Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63001) zzeN


zzeN
(aktív tag)

woah

"Lotus recorded a 17G impact when Maldonado hit the curbs hard in lap 2, which knocked the power off & damaged the clutch control valve."

(#63002) kisza25 válasza Popes (#63000) üzenetére


kisza25
(félisten)

ejha, lesz itt kavarc, ha visszajön a Renault:D

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#63003) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#63004) twi452 válasza kisza25 (#63002) üzenetére


twi452
(senior tag)

Valószínűleg hónapokig fújják majd a lufit, hogy "jujj mi lesz, hát ilyet még nem látott a világ" aztán közben meg simán okosban megoldják egymás közt a gyárak :)
De addig is a Szujó legalább ezerszer tud majd erről is beszélni a kövektező pár futam alatt..:D

(#63005) DS39 válasza Ciccuka (#63003) üzenetére


DS39
(veterán)

egy év alatt szépen lemásolják a Mercedes motort a Renault mérnökök, és 2017-től látunk két világverő gyári csapatot ;]

kérdés lesz-e Alonso-Grosjean páros? :))

(#63006) snecy20 válasza DS39 (#63005) üzenetére


snecy20
(veterán)

Az maximum úgy valósulahatna meg ha Grosjean átszerződik a McLaren-hez.

(#63007) Atlantis válasza DS39 (#63005) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Valószínűleg a Honda is ezt gondolta tavaly, mikor a McLaren még Mercedes motorral ment. :)

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#63008) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Alonso-Grozsi már volt, de mindketten beletörődtek már a nyeretlenségbe. Grozsi elmondta, hogy nem olyan jó pilóta, innentől ez nem igazán segít neki, lévén, hogy azt kellene képzelnie, hogy ő a legjobb, és megnyerheti a VB-t. Alonso-nak pedig nem lesz már hozzá autója, nem tud átmenni a gyári Renaultba, meg ott is várni kellene, hogy 5 év alatt felzárkóznak, és végre lesz egy halvány esély.

Ha Alonso megunja, és rájön, hogy már így is elég pénze van élete végéig, és kiszáll, akkor pedig a két ribizlivel még 0,5 másodpercet buknak majd a Mclarennél, és akkor még egyet kell húzni a nadrágon. Nem véletlen érte meg annó a Lotusnak is egy VB Kimi Grozsi mellé, mint 2db Maldi, lett is pontjuk bőven, meg futamgyőzelmük is.
A Mclarennek Button-t csak azért érné meg kitenni, mert vele is sereghajtók, meg nélküle is azok lesznek.
Grozsinak megfelel a mostani szint is, nem biztos, hogy élni tudna egy gyári Renault adta lehetőséggel. Magától meg minek menne át egy rosszabb autóba Alonso mellé? Ráadásul, ha a Renault annyi pénzt akar beleönteni a projektbe, mint a nagyok, akkor lehet, hogy ők is inkább rámennek arra, hogy nem a pilótán spórolnak, és megveszik az elérhető legjobbat kilóra. Grozsinak akkor is vége van.

(#63009) Peat;) válasza [CS]Blade2 (#63008) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Azannya te aztán sok pilótával skypeolsz! ;]

(#63010) kisza25 válasza Atlantis (#63007) üzenetére


kisza25
(félisten)

ja csak azért a renaultnak használhatóbb motorja van a hondánál, meg betartalékoltak 12 kreditet (vagy mi a neve) a fejlesztésekre :)

[ Szerkesztve ]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#63011) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#63009) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Csak elmélkedés. Nem igazán lesz ezekből a történetekből semmi izgalmas. Nem látom, hogy hogy lesz VB a Mclaren-Honda, hogy lesz jó egy gyári Renault aeroban, honnan lesz jó pilótájuk, hogyan fogják gatyába rázni a motort. Hogyan érhetne még el Alonso és/vagy Button jó eredményeket, ami Alonso esetén csak a 3. VB címet jelentené. Grozsi hogy harcolhatna a VB-címért, kitől és miért kapna rá lehetőséget.
A Redbull-Mercedes is egy olyan megoldás a két olcsó pilótával, hogy sosem nyerhetnek VB-t. Minden felállásból hiányzik valami, amitől várhatnának valami jót.
A Williams is örök második-harmadik ágon van, és ami a legviccesebb, hogy ez nekik mostanában a csúcsot jelenti, szóval nem várható, hogy beleöntenek 400 millió eurót a csapatba évente.

