Hirdetés

2020. február 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51801) Male válasza shteer (#51799) üzenetére


Male
(veterán)

Azért a versenyzéssel az is némileg szemben áll, hiszen bünteti azt, aki jobban teljesít... persze ott legalább meg lehet indokolni azzal, hogy utcai alapra épülnek az autók, így bizonyos adottságokon nem lehet változtatni, ezt pedig érdemes kiegyenlíteni, hogy értelmes verseny lehessen.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

(#51802) shteer válasza kisza25 (#51800) üzenetére


shteer
(félisten)

Nyilvan. Ez sem tokeletes rendszer.

Male: Javits ki ha tevedek, de ez az egesz vita arrol szol hogyan kellene buntetni azt aki jobban teljesit :)

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#51803) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Fel nem fogom miért kéne büntetni azt a csapatot amelyik jobban dolgozott mint a többi. Nyilván egy ilyen dominancia nem tesz jót az izgalmaknak, a versenynek az üzletnek. De nehogy már ezért az legyen a hibás aki a legjobban dolgozott!
Itt felvetődtek elméletek, hogy mi lenne ha a ferka kiszálna de -bár nem szeretem őket- az mégis becsülendő, hogy látszik, megpróbálják felvenni a kesztyüt. Vezetőséget, pilótát cserélnek, felvesznek több tucat mérnököt, próbálkoznak. valószinüleg tisztában vannak vele, hogy a távozásukkal kétvállra fekktetnék az F1-et, de azzal is, hogy ez egy igencsak szégyenteljes megfutamodás lenne.
Felvetődött, hogy kiszál a merci na és? ... erre én azt mondom kiszál a redbull na és? Ha egy csapat nem tudja elviselni, hogy nem mindig ő a nyerő az nem is való versenypályára........
Nincs olyan előny amit nem lehet előbb-utóbb behozni, csak küzdeni kell, dogozni keményen és lenyelni a békát, hogy nem csak hullám hegyek vannak, hanem völgyek is.
Ott a WTCC. kb. akkora előnyben van ott a citroen mint az F1-ben a merci. Mégis pl. a Honda próbálkozik, többet tesztel, utól akarják őket érni. fel sem meült bennük, hogy kiszálnak.

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#51804) Yayoh válasza mefistofeles (#51803) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Itt se fog kiszállni senki , ezek csak üres fenyegetések ..A WTCC-s Honda meg tesztelhet akármennyit , gyakorlatilag egy nulláróll újra épített autó tudná csak esetlegesen befogni a Citroeneket akkor előnyük van.

(#51805) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Az egész "vita" arról szól, hogy kialakult egy helyzet, ami minimum majdnem mindenkinek rossz lehet a teljes V6-os érára. Unalmas futamok, megcsinált izgalomfokozás az újságokban, tv közvetítésekben, kevesebb néző, pár "privát" csapat, akiknek biztos nem jut Mercedes motor szinte garantáltan lehúzhatják a rolót néhány éven belül. (Pl. ha a Lotus nem kapott volna, szerintem a 3. sereghajtó év után bezárták volna a boltot.) Aztán van olyan csapat, akinek kevés, hogy maximum 2. lehet. (A Mclaren ezért is vált.) A Mclaren, a Redbull és a Ferrari az aki olyan anyagi helyzetben van, hogy képes lenne feladni a teljes V6-os érát, és már a következőre koncentrálni. A többieknek nincs ennyi idejük és pénzük.

Az iskolás példához: A Redbull és a Renault, a Ferrari, és lehet, hogy a Mclaren és a Honda is kész lenne saját költségen a nyári szünetben bepótolni mindent, csak hogy nem teheti. Most olyan szabályok vannak az f1-ben, hogy ha megbuksz az 1. évben, nem tanulhatsz, nem pótvizsgázhatsz, hanem tovább kell menned 2.-ba anélkül, hogy tudnál olvasni. Olvasni már nem tanulhatsz meg csak legközelebb 9.-be, addig kompenzáld ezt a hiányt azzal, hogy megpróbálsz matekból végig 6-os meg 7-es érdemjegyeket szerezni 5-ös skálán.

A WTCC azért rossz példa, mert ott a Honda tesztelhet és építhet új motort, az F1-ben a Ferrari pedig nem tesztelhet, és bár építhet új motort, azt nem teheti be az autójába.

