Hirdetés

2020. január 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50651) shteer válasza lenox (#50649) üzenetére


shteer
(félisten)

Mert az aero az aztan baromi jo lett :DDD

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#50652) JJános válasza shteer (#50651) üzenetére


JJános
(addikt)

:DDD Mint a motor?

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#50653) lenox válasza shteer (#50651) üzenetére


lenox
(addikt)

Az egy masik kerdes, de a motor elvileg keskeny volt, most meg vastagabb lesz, tehat aeroban romlani fog, nem?

(#50654) AMD Power válasza DopeBob (#50645) üzenetére


AMD Power
(titán)

Az én 2001 Astrámban is szebb óra van 400e használtan. :DDD

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#50655) Atlantis válasza AMD Power (#50654) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Japán egy más világ, nekem nincs ezzel bajom, sőt tetszik a letisztultság és hogy nem lehet elektromos tökvakarót kérni a fingelszívós üléshez, mint az európai gyártóknál. A motorválaszték mondjuk tényleg lehetne szélesebb. Egyébként az amerikai autók sem sokkal jobbak, európai szemmel ízlésficam ott is van bőven.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#50656) [CS]Blade2 válasza hobizoli (#50620) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Valahol olvastam, hogy megvan mennyit alkatrészt változtathatnak meg. Van egy keret, megvan, hogy minek a módosítása mennyibe kerül. A motornak valami 92% módosítható még, de a felére sincs lehetőség a jelenlegi szabályozással a következő idényre. Hiába fejlesztett ki a háttérben a Ferrari egy Mercedes szintű motort, nem teheti be az egészet jövőre.
És azt hiszem a Renault csak pár alkatrész miatt nem fér bele a megengedett keretbe, és ha ezek oda-vissza kompatibilisek, akkor 2 év múlva tudják betenni azokat, amivel elérik a mostani Mercedest, míg a Ferrarinak sokkal többre lenne szüksége. A motor fele helyett valami 67%-át cserélnék idén. Aztán egyre több lesz, amihez nem nyúlhatnak, de a módosítható alkatrészekből is egyre kevesebbre jut a keretből.

És gondolom, ha a Ferrari pl. a motor 67%-át cserélné egyben, akkor ebből nem tud kiválasztani idén 50%-ot, mert nyilván az nem menne rá a meglevő motorra. Ha valaminek megváltoztatja a méretét, a bekötését, az mást is visz magával, úgy pedig nem működne a motor. Kénytelenek amolyan félmagoldásként egy olyan öszvért összehozni, amivel a lehető legjobban kihasználják az idei keretet, a legtöbbet fejlődik vele a motor, és kompatibilissé kell tenni a 2 év múlva esedékes fejlesztésekhez is, hogy ugyanazt az alkatrészt ne kelljen 2 év múlva is megváltoztatni.

Ha jól értem a szabályozást, most valahogy így néz ki a helyzet.

Egyébként nem lennék meglepődve, ha a Ferrarin már sz*r lenne valamelyik már nem módosítható alap paraméter, amit írtál. Elvileg kisebb vagy keskenyebb motort csináltak az aero miatt.

Mivel a Mercedes is módosíthat ugyanannyit a motoron, ez a 4-5 év lehet, hogy csak épp elég lesz a félzárkózáshoz. Az elég gáz lenne, ha a Ferrari már a 2018-as autóra és motorra összpontosítana, mert addig csak úgy nyerhetne, ha valahogy annyival jobb aero-t hoz össze, ami kompenzálja a hajtáslánc hátrányát, ami szinte lehetetlen, ha csak nem találnak valami b*szott nagy hangárajtó méretű kiskaput.

(#50657) DopeBob válasza AMD Power (#50654) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Hát ez az :D

20Ft-os kvarcz óra integrálva... miért nem így hirdetik? :D

MZ/X

(#50658) joamilestoné válasza AMD Power (#50654) üzenetére


joamilestoné
(addikt)

Azért ha választani kéne...

