasza zzeN (#65417) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#65426) b-type válasza gbors (#65423) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nekem sokat mond, de nem vagyunk egyformák, ezért is van még porondon ez a téma.
Egy derékszögű kanyarban, ha ennyire bentről indítasz, olyan éles szögben kellene elfordulni, hogy csak akkor lehet sikeres, ha a másiknak útba rakod az autót, az pedig egy olyan helyzet, amikor a másik egyértelműen látja hogy fel kell adja, mert bent van mellette a másik. és a bent van az legalább a védekező üléspontja, és a támadó első kerekének vonala..akkor látja és qva lassan elfordul mindkét autó, az első azért mert nagyon éles szögben fordul, a másik mert várnia kell.
Bottas nem látta Kimi-t, mert egyfelől íven jöttek, a tükör meg nem forog, utána pedig Kimi hagyta kisodorni az autóját támadóívre, egy piilanatra láthatta volna Bottas, de senki nem úgy vezet hogy csak a visszapillantót nézi.
A támadás a támadó felelősége a támadás elindításának pillanatában, Még az is lehet hogy mindent jól csinált, bár a futam részéről nem erről szólt, elég sok hibával vezetett, de túlságosan nagy volt a távolság, ennek megítélése pedig az ő dolga, annyira el volt mérve ez a támadás, hogy az első kereke Bottas hátsó kerekét lökte meg. Ez rengeteg, lehet azt mondani hogy az ütközés pillanatában már csak fél autó volt hogy lássa Bottas, de ezt a legtöbb kugligolyó előzési kisérletnél el lehet mondani. Kimi megpróbálta, de még úgy is messze volt hogy nem tudott volna befordulni...tehát már túlment azon a ponton is amikor bevehette volna a kanyart...és még így is csak Bottas hátsó kerekét találta el.
Ezért sok a két autó távolság..
Ha Bottas-nak lényegesen rosszabb a tapadása, akkor korábban kell fékezzen jóval, és akkor elég lett volna Kimi-nek az ennyire mély fék, de tudta hogy Bottas mikor cserélt. Gyorsabb volt Kimi, de nem ezen a féken...és nem ennyivel.

Boldog új évet!

(#65427) cyberkind válasza zzeN (#65417) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Szar a motor, a szar az egész koncepció.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#65428) Csapoati válasza cyberkind (#65427) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem szar az, csak feljebb kéne engedni a teljesítményt az átfolyás korlátozásának eltörlésével.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#65429) cyberkind válasza Csapoati (#65428) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Mondjuk ha nem lenne ERS meg a többi baromság, és csak forogna a motor a turbóval ahogy kell, nem lenne rossz, szerintem.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#65430) Csapoati válasza cyberkind (#65429) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ne hozzuk vissza a 80-as éveket. Közben eltelt 30 év és a Forma-1 elvileg a folyamatos technikai fejlődésről szól(na). Semmi gond nincs szerintem a hibrid rendszerekkel és a V6-tal, csak a hangon kell csiszolni, meg a felesleges korlátozásokat megszüntetni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#65431) cyberkind válasza Csapoati (#65430) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Nem is kell, elég lenne 2004-et visszahozni, azok az űrautók kellenének.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#65432) Csapoati válasza cyberkind (#65431) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A V10-eseket én is sajnáltam, de ez a sportág tényleg a fejlődésról szól. :) A korlátlan gumi és benzinfogyasztást viszont én is visszahoznám, akármilyen visszásnak is tűnne.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#65433) Atlantis válasza cyberkind (#65431) üzenetére


Atlantis
(veterán)

A 2004-es az egyik legunalmasabb szezon volt, miért kellene visszahozni? Szerintem jó a motorformula, más kérdés, hogy hagyni kéne fejleszteni a gyártókat.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#65434) venember83 válasza Atlantis (#65433) üzenetére


venember83
(nagyúr)

Így is a költségek miatt sír kb. az összes privát csapat, szerinted egy ilyen fejlesztési verseny mennyi idő alatt tizedelné meg az F1-es csapatokat?

(#65435) cyberkind válasza Atlantis (#65433) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Itt a szabályokon van a lényeg, nem a szezonon.
Én V8 alá nem mentem volna.
Csak a V8 mint a Mad Max-ben!

(#65432) Csapoati
Igen, de nem fogják, mert így is a sok kiadás miatt bőgnek a privátok, nem is értem, mégis mit vártak a motorsport csúcsában?

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#65436) Atlantis válasza venember83 (#65434) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Lehet költségplafont megállapítani, de az, hogy év közben nem nyúlhatnak hozzá érdemben a hajtáshoz, az nem túl jó.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#65437) gbors válasza b-type (#65426) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Akkor igazából ez a lényegi különbség a vélemények között - szerinted nem tudott volna befordulni. Ha ez így van, akkor valóban elb***ta, és akkor is elb***ta volna, ha előrébb van, mert akkor nem egy alternatív (lassabb) kanyarívet használ pozíciónyerésre, hanem egyszerűen keresztülszáll a kanyaron. De hogyan lehet ezt hitelt érdemlően levezetni? :F Nekem az az érzésem a sokszori újranézés alapján, hogy le bírt volna eléggé lassítani, de az érzés annyira nem ütős érv...

