Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51001) [CS]Blade2 válasza b-type (#50999) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Alig követtem az eseményeket, de, ha jól értem, a 10. hely 20 millió dodo, a 9. 40 milla dodo. A Marussia, ha nem tud elutazni, akkor elesik a 40 millától, és a Sauber nyer a dolgon +20-at. A Caterham meg csinál a 0-ból 20-at, azzal, hogy indul, mert egyébként őket is kizárnák a f*ba.
Nem tudom, hogy mennyire kell részt venniük a pénteki edzéseken, az időmérőn, és a futamon ahhoz, hogy a Marussia távolmaradása esetén meglegyen a 10. hely.
Így egyébként a Saubernek sem kell megerőltetnie magát, ha csak a Caterham nem szerez valahogy pontot, akkor megvan a 9. hely, csak a minimumot kell nekik is teljesíteni, hogy nehogy kizárják őket.
Nagyon át kellene nyálazni a szabálykönyvet, hogy mi az a minimum, amit teljesíteniük kell, hogy ne zárják ki őket. Pl. elég-e ha csak 1 autó van 1 pilótával, az edzéseken és az időmérőn csak bent ül sisakban az összeszerelt autóban. Ha tényleg annyira gatya a gép, akkor edzések nélkül az időmérőn nem tudna 107%-ot, és akkor nem mehet a futamon. Ha pedig mehetnek, de a gép nem megy lábon körbe, akkor nem tudnak felállni a rajtrácsra. Érzésre az elég lehet, hogy a boxból indulnak, és a rajtnál ottmarad, és betolják a boxba rögtön az első körben.
Érzésre, ha ennyire kicentizik, akkor lesz ennék még folytatása, mert ezért a produkcióért nem hiszem, hogy szívesen kifizetnének 20 millát, inkább felosztanák egymást között a csapatok, vagy megtartaná Börni. Lehet azért fizette az utazást, mert tudja, hogy ez lesz. A másik, hogy valszeg biztosra akar menni, hogy meglegyen a minimum létszám, mert azt meg ő vállalta a pályákkal kötött szerződéseiben.

(#51002) Nowhereman válasza echterion (#50998) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Nos, egyetértek, a multik (de nem csak azok, hanem az idejött kisebb nyugati cégek is) erkölcsi szintje kb. a a haláltáborok vezetői szintjén van. Belül minden a profitról szól, ugyanúgy, mint a kínai foxcom rémiparban, csak talán egy kicsit finomabban, az európai "normák"-nak megfelelően (bár annak a szlovák nyelvtörvény is megfelel). A munkásokat nem is csak az adókedvezmény miatt nem veszik fel, csak napszámban dolgoztatják, hogy utána, mikor a beszívott ez+az után 10 év múlva lerobban a melós, akkor ne lehessen mondani hogy egy szellőztetésmentes műhelyben veszélyes cuccokkal dolgozott (no hiába - az ő szemükben a magyar is csak a nigger egyik árnyalata). Jó áru: amit le lehet nyomni a vevő torkán. Életveszély? - csak jogi és pénzügyi következmények szintjén.

A sajtó meg dettó: Bianchiról csak éppen azt nem közölték, hogy szépen megreggelizett, és holnap sajtóértekezletet tart - talán mára már az is lenne a hír, ha nem jön a javítás - lélegeztetőgép nélkül lélegzik és szállítható.
A Catterhamnél lévő állapotok is valszeg el vannak túlozva .A nyugati melóst meg ha láttál már volna - sokuk már attól is rinyál, ha más márkájú nyomatékkulcsot nyomnak a kezébe.

A sajtó már semmi más mint figyelemelterelő, agymosó, véleménymanipuláló iparág, ahova el lehet tenni a reklámokat. A lényegi igazság közlése a sajtóban többnyire tilos. Az igazság csak a sorok közt szűrődik ki néha. No mindegy - a Catterham minősége a NAV botránnyal és az ukrán válsággal ellentétben mindenki számára világos lesz a hétvégén.

