Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
- Bemutató Call of Duty: Black Ops - Cold War bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [crey:] Az élhetetlenség országa
- [Re:] Sonarr és Radarr
- [Re:] [Kolondrum:] Kertes vagy lakás
- [Re:] [hcl:] Amikor nem villan
- [Re:] [EclipseGT:] Az első InGame képek: Készítsünk Játékot #5
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

[CS]Blade2
addikt
Alig követtem az eseményeket, de, ha jól értem, a 10. hely 20 millió dodo, a 9. 40 milla dodo. A Marussia, ha nem tud elutazni, akkor elesik a 40 millától, és a Sauber nyer a dolgon +20-at. A Caterham meg csinál a 0-ból 20-at, azzal, hogy indul, mert egyébként őket is kizárnák a f*ba.
Nem tudom, hogy mennyire kell részt venniük a pénteki edzéseken, az időmérőn, és a futamon ahhoz, hogy a Marussia távolmaradása esetén meglegyen a 10. hely.
Így egyébként a Saubernek sem kell megerőltetnie magát, ha csak a Caterham nem szerez valahogy pontot, akkor megvan a 9. hely, csak a minimumot kell nekik is teljesíteni, hogy nehogy kizárják őket.
Nagyon át kellene nyálazni a szabálykönyvet, hogy mi az a minimum, amit teljesíteniük kell, hogy ne zárják ki őket. Pl. elég-e ha csak 1 autó van 1 pilótával, az edzéseken és az időmérőn csak bent ül sisakban az összeszerelt autóban. Ha tényleg annyira gatya a gép, akkor edzések nélkül az időmérőn nem tudna 107%-ot, és akkor nem mehet a futamon. Ha pedig mehetnek, de a gép nem megy lábon körbe, akkor nem tudnak felállni a rajtrácsra. Érzésre az elég lehet, hogy a boxból indulnak, és a rajtnál ottmarad, és betolják a boxba rögtön az első körben.
Érzésre, ha ennyire kicentizik, akkor lesz ennék még folytatása, mert ezért a produkcióért nem hiszem, hogy szívesen kifizetnének 20 millát, inkább felosztanák egymást között a csapatok, vagy megtartaná Börni. Lehet azért fizette az utazást, mert tudja, hogy ez lesz. A másik, hogy valszeg biztosra akar menni, hogy meglegyen a minimum létszám, mert azt meg ő vállalta a pályákkal kötött szerződéseiben.

Nowhereman
őstag
Nos, egyetértek, a multik (de nem csak azok, hanem az idejött kisebb nyugati cégek is) erkölcsi szintje kb. a a haláltáborok vezetői szintjén van. Belül minden a profitról szól, ugyanúgy, mint a kínai foxcom rémiparban, csak talán egy kicsit finomabban, az európai "normák"-nak megfelelően (bár annak a szlovák nyelvtörvény is megfelel). A munkásokat nem is csak az adókedvezmény miatt nem veszik fel, csak napszámban dolgoztatják, hogy utána, mikor a beszívott ez+az után 10 év múlva lerobban a melós, akkor ne lehessen mondani hogy egy szellőztetésmentes műhelyben veszélyes cuccokkal dolgozott (no hiába - az ő szemükben a magyar is csak a nigger egyik árnyalata). Jó áru: amit le lehet nyomni a vevő torkán. Életveszély? - csak jogi és pénzügyi következmények szintjén.
A sajtó meg dettó: Bianchiról csak éppen azt nem közölték, hogy szépen megreggelizett, és holnap sajtóértekezletet tart - talán mára már az is lenne a hír, ha nem jön a javítás - lélegeztetőgép nélkül lélegzik és szállítható.
A Catterhamnél lévő állapotok is valszeg el vannak túlozva .A nyugati melóst meg ha láttál már volna - sokuk már attól is rinyál, ha más márkájú nyomatékkulcsot nyomnak a kezébe.
A sajtó már semmi más mint figyelemelterelő, agymosó, véleménymanipuláló iparág, ahova el lehet tenni a reklámokat. A lényegi igazság közlése a sajtóban többnyire tilos. Az igazság csak a sorok közt szűrődik ki néha. No mindegy - a Catterham minősége a NAV botránnyal és az ukrán válsággal ellentétben mindenki számára világos lesz a hétvégén.
Utánam a kondenzcsik!