Összekevertük a forma 1 paklit, és kipotyogott pont az összes joker...ez van most.

(#63012) Yayoh válasza [CS]Blade2 (#63011) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Azért a Renault-ot, mint gyári csapatot még nem írnám le, a mostani Lotus se egy rossz konstrukció, úgy hogy adósságokban úszkálnak. Azért a renaultnak meg van az az erős tőkéje ami kell, és ha jól tudom van még 17 zsetonjuk, amit nem véletlenül tartogatnak szvsz.

(#63013) kisza25 válasza Yayoh (#63012) üzenetére


kisza25
(félisten)

ja én is a zsetonokban bízik, hogy jövőre már 3 motorgyártó versenghet az első 3 helyért :))

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#63014) shteer válasza kisza25 (#63013) üzenetére


shteer
(félisten)

A Merci, a Honda na de ki a harmadik? ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#63015) kisza25 válasza shteer (#63014) üzenetére


kisza25
(félisten)

audi?:P

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#63016) Yayoh válasza shteer (#63014) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Merci? Ugyanmár ;]

(#63017) shteer válasza kisza25 (#63015) üzenetére


shteer
(félisten)

őket VW néven szeretném látni az F1-ben :))

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#63018) Yayoh


Yayoh
(aktív tag)

Kis Schumacher-nek nincs szerencséje

(#63019) b-type válasza [CS]Blade2 (#63011) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A Lotus Renault-ban van lehetőség, annak idején a Lotus-nál inkább buktak Kimi-n mint nyertek...Grosjean is jó eredményeket hozott nem csak Kimi, csak Grosjean még nem volt elég összeszedett, de állt dobogón nem is egyszer és már rögtön az elején...Kimi viszont betonstabil volt, hozta a pontokat és jobban is szerepelt mint Grosjean...de nem az látszik, és látszott, hogy Kimi volt betyár jó és a csapattárs meg csak vergődött..Grosjean a 4. futamon már dobogón állt..
Viszont anyagilag padlóra kerültek Kimi fizujával, a szurkolók oldaláról megint nem nyertek semmit, mert az egyik legrosszabb szurkolótábor került hozzájuk Kimi-vel, minden sz@r volt..a csapattaktika, a kerékcsere..és még halálos fenyegetést is kaptak..
A végén meg Kimi be se ült az autóba.
Nekik nagy falat volt Kimi fizetése...ezeket az eredményeket egy más jobb versenyző is hozta volna, Button-tól Hülkenberg-i fizetésileg kb.
..
A Mercedes-re is mondtak hideget meleget, hogy itt sosem lesz VB, aztán még is az lett...simán lehet a Renault Lotus is, vagy akár a McLaren Honda, 2017-ben megint megkavarják a szitut, bármi kinézhet addigra. jövőre még nem hiszem, a McLaren Honda nem valószínű, de a Lotus Renault még lehet jó jövőre is.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#63020) lenox válasza b-type (#63019) üzenetére


lenox
(addikt)

Szerintem meg nyertek Kimin, es ki is hasznaltak, egyreszt az eredmenyek alapjan fizetett penz is sokkal kevesebb lett volna nelkule, masreszt a szponzorok is kevesebbet adtak volna, harmadreszt a rosszabb nezettseg es rosszabb eredmeny alapjan a kovetkezo evi szponzoralasban is gyengebbek lettek volna. Feltetelezem azert igertek meg Kiminek 2013-ra amit igertek, mert 2012-ben se fizettek neki ev vegeig semmit, szoval ebben egy karpotlas elem is volt. Ezen felul amit mondasz, hogy pl. Button az eleg erdekes, mert Buttonnak az alapfizetese volt 16 millio euro, Kimie meg 3, es meg a sok bonusszal egyutt is sokkal kevesebb volt, mint amit Buttonnak kellett volna fizetni, meg ha egyszer sem er celba.