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65438) lenox válasza gbors (#65437) üzenetére


lenox
(addikt)

Tok egyszeru amugy, meg kell nezni a telemetriat, valszeg meg is neztek, es az alapjan megbuntettek. A futamon tobben rontottak el ezt a kanyart, meg volt, hogy be is vettek, volt eleg adat, hogy el lehessen donteni, hogy sok volt-e vagy nem. Nyilvan ez nekunk nincs meg, tehat csak talalgatunk, de sok futamot neztunk mar, iranyitott talalgatas, nem feltetlenul tevedhetetlen, de en is azt tippeltem, ahogy neztem elobe, hogy na ez nem fog menni, es nem is ment. Meg tevedtem is mar, ahogy valszeg mindenki mas is, bar nalam ez ritka, mint a feher hollo, nem ugy mint masoknal :).

(#65439) Peat;) válasza gbors (#65437) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Ez egy sima versenybaleset ahol Kimi belement ebbe, én rohadtul nem csípem mégsem mondom azt hogy gáz. Megkapta ami járt és kész. Ha a vb első két helyezettje vagy csapattársak csinálják akkor érdemelt volna akkora lavinát ami itt megy, amúgy egy teljesen szokványos történet.

Bottas egyébként ha túlteszi magát a sérelmeken tanulhatna is, nem egyszer hihetetlenül könnyedén odaadta már a pozícióját, sokszor bealszik, szerintem az egyik legrosszabbul védekező pilóta és ha bennem kialakult ez persze hogy bátrabbak vele szemben a többiek akik a pályán látják. Ebből ő jött ki jól "szakmailag" tessék tovább így csinálni.

[ Szerkesztve ]

(#65440) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

puuuuure sound...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#65441) hobizoli válasza cyberkind (#65431) üzenetére


hobizoli
(veterán)

az urauto a ~1993-s Willams volt, az aktiv kerekfelfuggesztessel :K

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#65442) hobizoli válasza cyberkind (#65429) üzenetére


hobizoli
(veterán)

azert nem lenne baj, ha mindig az F1 lenne a technologia csucsa es nem az utca, ahogy 2 evvel ezelottig volt

mert vhol nevetseges volt azert, hogy sajat magadnak mar vehettel evek ota hibrid autot otthonra, mert mar nem csak prototipusok vannak belole, meg blueprint rajzok, de az F1-ben meg mindig a leheto legrosszabb hatasfoku belsoegesu motor, a szivo benzin volt hasznalva, mindenfele hatasfoknovelo hokuszpokusz nelkul

csak sokat forog es geci hangos melle, es fuuu, de ennyi

amugy max nyomatekban annyit (se) tudott a szivomotor maga, mint egynemelyik utcai auto is pl, csak azt 4x akkora rpm csucson adta le, es ezert volt csak erosebb azoknal
na meg egy fele akkora sulyu bodet visz vele

lasd Ariel Atom2, 456kg es 300lo, es ugy megy, hogy besza-behu-befo benne

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#65443) BenHans


BenHans
(addikt)

Wéber Gábor elemez - [Orosz Nagydíj]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#65444) gbors válasza lenox (#65438) üzenetére


gbors
(nagyúr)

A futamot nézve nekem is az volt az első reakcióm, hogy "hát ezt meg hogy a f***ba gondolta?" És továbbra is azt gondolom, hogy jogos volt a bünti - csak azt próbáltam itt feszegetni, hogy nem volt ez annyira messze, mint amilyennek elsőre tűnt. Persze, ha kiderül, hogy Bottas jelenléte nélkül sem tudta volna bevenni a kanyart ezzel a féktávval, akkor de.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#65445) Ciccuka válasza AMD Power (#65414) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Szimpla marketing van mögötte (nem belülről jön).

🏎️ 🏁

(#65446) AMD Power válasza Ciccuka (#65445) üzenetére


AMD Power
(titán)

Szerintem ami te belőled jön az a nem "jó" és őszinte. :U

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65447) Ciccuka válasza AMD Power (#65446) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Lehet túl naiv vagy.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#65448) mefistofeles válasza AMD Power (#65446) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Hagyd! Mivel Hamilton szerepel a hírben nem is lehetett mást várni tőle!

Egyébként a világ ismert személyiségeinek, jótékony megmozdulásairól tényleg lehetetlen megmondani, hogy mennyire a szíve és mennyire a marketing vezette (sajnos ilyen ez a világ!), de szerintem minden jóérzésű ember alapvető szimpátiával tekint az ilyen megmozdulásokra már a dolog pozitív, emberi mivolta miatt is!
...már csak azért is marad ez tömény unszimpátia mert egy ilyen álságos megmozdulást sosem lehetne bebizonyítani, így feszegetni is felesleges......

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#65449) b-type válasza Ciccuka (#65445) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Elhiszem hogy szerinted minden pénzes híresség csak marketing célból jótékonykodik, de ez ettől még nincs így, csak valszeg egy jó nagy adag keserűség mondatja veled, de ezzel meg kell bírkózni.
..és még ha marketing célból is csinálta néha Schumacher, vagy Gates, vagy bárki, annak a kissrácnak, kislánynak...bárki rászorulónak jól jött..

Boldog új évet!

(#65450) rocket válasza b-type (#65449) üzenetére


rocket
(nagyúr)

Anonimkent is lehet jotekonykodni.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.