Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55001) AMD Power válasza Firestormhun (#55000) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ez tényleg nagyob jó volt! :R

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#55002) gbors válasza b-type (#54996) üzenetére


gbors
(nagyúr)

klasszikus... hasonló volt a Rába-SZOT üdülő is :D

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#55003) JJános válasza gbors (#55002) üzenetére


JJános
(addikt)

Volt elba szot is? :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#55004) Vistaboy válasza Firestormhun (#55000) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Ez tényleg tetszett. Pláne, ahogy Lewis kezdte: - "Azt hittem, hogy magasabb vagy..." :U

Maga a futam pedig elsőre elég jó volt, bár sokan küszködnek még mindig problémákkal: egyik alatt lerohad az autó, máshol a csapat rontja el a versenyző futamát, a harmadik még a rajtrácsra sem jut el, a negyedik egészségügyi probléma miatt nem áll rajthoz, Alonso pedig ott sincs... szóval nem folytatom a sort.

Ami viszont tetszett, hogy tényleg sokat javultak a Ferrarik, szerintem ha nem rontják el Raikkonen kerékcseréjét, értékes pontokat szerzett volna a csapatnak. Vettelt tényleg minden dícséret megilleti, kihozta a maximumot az autóból, arról ő nem tehet, hogy amíg a két Mercedes versenyben van és nincs velük gond, a Ferrari harmadik helytől jobb eredményt nem igazán tud elérni.

Az újoncok is jól szerepeltek, szegény Verstappent sajnáltam, hogy nem bírta végig az autója, 17 évesen első versenyén pontokat szerezhetett volna...

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#55005) .noxwill


.noxwill
(veterán)

Visszanézve a futamot, talán jobb hogy nem keltem fel. Nem volt rossz, de azért annyira jó se. Az újoncok meglepően hasítottak, nagy gratula nekik. Ahogyan Hamiltonnak is, ott folytatja ahol abbahagyta. Ennek én speciel örülök, de megértem ha sokaknak elegük van egy újabb egyeduralomból. Vettel viszont ebben a Ferka szerelésben egészen szimpatikus. Látszik hogy kellő alázattal áll hozzá a dolgokhoz, abszolút leszállt a magas lóról, és azért na, ez bizony fricska Alonsónak. Bármennyire is nehéz ezt beismerni. Azt nem mondom hogy az Lonzi hibájából fakad, de azért na, milyen érdekes egybeesés. A futam végi interjú meg haláli volt :DDD

All→M8

(#55006) masholnap


masholnap
(senior tag)

hát ahogy én látom, ki kellett hozni a benzinből, amit csak lehet, és két azonos autónál nehéz ugyanazon stratégiával mást összerakni.
ha Rózi nem nyer Európáig, akkor itt címvédés lesz szerintem.

a két Felipéből ma Nasr volt jobb.

kár hogy Verstappen kiesett, kíváncsi lettem volna, mit hoz össze. és Sainz boxkiállásáért is kár

Fettelke kezd szimpi lenni, valami gond lehet velem :D

jó, hogy dizájnt váltottak a közvetítéseknél (is), sokkal átláthatóbb lett a kijelzés

(#55007) AMD Power válasza masholnap (#55006) üzenetére


AMD Power
(titán)

Fettelke kezd szimpi lenni, valami gond lehet velem

Ne aggódjál ez velem is kezd így lenni. ;)

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#55008) .noxwill válasza masholnap (#55006) üzenetére


.noxwill
(veterán)

A hiba nem az ön készülékében van, ezt magamon is tapasztalom :DDD

All→M8

(#55009) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

Még nem láttam a futamot, majd csak most, de ez komoly hogy 11 pilóta maradt, és pont nélkül természetesen a Meki? :D

Meg Kimi-vel is mi lett? :(

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55010) masholnap válasza AMD Power (#55007) üzenetére


masholnap
(senior tag)

és (#55008) noxwill:

ez tuti a vörös köd miatt van

(#55009) cyberkind

tavaly számítottak ilyen befutóra, fura, hogy most jött össze
Kiminek valami gond volt a bal hátsójával, nehezen ment fel a gumi, és nem reszkírozták, hogy leesik

[ Szerkesztve ]

(#55011) AMD Power válasza masholnap (#55010) üzenetére


AMD Power
(titán)

Pedig azt én nem szeretem. ;)

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#55012) JJános válasza masholnap (#55010) üzenetére


JJános
(addikt)

Reméljük, hogy ezzel Kiminek a pech-széria le is van tudva. Go Ferrari!