Atlantis
veterán
Jobb is lesz, ha kiélvezi a minőséget, amíg lehet, hamarosan úgyis át kell szokni az olasz vasakra.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
(#51004) Nowhereman válasza [CS]Blade2 (#51001) üzenetére

Nowhereman
őstag
Látom azért dereng itt egyeseknek, hogy mi miért van.
Bár, hogy miért fizette börni a Catterham útját, abba hátsó okként szerepelhet, hogy ezzel akarja csökkenteni annak a veszélyét, hogy a kis-csapatok fellázadjanak - a Force India, Lotus és a Sauber már úgyse nagyon tudna előre lépni, de ha nem állnak fel a rajtrácsra...
Utánam a kondenzcsik!

#70869248
törölt tag
sztem senkit nem zárnak ki,a Marussia pontjait nem veszik el, én legalábbis nem olvastam ilyet. Nem kapják meg a közvetítésből nekik járó pénzt mert nem teljesítették a vállalt futmszámot, de arról nem tudok hogy elvennék a pontjaikat. Szvsz a Sauber és a Caterham is marad a fenekén, a Caterham azért hajt hogy ott legyen.
A Marussia-nál lenne nagy lehetőség szakítani, ahogy arra Wéber Gabi utalt is, de nem tudták megcsinálni hogy visszajöjjenek.

JColee
őstag
húha derült égből... Hivatalos: Alonso távozik a Ferraritól
Vajon hova megy?
na végre...
"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

M3oH
őstag
Vettel érkezése, pedig hivatalos.
[link]
[ Szerkesztve ]

#70869248
törölt tag
na akkor már csak arra lennék kíváncsi hogy kellett-e valakinek fizetni, ...gondolom a Honda-nak így már nem kell, hiszen a Ferrari kiléptette Fernando-t.
De hogy a Ferrari fizet-e Alonso-nak....sztem valamennyit muszáj még jóbarátok közt is, elvére jelenlegi szituban még is csak eltekintett a szerződése kitöltésétől
Most azt szegény kaparhat a a Honda-nál...háát nem is tudjuk Fernando, ez a Magnussen gyerek is elég ügyes meg ugye olcsó is, ez a Button meg milyen tapasztalt,...meg ugye olcsó is.
Neked meg ugye elvileg most nincs helyed....jut eszembe te ugye olcsó vagy, ..nem? hm-hmm
...
persze hülyeség, minden megy a maga útján..
[ Szerkesztve ]

venember83
nagyúr
Remélem, Seb is legalább annyira sikeres lesz, mint a most távozó Fernando, de ez a minimum. Ugyanakkor nagy szívás Fernandónak, hogy ennyire nem jött be ez az olaszországi kaland, rosszkor érkezett a Ferrarihoz a mezőny vitathatóan legjobb pilótája.

Malachi
addikt
szégyen volt ez a pár év, eredmény nélkül távozik. elpocsékolt idő.

D@ni88
addikt
Örüljünk, hisz itt a Vettel. Ő majd rendet csinál

Malachi
addikt
életemben először leborulnék előtte, pedig nem is vagyok Ferrari szurker.

lacy86
addikt
Hirtelen jobb motor lesz jovore mint ami most volt
én arra tippelek, hogy a McLaren-Alonso paktum is végleges már.
"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

venember83
nagyúr
Minden bizonnyal, csak a Magnussen-Button ügy megoldására várnak a bejelentéssel.

Male
nagyúr
Igen, és? Hol a szabály?
Ráadásul amit írtam "Amennyiben annak tényleg semmi baja ettől" az pont takarja azt, hogy pl a tűzkárnál bevizsgálják az alkatrészt.
(a cikkbeli elemnél meg... amikor a műanyag alkatérsz elég, hát attól a titán rész még egyáltalán nem biztos, hogy sérül... sőt, elég valószínűtlen...)
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

kukinyo
addikt
Szét röhögném magam ha jövöre Kimi vagy Vettel lenne a vb.

Csapoati
Topikgazda
En meg ha Ricciardo.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

DopeBob
addikt
Hát a tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy Alonso nagyon precízen választ magának szar csapatot...
MZ/X

Delerium
aktív tag
Van egy olyan fura megérzésem, hogy a Red Bull mélyrepülésbe fog kezdeni a következő pár évben. Vettel elment, bár ennek szerintem sok köze nincs hozzá, csak a sokadik érzékem ezt súgja
"I fight for the Users"

kukinyo
addikt
Az se rossz. A RB-t soha nem szabad leírni. És mint láttuk idén, Ricciardo tehetséges pilóta.
(#51021) DopeBob: Szerintem Alonso ott k@rta el hogy egy fél karriernyi szerződést írt alá a ferkával.
[ Szerkesztve ]