Utánam a kondenzcsik!

(#51003) Atlantis válasza Delerium (#51000) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Jobb is lesz, ha kiélvezi a minőséget, amíg lehet, hamarosan úgyis át kell szokni az olasz vasakra.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#51004) Nowhereman válasza [CS]Blade2 (#51001) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Látom azért dereng itt egyeseknek, hogy mi miért van.

Bár, hogy miért fizette börni a Catterham útját, abba hátsó okként szerepelhet, hogy ezzel akarja csökkenteni annak a veszélyét, hogy a kis-csapatok fellázadjanak - a Force India, Lotus és a Sauber már úgyse nagyon tudna előre lépni, de ha nem állnak fel a rajtrácsra...

Utánam a kondenzcsik!

(#51005) b-type válasza [CS]Blade2 (#51001) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem senkit nem zárnak ki,a Marussia pontjait nem veszik el, én legalábbis nem olvastam ilyet. Nem kapják meg a közvetítésből nekik járó pénzt mert nem teljesítették a vállalt futmszámot, de arról nem tudok hogy elvennék a pontjaikat. Szvsz a Sauber és a Caterham is marad a fenekén, a Caterham azért hajt hogy ott legyen.
A Marussia-nál lenne nagy lehetőség szakítani, ahogy arra Wéber Gabi utalt is, de nem tudták megcsinálni hogy visszajöjjenek.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#51006) JColee válasza b-type (#51005) üzenetére


JColee
(őstag)

húha derült égből... Hivatalos: Alonso távozik a Ferraritól
Vajon hova megy? :DDD

(#51007) gbors válasza JColee (#51006) üzenetére


gbors
(nagyúr)

na végre... :)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#51008) Motion_Blur válasza JColee (#51006) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Thank you Fernando

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#51009) M3oH válasza JColee (#51006) üzenetére


M3oH
(őstag)

Vettel érkezése, pedig hivatalos.
[link]

[ Szerkesztve ]

(#51010) b-type válasza JColee (#51006) üzenetére


b-type
(nagyúr)

na akkor már csak arra lennék kíváncsi hogy kellett-e valakinek fizetni, ...gondolom a Honda-nak így már nem kell, hiszen a Ferrari kiléptette Fernando-t.
De hogy a Ferrari fizet-e Alonso-nak....sztem valamennyit muszáj még jóbarátok közt is, elvére jelenlegi szituban még is csak eltekintett a szerződése kitöltésétől :D
Most azt szegény kaparhat a a Honda-nál...háát nem is tudjuk Fernando, ez a Magnussen gyerek is elég ügyes meg ugye olcsó is, ez a Button meg milyen tapasztalt,...meg ugye olcsó is.
Neked meg ugye elvileg most nincs helyed....jut eszembe te ugye olcsó vagy, ..nem? hm-hmm :D
...
persze hülyeség, minden megy a maga útján.. :)

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#51011) venember83


venember83
(nagyúr)

Remélem, Seb is legalább annyira sikeres lesz, mint a most távozó Fernando, de ez a minimum. Ugyanakkor nagy szívás Fernandónak, hogy ennyire nem jött be ez az olaszországi kaland, rosszkor érkezett a Ferrarihoz a mezőny vitathatóan legjobb pilótája.

(#51012) Malachi válasza Motion_Blur (#51008) üzenetére


Malachi
(addikt)

szégyen volt ez a pár év, eredmény nélkül távozik. elpocsékolt idő. :(

(#51013) D@ni88 válasza Malachi (#51012) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Örüljünk, hisz itt a Vettel. Ő majd rendet csinál ;]

(#51014) Malachi válasza D@ni88 (#51013) üzenetére


Malachi
(addikt)

életemben először leborulnék előtte, pedig nem is vagyok Ferrari szurker.