Olyan előnyt fagyasztottak be félig, és akarnak teljesen, amit nem lehet behozni, nem lehet más területen kompenzálni. Nem küzdeni fognak, hanem szenvedni, vergődni.

(#51806) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#51805) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Sokmindenben igazad van de az amiben szerintem egyet érthetünk az az, hogy erről a helyzetről nem a mercedes tehet........
Nem a régi motorokat kéne visszasírni, hanem kiharcolni a nagyobb módosítások, több tesztelés lehetőségét. Ebbe biztos, hogy a merci is könnyeben beadná a derekát. Arra hülye lenne rábólintani, hogy a vagyonokért kifejlesztett világverő motorukat dobják a kukába].....
Nem tudom 1-2 éve mit szólt volna az RB ha a többiek azt mondják, dobják ki az akkori aerot és menjen mindenki kocka autóval.....[/OFF

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#51807) b-type válasza [CS]Blade2 (#51805) üzenetére


b-type
(nagyúr)

szted mit kellene csinálni? Mert tényleg beszélhetünk napestig az indokokról, a következményekről...de beszélhetünk megoldásról is, legalábbis én még eddig ezen nem gondolkodtam. Mi lenne az orvoslat?

Boldog új évet!

(#51808) Male válasza shteer (#51802) üzenetére


Male
(veterán)

Nem javítalak ki, mert tényleg erről van szó :)

mefistofeles: Pont ezzel próbálkoztak eredetileg, de nem ment bele a Merci.

A fejlesztések, tesztelések korlátozása az alapvető gond, ez egy nagyon elhibázott lépés volt már évekkel ezelőtt. A költségeket nem csökkentette, de a versenyt megöli az erőviszonyok konzerválásával.

[ Szerkesztve ]

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

(#51809) Yayoh válasza mefistofeles (#51806) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Az nagyon gáz lenne ha visszalépnének a V8-hoz , gyakorlatilag megásnák a sírját az egésznek .. Szerintem is inkább az lenne a jobb megoldás hogy engedni a motorok fejlesztését , csak ezzel az a baj hogy akkor menne a sírás megint a költségek miatt, ezért lenne jó megoldás a 3 autós csapatok , és a kis csapatok mehetnek ahova akarnak , és megmaradnának a tőke erős nagy csapatok és fejleszthetnének..

[ Szerkesztve ]

(#51810) Delerium


Delerium
(aktív tag)

(#51811) -Mike- válasza Delerium (#51810) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Ezt már engedte Newey? Remek.

(#51812) -Mike- válasza Delerium (#51810) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#51813) gbors válasza -Mike- (#51811) üzenetére


gbors
(nagyúr)

csütörtökig tartott a tilalom.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#51814) Qorthral


Qorthral
(őstag)

PH! F1 Voks 2014 - utolsó lehetőség, már csak két nap maradt!

Annak, aki esetleg még nem tette, itt az utolsó lehetőség az F1-es kérdőívek kitöltésére. A határidő hétfő éjfél (azaz hétfőn még kitölthető).

Kérdőív 1 (Kik a legjobb F1-es pilóták, kik a kedvence versenyzőid, csapataid, melyek a kedvenc pályáid?)
Kérdőív 2 (Mi a véleményed a sportág vezetőiről, egyes vitatott szabályokról? Mitől lenne jobb az F1?)