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#55013) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

A Red Bull fontolgatja az F1-ből való távozás lehetőségét

Azért ez nonszensz. :U :(((

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55014) Thrawn válasza cyberkind (#55013) üzenetére


Thrawn
(félisten)

Az, de van benne igazság, nem is kicsi.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł DIV: Blessed Mother! Save us! łłł

(#55015) cyberkind válasza Thrawn (#55014) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

2000-res évek elejét vissza és kész.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55016) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Szerintem egy lassú, fájdalmas halál első(?) komolyabb jeleit láttuk ma.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#55017) -Mike- válasza cyberkind (#55015) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#55018) cyberkind válasza -Mike- (#55017) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ez nem kérdés, ez tény. :K

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55019) DopeBob válasza cyberkind (#55013) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ott gancsolatak oket ahol tudtak, pedig messze nem voltak ekkora folenyben... Most meg semmi, pedig mar lement ugy egy evad, hogy az elso ket hely fix... A kulonbseg nem csokkent, az idiota tokenes rendszer miatt, pedig nem is fog...

A mai nap pedig szanalmas volt... 10+1 auto korozget, izgalom nulla... Csoda, hogy nem tok uresek a lelatok...

[ Szerkesztve ]

MZ/X

(#55020) cyberkind válasza DopeBob (#55019) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ha meg változtatnak akkor a Merci száll ki, mondjuk engem az se érdekelni amíg van Ferrari meg Meki, de az tény hogy minél több gyári csapat kéne.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55021) St3ven válasza DopeBob (#55019) üzenetére


St3ven
(addikt)

10+1 auto korozget :C

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#55022) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

Megvolt a rajt, felbőgtek a motorok, mondom felbőgtek, ami kb olyan volt mint gyerekkorom benzinmotoros távirányítós autója, ez még szarabb mint tavaly. :O

Sainz meg ügyesen odaszúrt Kimi-nek, megint egy újonc. :(((

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55023) hermanyi válasza cyberkind (#55022) üzenetére


hermanyi
(őstag)

Én nem Sainz-ot hibáztatnám hanem a csapattársat ,mert szerintem ö kurt ki Kimivel . Újoncoknak nagy gratula .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#55024) cyberkind válasza hermanyi (#55023) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Én úgy látom hogy Kimi-nek sikerült lassítania, Sainz-nak meg nem, meglepő módon, de majd lesz még visszajátszás.

------------------------------

Egyébként ma kiszáll a Red Bull mi lesz a csudijó kis pályájukkal?

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55025) masholnap válasza hermanyi (#55023) üzenetére


masholnap
(senior tag)

pedig úgy indult a lavina:
Sainz picit meglökte Kimit, Kimi kisodródott, majd próbált visszajönni, meglökte Narsr-t, aki pedig Maldit.
egyébként sima rajtbaleset, nem is büntettek senkit

(#55026) [CS]Blade2 válasza cyberkind (#55024) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Redbull cég feje egy örült. Megoldaná a kérdést. 20db RB08-as, azt csókolom. Minden versenysportban valakin ott van a Redbull felirat, ahhoz pedig nem feltétlen kell saját csapat. Előtte sem volt, matrica viszont igen.

(#55027) PumPi válasza cyberkind (#55015) üzenetére


PumPi
(őstag)

Főleg a Ferraris évek voltak milyen királyak... mondom ezt Schumacher drukkerként.

Szerintem azért pár éve volt egy egész jó periódus, első 10 futam más győztes stb. Persze nyert a Redbull de azért messze nem volt lefutva az év, és inkább őszre jöttek igazán mindig fel. Ekkora fölénye 2002-ben a Ferrarinak sem volt, ami azt jelzi hogy a helyzet drámai.

Azt gondolom nem lehet leszűkíteni a helyzetet egyes részekre, mint a "mert a turbomotor" mert a spórolás, mert a gumik stb. A komplett show szorulna ráncfelvarrásra.

Szerintem a jelenlegi helyzetre is megoldás lenne ha WTCCs módra 2 futam lenne fordított indulással, kerékcsere nélkül. Egész egyszerűen a 60-70körös versenyeket elavultnak tartom, az emberek akcióért fizetnek, ez a trend látható a világ többi részén is...