(#63021) b-type válasza lenox (#63020) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Button-t teljesítményileg írtam, és Hülkenberg-i fizetést..sry nem volt egyértelmű, tehát Button kvalitásai alatt és Hülkenberg pénzén.

Konkrétan nem tudom mennyit kapott, olvastam már 8 millát a Renault-tól,+ 3-4-5 millát is a csapattól, + a bónuszok, na azt rendesen megtolták ezzel is kerültek pácba a csapatnál, az előző év alapján nem gondolták volna szvsz hogy ennyire beletalálnak a gumikezelésbe.
De a pénzük nem lett több, mert még úgy is hogy Grosjean szerte-széjjel ment, hol kiesett hol eltíltották, 7 futam bukó, annyi pontot szerzett (96), hogy két Grosjean-nal pont ugyan ott lettek volna mint Kimi+Grosjean-nal.
A 142 és a 378 közé akárhova érkezhettek..

Kimi stabil erős helyezései a saját bonuszait növelték...egy futamon volt pontszerző 'zónán' kívül.
..
2013-ban valóban nyerhettek volna egy helyet, lett volna esélyük megfogni a Ferrari-t a 3. helyért, de Kimi nem ült autóba az utolsó két futamon. ..hogy a Ferrari-s szerződés, vagy a hátfájása miatt ki-ki maga eldönti.

..és a 4. hely is hozható lett volna két Grosjean-nal 2012-ben.
Az első évben túl magasak voltak a bónuszai, és persze hozta is őket,..tehát ez a csapat és nem Kimi sara...sőt nyilván nem is lehet ilyenről beszélni, egyszerűen csak annyi hogy a csapat helyezéséhez nem kellett Kimi, elég lett volna két Grosjean.
..ha menedzselni lehetne, azt mondanám, hogy 2012-ben csak két Grosjean kell, sőt még az is sok, hiszen a pontok után is fizetni kell, Kimi +100 pontja után fizetni kell Kimi-nak, és fizetni kell az F1 felé is. Miközben a bevétel nem lett nagyobb.

Persze ez csak elmélet, de ezért írtam hogy a Lotus nem járt jól Kimi-vel, sőt az én véleményem az hogy kifejezetten rosszul járt, kivéve azt hogy a csapat ázsiója nyilván növekedett V. Petrov-B. Senna után egy Kimi Raikkonen-l.
Kimi a Rexona-t hozta egyedül szponzornak amennyire tudom, de javítsatok ki, mert nem tudok most utánanézni nincs netem, melóban meg korlátozva vagyok rendesen. Szal úgy tudom a Renault és a Total vitte a csapatot, meg ugye a Genii

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#63022) Peat;) válasza b-type (#63021) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Felesleges már ezen gondolkodni szvsz, mert nagyon nem egyértelmű a helyzet, sok mindent szerintem nem tudunk miért kellett nekik Kimi. Szerintem már akkoriban is egy komoly főszponzor vagy akár autógyártó jelentkezésére várhattak, de csak tipp.