Inkább az a gagyi, 20 forintos kvarcóra. :P

(#50659) AMD Power válasza joamilestoné (#50658) üzenetére


AMD Power
(titán)

Nem mondod ,hogy szebb a 20 évvel újabb Toyota belseje? :DDD Ezzel az újjal dobd össze. Ez pedig csak egy E Corsa belseje. ;)

:R

[ Szerkesztve ]

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#50660) joamilestoné válasza AMD Power (#50659) üzenetére


joamilestoné
(addikt)

Volt szerencsém új Astrával is eltölteni egy hetet, és egy új Aurissal is. Ott is az Auris nyert.
Tapasztalataim megtalálhatod az autós topikban, ne offoljunk tovább. :)

(#50661) DopeBob válasza joamilestoné (#50658) üzenetére


DopeBob
(addikt)

áááá és ebben is ott van... sosem fogy már el? :D Már a 20 éves civicben is hányadékul nézett ki, de 2014-ben, hogy tehetnek be ilyet? :(

MZ/X

(#50662) Pompi


Pompi
(MODERÁTOR)

Szerintem meg marhára nem kellene a személyautók műszerfalával szétoffolni a topikot, csak azért mert egy kvarcóra linkelve lett egy utcai Toyotából. Én is tudnék linkelni pár olyan Honda műszerfalat ami cseszett jól néz ki, és gondolom mindenki más is mindenféle típushoz, de ennek még a Holdról nézve sincs köze az F1hez ...

Inkább akit érdekel itt van letölthetőben az austini összefoglaló: [link]

[ Szerkesztve ]

...

(#50663) lenox válasza Pompi (#50662) üzenetére


lenox
(addikt)

Amugy van azert valamennyi, ezeket akarjak eladni nekunk az f1-en keresztul.

(#50664) Pompi válasza lenox (#50663) üzenetére


Pompi
(MODERÁTOR)

Ki akar neked Toyotát eladni az F1-en keresztül? :U

Amúgy valahogy pl. egy Ferrarinál nem nagyon zavar(t) senkit, hogy szörnyen puritának (voltak) belülről. Meg kell nézni egy F40, F50-et belülről. Hát nem kívánatos. De azért gondolom itt pár fórumozónak fülig érne a szája ha ott állna a garázsban ...

[ Szerkesztve ]

...

(#50665) lenox válasza Pompi (#50664) üzenetére


lenox
(addikt)

2002-2009 Toyota Racing? Multrol azert gondolom lehet beszelni.

(#50666) Pompi válasza lenox (#50665) üzenetére


Pompi
(MODERÁTOR)

Persze lehet. Ha jól esik. Csak szerintem totál értelmetlen ezzel példálózni. Lásd amit az előbb a Ferrariról írtam. Meg azért nézz meg egy mostani Honda belsőt - sőt ne is egy mostanit, hanem mondjuk egy 2006-os Civic belsőt - ízlések és pofonok, de hogy modern az elvitathatatlan. Szóval szerintem totál értelmetlen egy Toyota órával előjönni, de hát volt már itt lejebb is a színvonal, úgyhogy hajrá!

...

(#50667) lenox válasza Pompi (#50666) üzenetére


lenox
(addikt)

Ja, nem azt mondtam, hogy nem offtopic az autok muszerfala, csak hogy valamennyi koze azert van az f1-hez. Nem kellene rola beszelgetni szerintem sem.

(#50668) Integra válasza lenox (#50667) üzenetére


Integra
(titán)

azért irtó debilnek kell lenni ahhoz, hogy f1 miatt rohanjon be az ember jobb esetben egy c szegmensű fapados 1.4-es autót vagy más szutyok kis dízelt venni a szalonba.. másra úgysincsen pénze a többségnek és ezekből van pénzük a gyártóknak. parasztvakítás az egész, bár a legtöbb ember szeret hazudni saját magának, ez tény.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50669) kerekfej válasza AMD Power (#50659) üzenetére


kerekfej
(addikt)

Nekem a régi autók belseje valahogy sokkal jobban tetszik, mint az újaké.