Köszönöm minden egyes kitöltőnek (már több, mint százan vagytok)! :R
Az eredményekről cikket/cikkeket írok majd a Logoutra, az első cikk december közepén várható.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#51815) mefistofeles válasza Yayoh (#51809) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Attól, hogy három autós csapatok vannak még nem oldódik meg a motorprobléma.
Egyébként szerintem is jó lenne de más szempontból.
Az esetleges tehetséggondozáson túl semmiféle jelentőségük nincs az éppen az életbenmaradásért küzdő csapatoknak. Ez az autóversenyzés leg költségesebb szakága. Aki nem bírja ne jöjjön!
A nagy csapatok három autóval sokkal izgalmasabb kiélezetteb futamokat produkálnának.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#51816) [CS]Blade2 válasza b-type (#51807) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Nem tudom. A sport irányítóinak kellene kitalálni, de itt már az is bonyolult, túlszabályozott. Bevették a csapatokat a játékba, akik nyilván nem a közös ügyet fogják képviselni, hanem saját magukat.
Ezért nem beszélnek a valódi problémáról. A Mercedes pl. kénytelen azt mondani, hogy megemelkednének a költségek, mikor azt akarja mondani, hogy szeretné megtartani az előnyét a teljes V6-os érára. Erre úgy válaszolnak, hogy számoltak, nem emelkednének meg a költségek. :D Nem pusztán hülyének nézik egymást, ez annál több. Az FIA és a Börni féle megvalósított ötleteknél is ez van.
Az egész történetet egyben nézve is így alakultak a dolgok. A Ferrari uralmát a saját tesztpályának, a korlátlan tesztelésnek és fejlesztésnek tulajdonították a szinte korlátlan pénzből. Akkor beavatkoztak, és be is jött a dolog egészen 2008-ig, de közben túlzásba vitték a dolgot, mert hát a költségek, és befagyasztották a V8-ast, lekorlátozták a végtelenségig az aerot 2009-ben, amivel bevezették, hogy a csapatok elkezdték keresni a kiskapukat a szabálykönyvben. Azt akarták elkerülni, hogy nehogy egy csapat (ez a Ferrari volt, de lehetett volna bármelyik másik) a korlátlan forrásból szinte örökös előnyre tegyen szert, és ellaposítsa a sportot. Ekkor kezdték el azokat az örült szabályokat behozni a 2005-ös gumiktól kezdve a KERS 2009-es bevezetésén át (pont a nagy csapatokat vetette vissza, hogy mesterségesen fokozzák az izgalmakat, hogy ne mindig a Mclaren, a Renault és a Ferrari nyerjen), a mesterséges előzéssegítőn (DRS) át, a Pirellis gumis kavarásokon át egészen a 2014-es dupla pontokig.
Máig az egészet a költségek elszabadulására fogják és a szabályozások szerintük azért nem működnek az elvárásoknak megfelelően, mert nem szabályoznak eléggé. A túlszabályozást további szabályozással akarják megoldani.
A 2004 után induló változtatások 2005-ben már be is értek, 2009-ben viszont már túlérettek/megromlottak.
A 2001-2004-es érát akarták elkerülni, 2009 laza BrawnGP, 2010-2013 laza Redbull és 2014 laza Mercedes győzelem. Év elején a téli teszteken kiderült, hogy ép milyen kiskapuval, vagy szabályváltoztatással kié lesz az adott év, és lehetett gyúrni a következőre.
Amivel közelebb akarták hozni a csapatokat egymáshoz, azzal távolították, amivel az izgalmakat akarták fokozni, azzal kiölték. Azt nem is mondom inkább, hogy azóta vannak anyagilag igazán sz*rba a kisebb csapatok, mióta csökkenteni akarják a költségeket.

(#51817) BenHans válasza b-type (#51807) üzenetére


BenHans
(addikt)

Bocs hogy beleszólok, nem tőlem kérdezted.

Szerintem azt kéne hogy: 1) Tágítani a fejlesztési korlátokat ami nem egyenlő a teljes szabadsággal. Tehát a mostani 48% helyett jöhetne hasamraütök 60-68% (de ennél több nem) ami így nem bennfentesként is sokkal nyitottabb lenne és több lehetőséget hordozna magában.

2) Idény közbeni gyakorlás/teszt vissza ezzel nyomást helyezve mindenkire.

Ha az első kettő pontban foglaltak sem hoznak annyit hogy közeledjenek a Mercihez, akkor jöhet a 3) azaz bevezetni a dupla turbót.

Az első kettőt be lehet vezetni a 2016-os idényre, és megnézni az eredményt utána jöhet a 3...

A duplaturbó azért is lenne jó 2016-17-től mert egyrészt még inkább bizonyítaná hogy nagyon is jó ez a V6T 1.6 és még a hangján is nagyot dobna, igaz nem visítana mint a V10 de morgós érces és öblös az lenne és ott lenne még a sziszegés amit imádok mert duplaturbóval úgy sziszegne mint egy idegbajos kígyó. ;)

Én ezt így támogatnám. Viszont azt hogy még két évet sem hagyunk a Mercinek hogy kiélvezzék a munkájuk eredményét azt nem, hogy túl jó munkát végeztél ezért kirántjuk alólad a talajt...

szerk. +1intézkedés: Innentől el lehet gondolkodni, a háromautós dolgon.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#51818) BenHans válasza BenHans (#51817) üzenetére


BenHans
(addikt)

[Mercedes: Nem fogunk kiszállni...]