Ami tény hogy Kimi a sikeresnek mondható visszatérését, azt hogy még most is a Ferrariban van ennek a csapatnak köszönheti. A legsikeresebb évét a visszatérés óta nem a Ferrari hanem a Lotus tette lehetővé. Az igényeit folyamatosan kiszolgálták, nem tetszett a kormány addig alakítgatták amíg olyan lett amit Kimi szeret és nem neki kellett alkalmazkodni. Mindenben körülugrálták. Amióta nem kizárólag rá koncentrálnak láthatjuk mire ment Alonso illetve most Vettel ellenében. Ennek tükrében hiába voltak problémák a fizetésével mint akkor most visszagondolva sem tartom korrektnek amit az utolsó futamokon művelt, illetve ugye nem művelt. Persze a Kimi fanok ezt mindig másképp gondolták és gyakorlatilag mindennek elmondták a Lotust, azt a csapatot ami miatt még máig nézhetik a kedvencüket az f1-ben... :U Szerintem az egész Lotus Kimi stroy sokkal árnyaltabb téma, de remélhetőleg most stabilizálódik a helyzetük.

Én egyébként nem tudom miért ne lehetne jó csapat 2 év múlva ha most felkarolja egy gyár, mondjuk én nem is skypeolok annyit velük mint itt sokan. :)

[ Szerkesztve ]

(#63023) lenox válasza Peat;) (#63022) üzenetére


lenox
(addikt)

Ugy csinalsz, mintha Kimi eveken keresztul rimankodott volna a Lotusnak, hogy hadd vezessen ott, es a Lotus nagy kegyesen engedte volna meg vegul, amiert Kiminek elete vegeig halasnak kene lenni. Szerintem mindketten nyertek rajta, ahogy szerettek volna, ellenben a Lotus nem a vallalasanak megfeleloen akarta Kimit fizetni. Mar 2012-ben sem, arrol amugy nem lehetett hallani semmit, akkor meg korrekt volt Kimi gondolom szerinted is. Nincs szerintem itt sok arnyalni valo, arra koltottek a penzt, amire akartak, inkabb az auto fejlesztesere, mint az emberek fizetesere. Eppen lehet rajta vitatkozni, hogy melyikuk az inkorrekt, de szerintem erkolcsileg csak annak van alapja Kimit biralni, aki a sajat eleteben nem allna fel, ha a munkaadoja nem fizet (mar 2 eve).

(#63024) b-type válasza lenox (#63023) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez így is volt, volt a Genii elnökével erről egy cikk ahol elmondta hogy így is állapodtak meg, év végén fizetnek. ..és hogy ezzel semmi gubanc nem volt, mert Kimi-nek fontosabb volt a versenyképes autó.
Aztán előálltak a következő szerződéssel, ahol lecsökkentették a bonuszokat a pontok után, és kész..valamikorr ott lehetett a Ferrari-s tárgyalás is és Kimi nyilvánosságra hozta hogy nem fizettek neki,..ahogy Grosjean-nak sem mondjuk.
..
hálás azért lehet Kimi, mert a Renault a Williams-be akarta beültetni az első tárgyalások alkalmával...és ugye a Williams 8. helyen végzett az év végén.
A Lotus viszont nagyon betalált.
Kimi azt mondta csak győztes autóba ül bele, na ennek közelében nem járt, amikor vissza akart jönni 2011-ben a Williams és a Lotus a 9.-10. helyen végzett.

Nagyon jól járt Kimi a Lotus-szal, azóta sem tudja hozni azokat a helyezéseket.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#63025) lenox válasza b-type (#63024) üzenetére


lenox
(addikt)

Ez így is volt, volt a Genii elnökével erről egy cikk ahol elmondta hogy így is állapodtak meg, év végén fizetnek. ..és hogy ezzel semmi gubanc nem volt, mert Kimi-nek fontosabb volt a versenyképes autó.

Hat mivel Eric Boullier szerint kesve fizettek Kiminek, ezert hiaba mondja a Genii elnoke, hogy igy allapodtak meg, ez kamunak tunik. Egy szot sem mertek szolni Kimi ellen, csak a hangulatkeltes ment, hogy de hat cost-cutting van, meg igy meg ugy.
Termeszetesen jol jart Kimi a Lotussal, ahogy ok is vele, azert hibaztatni Kimit, mert a jobb csapatba akart kerulni eleg gaz, azert olyan halat varni, hogy mondjon le a penzerol, mert valaszthatta a jobb csapatot ugyancsak gaz.