AMD Power
titán
Inkább ő.
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)

Nowhereman
őstag
A Red Bull a mélyrepülést már az ominózus előzésüggyel megkezdte, csak Idén kezd látszani az eredmény. A Ferrarinál sem azonnal jelentkeztek a tünetek Sumi-Brawn gárda elűzését követően. Persze olyan mélyre nem süllyednek, hisz van lóvé, csak kérdés hogy meddig tudják majd magyarázgatni a szerényebb eredményeket a marketingosztálynak.
A Ferrari érdekesebb - a tervezőgárdájukat (amelyik rendre olyan autót hozott ki a szezonnyitóra, amelyik úgy ment mint disznó a jégen) nekilátnak még jobban szétzülleszteni, közben leszerződtetik nagy pénzért azt a két pilótát, amelyik majdhogynem legkevésbé tud mit kezdeni a mostani stabilitásvesztéssel.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!

shteer
félisten
Talicskaversenyen lesz eselyuk
..szerintem jónak tűnik

Delerium
aktív tag
Vettel és Kimi miatt nem aggódom, remélem, hogy hamar összerázódnak egymással, Vettel meg külön a Ferrarival is. Azt azért tegyük hozzá, hogy Vettel most is a 4. helyen áll a bajnokásgban ami azért annyira nem rossz eredmény ha azt vesszül alapul, hogy az első teszteken örültek, hogy ki tudtak gurulni a pályára valamelyik Red Bullal.
Kíváncsi leszek, hogy Ricciardo és Kvyat, hogy fog boldogulni egy elvben jövőre erősebb, jobb Renault motorral szerelt kocsival. Bírom Ricciardot, de én Kvyatot jobban támogatom, hiába tapasztalatlan, látok benne potenciált.
"I fight for the Users"

#70869248
törölt tag
Ez a Ferrari dolog furcsa egy helyzet, mert ha(!) beletörik Vettel bicskája, ...és mire kimondják hogy beletört addigra Kimi már nem lesz szvsz. ...Szal akkor 3 világbajnok nem tudott címet nyerni, ilyen pedig NINCS. 3 világbajnok nem lehet hibás Ezt nem lehet kijelenteni. Tehát a Ferrari-nak nyernie kell egyet legalább. Különben qva nagy gáz van és mindenkit kirúgnak, és még akit már kirúgtak azt is kirúgják megint.
A Red Bull-nál én is érzek egy hátrébblépést, Vettel döntése végül is érthető, de úgy érthetőbb, ha belelátott a Red Bull következő éves terveibe. Nagy baj nem lesz, mert a csapat zseniális, profi szerelők, sallangmentes jó működés, átlagosnál jobb taktika szvsz, és az autó sem fog radikálisat változni...egyedül a motorral voltak komoly problémáik.

Enzolord
addikt
Az tiszta sor, hogy a legkevésbé hibásak a pilóták a Ferrarinál...
Évről évre elkúrnak valamit, és van, hogy év végére behozzák a lemaradást, de az már késő, de olyan is, hogy impotensek maradnak egész évben....
Jó lenne, ha végre összekapnák magukat, mert a kifogás ládikó már üres...
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
(#51030) [CS]Blade2 válasza Nowhereman (#51025) üzenetére

[CS]Blade2
addikt
Én arra számítok, vagy legalább is remélem, hogy Rai és Vettel közel hasonló gépet szeretne, és akkor sokkal könnyebb dolguk lesz, mert amilyen változtatást fog kérni magának az egyik, az jó lehet majd a másiknak is, és akkor talán könnyebben, hamarabb a pilóták stílusához illő gebét hoz össze a Ferrari. Most volt nemrég egy cikk, amiben írták, hogy 2005-ben pl. a Mclaren külön első felfüggesztést csinált Kimi-nek és külön Montoyának. Két eltérő stílust a gyakorlatban így lehet kezelni, de akkor 2 irányba kell fejleszteni, ami nyilván megossza a kapacitást, és mindkettő lassabban fejlődik, mintha minden erőforrással egy irányba fejlesztenek. Vettel-nek mondjuk korábban kellett a nagy hátsó leszorítóerő, míg Kimi mindig előre szeretne minél többet, de mindkettő az első gumikat terhelné, és az idei szezon elején egyiküknek sem tetszett az idei fékrendszer, lehet, hogy ugyanabból az okból kifolyólag.
A Mclarenhez én Alonso-Button felállást erősebbnek tartanám, de ebből a szemszögből rájuk két irányba kellene fejleszteni, vagy az egyiknek kedvezni. A dán kiscsávónak talán jobb lenne egy Alonsora fejlesztett gép, mint Buttonnak.