(#50670) lenox válasza Integra (#50668) üzenetére


lenox
(addikt)

De multkor is lattam valami reklamot, azt hiszem ford volt, ahol egy ariel atom jellegu autoval akartak fordot eladni, mert ugyanaz benne a motor. Meg a Renault F1 technologia van az autodban dolog is mukodott tudtommal. Meg egyebkent arrol is szol, hogy 'mi is gyartunk autot, legalabb menj el es nezd meg', tehat nem kell, hogy hazugsag legyen benne, az is eleg, ha egyaltalan eszebe jut az embernek, hogy nem csak skodat/suzukit valaszthat. Szoval nem tudom, nekem minden jel arra mutat, hogy a reklam mukodik, akkor is, ha koze nincs a hetkoznapi autonak az f1-hez.

(#50671) lenox válasza Pompi (#50664) üzenetére


lenox
(addikt)

De azert ez poen:

(#50672) Integra válasza lenox (#50670) üzenetére


Integra
(titán)

igen, az ford reklám amikor a formula autóra dobálják rá a focus meg a többi karosszériát. kínos, de szerintük erre van szükség a reklámban. meg sms felolvasási funkcióra. ilyennel hirdet a ford. nagyon kínos. na mindegy. szerintem elhanyagolható az f1 szerepe az utcai autóknál. én jobban örültem volna, ha a nagy h azt a több száz millió dollárt a 10gen civic fejlesztésébe öli, és orvosolja az összes elcseszett hibáját és visszatér a gyökerekhez, ennek sokkal nagyobb vásárló ereje van, mint az f1-nek valaha lesz.. de ez csak az én szubjektív véleményem :B

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50673) echterion válasza caprine (#50644) üzenetére


echterion
(veterán)

Semmi új nincs ebben a cikkben. Kb 1,5 hónapja már volt ez téma.

Az a tény kedves kuzin, hogy a mi kis kópénk Tango-nak hívja magát a szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej.

(#50674) lenox válasza Integra (#50672) üzenetére


lenox
(addikt)

Igen, en ott latok kulonbseget a valosag es a te igenyeid kozott, hogy te valamilyen szuper vezetesi elmenyre kihegyezett hondat szeretnel, technikai tartalommal, de amugy eladni meg a praktikus, jol atgondolt dizajnu autot tudjak, az anyukanak aztan tok mindegy pl., hogy milyen a futomu, de a bevasarlasnal meg amikor ott talalja az akasztot a csomagtartoban mindenhol ahol szeretne, akkor kurvara orul. Vagy amikor egy astra utan megveszed a jazz-t, es hopp, hat kivul kisebb, belul nagyobb, apicsaba... Pl. ezek nalunk is jelentkeztek.

(#50675) b-type válasza lenox (#50674) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én hiszek abban hogy a férfi vesz autót :D
Nekünk is kellett egy családi autó, hát mi lett belőle? 136Le :D
Megvettem egy olyan autót amire világ életemben rá sem néztem, ami megtestesítette nálam az arctalan autót.
Nagyon igénytelen, nagyon erős (4ezertől), belefért a babaszoba lapra szedve, és még kakucsringre is van pofám kivinni, és eddig két stabrudat evett meg. (4500ft, mert a másodikat már nem pótoltam :) ) minden extra+állófűtés, 7-9lityi.
szerk:
Megmondtam a páromnak, nekem olyan autó kell amivel nem lendületből kell előzni, nekem az a biztonságos.
:)

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#50676) Integra válasza lenox (#50674) üzenetére


Integra
(titán)

a nagy h dw futóműből lovaskocsi kaliber primitív szarrá vedlett és köpi szembe magát és a vásárlóit is, de közben nagy pofával szajkózza a bullshitet és a vezetési élményt. érdekes mód 10 évvel ezelőtt még lehetett praktikus, megbízható, első osztályú futóművel gyártott autót eladni, ma már nem. kamu, ez csak a vevő átverése, költségcsökkentés, ennek semmi köze, hogy type r van e hátul rajta. és az akasztó sem zárja ki, hogy tisztességesen megépített futómű legyen alatta. nem az a baj, hogy ilyen is van, hanem az a baj, hogy a másik nincsen, de közben ráhazudja, hogy van, és ugyanolyan jó a szar is.
a jazz-t meg hagyjuk, anyámnak a legújabb van belőle, használom azt is éppen eleget, és helyenként én szégyellem magam a honda helyett, hogy mit művelnek kisautóban is.. 20 év alatt szinte minden elérhető hondát széthajtottam 4 és két keréken, most is van két hondám, meg még van három másik a családban, de nem tudnék a kínálatból semmit venni nyugodt szívvel venni jelenleg, talán mdx vagy tlx, de azt majd ha usaban vagyok. pár éve van változás a felső vezetésben és ez kezdi éreztetni a hatását, de még mindig nem az, aminek lennie kell.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50677) lenox válasza b-type (#50675) üzenetére


lenox
(addikt)