(#63026) b-type válasza lenox (#63025) üzenetére


b-type
(nagyúr)

lehet hogy kamu, de nem könyvelhető el hazugságnak, pláne mivel az első évben nem volt ebből Kimi-nek problémája, csak a következő év közepétől.
„Arról állapodtunk meg vele, hogy inkább az autó fejlesztésébe fektetünk, neki pedig a szezon végén fizetünk” – mondta Lopez, aki hangsúlyozta, idén a bajnoki esélyeiket igyekeztek maximalizálni. „Ő sosem mondta nekünk, hogy számára a fizetése a legfontosabb, sokkal inkább azt állította, hogy a versenyképes autó számít igazán. Írásos megállapodásunk nem volt erről, de szóban megegyeztünk”
..
persze lehet hazugság, de ezt nyilatkozta.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#63027) lenox válasza b-type (#63026) üzenetére


lenox
(addikt)

Mi indokolna, hogy Eric Boullier azt mondja, hogy Kiminek van igaza, ha nincs neki? Szerintem egyedul az, hogy tenyleg Kiminek van igaza...

(#63028) b-type válasza lenox (#63027) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én nem tudom hol mit mondod Boullier mert nem olvastam, viszont akár még igaz is lehet...hiszen ha a Genii elnöke szerint szóbeli megállapodás volt az hogy év végén fizetnek, évközben meg az autóba fektetik.
...akkor a papíron biztos más szerepelt (különben értelmetlen szóbeli megállapodást mondani).
Viszont ez az első évben nem zavarta Kimi-t, ellenben zavarta a második év azon szakaszában amikor az orra elé tolták az új szerződést, ahol visszanyirbálták a bónuszokat.
Na szóval nem kerülgetem azt a bizonyost, úgy sem számít semmit, az én fejemben ez így zajlik:
új szerződés, rosszabb feltételek, legalább két évre elkötelezve a Lotus-nak.
Kimi-nek nem annyira tetszik...körülnéz a menedzsment hol mik a lehetőségek.
Látnak egy lehetőséget a Ferrari-nál, Kimi kipakol a médiának arról hogy a Lotus nem fizet...és most már valakinek szólnia kell mert ez így nem oké..
Nem ír alá a Lotus-hoz ellenben aláír a Ferrari-hoz, és elszaródik a helyzet a Lotus-n belül, az év végén még kihagy két futamot (mert ugye nincs pénz) akkor amikor a Lotus-nak reális lehetősége lenne elvenni a konstruktőri 3. helyet a Ferrari-tól. Ez pénzt jelent a Ferrari-nak.
Előrebocsátom, ez az én fejemben áll így össze, általában mindenben a logikát keresem.
...ha alá akart volna írni akkor a hisztinek nyilván nincs értelme, nem egyedül volt ebben a helyzetben, nem csak a csapattársa, több más versenyző is. (Grosjean sem veri a hisztit, mert egyfelől nem kap pénzt, másfelől át kell adni a nagydíjjakon az autóját a tesztversenyzőnek egy szabadedzésre, mert Maldonado hozza a pénzt és ő nem..) A Ferrari-s szerződés sem az égből potyog, és az év végén a Lotus kifizette volna ahogy az előző év végén, a tabella helyezésért járó média(F1)pénzből.
Kimi ki akart szállni, ki is szállt, és betudott ülni a Ferrari-ba ahonnan kiebrudalták anno, és kész...most van egy csomó pénze gondolom, de (eddig) nem igazán van teljesítménye.
Szal akár így van akár nem, nekem nincs ezzel kapcsolatban rossz érzésem, sztem Kimi úgy járt ahogy járt.
Viszont a Lotus-t nagyon sajnálnám, és remélem talpra állítja őket a Renault.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#63029) lenox válasza b-type (#63028) üzenetére


lenox
(addikt)