(#51015) lacy86 válasza D@ni88 (#51013) üzenetére


lacy86
(addikt)

Hirtelen jobb motor lesz jovore mint ami most volt :(((

(#51016) gbors válasza b-type (#51010) üzenetére


gbors
(nagyúr)

én arra tippelek, hogy a McLaren-Alonso paktum is végleges már.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#51017) venember83 válasza gbors (#51016) üzenetére


venember83
(nagyúr)

Minden bizonnyal, csak a Magnussen-Button ügy megoldására várnak a bejelentéssel.

(#51018) Male válasza echterion (#50996) üzenetére


Male
(veterán)

Igen, és? Hol a szabály?
Ráadásul amit írtam "Amennyiben annak tényleg semmi baja ettől" az pont takarja azt, hogy pl a tűzkárnál bevizsgálják az alkatrészt.
(a cikkbeli elemnél meg... amikor a műanyag alkatérsz elég, hát attól a titán rész még egyáltalán nem biztos, hogy sérül... sőt, elég valószínűtlen...)

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu - Befektetés: https://alpari.com/en/invest/pamm/423018/ és https://alpari.com/en/invest/pamm/455620/

(#51019) kukinyo


kukinyo
(addikt)

Szét röhögném magam ha jövöre Kimi vagy Vettel lenne a vb. ;]

(#51020) Csapoati válasza kukinyo (#51019) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

En meg ha Ricciardo. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#51021) DopeBob válasza kukinyo (#51019) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Hát a tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy Alonso nagyon precízen választ magának szar csapatot...

MZ/X

(#51022) Delerium válasza Csapoati (#51020) üzenetére


Delerium
(aktív tag)

Van egy olyan fura megérzésem, hogy a Red Bull mélyrepülésbe fog kezdeni a következő pár évben. Vettel elment, bár ennek szerintem sok köze nincs hozzá, csak a sokadik érzékem ezt súgja :D

"I fight for the Users"

(#51023) kukinyo válasza Csapoati (#51020) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Az se rossz. A RB-t soha nem szabad leírni. És mint láttuk idén, Ricciardo tehetséges pilóta.

(#51021) DopeBob: Szerintem Alonso ott k@rta el hogy egy fél karriernyi szerződést írt alá a ferkával.

[ Szerkesztve ]

(#51024) AMD Power válasza Csapoati (#51020) üzenetére


AMD Power
(titán)

Inkább ő. :K

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#51025) Nowhereman válasza Delerium (#51022) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

A Red Bull a mélyrepülést már az ominózus előzésüggyel megkezdte, csak Idén kezd látszani az eredmény. A Ferrarinál sem azonnal jelentkeztek a tünetek Sumi-Brawn gárda elűzését követően. Persze olyan mélyre nem süllyednek, hisz van lóvé, csak kérdés hogy meddig tudják majd magyarázgatni a szerényebb eredményeket a marketingosztálynak.
A Ferrari érdekesebb - a tervezőgárdájukat (amelyik rendre olyan autót hozott ki a szezonnyitóra, amelyik úgy ment mint disznó a jégen) nekilátnak még jobban szétzülleszteni, közben leszerződtetik nagy pénzért azt a két pilótát, amelyik majdhogynem legkevésbé tud mit kezdeni a mostani stabilitásvesztéssel.

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#51026) shteer válasza kukinyo (#51019) üzenetére


shteer
(félisten)

Talicskaversenyen lesz eselyuk :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#51027) Delerium válasza Nowhereman (#51025) üzenetére


Delerium
(aktív tag)

Vettel és Kimi miatt nem aggódom, remélem, hogy hamar összerázódnak egymással, Vettel meg külön a Ferrarival is. Azt azért tegyük hozzá, hogy Vettel most is a 4. helyen áll a bajnokásgban ami azért annyira nem rossz eredmény ha azt vesszül alapul, hogy az első teszteken örültek, hogy ki tudtak gurulni a pályára valamelyik Red Bullal.
Kíváncsi leszek, hogy Ricciardo és Kvyat, hogy fog boldogulni egy elvben jövőre erősebb, jobb Renault motorral szerelt kocsival. Bírom Ricciardot, de én Kvyatot jobban támogatom, hiába tapasztalatlan, látok benne potenciált.