DopeBob
addikt
Ha jól tudom, Button volt az egyetlen, aki felül tudta múlni Hamiltont pontversenyben... jó lenne, ha ezt Alonsoval is megcsinálná
Számomra Button a legszimpatikusabb pilóta az egész mezőnyben, jó volt 2009-ben, mikor VB volt, sokat nyilatkozott, és sokat is foglalkoztak vele. Jó lenne, ha maradhatna még 1-2 évet
MZ/X

Motion_Blur
félisten
Alonsot megizzasztották a sajtótájékoztatón: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

-Mike-
addikt

Blackmirror
senior tag
Hát erre a kérdésre Kimi nagyon jól tudott volna válaszolni ))
S9+

#70869248
törölt tag
Vettel jó volt
...áá nagyon sz@r lehet ennyire lemenni alfába ezekhez a kérdésekhez. szörnyű.
(#51036) [CS]Blade2 válasza Blackmirror (#51034) üzenetére

[CS]Blade2
addikt
Ilyen szokták bedobni, hogy Yes, még akkor is amikor nem illik oda. 1:40-től

kisza25
félisten
# Seat Ibiza Sport #

Malibutomi
nagyúr
Button nekem is szimpatikus, de szvsz Alonsot is csak úgy tudná lenyomni pontokban ahogy Hamiltont, vagyis ha Alonsonak is kikapcsol az agya egy szezonra és magát veri meg gyakorlatilag.

DS39
veterán
nem rossz. megnéztem volna a két ember arcát mikor Vettel leveszi magáról az álszakállt és a parókát.
[ Szerkesztve ]
Ez jó.....
Mikor előcammogott mint egy terhes kismama.....
Meg a végén a manus arca, az mindent megért.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

Delerium
aktív tag
"I fight for the Users"

DS39
veterán
csak az megnézhetetlen. (privát videó..)
persze nem te tehetsz róla.
[ Szerkesztve ]

Nowhereman
őstag
Hát a kirugdosásoknak nagy hagyománya van a Ferrarinál, Monti meg túlélt egy 20 éves aszályt is (és mennyi nagyágyút elfogyasztottak közben) - a Ferrarinál még elviselik, ha nincs meg a vb, de azt már kevésbé, ha egyszer se nyernek a szezon során az nemzeti tragédia... No most jövőre, ha nem javul a helyzet, akkor még a pódiummentes szezon is fennállhat.
Azonfelül a Ferrarinál hagyománya van az 1.+2.-nak, úgyhogy helyből meg lesz nehezítve a csapatszellem...
Utánam a kondenzcsik!

venember83
nagyúr
Látszik, hogy szezon vége van, valahogy mindenki nyugodtabb, felszabadultabb volt a sajtótájékoztatón.

echterion
veterán
Oké, hagyjuk, látom, a biztonsági dolgokról lövésed sincs...
***** Az a tény kedves cousin, hogy a mi kis kópénk Tangonak hívja magát a Szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej. *****

pocokxx
Közösségépítő
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

masholnap
senior tag
ez mekkora már

Peat;)
veterán
Ja, Rosberg eléggé kilóg a sorból, ős a viszonyítási alap.

Delerium
aktív tag
Tényleg, eddig nem volt az
[ Szerkesztve ]
"I fight for the Users"

Male
nagyúr
Vagy csak amit írtam, és többször idézetem is, képtelen vagy értelmezni Segítek: a tényleg semmi baja nem azt jelenti, hogy sikerült letörölni a kormot róla, hanem hogy semmilyen sérülés, anyagfáradás nincs rajta, tehát biztonságosan képes ellátni a feladatát.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű Lenovo YogaBook 10,1” Érintős Tablet Mini Windows Laptop -65% x5-Z8550 4GB 64GB FHD IPS TOLL
- DeepCool Tesseract SW (fehér színű mutatós házikó, újszerű állapotban)
- FSP Raider II 750W (80+ Silver), hibátlan állapotban, dobozában eladó
- Új MSI MODERN 15 „Kis Gamer” Laptop 15,6” -30% i5-10210U 8GB 512GB SSD NVIDIA MX330 FHD IPS MATT
- RTX3070 Inno3D Ichill X4 - 3 èv garral