Szerintem meg ugy volt, hogy mar elozo evben is gaz volt, hogy nem idoben kapta a penzt, de meg lenyelte, de 2013-ra realis lehetoseg volt, hogy a lotus becsodol, akkor pedig bukta van, ugyhogy nem lehetett hagyni, hogy a meg meglevo forrasokat masra koltsek. Ha csak siman a Ferkahoz akart volna menni, akkor nem ir ala a Lutosnal es alair a Ferkanal, ahhoz miert kellett volna szinjatek? Ha igy lenne, ahogy te feltetelezed, akkor mivel magyarazod, hogy az osszes Lotus kommunikacio arrol szolt, hogy hat igen, jo lenne fizetni, de meg nincs mibol, mindjart lesz stb., miert nem azt mondtak, hogy geco Rai nem tartja be a szerzodeset, ki van rugva, matol nem vezethet?
Nyilvan Grozsi meg sem mukkant, szerinted ha o befenyeget, hogy nem all rajthoz akkor inkabb fizettek volna neki, vagy beraknak helyette valaki mast? Neki mi erte meg jobban, ha vezet, vagy ha nem? Kiminek mi erte meg jobban, ha vezet, vagy ha nem? Amugy mar Abu-Dhabiban is borulhatott volna a bili, nyilvan azt kidumaltak, de az ott igerteket sem tartottak be, szoval folyamatosan csak hitegetes/atveres ment, nem lehetett a vegtelensegig hagyni.

[ Szerkesztve ]

(#63031) lenox válasza b-type (#63030) üzenetére


lenox
(addikt)

Nem ertem akkor, ha szerinted az volt a hatterben, hogy nem akar alairni, akkor mire kellett a szinjatek, miert nem csak siman nem irt ala?
Amugy igen, 2013-ban 17.15 millio dollart kellett neki adni, ami 12-13 millio euro, vagy 8-9 millio font, nem keresem elo az arfolyamokat, mindenesetre latszik, hogy a hangulatkeltes milyen sikeres lett, a 65 millio font minuszbol a Kimi penze mondjuk 9, es ez a jelentos hanyad.
Grozsinak kicsit kockazatosabb fenyegetni, szerintem neki nagyobb problema, ha kirakjak egy f1 csapatbol, mint Kiminek.

(#63032) zzeN


zzeN
(aktív tag)

‏@MercedesAMGF1

BTW speed freaks, Mr Wolff just predicted speeds of 365 km/h in Monza next weekend. Hold on to your hats :) #TrofeoBandini

(#63033) snecy20 válasza zzeN (#63032) üzenetére


snecy20
(veterán)

A Renault motorosok autóknak jó lesz az majd max. 340-nek is. :D :D :D

(#63034) Švejk válasza snecy20 (#63033) üzenetére


Švejk
(őstag)

Tavalyról Ricci tartja a rekordot, 361-el ha jól emlékszem :)
A Hondát lesz inkább öröm nézni ahogy 325-el végigsuhannak és aztán elfogy az ERS töltés az egyenes végére, és 290-el repesztenek.
Szegény Alonso, szegény Button...:/

(#63035) snecy20 válasza Švejk (#63034) üzenetére


snecy20
(veterán)

Honda sebességei tragikusak lesznek, az tuti.

(#63036) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

94.-es szezón teljes össze foglalója
[link] Nem semmi

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#63037) corevalue válasza ricsi8800gt (#63036) üzenetére


corevalue
(csendes tag)

szezón?

[ Szerkesztve ]

(#63038) ricsi8800gt válasza corevalue (#63037) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

o

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#63039) shteer válasza ricsi8800gt (#63036) üzenetére


shteer
(félisten)

A szezonösszefoglalók általában már csak ilyenek :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#63040) Delerium


Delerium
(aktív tag)

Rosberg apa lett.