"I fight for the Users"

(#51028) b-type válasza Nowhereman (#51025) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez a Ferrari dolog furcsa egy helyzet, mert ha(!) beletörik Vettel bicskája, ...és mire kimondják hogy beletört addigra Kimi már nem lesz szvsz. ...Szal akkor 3 világbajnok nem tudott címet nyerni, ilyen pedig NINCS. 3 világbajnok nem lehet hibás :D Ezt nem lehet kijelenteni. Tehát a Ferrari-nak nyernie kell egyet legalább. Különben qva nagy gáz van és mindenkit kirúgnak, és még akit már kirúgtak azt is kirúgják megint.
A Red Bull-nál én is érzek egy hátrébblépést, Vettel döntése végül is érthető, de úgy érthetőbb, ha belelátott a Red Bull következő éves terveibe. Nagy baj nem lesz, mert a csapat zseniális, profi szerelők, sallangmentes jó működés, átlagosnál jobb taktika szvsz, és az autó sem fog radikálisat változni...egyedül a motorral voltak komoly problémáik.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#51029) Enzolord válasza b-type (#51028) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Az tiszta sor, hogy a legkevésbé hibásak a pilóták a Ferrarinál...
Évről évre elkúrnak valamit, és van, hogy év végére behozzák a lemaradást, de az már késő, de olyan is, hogy impotensek maradnak egész évben....
Jó lenne, ha végre összekapnák magukat, mert a kifogás ládikó már üres...

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#51030) [CS]Blade2 válasza Nowhereman (#51025) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Én arra számítok, vagy legalább is remélem, hogy Rai és Vettel közel hasonló gépet szeretne, és akkor sokkal könnyebb dolguk lesz, mert amilyen változtatást fog kérni magának az egyik, az jó lehet majd a másiknak is, és akkor talán könnyebben, hamarabb a pilóták stílusához illő gebét hoz össze a Ferrari. Most volt nemrég egy cikk, amiben írták, hogy 2005-ben pl. a Mclaren külön első felfüggesztést csinált Kimi-nek és külön Montoyának. Két eltérő stílust a gyakorlatban így lehet kezelni, de akkor 2 irányba kell fejleszteni, ami nyilván megossza a kapacitást, és mindkettő lassabban fejlődik, mintha minden erőforrással egy irányba fejlesztenek. Vettel-nek mondjuk korábban kellett a nagy hátsó leszorítóerő, míg Kimi mindig előre szeretne minél többet, de mindkettő az első gumikat terhelné, és az idei szezon elején egyiküknek sem tetszett az idei fékrendszer, lehet, hogy ugyanabból az okból kifolyólag.

A Mclarenhez én Alonso-Button felállást erősebbnek tartanám, de ebből a szemszögből rájuk két irányba kellene fejleszteni, vagy az egyiknek kedvezni. A dán kiscsávónak talán jobb lenne egy Alonsora fejlesztett gép, mint Buttonnak.

(#51031) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#51030) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ha jól tudom, Button volt az egyetlen, aki felül tudta múlni Hamiltont pontversenyben... jó lenne, ha ezt Alonsoval is megcsinálná :D

Számomra Button a legszimpatikusabb pilóta az egész mezőnyben, jó volt 2009-ben, mikor VB volt, sokat nyilatkozott, és sokat is foglalkoztak vele. Jó lenne, ha maradhatna még 1-2 évet

MZ/X

(#51032) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Alonsot megizzasztották a sajtótájékoztatón: [link] ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#51033) -Mike- válasza Motion_Blur (#51032) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#51034) Blackmirror válasza -Mike- (#51033) üzenetére