A Mercivel sem cseszhetnek ki, szóval nagyobb lépést(mint a duplaturbó) max. 2017-től vezethetnek be, előbb nem lenne korrekt.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#51819) Vyndree válasza Delerium (#51810) üzenetére


Vyndree
(őstag)

Ezt a videót a felhasználó eltávolította.

Vettel Ferrarival tesztelt:
[link] [link]
(mobilos videók)

(#51820) hobizoli válasza Vyndree (#51819) üzenetére


hobizoli
(veterán)

hat eleg ocska minoseg igy 2014-ben ez mar...

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#51821) b-type


b-type
(nagyúr)

A költségek minden változtatásnál növekedni fognak az biztos.
Nagyon kell vigyázni minden húzással mert a rally-ban is költöttek 200millát a fénykor végén, és aztán olyan pofont kapott az a sportág, hogy még mindig csak térdel a ringben.
..

Sztem a Mercedes azért csinált jobb motort, mert jobban értenek hozzá...régebben is engedtek már a Renault-nak hogy felzárkózzon, a Mercedes motor pedig mindig is qva jó volt.
Nem látok rá garanciát hogy ha a Renault és a Ferrari is megépítheti a Mercedes elgondolását, akkor azt belátható időn belül be lehet fagyasztani úgy hogy egyenértékűek a Mercedes-l.
A Renault talán nem is akar ennyi pénzt beleölni ebbe az egészbe, hiszen alig jön vissza. a Mercedes közben 3 partnercsapatnak ad el motorokat.

Boldog új évet!

(#51822) Csapoati válasza b-type (#51821) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

És a Ferrari? Ők is egész jó motorokat építenek-építettek már egy ideje az F1-ben, ráadásul nekik ez a fő profiljuk. Az F1 adja el az utcai autóikat is, aztán mégis hogy sikerült ez a mostani cucc...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#51823) Vyndree válasza hobizoli (#51820) üzenetére


Vyndree
(őstag)

Ezen én is kiakadok. Valaki tudatosan kimegy a pálya mellé, mert kapott egy fülest, hogy Vettel tesztelni fog. Az ilyen hogy nem képes egy legalább 10 éves eszközt összekaparni legalább valami havertól és kivinni magával? Nem is tudom mi az az eszköz, legyen az akár egy telefon, aminek a max felbontása 240p ! A tízen x éves buta telefonom is ennél jobb felvételt készít, az 1-2 éves 15eFtos okostelefonokről nem is beszélve.

(#51824) cyberkind válasza Csapoati (#51822) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Azért szar a mostani cucc mert kiadták parancsba hogy aero a lényeg, így a motor minél kisebb helyet foglaljon.

(#51821) b-type
Jajj de imádtam az igazi 21. századi rallyt, de ez a mostani egy szar, nézni se érdemes. :///

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#51825) b-type válasza Csapoati (#51822) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A Ferrari-nak fejlődnie kell, amikor arról cikkeztek hogy az aero miatt háttérbe szorították a motorfejlesztést...
hát utólag könnyű okoskodni, de ha csak logikusan gondolkodom...melyiket fogják évről-évre fagyasztani, az aero-t vagy a motort?...az aero-t faraghatják évről évre, a motorral meg megalapozták két év keserves eredményeit.
Én biztos vagyok benne hogy a Ferrari tud jó motort csinálni, de mintha nem vették volna elég komolyan.

Boldog új évet!

(#51826) Nowhereman válasza Ba cy lus (#51796) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Nem a szöveg teszi ekvivalensé, hanem te. Annak láttatod, hogy kompenzálgathass. Aztán egy fél mondattal arrébb letagadod azt, amit előbb írtál.
Szánalmas vagy.

Utánam a kondenzcsik!

(#51827) Nowhereman válasza b-type (#51825) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Viszont ha viszályán nézed, akkor a Ferrarinál okoskodhattak úgy is, hogy egy erősebb de méretesebb motorral két évre előre elvágják magukat a hatékonyabb aerotól.
Mindenesetre amíg fennmarad a motorhelyzet, addig mondhatni a vb. cím esélye nélkül gördíthetik ki az autókat, ami még jobban előhozhatja a Ferrarinál a jó kis olaszos "tésztakultúrát".

Utánam a kondenzcsik!