Legyen 2 rajt, legyenek 20körös spintversenyek, legyenek extra kilogrammok, legyen fordított indulás... persze értem hogy a WTCCben is ez mennyire működött, hiszen ugyanúgy az erősebb nyert, ugyanakkor legalább lenne látnivaló ahogy a Mercedesek áthámozzák magukat az első 7-8 autón, és esetleg mást is látnánk a dobogó elő két fokán...

Egyből hangsúlyosabb lenne az 1 körös tempó, és egyből kevésbé menne a spórolás, ráadásul a kicsiket is többet mutatná a kamera. Igazából mindenki nyerne egy ilyen rendszerrel...

Még ha ekkora előny meg is maradna, akkor is más lenne a helyzet, mert optikailag legalább kisebbnek tűnne, mert nem kapna a mezőny nagyrésze 1-2 kört a végéig.

(#55028) hermanyi


hermanyi
(őstag)

Nem a legjobb minőség Szerintem Seb volt az egésznek az elindítója .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#55029) hobizoli válasza PumPi (#55027) üzenetére


hobizoli
(veterán)

mondjuk ez szerintem is jo(bb) lenne, mert ket rovidebb futam alatt nem szakadna annyira szet a mezony se

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#55030) cyberkind válasza PumPi (#55027) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Elfogadnám most is az olyan időket, viszont a 2x 20 körös futamokat nem, a WTCC-ben is ezt utálom, sőt rühellem, még bele se lendülnek de már vége, rosszabb mint egy guminő. :U

Ez az irány úgy szar ahogy van, jó a turbó csak nem így.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55031) masholnap válasza hermanyi (#55028) üzenetére


masholnap
(senior tag)

hát ha arra gondolsz, hogy Kimi fékezet, hogy Seb elférjen, akkor igen :) de Seb sem tudott már nagyon hová menni, és meg is csúszott a kerékvetőn

[ Szerkesztve ]

(#55032) b-type válasza Thrawn (#55014) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem meg lukas érvelés. Ezt mondja:

„Amikor nyertünk – és nekünk nem volt akkora előnyünk, mint a Mercedesnek –, betiltották a dupla diffúzorokat, a kipufogót megváltoztatták, a rugalmas elemek használatát is ellehetetlenítették, valamint év közben még a motorvezérlést is megváltoztatták. Mindent megtettek, és ez mind a Red Bull ellen irányult. Az FIA-nak van egy kiegyenlítő mechanizmusa, amit talán felül kellene most vizsgálni.”

Ezek nem a Red Bull ellen irányultak, ezek szabályalkotási hézagok voltak amiket be kellett tiltani, mivel a hátsó szárnyat lebutították, a dupla diffúzorral gyakorlatilag visszahozták a hátsó leszorítóerőt, a kipuffogó és a motorvezérlés egy dolog, mivel befújták vele a diffúzort, a rugalmas elemek gyakorlatilag kijátszották az FIA mérési folyamatát...igen, ezeket a kiskapukat a Red Bull találta meg, de most milyen kiskaput használ a Mercedes? Milyen szabályt játszik ki?
Az erőforrások ára oké lenne, ha a Renault szólalt volna meg, ..de kissé fals a Red Bull-tól hallani a költségek emelkedéséről amikor elsőként vonultak ki a FOTA alól, és rúgta fel a költségsapkát....

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#55033) cyberkind válasza b-type (#55032) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

A Merci 2013-ban szépen kijátszotta a tesztkorlátozást, ráadásul pont a gumival amivel annyit szenvedtek, és csak egy puszit kaptak a hasukra.

Ott pedig minden konstruktőri pontot el kellett volna venni tőlük mint a lopós Mekitől.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55034) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Race Lap Analysis

Button mekkorát odapirított az utolsó körben :))

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#55035) b-type válasza cyberkind (#55033) üzenetére


b-type
(nagyúr)

2013. Nem most volt.
..és megkapták a büntetést, lehet hogy nem volt elegendő, lehet hogy igen. De nem sok köze volt a 2014-s teljesítményhez (szvsz semmi), annál inkább volt köze a Pirelli akkori botrányos problémáihoz, ..és persze, persze a Mercedes-nek is jól jött. 2013-ban.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#55036) Ba cy lus


Ba cy lus
(veterán)

Több gond is van a mai F1-gyel, egyik mindenképp a költségek. Hogy egyetlen csapat dominál, még az sem feltétlen kellene, hogy válságba sodorja a sportot. A Merci dominanciában a legnagyobb gond Rosberg. Egyrészt alapból nincs népszerűségben azon a szinten, mint Alonso, Hamilton, vagy épp Räikkönen, másrészt nem is elég jó. Jó pilóta, de nem klasszis. Hamilton ellenben az, és Alonso is. A Merci hogy ne lőjön öngólt, le kellett volna szerződtesse Alonsót. Ha ez a fölény így marad az évad végéig, nem hiszem, hogy nem fog semmilyen drasztikus változás történni a következő évre.