Én hiszek abban hogy a férfi vesz autót

Olyan ertelemben en is, hogy ki keresi meg ra a penzt, meg ki donti el, de nalunk az asszony autojahoz azert butasag lett volna nem figyelembe venni, hogy neki mire kell. Az enyem meg az enyem...

#50676: Szerintem keves olyan igenyu ember van, mint te, es abbol nem elnenek meg. A tobbinek meg mindegy futomu stb., es valamibol penzt is kell keresni.

(#50678) Integra válasza lenox (#50677) üzenetére


Integra
(titán)

még mindig nem érted. nem azért lett olcsó primitív technika mert ez a cél, hanem azért, mert kb 5 évvel ezelőttig egy iszonyú rossz vezetése volt a cégnek és egyik hibás döntést hozták a másik után, meg is buktak relatív rövid időn belül. ez kezd az új vezetéssel lassan változni és ennek az első jeleit már a bemutatott modelleken is érezni (amerikai piacon persze).

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50679) lenox válasza Integra (#50678) üzenetére


lenox
(addikt)

nem azért lett olcsó primitív technika mert ez a cél

Pedig en azt hittem, hogy azert lett primitiv, mert az az olcso. De akkor vilagosits fel, hogy miert, ha nem ezert.

(#50680) b-type válasza lenox (#50677) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igen igaz, persze...de nem veszel meg akármit...hiába jól pakolható, ha egy vezérműszíjcseréhez ki kell emelni a motort (Marea), ha váltója problémás (Polo pl.).
De egyébként igazad van, más szempontból nézi, és az is fontos.

Boldog új évet!

(#50681) Integra válasza lenox (#50679) üzenetére


Integra
(titán)

felvilágosítalak, mivel egyrészt látom bevágtad a kötekedős hülyegyerek énedet, meg az igazság kedvéért nekem is sikerült megkavarnom magam az utolsó írásomban. szóval az előző vezetés erősen ráfeküdt a költségcsökkentésre, ennyit akartam mondani, ezt most úgy tűnik, hogy az újak megváltoztatják, és igyekeznek előremenekülni, végre komolyabb technikai és informatikai fejlesztések láthatók, új motorok, váltók, végre a d szegmensben is awd. plusz jön egy teljesen új formanyelv is (végre).
az újak úgy tűnik rájöttek, hogy pont azért lett európa is szopó, mert elfelejtettek műszakilag igényes, jó autókat gyártani, amikből a cég kinőtte magát.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50682) BenHans


BenHans
(addikt)

Honda vezetési élmény = NSX bár nekem az RX7 a kedvencem ;) Ha új japán, akkor jelenleg én egy Mazda 6 2.5 (192LE) (kell a bánatnak a kis turbós motor, ez nálam olyan mint az az elv, hogy az igazi BMW nem ismeri a fronthajtást) választanék, a Honda meg nyomjon egy restartot... Igaz engem el is került a Honda láz, hogy vegyünk 5kilóban egy Civicet aztán dobjunk alá szép felnit stb. és deszasza. Pedig manapság ez nagyon divatos. :D

De a lényeg hogy sok hondás tér vissza az F1 bambuláshoz, mert volt már aki azt mondta nekem hogy alázni fogják a mezőnyt... :D

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#50683) Thrawn


Thrawn
(félisten)

Kiskezi'csókolom, merre van a Formula-1 topik? :U

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł DIV: Blessed Mother! Save us! łłł

(#50684) -Mike- válasza Thrawn (#50683) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Aluszik.

(#50685) Turbolada II


Turbolada II
(őstag)

Ti kit látnátok szívesebben Alonso csapattársaként?