(#51828) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#51829) shteer válasza cyberkind (#51828) üzenetére


shteer
(félisten)

:DDD

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#51830) Yayoh válasza cyberkind (#51828) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

:C :C

(#51831) Ba cy lus válasza Nowhereman (#51826) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

A szánalmas vagy. a kedvenc bókom az ilyen topikokban, folytasd még! ;]

Nem a szövegről, nem is a szövegkörnyezetről beszéltem, hanem azon körülményekről, amelyeknek tudatában vagy, ha F1-et nézel: Vettel 4-szeres VB, 39-szeres futamgyőztes, ami messze nem egy mindennapi dolog az F1-ben. Karrierjük kezdetén ígéretes tehetségekből, lelkes újoncokból ellenben Dunát lehetne rekeszteni.

(#51832) Qorthral


Qorthral
(őstag)

A csapatok az aktuális szabályok adta keretek között mindig igyekeztek a lehető legjobb autót építeni a lehető legkevesebb pénzből.
A szabályalkotók pedig mindig igyekeztek úgy módosítani az aktuális szabályokat, hogy minél kisebb legyen a csapatok közötti különbség... Azaz az aktuálisan topon levő csapat kárára módosítottak a keretrendszeren.
Az F1 erről szól és mindig is erről szólt. A néző szoros csatákat, izgalmas versenyeket akar látni, nem azt, ahogy csapatonként fényévre egymástól megküzdenek egymással a csapattársak, már amennyiben engedik nekik.

Aktualizálva: világos, hogy a Merci fölényével valamit tenni kell. Alapvetően ennek ők sem lehetnek ellenére, hiszen szorosabb verseny = több csapat, nagyobb izgalmak, több néző => több pénz nekik is, Bernie-nek is, a FIA-nak is, a CVC-nek is, mindenki jól jár. Ugyanakkor a Mercinek nagyon vigyáznia kell arra, hogy mennyit enged és egyelőre még nem látják, hogy mennyit lehetne... Szerintem mindenképp lazulni fognak a fejlesztési szabályok. Nehezítő körülmény lehet, ha a Honda tényleg beletalál, mert akkor a Mercivel kettesben sanszos, hogy jóval kevésbé lesznek kompromisszumkészek, mint a Merci egyedül... Bár nekünk, nézőknek ez sem lenne feltétlenül borzasztó: papíron nagyon jó motorral menne a Merci, a Lotus, a Williams, a Force, a McLaren és esetleg később váltó partnercsapatok is (pl Sauber-Honda, hogy csak egyet tippeljek). A Red Bull és a Ferrari szenvedne, de a kevésbé erős Mercis és Hondás csapatokkal képesek lennének versengeni / akár meg is előzhetnék őket, lásd az idei évet. Ergo annyira nagy baj nincs, de pár évig ők nem nagyon nyernének semmit. Ez sztem nem gond, a Red Bull most nyerte halomra magát, a Ferrari meg... kénytelen lesz tűrni még pár évig.

Nagyon radikális változás szerintem sem jó... a Merci megérdemli, hogy sikeres legyen pár évig. Ahogy a V8-asoknál, itt is engedni kell majd a Ferrari és Renault (+ esetleg a Honda) motoroknak néhány soron kívüli extra fejlesztési lehetőséget, ha más nem segít. Igazság szerint nyilván hiba volt a túlszabályozás, de utólag olyan könnyű okosnak lenni... A költségplafon sem hülyeség, plusz a precíz szabályozás sem. Sokszor látom ide beírva a teljesen elszállt ötleteket: legyen V12, meg 5 liter, meg korlátlan pénz, nulla szabályozás, stb. Abszolút működésképtelen lenne úgy az F1, de a mezei rajongó sokszor át sem gondolja, amit mond, csak osztja az észt. Mondjuk nem is kell neki, nem gond, ha nem működik az ötlete, mert sosem fog megvalósulni, vagy ha mégis, nem őt veszik elő érte... és ez nagy különbség.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#51833) szilva01 válasza cyberkind (#51828) üzenetére


szilva01
(őstag)

Ez hatalmas! :DDD

(#51834) Nowhereman válasza Ba cy lus (#51831) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Az arcodból aztán jó hőpajzs lenne. Nem beszéltél te semmi ilyesmiről, legfeljebb magadban. És mivel nem csak néztem, hanem még láttam is tisztában vagyok vele, hogy a 4 világbajnoki cím és a 39 győzelem súlya némi sarkosítással Admirális Generális Aladin olimpiai bajnoki címeivel van összhangban. Azok az eredményei , de ettől még a képességei , a szavaiddal élve, az "ígéretes tehetségek, lelkes újoncok szintjén maradtak, akikből ellenben Dunát lehetne rekeszteni".