Blackmirror
(senior tag)

Hát erre a kérdésre Kimi nagyon jól tudott volna válaszolni :))))

S9+

(#51035) b-type válasza -Mike- (#51033) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Vettel jó volt :D
...áá nagyon sz@r lehet ennyire lemenni alfába ezekhez a kérdésekhez. szörnyű.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#51036) [CS]Blade2 válasza Blackmirror (#51034) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ilyen szokták bedobni, hogy Yes, még akkor is amikor nem illik oda. :D 1:40-től

(#51037) kisza25


kisza25
(félisten)

Vetteles átverés volt már?

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#51038) Malibutomi válasza DopeBob (#51031) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Button nekem is szimpatikus, de szvsz Alonsot is csak úgy tudná lenyomni pontokban ahogy Hamiltont, vagyis ha Alonsonak is kikapcsol az agya egy szezonra és magát veri meg gyakorlatilag.

(#51039) DS39 válasza kisza25 (#51037) üzenetére


DS39
(veterán)

nem rossz. megnéztem volna a két ember arcát mikor Vettel leveszi magáról az álszakállt és a parókát. :D

[ Szerkesztve ]

(#51040) mefistofeles válasza kisza25 (#51037) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ez jó.....
Mikor előcammogott mint egy terhes kismama..... :DDD
Meg a végén a manus arca, az mindent megért.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#51041) Delerium válasza kisza25 (#51037) üzenetére


Delerium
(aktív tag)

Én vótam má :D

"I fight for the Users"

(#51042) DS39 válasza Delerium (#51041) üzenetére


DS39
(veterán)

csak az megnézhetetlen. (privát videó..)
persze nem te tehetsz róla.

[ Szerkesztve ]

(#51043) Nowhereman válasza b-type (#51028) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Hát a kirugdosásoknak nagy hagyománya van a Ferrarinál, Monti meg túlélt egy 20 éves aszályt is (és mennyi nagyágyút elfogyasztottak közben) - a Ferrarinál még elviselik, ha nincs meg a vb, de azt már kevésbé, ha egyszer se nyernek a szezon során az nemzeti tragédia... No most jövőre, ha nem javul a helyzet, akkor még a pódiummentes szezon is fennállhat.
Azonfelül a Ferrarinál hagyománya van az 1.+2.-nak, úgyhogy helyből meg lesz nehezítve a csapatszellem...

Utánam a kondenzcsik!

(#51044) venember83


venember83
(nagyúr)

Látszik, hogy szezon vége van, valahogy mindenki nyugodtabb, felszabadultabb volt a sajtótájékoztatón.

(#51045) echterion válasza Male (#51018) üzenetére


echterion
(veterán)

Oké, hagyjuk, látom, a biztonsági dolgokról lövésed sincs...

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#51046) pocokxx


pocokxx
(Közösségépítő)

Friends... :)

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#51047) masholnap válasza pocokxx (#51046) üzenetére


masholnap
(senior tag)

ez mekkora már :D

(#51048) Peat;) válasza venember83 (#51044) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Ja, Rosberg eléggé kilóg a sorból, ős a viszonyítási alap.

(#51049) Delerium válasza DS39 (#51042) üzenetére


Delerium
(aktív tag)

Tényleg, eddig nem volt az :(

[ Szerkesztve ]

"I fight for the Users"

(#51050) Male válasza echterion (#51045) üzenetére


Male
(veterán)

Vagy csak amit írtam, és többször idézetem is, képtelen vagy értelmezni :U Segítek: a tényleg semmi baja nem azt jelenti, hogy sikerült letörölni a kormot róla, hanem hogy semmilyen sérülés, anyagfáradás nincs rajta, tehát biztonságosan képes ellátni a feladatát.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu - Befektetés: https://alpari.com/en/invest/pamm/423018/ és https://alpari.com/en/invest/pamm/455620/

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.