(#55037) cyberkind válasza b-type (#55035) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Az a büntetés semmi se volt, abszolút nem volt visszatartó ereje, de a többiek nem lépték meg, mert fair játékosok, és szvsz az igaz hogy a Merci-vel ezerszer elnézőbbek mint anno a RB-lal.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55038) b-type válasza cyberkind (#55037) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Meglépte a Ferrari is, de nem 2013-s autóval.
..és ahogy írtam a Mercedes nem szeg szabályt sem tavaly, sem most (amennyire ki lehet ezt jelenteni) ,...igen 2013-ban szabályt szegtek, nem kellett volna.
Ahogy írtam, az FIA nem büntette a Red Bull-t, hanem bezárta a kiskapukat, amiket jellemzően a Red Bull fedezett fel. ..A dupla diffúzort megépítette mindenki, a befújt diffúzort detto, és a hajlékony elemeket is, ha engednék...ezeket a hézagokat betömték.
Ezt Horner úgy használja hogy ellenük irányult,..de ez nem igaz, mert ezekre a kiskapukra építkeztek, fejlesztettek. és ennek van kockázata.
De most milyen hézagot látsz a Mercedes-nél amit be kellene tömni, azaz amivel jogszerű lehetne elvenni az előnyüket?

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#55039) masholnap válasza Ba cy lus (#55036) üzenetére


masholnap
(senior tag)

valahol ott van a különbség a két Mercis között, hogy míg Ham visszahelyezi a cockpit keretet, addig Rózi csak beteszi az ülésbe, míg Ham érzelmileg viszonyul erőteljesebben a versenyzéshez, Nicóban a precizitás, a praktikum kerekedik felül. pedig ez utóbbi a németeknek akár tetszhetne is

(#55040) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Mindenki jön állandóan ezzel a költségcsökkentéssel. Ez szerintem a jelenlegi formájában marhaság!
Az F1 nem szól, nem szólhat a spórolásról arról nem is beszélve, hogy nézzétek mi az eredménye a nagy költségcsökkentésnek? A merci évek óta töménytelen lóvét öl a sportba a ferka pl. az idei szezonra még náluk is többet. Meg is van az eredménye..... Annyira egyszerűen képtelenség levinni a költségeket, hogy a kiscsapatok egyenlő feltételekkel versenyezhessenek velük! Vagy ha így lenne akkor nagy eséllyel tényleg kivonulnának a nagy gyártók.
A gond az eszetlen szabályokban van.
Hagyni kéne versenyezni a fiúkat. Ne kelljen arra gondolni mikor mész, hogy nehogy elfogyjon az üzemanyagom, jaj nehogy odalépjek túlságosan mert elfogy a motor és akkor mivel megyek 3 futam múlva. Ha akar cseréljen kereket ha kibírja akkor miért kötelező ráadásul egy másik típusra ami biztos, hogy nem ideális? Ennyi erővel megszabhatnák azt is, hogy legalább egyszer mindenkinek ki kell állnia egy samponos mosásra.
Legyenek meg a nagyon pontos szabályozások a motor működésére és az autó paramétereire (mint ahogy meg is van) amit nagyon szigorúan betartanának de azon kívül mindenki úgy oldja meg ahogy jónak látja és ki tudja okoskodni. Végig nyomom egy keverékkel az egésszet? Hajrá! Bevállalom a töbletsúlyt de 110 kiló benyát viszek? Had szóljon!
Legyen egy szabályozás amit nem toldozgatnak változtatgatnak évente. Akkor igaz, hogy előfordulhat olyan dominancia egy jól eltalált konstrukcióval mint most a mercinek de idővel a komoly gyártók úgy is ledolgozzák a hátrányt és onnan aztán lenne haddelhad!
Az egyetlen túlélési recept az lenne (szerintem), hogy nem manor féléknek erőltetni azt ami úgysem megy hanem jó versenyeket és jó versenyfeltételeket csinálva a sorozatba csalogatni/visszacsalogatni a nagy gyártókat. Oké most szarok de legyen gyári renault, csináljon egy full csapatot az RB, jöjjön a BMW stb. Akkor lenne sok jó, akár különféle képpen jó versenyautó és lenne jó verseny, harc úgy az első mint a 10. helyen.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#55041) Švejk