Utánam a kondenzcsik!

(#51835) Nowhereman válasza Qorthral (#51832) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Szerintem az egyezség lehetetlen. mert mindenki a legtöbbet akarja a pénzéért. A Merci meg akarja tartani az előnyét, a Ferrari pedig nem akarja dobogóesélytelen szezonokra kidobni az összegeket.

És innen kezdve választjuk szét két pontba a kérdést:
1/ ne legyen senkinek behozhatatlan fölénye (és most ez nem csak átvitt értelemben igaz - mivel a szabályok lehetetlenítik el a fölény ledolgozását)
2/ legyen versenyképes és olcsó motor a kis-csapatok részére.

A jelenlegi szabályozás mindkettő igénnyel szemben csúfosan felsült.

Utánam a kondenzcsik!

(#51836) AMD Power válasza Qorthral (#51832) üzenetére


AMD Power
(titán)

Én szerintem is jövőre folytatódni fog a 2014 tendencia. Minden jel erre mutat.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#51837) b-type válasza BenHans (#51817) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A duplaturbó legenda, és imádom. :)
De nem hoznám be,...most sztem csak a hybrid felé érdemes nyitni, az erő már így is megvan...persze sosem árt ha még több.
..még hatékonyabb energia visszanyerés, még hatékonyabb energiatárolás és ha lehetséges még hatékonyabb visszacsatolás.
Valahogy ezekkel a kezelőszervekkel kellene csinálni már valamit...sztem tiszta gáz hogy mit össze matatnak a kormányon..

Boldog új évet!

(#51838) [CS]Blade2 válasza Nowhereman (#51835) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A Ferrari és a Redbull+Renault szerintem belemenne, hogy felfejlesztik saját pénzen a motorjukat, de a partnereknek a régi áron adják el. Ha a Honda is sz*r motor lesz, akkor valszeg ők is a Mclarennel. Pont azok a csapatok és gyártók vannak szarba, akik ezt megtehetnék.
Kevesebbért nem nagyon fogják adni a kis partnercsapatoknak. A Honda tudja adni ingyen a Mclarennek, a Renault a Redbull-nak, de itt kifújt.

(#51839) Neoteric válasza cyberkind (#51828) üzenetére


Neoteric
(addikt)

:D ;]

PSN: ne0teric_sAN

(#51840) Vyndree


Vyndree
(őstag)

A 43-as figyeli a 44-est, amint az beleül a 45-ösbe. :C

Monza Rally Show-n a 43-as Ken Block, a 44-es Lewis Hamilton beül a Mercedes A45 AMG-be

[ Szerkesztve ]

(#51841) Vyndree


Vyndree
(őstag)

Bemutatták a 2015-ös autót? :)

(#51842) Vyndree


Vyndree
(őstag)

(#51843) echterion válasza Vyndree (#51842) üzenetére


echterion
(veterán)

Milyen savanyú képet vág.

***** Eladó: Acer Predator 17X | 17,3" 1080p IPS + G-Sync | Intel Core i7 7820HK | GTX 1080 8GB GDDR5 | 32 GB DDR4 2400 MHz | Toshiba XG3 256 GB | 1TB HGST Travelstar HDD *****

(#51844) AMD Power válasza echterion (#51843) üzenetére


AMD Power
(titán)

Nincs minek örülnie, szerintem. :(

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#51845) shteer válasza Vyndree (#51842) üzenetére


shteer
(félisten)

Mikori a kep?

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#51846) Vyndree válasza shteer (#51845) üzenetére


Vyndree
(őstag)

Azt nem mondta pedig tegnap skype-oltunk. Még a zokniját sem engedték hogy elhozza, elég szomorú volt.

November 25

[ Szerkesztve ]

(#51847) Malibutomi


Malibutomi
(nagyúr)

Remèlem nem volt mèg, Abu Dhabi elötti press conference vicces pillantok:[link]

(#51848) IreN!CuS válasza Malibutomi (#51847) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Hát talán ezen a héten még nem volt

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#51849) Vyndree válasza IreN!CuS (#51848) üzenetére


Vyndree
(őstag)

A múlt hét előtti héten meg még nem lehetett. :)

(#51850) -Mike- válasza Vyndree (#51840) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.