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#50686) Viktor77 válasza Turbolada II (#50685) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Mint írtam, állítólag Alonso Buttont szeretné.
Talán Magnussenben több a tűz, de szerintem Buttont jobban ért a fejlesztéshez.
Nem mellesleg meg is érdemelné, hogy maradhasson.

Some people move on, but not us ... not us

(#50687) Malachi válasza Turbolada II (#50685) üzenetére


Malachi
(addikt)

Sennát. Ja, nem Brunót, mielőtt...

[ Szerkesztve ]

(#50688) !Overdose! válasza Turbolada II (#50685) üzenetére


!Overdose!
(őstag)

Egyértelműen Button-t. A mezőny egyik legszimpatikusabb pilótája, véleményem szerint kimagasló versenyintelligenciával és bár elég szűk tartományban hatékony, de mint az már többször is láthattuk egy igazán jó autóval szinte bárkivel felveszi a versenyt gyorsaságban.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#50689) echterion válasza Thrawn (#50683) üzenetére


echterion
(veterán)

Én is ezt keresem már egy ideje. Majdcsak jön egy modi, oszt' kipucolja a felesleget.

(#50687) Malachi: Pedig milyen faja lenne, a másik brazil hírösgyerekkel is megcsinálhatnák a faltörő kos mutatványát. :))

[ Szerkesztve ]

Az a tény kedves kuzin, hogy a mi kis kópénk Tango-nak hívja magát a szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej.

(#50690) Csapoati válasza !Overdose! (#50688) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Igaz. Én nagyon meglepődtem, amikor 2010-12 között nem hogy tartotta a lépést Hamiltonnal, de összességében valami 20 ponttal többet is szerzett nála. Pedig az egykörös tempója közel sem volt olyan jó, de ő is tipikus vasárnapi pilóta, mint Alonso.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#50691) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#50692) DS39 válasza Turbolada II (#50685) üzenetére


DS39
(veterán)

Button :K

Mike: az első két sor után kár volt folytatniuk, elképzelhetetlen számomra hogy ne 1-2-ben végezzenek, ha nem esnek ki technikai hiba miatt.

[ Szerkesztve ]

(#50693) Malachi válasza -Mike- (#50691) üzenetére


Malachi
(addikt)

hümm, a sors gonosz és érdekes játéka lenne, ha most Hami ellen játszódna le a 2008-as utolsó futamos dráma.

francba, utálom ezt az idióta szabályt, de már jár az agyam. börni, te mocsok.

(#50694) Viktor77 válasza Malachi (#50693) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Vagy Rosberg második lenne, és megint egy 5. hellyel lenne vb. :)

Some people move on, but not us ... not us

(#50695) hobizoli válasza b-type (#50680) üzenetére


hobizoli
(veterán)

nekem az 5 hengeres dizel marea-bol nem vettek ki a motort vezerlescserekor

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#50696) Csapoati válasza Viktor77 (#50694) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Szerintem nem sok esettel kell számolni úgy alapvetően. 1st, 2nd vagy DNF.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#50697) Malachi válasza Csapoati (#50696) üzenetére


Malachi
(addikt)

azért nem csak ketten lesznek a pályán... ott van még a technika, a kerékcserék... igaz, az eső biztosan kilőhető. ami elég szomorú, Brazília jobb lett volna záró futamnak szerintem.

(#50698) hobizoli válasza [CS]Blade2 (#50656) üzenetére


hobizoli
(veterán)

meg lehetne azt is csinalni

FIAT neven eloadnak az uj, attervezett motort
az anyavallalat logoja amugy is rajta van az auton
aztan csok
kivulrol egy Ferrari, a szelepfedelen vhol egy 2x0.5cm-s FIAT kis logo-val

annak a tovabbfejleszttet verzioat meg bevezethetnek ujra Ferrari-kent :DDD

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#50699) hobizoli válasza DopeBob (#50645) üzenetére


hobizoli
(veterán)

ez az úgynevezett "szent kvarcóra" :DDD :DDD

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#50700) BenHans válasza Turbolada II (#50685) üzenetére


BenHans
(addikt)

Jenson -t :D

Mint ember, mint versenyző is megérdemelné hogy maradhasson és a mentalitására is szüksége van az F1-nek. :)

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.