"I fight for the Users"

(#63041) -Mike- válasza Delerium (#63040) üzenetére


-Mike-
(addikt)

+2tized

(#63042) snecy20 válasza -Mike- (#63041) üzenetére


snecy20
(veterán)

Rosberg még a részsikerekről is lemondhat.

(#63043) Atlantis válasza Delerium (#63040) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Apja lánya, a kölök is olyan lassú, mint az apja, ahhoz képest, hogy egy hete is riadóban voltak, nem sietett. :D Mondjuk én is 8 napot késtem anno, azóta se érem utol magam....bár erre a világra kár is sietni. :)

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#63044) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

"Nagyon gyors, nagyon okos, szóval az összes hozzávaló megvan benne, egyetlen egyet kivéve, és ez az elkötelezettség"

Whitmarsh beszélt Kimiről.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#63045) cyberkind válasza Motion_Blur (#63044) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Azt nem tette hozzá hogy amikor ez elég gyakran megvolt benne, akkor a Meki egy foshalmaz volt megbízhatóság terén. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#63046) fokukac válasza cyberkind (#63045) üzenetére


fokukac
(veterán)

igen, kb. úgy kellett volna befejezni a mondatot, hogy "csak mindig olyan kocsit raktunk alá, ami lassú volt vagy lerohadt alatta" :)

Amúgy akár át is lehetne nevezni a topicot Räikkönen-szidó topicra. :U

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#63047) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Ha olyan gépet adnak neki, ami végig is megy, akkor lehet, hogy csak 2. az időmérőn, de onnan vérszemet kap, és bedarál bárkit. Amikor Vegasba ment, akkor már tudta mindenki, hogy szar a Mercedes motor, és attól függ majd, hogy VB-k vagy sem, hogy hány futamon mennek végig. (már ha a 2005-ösre gondol, de azt pont megnyerte) Az összes olyan futamot megnyerte, amin nem hátráltatta műszaki vagy csapat hiba. Szinte mindig az élről eset ki technikai hibával, kivéve, amikor technikai hiba vagy büntetés miatt hátulról indult, és még futamon is technikai hibája lett, mire felzárkózott.
Valami rossz vicc ami vele történt a Mclarennél. 2002-ben 17 futamból 11-en kiesett. Amikor célba ért, akkor 2. 3. vagy 4. lett.
2003-ban 16-ból 10x volt dobogós, volt még 2db 4. és 1db 6 helye, meg 3 kiesése.
2005-ben a 3. futamtól minden futamot vagy a narancssárga angyal platóján vagy a dobogón fejezett be.

Nem volt igazán jó autója 2001-ben, 2002-ben, 2004-ben, 2006-ban, 2009-ben, kihagyta a 2010-et, a 2011-et, és megint csak nem VB autója volt a két Lotusos évben. A 2014-es Ferrarival sem hozhatott volna túl sok dobogót.

Még így is 78x láttuk már a dobogón, de 100 felett kellett volna már, és 3 VB címe is lehetne. (Az első 10 szezonjában 5x a végső 3-ban, ha azt nézzük, hogy mikor volt értelmes gép alatta, akkor ez 5-ből 5.)

(#63048) JColee válasza [CS]Blade2 (#63047) üzenetére


JColee
(őstag)

2005 Indianapolis pont nem számított, mert egyik Michelin-es csapat sem rajtolt el. :D

(#63049) gbors válasza Motion_Blur (#63044) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, a McLaren vezetősége mindig is arról volt közismert, hogy jól kezelte a pilótákat ;)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#63050) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Arai:

"40-50 lóerővel lehetünk lemaradva a Mercedestől, de körülbelül 25 lóerővel megelőzzük a Renault-t. A motorunk egy kicsivel elmarad a Ferrari motorjától, de sokkal jobb, mint a Renault-é."

:DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.