Švejk
(őstag)

Nem tudom ki hogy ért velem egyet de a mai futam szerintem egy presztízsét vesztett F1 volt. Adott egy más kategóriában működő Mercedes, meg adott egy más kategóriában működő McLaren, csak ők lefelé lógnak ki egyelőre. És így történt hogy egy pár pilóta püföli csak egymást elvétve a pályán, csekély meggyőződéssel, kezüket összetéve hogy ne rohadjon le alattuk a technika, tojásokon lépkedve, merthogy motorból, abból csak 4 van, üzemanyagból meg 100 kiló, tehát nem szabad gyorsan menni mert akkor jaj a világbajnoki pontoknak, reményeknek.
És nem is tudom, mintha ezellőtt arról szólt volna a forma 1 hogy gyorsan kell menni, aki a leggyorsabb, legügyesebb, legrátermettebb, meg persze a technika is jó alatta - az nyer.
De ha már így kell vigyázgatni ezekre a motorokra mint a porcelánra, megértem. De akkor eleve, miért rohad le rögtön 2 autó a felvezető körben? És miért esik ki további nemtudommennyi műszaki hiba miatt? 11 versenyző, ne röhögtessenek már. Így pontot szerezni nem dicsőség, így Forma 1-ben versenyezni nem dicsőség, így ez a sportág nincs rendben. Pár éve mindenki ki volt akadva ha valamely kiscsapat az élbolytól 4-5 másodpercre van, most a világ legtermészetesebb dolga hogy a McLaren 2 kör hátrányban ér be. Az meg hogy beér, azon meg meg kell lepődni. Egy csapat van aki büszke lehet magára, és aki igazán jól dolgozott, gondolom kitaláljátok hogy a Mercedes az. De az, hogy a Force Indiánál örömködnek hogy beértek pontszerző helyre a 11 célbaérőből, az önmagában röhejes. Az hogy Grosjean az első körben hullik el, szintén. Az hogy Verstappen fut egy remek versenyt, hogy aztán lerohadjon az autója, még inkább. Az meg pláne hogy a McLaren letekert motorral döcögve 1:35-ös időkkel maga is tesztnek felfogva a napot majdnem beér pontszerzőnek. De ez mind-mind nem a csapatok hibája hanem a sportágé, ami ilyen mértékben nem érzi hogy visszafelé fejlődik. Mert nem a gumitaktikával, nem DRS-kikerüléssel, nem óvatos üzemanyagfogyasztással fog nézőket és pénzt szerezni a sportág. Az F1 a rohadt nagy presztízsének tudatában elfelejtette mi az hogy autóversenyzés, és ha nem jön gyorsan valami életmentő, ésszerű szabálymódosítás, lassan inkább megéri majd WSR-t nézni tényleg.
Mi a véleményetek erről és a sportág jelenlegi helyzetéről?

(#55042) Viktor77 válasza Švejk (#55041) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Az, amit leírtál.

Az F1-nek a jelenlegi vezetéssel, szabályokkal annyi.

[ Szerkesztve ]

Some people move on, but not us ... not us

(#55043) DS39 válasza cyberkind (#55024) üzenetére


DS39
(veterán)

„A rajtnál meglöktek hátulról, a kocsi azonnal biztonsági üzemmódba kapcsolt, így nem tudtam kigyorsítani rendesen, és oldalról is nekem jöttek. Csodálkoztam, hogy egyben maradt az autó, de már nem volt tökéletes – mondta Räikkönen, aki a rajtnál az 5. helyről visszacsúszott a 8. pozícióba. – Utána néhány autót meg kellett előznöm, de módosítottunk a stratégiámon. A felzárkózásomat visszavetette két rosszul sikerült kerékcsere is, a második után meg is kellett állnom."
(forrás: NSO)

bekapcsolt volna nála a virtuális SC üzemmód, vagy mi a szöszt építettek be a Ferrariba, ami ütközésre bekapcsol?

[ Szerkesztve ]

(#55044) masholnap válasza Viktor77 (#55042) üzenetére


masholnap
(senior tag)

hát nekem elsősorban az a meglátásom, hogy a Mercinek van egy motorja a gyári csapatnak, és van egy másik a partnereknek.

a spórolást én sem kedvelem, Rózi folyamatosan vissza lett fogva, hogy ne fogyjon el a benzin. persze nem valószínű, hogy előzőtt volna, de legalább van verseny

egyébként az irányt nem tartom hamvába holtnak, csak mire kiforrna midnenhol, újra váltás lesz

(#55045) DaveNo1 válasza Švejk (#55041) üzenetére


DaveNo1
(veterán)

Nekem annyi, hogy régen még 4-kor is felkeltem az ausztrál futamért, most 6-kor sem voltam hajlandó, mert sejtettem ez lesz. Amióta ezek a szabálymódosítgatások mennek pár évenként nézhetetlen az egész.

Nem tudom emlékeztek-e még 2006-2007-2008-ra. Három nagyon izgalmas szezon volt, nagy fordulatokkal a végén, nem tudom miért kellett akkor belenyúlni

Spórolás miatt? Azóta csak több csapat szenved pénzügyi gondokkal, részben annak köszönhetően, hogy mindig a 0-ról kell valami új fejlesztés..(pl. turbó motor és annak a vételi ára)

Látványosabb legyen? Csak rosszabb lett, 2009 óta egy izgalmas évad nem volt. Jójó ott volt 2010 és 12 amikor szintén az utolsó futamon dőlt a cím, de igazából 4 év Red Bull dominanciáról szólt. Most meg szó szerint katasztrófa az egész.

Biztonságosabb? Tavalyi balesetekről kiindulva nekem nem úgy tűnik, hogy kicsit is biztonságosabb lenne, sőt.

Ne gyorsuljanak a "végtelenségig"? Évről évre hiába hoznak új szabályokat, hogy visszafogják a tempót, valahogy mégsem sikerül. Ráadásul ez az F1, ne kelljen már a tempót visszafogni ostoba szabályokkal.

Szörnyű lesz az idei év is, ha csak valami csoda nem történik év közben.

[ Szerkesztve ]

You are not prepared.

(#55046) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

Vége a futamnak, a rajton és a pódium Swarcin kívül jó nagy fosszarhalmaz volt az egész, na jó, a Ferrari-nak örülök, de így az is uncsi, lassan de biztosan szétrohad az F1, nembaj ez. :)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#55047) Süvi válasza masholnap (#55044) üzenetére


Süvi
(őstag)

Ezt a motor dolgot én is igy látom.

(#55048) villamos


villamos
(őstag)

Nem voltak különösebb elvárásaim a mai nappal kapcsolatban. Egy unalmas futamra számítottam a Mercedes győzelmével. Ezt meg is kaptam, így teljesen meg vagyok elégedve. Remélem, hogy az évad további részében is meg tudjuk tartani fölényünket, így a tavalyihoz hasonlóan ezt az évet is behúzhatjuk. Persze még rendkívül korai bármilyen következtetést levonni az első verseny után. A mezőny sem volt teljes, és több csapat még nincs teljesen készen sem az idei autójával.

[ Szerkesztve ]

PFUDOR

(#55049) b-type válasza Švejk (#55041) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem jó az irány, de sz@r a helyzet :D
A 11 autó az gáz.
Viszont ez van, hacsak nem borítják az egészet, akkor jövőre még jobb lesz, mert most még viszonylag nagy fejlesztési lehetőséget kaptak a motorgyártók, és ez még megbízhatósági problémákat hoz magával, pláne az első futamon.
Nagyon sok minden változott ám, az energiavisszanyerő rendszerek, a turbó, a motor..ezeket nem lehet megúszni.
...ha nem csinálnak semmit, akkor minden egyre jobb lesz, mivel a motorok egyre megbízhatóbbak lesznek, ahogy a teljesítményleadással összefüggő rendszerek is, és jöhet az 1000+ lóerő.
Most egy kicsit riasztó az egész, és részleteiben nem túl oké, pl. a 4 motor azért kicsit túlzás szvsz.
...
De ha most felrúgják az egészet amibe belekezdtek, azzal gyakorlatilag kinyírják a sportágat, az autógyártók nem jönnek csettintésre, nem az van hogy na jöjjön a BMW. Mert a BMW nem akar jönni, a Renault és a Mercedes is csak így marad, a Honda is csak így jött. Csak így van sansz becsalogatni más gyártókat.
Mert a V8-ra nem jöttek, csak mentek.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#55050) JJános válasza Motion_Blur (#55034) üzenetére


JJános
(addikt)

Kerékcsere után Kimi gyorsabb volt a merciknél, ahogy nézem a 20. körtől. :Y

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.